Turkish Airlines

mokaaja1

Jouduin alottamaan uuden ketjun koska vanhoihin ei voi kirjoittaa :( mutta siis. Olen varaamassa lentoa Istanbuliin, ja olin laittanut kaikki tiedotkin. Sitten huomasin että alla luki "mandatory field only for Turkish citizens". Ennen syntymätietoja on joku tyhjä laatikko, onko kyseessä juurikin vaan turkkilaisille tarkotettu juttu vai pitäsikö munkin laittaa siihen jotain? Vai mitä sillä tarkotetaan? Tolle syntymätietoosiolle on oma osa "Turkish Citizenship No Date Of Birth". Onko kukaan varannut THY:n sivuilta lippuja että osais auttaa.. :D

8

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, voi

      Jos ET ole turkkilainen, niin unohda kohta

      • mokailija1

        Eli en täytä syntymätietoja ollenkaan?


    • voi, voi 2

      Jos siinä lukee, koskee vain turkkilaisia, niin silloin et täytä siihen kohtaan mitään mutta muista myös tämä uusi juttu:
      Vuodenvaihteesta alkaen passin on oltava voimassa vähintään viisi kuukautta Turkkiin saapumisesta, muuten maahan ei välttämättä edes pääse
      Lainaus Rantapallon suvuilta

    • Pallo pomppii

      Rantapallostahan ne hyvät neuvot löytyvätkin, siinä on niin tyhjänpäiväinen julkaisu/sivusto.
      Rantapallo pomppii pom pom pom.
      Lentoyhtiön sivuilta ne ajankohtaiset ja oikeat tiedot löytyvät.

    • voi, voi 3

      Sattuipa Rantapallon juttu juuri ennen vastausta silmään. Kyllä uskon että Rantapallo kirjoittaa myös oikeaa tietoa, onko lentoyhtiöllä velvollisuus kirjoittaa jokaisen maan sisääntulovaatimuksia, niistä pitää jokaisen ottaa itse selvää.

    • 2+14

      Toi verkkosivu on kieltämättä aika epäjohdonmukainen - siinä ei ole kovin selvää koskeeko tuo pakollisuus vain tuota citizenship numberia vai myös syntymäaikaa. Itse kirjoittaisin, tosin todennäköisesti varauksessa ei pääse eteenpäin, jos tuo syntymäaika on pakollinen, ja sitä ei anna.

      Yllättävän halpoja lentoja noilla: HEL-IST -menopaluu €99,-

    • skkkk

      jätät sen kohdan tyhäksi. Itse olen aina saanut kuitenkin liput. Ja sen passin pitää olla voimassa 6kk matkan päättymisestä, ei viisi.

    • voi, voi 4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe