ITÄSAKSAN PUNATÄHTI VUODESSA RUOSTUMAAN LÄHTI

MB on perssuristin

Stuttgartin lelutehtaalta ulostetaan muka automaailman mittapuuta, mutta todellisuudessa kyseessä on ylihintainen ja alilaatuinen romuläjä jonka ongelmat alkaa kun kosla on ajettu liikkeestä ulos. Voimansiirto, polttoaineensyöttö ja ruosteongelmat varhaisessa vaiheessa ei ole sallittuja tuon hintaluokan autoille.
Bemarikin on parempi, mutta jos haluaa todellisen salonkikelpoisen loistoauton, niin sellaisia ovat Rolls Royce, Bentley ja urheiullisena Aston Martin.

26

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karl Benz Mannheim

      valetta, täyttä valetta. Onko valehtelu kateuden seurausta? Taitaa olla pikku petteri, en välitä missä kipossa ajelujasi ajelet, tiedän etten sellaisella ritsalla ajelisi metriäkään.

    • Pelleily seis

      Meillä taloudessa kaksi Mersua, eikä yhtään mainitsemaasi ongelmaa. Keksi siis jotain uutta nolataksesi itsesi.

    • niin väittävät

      Nimimerkki MB on perssuristin, tiesitkö että Bemari on hinttien suosikkiauto.

      • ei-väite-vaan-tieto

        MB on manne lavetti.


    • Pelleily seis

      Mä taas olen aina luullut, että ainoa tapa korjata Bemari on ostaa Mersu.

    • Wuk Yu

      Kylläpä olet katkera, kun omistat ruosteisen Skoda combit tai vanhan paskan Corollan.

      • 20+10

        Mersumiehet on kunnon diivoja, eivät kestä yhtään kritiikkiä :D


      • osanottoni suruusi..

        "johtotähden"(LOL) omistuksen myötä....mutta tasanhan ei käy onnenlahjat....


    • hoh....

      Älkää provoilko,kyllä mersu osaa vaan näyttää esimerkkiä siitä miten auton saa ruostumaan alta aika yksikön. Se ei ole vika,vaan laatuauton laatu ominaisuus.

    • kempil uutta peltiä

      mersut on hyviä autoja mutta mersu vain panostaa liikaa tekniikaan joten kori jää heikoksi :/

    • Mersu kestää aina

      300tkm kestotesti 2009 vuosimallin Mersu C180 kompressorilla. Täydet viisi tähteä tähän mennessä ja testi vain jatkuu. Ei vikoja ja raportissa kerrottiin kuinka Mersu paranee mitä enemmän sillä ajaa. Monet muut merkit olisivat jo paalattu tuossa vaiheessa. Kannattaa ostaa Mersu vaikka käytettynä, jos ei uuteen mahdollisuuksia.

      • Mersu kestää aina

        Tämä testi on käynnissä Autobildissä ja kilometrejä Mersussa lienee tällä hetkellä lähemmäs 400 tkm


    • MB=ruosteläjä
    • Pelleily seis

      Joo. Hyvä esimerkki kuvaa W123 mallin ruostumista. Käsittääkseni viimeinen W123 tehtiin 1986. Olisi jopa kummallista, jos suojaamaton ja huonosti pidetty, jopa Mersu ei olisi ruosteessa.

      Herätkää siis todellisuuteen.

    • Mersu laatuihmisille

      Nämä provoilijat ovat ihmiskunnan heikointa ainesta, suoranaista ihmisruostetta. Todellista pohjasakkaa. Netin käyttö on halpaa ( n. 20-50 e / kk) niin luusereillakin on varaa harrastaa päivät pitkät virtuaalimatkustelua täällä palstoilla, kun oikeisiin matkoihin ei ole varaa.

    • Pelleily seis

      Kateus on suomessa kansantauti. Valitettavasti. Mersu taas herättää kateutta, koska se on yleisesti tunnettu standardi laadulle. Netti taas on tyhmentänyt ihmistä entisestään, kun enää ei tarvitse itse ajtella. Lauma tekee sen puolestasi. Tosin vanha sanonta sanoo, että laumassa tyhmyys tiivistyy, joten....

      • pitäkää palstanne

        Niin näkyy olevan skodapalstallaki. 100% mersumiehet käy kateellisina haukkumassa skoda, ku ittellä eioo varaa ku johonki ruosteiseen mannemersuun..


      • hoh....

        Nimimerkit "Mersu laatuihmisille" ja "Pelleily seis" todistavat hyvin että laumassa se tyhmyys tiivistyy, eiväthän he mersufanaatikkoina halua/voi tunnustaa että mersu,etenkin se surullisen kuuluisa malli Väyrynen, on ruosteautojen kunkku, nro.1....

        Pelleily todellakin seis ja aika herätä todellisuuteen mersun todellisen laadun suhteen.....


    • Pelleily seis

      Ihan vaan vinkiksi, että perheemme molemmat mersut, vaimon W211, ajettu 90000 kilometriä ja omani W212 ajettu 67000 kilometriä toimivat kuin sveitsiläiset kellot. Ei ongelmia, eikä ruostetta. Väyrysistä en tiedä, kun en sellaista omista, eikä sellainen enää oikein käyttöautona mua kiinnosta, kun on senverran iäkäs.

      Parhaalle ei ole vaihtoehtoa, maailma tarvitsee esikuvia tai the best or nothing lienevät kuitenkin täysiä tosia, sillä niin paljon kaiken maailman kateellisia Mersunkuolaajia tälläkin osastolla vierailee tyhmyyttään. Valitettavasti he myös kateutensa ja tyhmyytensä tänne kirjallisesti jättävät.

      • korroosio-kasa

        toimiihan ne svetsiläiset kellot mutta täytyspysyä ajassa.


    • johtoa on

      Minulla on johtotähti ja vaimollani on johtovittu. Joudun tyytymään johtotähteeni koska vaimoni ei johtovittuaan anna minulle. Tojotero käy vaimoani panemassa Bemarikarin kanssa kinpassa. Itse saan nuolla teron ja karin jätökset vaimoni johtovitusta ja tojoteron pyllystä jonne bemarikari on ruiskuttanut.

    • Seppo Sepon Seppo

      Onhan noita rakkineita ollut useampikin.Kerran olin katsatuksessa Mb 124 niin jarrutesteriltä lähtiessä vetoakseli katkesi.Oli suojakumin alta ruostunut ohueksi että katkesi.Katsatusmiestä nauratti.On ollut toisillakin aikanaa samaa ongelmaa.Virtalukko kerran meni jumiin taas sai hinausauto keikan ym viat.Seuraava uudempi sillä piti lähteä töihin niin oli vas etujousi katkennut yöllä.Taas hinaus korjaamolle.Korjjaamomies laittoi pöllinpätkän jousentilalle että sai ajettua halliin.Seuraava vika oli kun oikelta etujousenkorvake repesi irti ja se puoli tippui alas.ym muut viat ja ruostehan näistä tykkää.Ennen sanottiin Rapea Ranskalainen.Kyllä nyt se rapeus siirtynyt Mersuun.Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää.

    • Pelleily seis

      Kakki rauta ruostuu, jos siitä ei pidetä huolta. Tajutkaa se ja lakatkaa kitisemästä.

      Yhtä kommenttia mä täällä ihmettelen. Miksi ihmeessä jotain mersumiestä, siis todellista sellaista, kiinnostaisi vierailla Skoda palstalla. En usko, että ketään.

    • ruahaha
    • C220CDI

      Huonot ajo-ominaisuudet ja paljon pikkuvikoja. Tätä mieltä on miljardöörituttavani Rollsistaan. Mutta pakko sellainen on olla, koska muuten naapurit Cape Codilla luulisivat, että köyhyys on iskenyt.

    • ruosteenkorjaaja

      nykyautoista mersut lahoo parhaiten, siihen ei edes riisikipotkaan pysty tänäpäivänä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe