Onko sinulla salarakas?

salailua

Onko sinulla salarakas?
Miksi?
Miten saat sen pysymään salassa?

26

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki tarpeen

      Oli 10 v sitten.Oli vanha rakkaus hukassa.Itse kerroin salarakkaasta ja vanha
      rakkaus löytyi uudellen.Töitä se teetti rankimmman mukaaan,mutta se kannatti.
      Nyt vanhan rakkaani kanssa elämä kohdillaan.

    • jokatoinen pettää

      Kuinka moni on kärähtänyt syrjähypyistä.

      • en minä ainakaan

        En tunnusta.


    • iikka1

      Joitain vuosua sitten julkkiset mielellään esittelivät iltalehdistölle piilopirttejään ja salarakkaitaan. Se oli keino päästä julkisuuteen silloin, kun julkkiksen mielenkiinto oli pahasti hiipunut. Mutta asia on jo menettänyt merkityksensä, koska joka iikka on tajunnut missä mentiin.

    • pösilö olin

      Oli aikoinaan montakin yhtä aikaa, mutta ei enää nykyään.. Töiden lomassa puolenpäivän aikaan eka, toinen iltapäivällä 3-4 aikaan, kolmas illalla 18-19 aikaan ja vielä illalla ennen nukkumaan menoa, piti omakin emäntä hoidella. Olihan se aikaa.. Salassahan se pysyi, kun valehteli päin naamaa vaimolle retkistään! Sellaiseen elämään nykyään minua ei saisi kirveelläkään! Ei se petturin elämä ole helppoa, vaikka joku voi ehkä niin kuvitellakin!

    • niilo vaan

      Tosi rankkaa,paltamon tyttöä kokeillu,siinä olis ihana salarakas kun sillä on niin vanha ukko että tuskin pystyy tyttöä tyydyttään kun vilkuilee hymy suin kun ajan kaupan ohi kerran viikossa,kun käyn kaupalla sitä katsomassa,ihanaa eikä vaimoni tiedä mitään.

    • Tuija V.

      Minulla oli ihania kisojen aikaisia iltajuttuja E.H. kanssa. osasi oikein lämmittää ja sitten,, hmm tiedätte varmaan mitä.
      Itse olin varattu mutta salarakas hän oli monta vuotta. Vieläkin kostuu kuin ajattelen niitä ihania hetkiä EH:n kainalossa.

    • Sabrina on best

      Minä haluaisin salarakkaan. Olen työtön, vähän keskivartalolihava ja hampaaton viinaanmenevä aikamiespoika, asun äidin kanssa. Ikinä en oo naisen kanssa ollu, mukavahan tuo oisi kokeilla sitäkin, ikääkin kun alkaa jo olla liki kuuskymmentä. Jättäkää naiset tänne yhteystietoja niin palataan. Ja eihän sitä tiedä vaikka ihan tositarkoituksellakin eikä vain salaista seikkailua.

      • känsäkoura

        Mitäpä tuota enää vaivaudut tuolla iällä kun oot pärjännyt tähänkin asti.
        Äitikään ei tykkää jos oma kultapoju jonkun hempsan keikan kans vehtaa.
        Olet kyllä joka naisen unelma uuno tuollaisen kans ei salaa vehdata vaan suoraan vihille.


    • ei aina ymmärrä

      Miksihän tälläistä edes kysellään? Onko ihmisillä jotka elävät vakituisesti jonkun kanssa eivätkä ole suhteessa onnellisia jotenkin jännittävää "touhuta " puolison selän takana, kuin rehellisesti ensin päättää suhde ja siitä jatkaa uuden "rakkaan " kanssa? Tekeekö termi "salarakas" pettämisestä jotenkin hyväksytympää? Koska aina pettämisen jälkeen jää paljon surua ja tuskaa jollekkin ja sitä kai ei kukaan toivo ainakaan omalle kohdalle. Ja säilyykö "salarakkauksissa" hohto kun ne ennemmin tai myöhemmin tulee julkisiksi ja arki astuu elämään vai etsitäänkö uusi "salarakas"?

      • junittelua

        Et tainnut ymmärtää juonta.


      • ????????
        junittelua kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää juonta.

        Ehkä ymmärsin, ehkä en. Ehkä en haluakkaan ymmärtää...


    • kahdenkeskistä

      Joillakin vois pysyy rakkaat aivan omana tietonaan, eikä julkisesti kuuluttaa suuntautumisistaan.

      • pysy aiheessa

        Kyse ei ollut toisten salarakkaista vaan sun salarakkaasta.


      • pantin aljastus

        Halut ne on hiirulaisellakin taitaapa vielä olla seksiaddikti.


    • yhteisiä ovat ukot

      Millä tavalla salarakas eroaa vakiopanosta? Olen yh-äiti ja minulla on mies jolle soitan, kun tekee mieli. Kenen ukko lienee ja eipä juuri kiinostakkaan, koska entinen ukko petti ja lähti 15 vuoden yhdessä olon jälkeen.

      • outoooooooooo

        Sellasta se elämä voi olla. Kunnon mies ei petä, mutta miksi kunnon miehet ei naisia kiinnosta?


      • oppirahat maksanut
        outoooooooooo kirjoitti:

        Sellasta se elämä voi olla. Kunnon mies ei petä, mutta miksi kunnon miehet ei naisia kiinnosta?

        Joka mies pettää kun vaimon kanssa menee huonosti ja siihen saumaan sattuu sopivan ymmärtäväinen neitokainen jolle miespolo voi purkaa sydäntään.


      • hlpökhghj
        oppirahat maksanut kirjoitti:

        Joka mies pettää kun vaimon kanssa menee huonosti ja siihen saumaan sattuu sopivan ymmärtäväinen neitokainen jolle miespolo voi purkaa sydäntään.

        Näinhän sä luulet ja eipä pidä paikkaansa.


    • nylkytys

      Täydellisiä pareja ei ole olemassakaan. Nainen on vastustamaton heikoille miehille. Naisen tehtävä on viekoitella ja hän saa siitä itsetuntoa huomattavasti enemmän kuin mies. Nainen ei tunne olevansa valta-asemassa, jos mies on sitä vahvempi henkisesti. Todella komean miehenä oleminen on hyvin haasteelista, kun naisia on tyrkyllä yllin kyllin.

      • kyllin

        Ootko sinä todella komea mies? Musta näyttää, että miehet ne niitä tyrkkyjä on, vaikka on omakin emäntä niin ei riitä.


    • ThinkTwice

      Salarakas löytyypi, mutta kuinka pitkän aikaa vielä ni mie en tiiä. Miettikäähän kolomesti ennenku rupiatte. Aluks kaikki sujjuu hyvin ja mikkään ei tunnu paremmalta.. kaikki on niin ihanaa... mutta sitten kun sie oot niin rakastunu että haluat enemmän, mutta ootki edelleen pelkkä salarakas. Ja luultavasti tuut aina olemaan. Siinä vaiheessa työ rikotte vaan ihtenne ja saatte itkiä illat, yöt, aamut.. Tyytyä olemahan se toinen..

    • Gjggkk

      Eu niin suurta pitäjää löydy, että salarakkaat salassa pysysi. Ei tartte mittää rakasta ees olla kun kylillä keksivät vaikka mitä ja vaikka kenestä.

    • reissuri

      minä käyn reissuhommissa ja viikot siellä "perheen" kanssa, viikonloppuisin lähden muka kalalle ja metälle, hiihtämään jne ja tulen tänne vaimon luo käymään hyvin on mennyt jo pitkän aikaa

      • salar

        Samoin vaimollasi.


    • Salasalami

      On. Se on niin salainen, etten sitä itsekään tiedä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe