Pakkohoitomääräys valmisteilla Lääkelehtiselle

Teuvo maalta

Sen verran pahaksi on päässyt tilanne. Kylänraittia vaan tallaa Halla-aho plakaatin kanssa yötä päivää.

Olen hänen naapurinsa.

30

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eino poutiainen

      vihdoinkin.

      mur

      • Suomen Kansa:.

        .

        "Nyt harjoitetaan Wäärää Politiikkaa"

        har!1

        .


    • sykiatri dazu

      Lääkelehtinen psykiatriaam perehtynyt dazun oppilas
      ja uskkoo, että kaikki hullut voidaan parantaa
      siis kaikki, paitsi lääklehtinen

    • Paksu-Timo Espoo

      Tämä on odotettu ja tervetullut tieto, kiitos.

    • puskaIisko

      hyvää matkaa pöpilään lehtinen

    • Eipäs huudella hävyttömyyksiä siellä. Paskoille naapureille köysi jalkaan ja narun pää auton perään. Sellainen ruohonjuuritason näkemys auttaa kummasti pohtimaan lääkityksen tarpeellisuutta tai tarpeettomuutta.

      Polittisesta suuntautumisesta huolimatta.

      • Jee Jee

        Hyvä hyvä Elisa! Anna palaa, mä haen jo köyttä...
        Minkä hiivatin takia jonkun poliittinen kanta voi olla noin iso juttu; et aina on hampaissa sen takia?

        Lehtinen on hiljainen ja harmiton äijä
        Antaisitte olla rauhassa, kiusaamatta.
        Muutaman sanan kommentteja...yleensä löydän asian ytimen..en juuri muuta... joskus se jo on pureva, sellaisenaan.

        Jos mä mun ystävät luokittelisin poliitisen kannan vuoksi ja pudottaisin pois ne jotka ei ole mun kans samas leiris...aika yksinäiseks jäisin.

        Mun kavereis ei taida olla yhtään KD:n kannattajaa,
        mut muutama virapeli-uskovainen kylläkin.
        Kaikkien muiden puolueiden kannattajia löytyy....
        joskus on poliittisia keskusteluja mut ei siellä ketään herjaamaan ruveta tosissaan.
        Eikä meidän porukkahenki siihen politiikkaan kaadu, fanaatikkoja kun ei ole mukana.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Hyvä hyvä Elisa! Anna palaa, mä haen jo köyttä...
        Minkä hiivatin takia jonkun poliittinen kanta voi olla noin iso juttu; et aina on hampaissa sen takia?

        Lehtinen on hiljainen ja harmiton äijä
        Antaisitte olla rauhassa, kiusaamatta.
        Muutaman sanan kommentteja...yleensä löydän asian ytimen..en juuri muuta... joskus se jo on pureva, sellaisenaan.

        Jos mä mun ystävät luokittelisin poliitisen kannan vuoksi ja pudottaisin pois ne jotka ei ole mun kans samas leiris...aika yksinäiseks jäisin.

        Mun kavereis ei taida olla yhtään KD:n kannattajaa,
        mut muutama virapeli-uskovainen kylläkin.
        Kaikkien muiden puolueiden kannattajia löytyy....
        joskus on poliittisia keskusteluja mut ei siellä ketään herjaamaan ruveta tosissaan.
        Eikä meidän porukkahenki siihen politiikkaan kaadu, fanaatikkoja kun ei ole mukana.

        Mua taas toi julkinen (paska)politiikka kiinnosta pätkääkään. Tavallaan kaikki mitä me tehdään, missä ollaan ja suunnitellaan - on poliittista. Politiikkaa aina tuo etuja jollekin ja vie niitä pois muilta. Kuka on toista parempi? Yksilötasolla toimimme samalla lailla, aina oman edun nimissä. Kuka todella tekee/viitsii tehdä työtä yhteisön hyväksi?Jos joku tosiaan välittää ja jaksaa välittää, niin tervemenoa julkkispolitiikan pariin, sen sijaan että käyttää koko lailla hyödytöntä aikaansa räksyttämällä siihen, kuka on syypää mihinkin. Siksi en näe paljon eroja puolueidenkaan välillä. Ei yhtä hyvää, ei toista kaunista.

        Lehtistä en jostain syystä näe poliittisena henkilönä.


      • Jee Jee
        elisakettu kirjoitti:

        Mua taas toi julkinen (paska)politiikka kiinnosta pätkääkään. Tavallaan kaikki mitä me tehdään, missä ollaan ja suunnitellaan - on poliittista. Politiikkaa aina tuo etuja jollekin ja vie niitä pois muilta. Kuka on toista parempi? Yksilötasolla toimimme samalla lailla, aina oman edun nimissä. Kuka todella tekee/viitsii tehdä työtä yhteisön hyväksi?Jos joku tosiaan välittää ja jaksaa välittää, niin tervemenoa julkkispolitiikan pariin, sen sijaan että käyttää koko lailla hyödytöntä aikaansa räksyttämällä siihen, kuka on syypää mihinkin. Siksi en näe paljon eroja puolueidenkaan välillä. Ei yhtä hyvää, ei toista kaunista.

        Lehtistä en jostain syystä näe poliittisena henkilönä.

        Politiikka takaa meille edes jonkin asteisen demokratian.
        Ilman politiikkaa ei olis demokratiaa vaan diktatuuria Kuten nyt esim. Pohjois-Koreassa on ns. proletariaatin diktatuuri, josta myös voitais ottaa etuliite pois eikä asia muuttuis oleellisesti mitenkään.

        Ainoa kannattava toimenpide olis siellä vapauttaa lehdistö ja järjestää vapaat vaalit että demokratia voisi herätä ja olot hiljakseen kohentua.

        Demokratia on osittaista kansanvaltaa...siitä ei päästä mihinkään että rahalla on aina ylinvalta.
        Demokraatinen politiikka takaa myös etuja niille kaikkein huonoimmissa oloissa oleville; etuuksia joita ei muuten olisi.

        Et sä ole koskaan kuullut vapaaehtoista työtä tekevistä
        ihmisistä? :
        -leipäjonojen työntekijät..
        -työttömien ruokalat..
        -päihtyneiden yömajat,
        -yksinäisten ystävät ry.
        -katupartiot, (saapas, kiertää iltaisin ja yöllä
        huolehtivat lähinnä lapsista ja nuorista)
        jne ...onhan näitä vaikka kuinka paljon.

        Sä vaan itse et ole kiinnostunut niistä,
        joten et edes tunnusta heidän olemassa oloaan.


      • Iiris hönäs
        Jee Jee kirjoitti:

        Politiikka takaa meille edes jonkin asteisen demokratian.
        Ilman politiikkaa ei olis demokratiaa vaan diktatuuria Kuten nyt esim. Pohjois-Koreassa on ns. proletariaatin diktatuuri, josta myös voitais ottaa etuliite pois eikä asia muuttuis oleellisesti mitenkään.

        Ainoa kannattava toimenpide olis siellä vapauttaa lehdistö ja järjestää vapaat vaalit että demokratia voisi herätä ja olot hiljakseen kohentua.

        Demokratia on osittaista kansanvaltaa...siitä ei päästä mihinkään että rahalla on aina ylinvalta.
        Demokraatinen politiikka takaa myös etuja niille kaikkein huonoimmissa oloissa oleville; etuuksia joita ei muuten olisi.

        Et sä ole koskaan kuullut vapaaehtoista työtä tekevistä
        ihmisistä? :
        -leipäjonojen työntekijät..
        -työttömien ruokalat..
        -päihtyneiden yömajat,
        -yksinäisten ystävät ry.
        -katupartiot, (saapas, kiertää iltaisin ja yöllä
        huolehtivat lähinnä lapsista ja nuorista)
        jne ...onhan näitä vaikka kuinka paljon.

        Sä vaan itse et ole kiinnostunut niistä,
        joten et edes tunnusta heidän olemassa oloaan.

        Noom tukityllistettyjä, tohno


      • Iiris hönäs
        Jee Jee kirjoitti:

        Politiikka takaa meille edes jonkin asteisen demokratian.
        Ilman politiikkaa ei olis demokratiaa vaan diktatuuria Kuten nyt esim. Pohjois-Koreassa on ns. proletariaatin diktatuuri, josta myös voitais ottaa etuliite pois eikä asia muuttuis oleellisesti mitenkään.

        Ainoa kannattava toimenpide olis siellä vapauttaa lehdistö ja järjestää vapaat vaalit että demokratia voisi herätä ja olot hiljakseen kohentua.

        Demokratia on osittaista kansanvaltaa...siitä ei päästä mihinkään että rahalla on aina ylinvalta.
        Demokraatinen politiikka takaa myös etuja niille kaikkein huonoimmissa oloissa oleville; etuuksia joita ei muuten olisi.

        Et sä ole koskaan kuullut vapaaehtoista työtä tekevistä
        ihmisistä? :
        -leipäjonojen työntekijät..
        -työttömien ruokalat..
        -päihtyneiden yömajat,
        -yksinäisten ystävät ry.
        -katupartiot, (saapas, kiertää iltaisin ja yöllä
        huolehtivat lähinnä lapsista ja nuorista)
        jne ...onhan näitä vaikka kuinka paljon.

        Sä vaan itse et ole kiinnostunut niistä,
        joten et edes tunnusta heidän olemassa oloaan.

        Noom tukityllistettyjä, tohno


      • Jee Jee kirjoitti:

        Politiikka takaa meille edes jonkin asteisen demokratian.
        Ilman politiikkaa ei olis demokratiaa vaan diktatuuria Kuten nyt esim. Pohjois-Koreassa on ns. proletariaatin diktatuuri, josta myös voitais ottaa etuliite pois eikä asia muuttuis oleellisesti mitenkään.

        Ainoa kannattava toimenpide olis siellä vapauttaa lehdistö ja järjestää vapaat vaalit että demokratia voisi herätä ja olot hiljakseen kohentua.

        Demokratia on osittaista kansanvaltaa...siitä ei päästä mihinkään että rahalla on aina ylinvalta.
        Demokraatinen politiikka takaa myös etuja niille kaikkein huonoimmissa oloissa oleville; etuuksia joita ei muuten olisi.

        Et sä ole koskaan kuullut vapaaehtoista työtä tekevistä
        ihmisistä? :
        -leipäjonojen työntekijät..
        -työttömien ruokalat..
        -päihtyneiden yömajat,
        -yksinäisten ystävät ry.
        -katupartiot, (saapas, kiertää iltaisin ja yöllä
        huolehtivat lähinnä lapsista ja nuorista)
        jne ...onhan näitä vaikka kuinka paljon.

        Sä vaan itse et ole kiinnostunut niistä,
        joten et edes tunnusta heidän olemassa oloaan.

        Jee, sulla on hyviä ajatuksia ja kysymyksiä. Mitä tähän asti on tullut ilmi, olet ensisijaisesti poliittinen kirjoittaja/ajattelija, suhdetoiminta on toisella sijalla.Siitä en taas pidä, et teet oletusarvoja minun kiinnostuksista tai kiinnostusmattomuudestani, kun et oikeasti minua tunne. Tasaveroisesti ajattelevaksi ihmiseksi hieman hurjat ennakkokäsitykset.

        Kuten sanoin, minua ei kiinnosta julkinen politiikka. Aikani asioita räksyteltyäni - mihinkään uuteen pääsemättä - olen tullut siihen tulokseen, että jos henkilökohtaisesti virta ei riitä tehdä asioiden eteen yötäpäivää työtä, niin tehkööt sen sitten muut. Muun ajan vietän tässä hiljaisessa maailmassa, missä tehdään työtä hiljaisten ihmisten äärellä - heidän, joiden ääni ei taatusti koskaan pääse kuuluville.

        Tiedätkö nyt, keistä ihmisistä tässä nyt puhutaan? Ja mistä työstä?

        Demokratiaan kuuluu oleellisesti myös se, että jokainen on osallistuva. Olipa kyse saadusta palasesta kakkua tai annettaessa jauhopussin puolikasta naapurille.

        Juuri tämä on se syy, miksi politiikka on yhtä paskan jauhamista. Jos jokainen tekisi osansa sen sijaan, että marisi että mitä mulle kuuluu tai mitä tuo saa, tai mitä kukakin on tekemättä - niillä äänimäärillä tehtäisiin oikeiden ihmisten eteen oikeata työtä paljonkin. Ja edelleen, puolueesta riippumatta.

        Se ei vainn kiinnosta. Se on kiinnostavampaa, kuka, mitä ja kuinka paljon.


      • Jee Jee
        elisakettu kirjoitti:

        Jee, sulla on hyviä ajatuksia ja kysymyksiä. Mitä tähän asti on tullut ilmi, olet ensisijaisesti poliittinen kirjoittaja/ajattelija, suhdetoiminta on toisella sijalla.Siitä en taas pidä, et teet oletusarvoja minun kiinnostuksista tai kiinnostusmattomuudestani, kun et oikeasti minua tunne. Tasaveroisesti ajattelevaksi ihmiseksi hieman hurjat ennakkokäsitykset.

        Kuten sanoin, minua ei kiinnosta julkinen politiikka. Aikani asioita räksyteltyäni - mihinkään uuteen pääsemättä - olen tullut siihen tulokseen, että jos henkilökohtaisesti virta ei riitä tehdä asioiden eteen yötäpäivää työtä, niin tehkööt sen sitten muut. Muun ajan vietän tässä hiljaisessa maailmassa, missä tehdään työtä hiljaisten ihmisten äärellä - heidän, joiden ääni ei taatusti koskaan pääse kuuluville.

        Tiedätkö nyt, keistä ihmisistä tässä nyt puhutaan? Ja mistä työstä?

        Demokratiaan kuuluu oleellisesti myös se, että jokainen on osallistuva. Olipa kyse saadusta palasesta kakkua tai annettaessa jauhopussin puolikasta naapurille.

        Juuri tämä on se syy, miksi politiikka on yhtä paskan jauhamista. Jos jokainen tekisi osansa sen sijaan, että marisi että mitä mulle kuuluu tai mitä tuo saa, tai mitä kukakin on tekemättä - niillä äänimäärillä tehtäisiin oikeiden ihmisten eteen oikeata työtä paljonkin. Ja edelleen, puolueesta riippumatta.

        Se ei vainn kiinnosta. Se on kiinnostavampaa, kuka, mitä ja kuinka paljon.

        Mun poliittinen ajatteluni??? se pysyy vasemmalla laidalla, mut vaihtelee tilanteiden mukaan.
        Mua ei kuljeteta kuin pässiä narussa.. en tee kuten mun oletetaan tekevän, vain siksi et kuulun ajattelumalliltani vasemmalle.

        Mä teen itse omat päätelmäni sekä oikeat että väärät.
        Eikä mulle tuota tuskaa astua tukemaan
        vaikka "Stupidia" jos hän siinä kyseisessä asiassa on mielestäni oikeassa.

        (näin meidän kesken; olen hänen kanssaan silloin samaa mieltä,kun hän lyö hanskat tiskiin ja lopettaa!)

        "Tasaveroisesti ajattelevaksi ihmiseksi hieman hurjat ennakkokäsitykset."- Niin no...
        Olihan mun pakko tehdä oletusarvoja kun
        tasaveroinenkin joutuu joskus provosoimaan
        jos aikoo jotain sunsta irti saada. (olet mysteeri?)

        Kysyit .."Tiedätkö nyt, keistä ihmisistä tässä nyt puhutaan?
        Ja mistä työstä?
        - En mä selvänäkijä sentään ole, mut koitan arvata...
        Kohderyhmiä saattais olla useitakin...ja
        kuitenkin olen varma et puhut avuttovimmista yhteiskuntamme jäsenistä.

        sairaat vanhukset , dementia,altzheimer..
        sairaat lapset, kehitysvammaiset, autismi...
        nuoriso päihteiden/lääkkeiden väärinkäytökset
        lapset, orvot ja heitteille jätetyt

        Ilmeisesti teet hoitotyötä/hoivatyötä tai nuorten elämän tuentaa..kuljet rinnalla.

        Nyt pyysit mun arvailua, joten lisään vielä:

        Nyt kirjoitat kuin mies, joka on saanut raskaan taakan kannettavaksi...voimat välillä vähissä, mut on kun pakko jaksaa...
        ...joten sulla on joko toinen vanhemmistasi avun tarpeessa tai oma lapsesi.... uskoisin.

        Demokratiaan kuuluu oleellisesti SE et jokainen osallistuu kykyjensä ja voimiensa mukaan; sekä mukaan otetaan myös vapaamatkustajia, jotka eivät kykene itse huolehtimaan itsestään. PISTE!

        Ollaan kuules aika paljon samoilla linjoilla.Ja edelleen, puolueesta riippumatta!

        Ja PYYDÄN ANTEEKSI tätä:

        "Sä vaan itse et ole kiinnostunut niistä,
        joten et edes tunnusta heidän olemassa oloaan."

        Olen ilmeisen väärässä ollut,kun tämän sulle vielä lopuksi heitin.
        Nyt mua nolottaa...ja on syytäkin olla nolo!

        Anna anteeksi toi tekemäni tylytys!


      • Jee Jee kirjoitti:

        Mun poliittinen ajatteluni??? se pysyy vasemmalla laidalla, mut vaihtelee tilanteiden mukaan.
        Mua ei kuljeteta kuin pässiä narussa.. en tee kuten mun oletetaan tekevän, vain siksi et kuulun ajattelumalliltani vasemmalle.

        Mä teen itse omat päätelmäni sekä oikeat että väärät.
        Eikä mulle tuota tuskaa astua tukemaan
        vaikka "Stupidia" jos hän siinä kyseisessä asiassa on mielestäni oikeassa.

        (näin meidän kesken; olen hänen kanssaan silloin samaa mieltä,kun hän lyö hanskat tiskiin ja lopettaa!)

        "Tasaveroisesti ajattelevaksi ihmiseksi hieman hurjat ennakkokäsitykset."- Niin no...
        Olihan mun pakko tehdä oletusarvoja kun
        tasaveroinenkin joutuu joskus provosoimaan
        jos aikoo jotain sunsta irti saada. (olet mysteeri?)

        Kysyit .."Tiedätkö nyt, keistä ihmisistä tässä nyt puhutaan?
        Ja mistä työstä?
        - En mä selvänäkijä sentään ole, mut koitan arvata...
        Kohderyhmiä saattais olla useitakin...ja
        kuitenkin olen varma et puhut avuttovimmista yhteiskuntamme jäsenistä.

        sairaat vanhukset , dementia,altzheimer..
        sairaat lapset, kehitysvammaiset, autismi...
        nuoriso päihteiden/lääkkeiden väärinkäytökset
        lapset, orvot ja heitteille jätetyt

        Ilmeisesti teet hoitotyötä/hoivatyötä tai nuorten elämän tuentaa..kuljet rinnalla.

        Nyt pyysit mun arvailua, joten lisään vielä:

        Nyt kirjoitat kuin mies, joka on saanut raskaan taakan kannettavaksi...voimat välillä vähissä, mut on kun pakko jaksaa...
        ...joten sulla on joko toinen vanhemmistasi avun tarpeessa tai oma lapsesi.... uskoisin.

        Demokratiaan kuuluu oleellisesti SE et jokainen osallistuu kykyjensä ja voimiensa mukaan; sekä mukaan otetaan myös vapaamatkustajia, jotka eivät kykene itse huolehtimaan itsestään. PISTE!

        Ollaan kuules aika paljon samoilla linjoilla.Ja edelleen, puolueesta riippumatta!

        Ja PYYDÄN ANTEEKSI tätä:

        "Sä vaan itse et ole kiinnostunut niistä,
        joten et edes tunnusta heidän olemassa oloaan."

        Olen ilmeisen väärässä ollut,kun tämän sulle vielä lopuksi heitin.
        Nyt mua nolottaa...ja on syytäkin olla nolo!

        Anna anteeksi toi tekemäni tylytys!

        Pakko myöntää että sinusta löytyy luonnetta.

        (Anteeksipyyntö huomioitu)

        Ei kannata vaivata itseään minulla. Olen kuin mikä tahansa avoin kirja, en mysteeri.


      • Jee Jee
        elisakettu kirjoitti:

        Pakko myöntää että sinusta löytyy luonnetta.

        (Anteeksipyyntö huomioitu)

        Ei kannata vaivata itseään minulla. Olen kuin mikä tahansa avoin kirja, en mysteeri.

        Kiitos, ett paiskaat mulle handua!

        Eipä toi provosointi mua mitenkään auttanut,
        kunhan nolasin itseni...sillä sinusta ei mitään irronnut.
        Mä tässä provosoiduin itse kertomaan olennaisia totuuksia...omasta maailman katsomuksesta..taas kerran.


      • Ei saa provosoitua:.
        Jee Jee kirjoitti:

        Kiitos, ett paiskaat mulle handua!

        Eipä toi provosointi mua mitenkään auttanut,
        kunhan nolasin itseni...sillä sinusta ei mitään irronnut.
        Mä tässä provosoiduin itse kertomaan olennaisia totuuksia...omasta maailman katsomuksesta..taas kerran.

        .

        "Vaikka provosoidaan"

        har!1

        .


    • Vaikka soinilaisuus on harhauttanut Lehtisen poliittisesti, ei mukavaa miestä pakkohoitoon pidä kyörätä. Liekö Soinista kotoisin, se on asuinpaikakseen kertomaansa raamattuvyöhykettä, ja tullut siitä sekaannus Timo Soiniin?

      • Ei Soinista:.

      • Eikka Leino

      • sielläpäin

      • Kyl se on prosenttej
        Eikka Leino kirjoitti:

        Se on PROMILLEJA

        ""Mix meillä niin mont mielipuolta
        vähän läyttäjiä kanteleen"

        .

        "Kyl se on ihan prosentteja"

        "Kihniö on Suomen perussuomalaisin kunta
        Pirkanmaalainen Kihniö nousi vaaleissa Suomen perussuomalaisimmaksi kunnaksi. Puolue sai Kihniössä äänistä 53,2 prosenttia

        - Puolueen kannattajat ovat tyypillisesti työväenluokkaan samaistuvia, mutta vasemmistolaisuutta vierastavia, keskimääräistä vähemmän koulutettua väkeä. Eliittiin sen kannattajat eivät samaistu millään tavoin, sanoo Rahkonen.

        Perussuomalaiset on Rahkosen mukaan Suomen puolueista eniten keskellä poliittista arvokarttaa. Se on keskusta-vasemmistolainen, ei oikeistopuolue, sanoo Rahkonen."

        http://yle.fi/uutiset/kihnio_on_suomen_perussuomalaisin_kunta/5345065

        har!1

        .


      • lisääbanjonsoittajia
        sielläpäin kirjoitti:

        ihmiset ovatkin vähän tyhmiä...

        johtuu sisäsiittoisesta geeniperimästä


      • Iiris hönös
        lisääbanjonsoittajia kirjoitti:

        johtuu sisäsiittoisesta geeniperimästä

        Ovat kaikki Lehtisiä

        millainen puhelinluettelo siellä onkaan?


      • börje ja ulle:.
        lisääbanjonsoittajia kirjoitti:

        johtuu sisäsiittoisesta geeniperimästä

        .

        "Meillä on siskot ja veljet"

        har111

        .


      • Iiris hönös
        börje ja ulle:. kirjoitti:

        .

        "Meillä on siskot ja veljet"

        har111

        .

        Onx nekin Harreja?


      • kyllä ovatten:.
        Iiris hönös kirjoitti:

        Onx nekin Harreja?

        .

        Siksi meillä sanotaankin aina "Ole hiljaa harri, Mitä sinä sanoit harri? No on sitten yksi Fränk vielä

        har!1

        .


    • Vaalipopulismia havaittavissa palstalla.

      • Vaalivideo:.

        .

        "har-lehtisten lauma marssii Kalliosta Eiraan" hiljaa fränk

        har!11

        .


      • Che
        Vaalivideo:. kirjoitti:

        .

        "har-lehtisten lauma marssii Kalliosta Eiraan" hiljaa fränk

        har!11

        .

        Ovatko Harri Lehtiset nyös udmurtteja Venäjältä?


      • Heillä on Wiisautta:
        Che kirjoitti:

        Ovatko Harri Lehtiset nyös udmurtteja Venäjältä?

        .

        "He Sanovat: Waro Wajaita"

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe