Assassin's creed 2015

Pelaaja123

Kuten varmaan monet ovat jo kuulleet, vuoden 2015 AC tulee sijoittumaan Lontooseen. Odotin, että Ubisoft olisi tajunnut viedä pelisarjaa taaemmas ajassa Ezion aikoihin, mutta ei. Tuleva peli tulee olemaan lähimpänä nykyaikaa, kuin mikään aikaisempi AC. Eikö olisi aika palata renessanssin aikaan tai jopa aikaan ennen kristusta. Ubisoftilla on väärä suunta meneillään. Tästä ei seuraa hyvää...

Tähän mennessä onnisunein assassins creed on brotherhood, ac 2 on myös erinomainen, mutta sarja menetti suuren osan sen perusidean myötä, kun kuvioihin tuli 1750 luku.

Jos joku haluaa etsiä lisää tietoa tulevasta pelistä, niin hakua googleen nimellä assassins creed victory. Youtubestakin löytyy jo jonkun tasoista videoo.

21

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkapoikaikirouta

      Olet vähintäänkin oikeassa, Ac ei saisi mennä nykyaikaan,herää ubisoft. Enemmän historiaa!

      • pekkilo

        mielestäni ensimmäiset assassins creedit olinjust huonompia verrattuna uusimpaan unityyn. se on ollu tähän asti lempipelini


    • minä vain täällä näin

      Näyttäisi tuon videon perusteella siltä, että ollaan jo teollistumisen aikakaudella, ja niin vuosiluvutkin kertovat, nohta kadulla tulee varmaan vastaan autojakin. Vanhoina kunnon aikoina vastaan saattoi tull leonardo da vinci, mutt ei enää... nyt sieltä tulee, joku helvetin höyryveturi. Onko tässä enää mitään järkeä. Jätän pelisarjan kohta kokonaan, vaikkamtähän asti olen uskollisena sitä jaksanut pelata.

    • Seppo ihku

      Assassin's creedin kuuluu olla historiallinen peli, ei mikään GTA. Toivottavasti ubosoft ymmärtää sen vielä jonakin päivänä. Ap on niin oikeassa.

      • ;=) vidustakomätieän

        Mikä vittu sinä olet mitään sanomaan ubisoftin oikealle suunnalle, ärsyttää tollaiset vouhottajat, jotka ei kestä yhtään erilaisuutta!


      • että niin kkk
        ;=) vidustakomätieän kirjoitti:

        Mikä vittu sinä olet mitään sanomaan ubisoftin oikealle suunnalle, ärsyttää tollaiset vouhottajat, jotka ei kestä yhtään erilaisuutta!

        Taidat itse tekstistäsi päätellen olla lapsentasolle jäänyt jonne, joka tulee nettiin kirjoittelemaan asioista, joista ei tiedä yhtään mitään.


      • rauhassa nyt vaan
        että niin kkk kirjoitti:

        Taidat itse tekstistäsi päätellen olla lapsentasolle jäänyt jonne, joka tulee nettiin kirjoittelemaan asioista, joista ei tiedä yhtään mitään.

        Mie uskon et AC victory tulee olemaan ihan hyvä peli, ei kannata alkaa syytteleen ennen kuin on koittanut, tämä on nähty monen pelin kohdalla.


    • www.poijjaat.fi

      Onko tästä pelistä sitten vielä mitään muuta tarkkaa tietoa, juonesta yms.?

      • nostalgiaa

        Se mitä itse olen netistä saanut selville, niin ei. Aika ja paikka on saatu selville, ja pelivideokin näyttää sangen hieno grafiikkaselta, vaikkakin uskon myös ap:n tapaan siihen, että ollaan menossa väärään suuntaan ajallisesti.


    • elävä katti

      Nimi viittaa kai ainakin voittoon... (Assassin's creed Victory, sana kirjan mukaan voitto)

      • jokiseneväät

        Sinähän sherloc oot, viitta kai voittoon... voi tätä naurun määrää


      • en jaksa odottaa stn

        Mitään en tiedä mutta vihjaisiko viktoriaaniseen aikakauteen. Itseäni kiinnostaa vtusti ja historiaa tämäkin. Tämän pelin minä ostan. Onkohan Jack the Ripperillä minkään laista roolia tässä ;DD


      • frontsideollifrontier
        en jaksa odottaa stn kirjoitti:

        Mitään en tiedä mutta vihjaisiko viktoriaaniseen aikakauteen. Itseäni kiinnostaa vtusti ja historiaa tämäkin. Tämän pelin minä ostan. Onkohan Jack the Ripperillä minkään laista roolia tässä ;DD

        Aikakausi saattaisi ainakin täsmätä, että luulempa, että on. Tekisi mieli jo koittaa!


      • tuskin_täsmää
        en jaksa odottaa stn kirjoitti:

        Mitään en tiedä mutta vihjaisiko viktoriaaniseen aikakauteen. Itseäni kiinnostaa vtusti ja historiaa tämäkin. Tämän pelin minä ostan. Onkohan Jack the Ripperillä minkään laista roolia tässä ;DD

        Viktoriaaninen aikakausi on aika pitkä, ja AC voi hyvin sijoittua vaikka 1830 luvulle eikä välttämättä vuoteen 1886-1889. Jolloin sillä ei ole mitään tekemistä viiltäjä-Jackin kanssa. Sen sijaan pelissä voidaan nähdä suuri Westministerin palatsin tulipalo vuodelta 1834.


    • elä ihmeessö tee noin

      Assassins creed on tuohoon tuomittu, jättäkää nyt hyvät ihmiset ubisoft oman onnensa nojaan, ja liittykää voittajien joukkoon.

    • poijjaat

      Mikä tän keskustelun henkilöitä vaivaa? Mihinkä voittajien joukkoon? ;)

    • en jaksa odottaa stn

      Siis jonnet perkele tämä sijoittuu 1800 luvulle. Onko liian nykyaikaa? Tulee vasta loppuvuodesta.

      • juhaniwei

        On ehdottoman nykyaikaa, ja miten niin jonne. Kai itsekin tajuat, että act ovat hustoriallisia pelejä, ei mitään gta:n matkijoita!


      • en jaksa odottaa stn
        juhaniwei kirjoitti:

        On ehdottoman nykyaikaa, ja miten niin jonne. Kai itsekin tajuat, että act ovat hustoriallisia pelejä, ei mitään gta:n matkijoita!

        200 vuotta sitten on nykyaikaa? Sähköinen valaistus, kaarilamput ja hehkulamput alkoivat tulemaan 1800-luvulla mutta muuten porukka oli kyllä niin kivikaudella. Historiallisia tapahtumia tuohon aikaan ja paikkaan kyllä mahtuu.


      • aatu977
        en jaksa odottaa stn kirjoitti:

        200 vuotta sitten on nykyaikaa? Sähköinen valaistus, kaarilamput ja hehkulamput alkoivat tulemaan 1800-luvulla mutta muuten porukka oli kyllä niin kivikaudella. Historiallisia tapahtumia tuohon aikaan ja paikkaan kyllä mahtuu.

        Vääremmässä et voisi olla, kyllä naamas venähtää, kun auto tulee tiellä vastaan. Sitten muistat mitä minä sanoin!


      • moottorihäkkyrä
        aatu977 kirjoitti:

        Vääremmässä et voisi olla, kyllä naamas venähtää, kun auto tulee tiellä vastaan. Sitten muistat mitä minä sanoin!

        1800-luvun lopun autot olivat tuollaisia:
        https://www.youtube.com/watch?v=5D8Y4j0Rs_Y
        Hevosvankkurit olivat yleisempiä ja paljon nopeampiakin kuin autot 1800-luvun lopussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe