tyttöjen murrosikä kysymyksiä

kohta 10v

Moi:3 mä oon piakkoin 10 wee typy (oon siis 3lk syksyllä meen neloselle) ja mä haluisin tietää murrosiästä. Mulla on jo murkkuikä alkanut. Alkoi syksyllä. Btw mun rinnat on alkanu kasvaa, valkovuotoo tulee, kasvupyrähdys vauhdissa ja häpykarvoja on alkanut ilmestymään. Oon n. 142cm pitkä ja aika hoikka (28-30 kg).

Eka kysymys: Onko normaalii kun meil oli koulu-uinti marraskuus nii sit siel suihkus mul sattu silmään kun yhellä mun luokkalaisella oli tuuheet karvat alapäässä ja aika isot rinnat (se ei käytä rintsikoita) ja kaikenlisäksi mä oon kateellinen sille kun se on kehittynyt enemmän kuin mä! Onko normii et oon kade sille??

Toka: Kuin isot rinnat pitää olla että löytyy sopivii rintsikoita? Meinaan et onks mul tarpeeks rintoja? Alta 61 tai 62cm ja päältä 68-70cm. Käytän jo minitoppeja, ei niitä tarttee suositella. Minkä kokoset rintsikat? Löytyykö jostain kokoo 60AA?

Kolmas: onko mahdollista että mun menkat alkaa 11v kun mun äidilläkin alkoi? Sen murrosikä alkoi saman ikäsenä kuin mulla eli 9v.

Kiitokset jo etukäteen vastauksista:)

21

1642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upee1

      mä haluun sua

      • vittu on muuten hieno trolli aloittaja.


    • tytsykkä

      Moi! Suosittelen että juttelet esim: äitisi tai jonkun muun naisen kanssa asiasta. Voit halutessasi ostaa liivit mutta katso että ostat oikean kokoiset (kuppikooltaan ja ympärysmitaltaan) menkkasi saattavat alkaa pian tai vasta parin vuoden päästä,sitä aikaa kukaan ei osaa sanoa. Yleensä "menkat" tai kuukautiset alkavat kun kasvupyrähdys loppuu. Valkovuotoa saattaa tulla parivuotta ennen menkkoja. Olet vasta nuori elärauhassa kyllä kaikki aikanaan tulee,mutta toki info on plussaa. Häpykarvoitus kasvaa kaikille naisille.kannattaa myös muistaa että rupeat haisemaan ja naamaasi saattaa tulla finnejä jos et huolehdi hygeniasta! :)

      • tytsykkä

        Ja lisään vielä että ei sun tarvitse kadehtia muita :) toki se on melko normaalia


      • jos karvoja tulee niin sheivataan koska muuten on epäsöpö ruumis


    • Rinnat alkaa kasvaa ja rinnoissa voi tuntua myös aristusta tuolloin. Älä pelästyy sitä. Valkovuotoa tulee ja kuukautiset alkaa. Alavatsassa tuntuu kipua silloin. Keholle alkaa ilmestyä karvoitusta, toisilla sitä voi olla runsaastikin. Havaitset kyllä nuo muutokset helpostikin. Ei kannata kadehtia, jokainen kehittyy omaan tahtiin.
      Rintsikoista voisit jutella äitisi kanssa.

      • ap tyttö :)

        Kiitti kaikille vastauksista:) piti kirjottaa tää teksti "vastauksena" tohon Hoitsukundin viestiin koska puhelimella ei voi muulla tavalla. Iso hali kaikille vastanneille :3


      • mullapas on ollu bikinit vaikka oon poika ja vittu oli söpöt bikinit


      • uteliaseeli
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        mullapas on ollu bikinit vaikka oon poika ja vittu oli söpöt bikinit

        Onko LOLIHENTAI saanu pillua pikkutytöiltä?


      • uteliaseeli kirjoitti:

        Onko LOLIHENTAI saanu pillua pikkutytöiltä?

        kyllä olen omalta 12v sisäköltä


    • ope1234

      Eikö tämä trollivitsi ikinä vanhene? Kukaan 9-vuotias ei kirjoittele tuollaista. Ja sitten apuun rientää rintsikkaneuvoineen "tytsykkä", joka oikeasti on sama henkilö kuin ap. Mikä vaivaa aikuista ihmistä, joka haluaa jatkuvasti "keskustella" lasten kehoista ja alusvaatteista... Sama tyyppi on vaikuttanut monella nimimerkillä myös muoti ja pukeutuminen - alusvaatteet palstalla, jossa hän on jotakuinkin tunnustanut olevansa trolli.

      Mitä jos sittenkin siirtyisit taas aikuisten palstoille ja jättäisit lapset rauhaan, jos sinun on kertakaikkiaan pakko päästä juttelemaan alusvaatteista. Lasten houkutteleminen seksiväritteisiin keskusteluihin on rikos, vaikka se tapahtuisi nimettömänä netissä.

      • namusedät

        No eikös tuo ole ihan selvää jo muutenkin. Tämä "tytsykkä" on selvä bedofiili, joka haluaa keskusteluihin pienien tyttöjen kanssa. Järkyttävää. Miten nämä saisi täältä pois. Toivottavasti aikuiset valistaa lapsiaan näistä ettei kukaan pienistä tytöistä usko näitä juttuja. Kukaan nuori tyttö ei todellakaan keskustele tuollaisia nettipalstoilla. Se pitäisi tämän sedänkin tajuta on siis aivan turhaa tämä yrittely.


      • hyihelvettimenkääpois

        Jaha täälläkö nämä uskovaiset natsipedofiilit taas mellastavat. ope1234 ja namusetä.
        Hyi helvetti teidän touhujanne!


    • Typykkä15v

      Mä en nyt ihan ymmärtanyt sun kysymyksiä.

    • olehyva

      ole hyvä

    • Lööw

      Juu on normaalia olla kateellinen! Ja kyllä löytyy 60aa kokoisia liivejä, ainakin lindexillä suosittelen käydä kurkkaamassa ja sovittamassa. Sieltä ostan itsekin rintsikkani. Ja luultavasti jos äidilläsi alkoi kuukautiset 11 vuotiaana, sinulla alkaa 10-12 vuotiaana, eli suunnilleen samoihin aikoihin kuin äidilläsi

    • EeroEtikka

      Olet siis 9v ja nyt jo käyt nuorten palstoilla? Vittu tää tulevaisuus näyttää niin valoisalta.

      • blwckengnke

        Et tainnu lukee alottajan juttuu kunnolla... Se on 10v ja itsekin täytin pari minuuttia sitten 12v, enkö todellakaan ole mikään pedofiili. Mutta alottaja näköjään saikin jo vastauksia kysymyksiinsä joten... Häivyn.


    • hahahahaahtofu

      tapa ittes

    • Koinsaman10v

      Oon itte kokenu ton saman just tossa iässä... Mua se oikeestaa hävetti ja en kehannu jutella äitille mut sit mulla alko 10v menkat ja oli pakko... Mut koita kehtaa jutella äitilles ku se tajuu sua koska se on todennäkösesti kokenu aivan saman :)

    • Anonyymi

      Moro Mitäs jarmolla mielessä onko jo vientiä tullut 🌞👻👻

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe