Ulkomaan matkat verolle

8987680

Tällä ISOLLA porukalla,jotka matkustaa ympäri maailmaa on varaa myös maksaa lisäveroa huvistaan.

21

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääliö älä lyö

      Niin, ja mitä sitten. Kuinka erottelet ne, jotka ei matkusta huvikseen mutta joutuvat matkustamaan.

      Saanenko arvata. Olet älyllisesti rajoittunut, siis kiertoilmaisu tyhmästä.

      • heppoa olis

        "Kuinka erottelet ne, jotka ei matkusta huvikseen mutta joutuvat matkustamaan"

        aivan samoin kuin kotimaan matkoissakin, laitan matkat verovähennykseen, myös ulkomaanmatkat.

        muuten matkat on jo verolla.


    • Tää on tulossa

      Niinhän varmasti olen mielestäsi ja sinä tykkäät kuluttaa ulkomailla 5-7 starin mestoissa.Tyhmältä vaikutat itse lapsikin pystyy erottamaan työ ja hupi matkat toisistaan.

    • veroja makseleva

      Niin, kyllä pystyn erottamaan, mutta verottaja ei, vaikka kuinka todistelisit.
      Parempi kun kuljet vain sitä työn ja kodin väliä, mikäli sinulla jompaa kumpaa edes on.

      Nämä veroihin liittyvät kysymykset kun vaatii vähän laajempaa katsontakantaa kansantalouden kannalta. Joten jätä ne asiat niitten huoleksi, jolla on työkaluja niitä fundeerata.

    • 009op76

      Ei tämä mitään tähtitiedettä ole läskiniska.Kyllä tämä pystytään järjestämään helpostikkin mikäli tahtoa löytyisi. Kulutus on siirtynyt matkusteluun ja se on silloin pois muualta. En vaan ole mun juttu tämä reissaaminen ja varsinkaan se,kun joutuu kuuntelemaan läskiniskojen ja siideri valaiden tarinoita,kun oli taas niin ihanaa ja HALPAA!

    • Kuisnysuupannaan

      Hiukan täsmennystä tähän asiaan. MTV3 teksti kertoo,että hiihtolomamatkat lähes täynnä. Talouden taantumasta huolimatta hiihtolomamatkoja on varattu runsaasti.
      Finnmatkat myynyt pakettimatkoistaan jo 90% ja Tjäreborg 85%.
      Suosituin matkakohde on Kanaria.
      Myäs kaukomaat Thaimaa,Meksiko,Florida ovat suosittuja.

      • hoikkapoju

        Niinpä. Kun nämä matkatoimistot on osanneet ennakoida kysynnän ja sen mukaan varanneet kapasiteettia kohteistaan.Ihan hyvin toimittu.Eivät vaan kerro kappalemääriään. kotimaahan ei viitsitä paljon matkustaa, kun on tuota lunta ja loskaa ihan kotiovellakin. Samaan rahaan kun pääsee kahdeksi viikoksi etelään kuin täällä lappiin viikoksi.


      • helppoa olis

        "Finnmatkat myynyt pakettimatkoistaan jo 90% ja Tjäreborg 85%."

        en usko että olis täynnä, mainoskikka vaan. Meidän perhe kokonaisuus matkustelee 2 kertaa vuodessa peruutusmatkollla, 3 kertaa tilaamme kaiken itse. 8 7


    • eIpÖllömpää.

      Hoikkapoju kuules,sitten on vielä omatoimimatkaajat,ulkomaiset toimijat ja muut meidän matkatoimistot ja nyt vaan kyse hiihtolomista.Tätä riitää ympäri vuoden stna puollustajat.
      Eli ehdotus jaetaan vero matkanpituuteen ja lisätään se lippujen hintaan.Kaukomatkailu Kaukoitä,aussit,usa,etelä-amerikka 600e vero ja siitä pudotellaan,vaikka 200e per henkilö.Himo on niin kova ulkomaille et kyllä he maksavat.

    • hmmm...

      Mitä lisäveroa?. Tämä porukka hankkii passit ja työllistää viranomaisia. Ostaa matkat matkatoimistolta josta maksaa verot sekä työllistää matkatoimistoa. Hankkii matkavakuututkset josta veroa sekä työlistää vakuutusyhtiöötä. Ottaa taaksin ja maksaa verot sekä työllistää kuljetus yritystä joka maksaa veroja. Hyppää koneeseen jonka lipputloista maksetaan verot,kenttävero ja polttoaine vero sekä sekä työllisttä lentoyhtiöötä. Kaiken tähän matkalainen tienannut rahaa mistä maksanut veroja. Mitä veroa nyt siis olisi jäännyt maksamatta., Kateusvertoko?

    • TyPeRykset

      Ihan sama millä sitä kutsut,mutta nuo mainitsemasi ei minulle riitä. Mitättömiä pikkurahoja.Ei läheskään ota kaikki taksia,joku vie kentälle tai bussilla.Lentokoneet saastuttavat laitetaan sitten rankka ympäristön saastutus vero tai joku muu nimi ihan sama. ETTEKÖ tajua,että kulutus on siirtynyt jo aikoja sitten matkailuun ja sitä voisi verottaa kovemmin.

    • pallontallaaja

      Taidat olla niin umpikateellinen, että järkesi on sumentuut täysin. Tai sitten kumpikaan aivosolusi ei reakoi ulkoiseen ärykkeeseen. Ainoastaan solun sisälle perimän kautta syntynyt kateus aiheuttaa hetkellisen värähtelyn.

    • 588677767776

      Pallontallaaja sinä pikku akateeeminen,joka omistaa uusimmat Alppe versiot ja kunnon raskaan sarjan läppärin mitään muuta ei ole paitsi vanhempien avustuksella saatu asuntolaina.Harrastukseet homoilu ja matkustaminen. Siinä vissiinkin on se mallityyppi kuka vetänyt herneet nenuun. Tietysti eläkeläiset on valtava ryhmä tässä genressä,mutta he sentään maksavat veronsa mielellään.

      • tallonpallaaja

        Pallontallaaja omistaa velattoman talon järven rannalla lähellä kaupungin keskustaa, sekä maatilan. Olen sitäpaitsi eläkkeelä, mutta korkeita veroja en mielellään maksa. Kokolihaa syövä heteo olen suuntaukseltani, enkä dikkaa homppeleita sen enempää kuin lepakoitakaan. Vanhemmilta olen perinyt lähinnä älyllistä kapasiteettia. Sillä olen pärjännyt.


    • Mulleppamulle

      Kyllä tallonpallaaja on tainnut periä muutakin,kuin älyä. Vanhemmat jättäneet kivan perinnön,et sinä tuohon olisi pystynyt itse.No se ei ole tässä nyt tärkeää.

      • tallaajaperijä

        Vaan kun vanhemmilla ei ollut paljoa mitä jättää, ja oli muitakin rintaperillisiä.


    • Lisää kulutusveroja

      Ulkomailla kulutetaan rahaa ja yleensä vähän, jos kohde on näitä suomijunttien suosimia Thaikkuja ym. Tämä kulutus on pois suomen talouskasvusta ja tästä syystä henkilöitä pitää lisäverottaa kyseisten poissaolopäivien määrällä/elinkustannukset keskimäärin. Heillä pitää olla velvollisuus kuluttaa rahaa myös Suomessa, jos sitä riittää ulkomaille asti jaettavaksi.

      • lääkitys auttaa

        Ääliö, et voi olla tosissasi. Jos olet, hakeudu hoitoon.


    • 087654567

      Juuri näin....Jippiii nyt löytyi edes 1 fiksu.

    • Möllit

      Lentolipuille niille kuuluva hinta. Jäisi pois tuo elvistelevä roskasakki.

      • säälin älytöntä

        Lentoyhtiöt itse määrittelevät hintansa. Joten niissä on se kaipaamasi kuuluva hinta, tyhmä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe