Napakoru miehellä

Ihmettelen vain

Miksei miehellä voi olla napakorua? Olen 29-vuotias bi-mies ja olen halunnut lävistää napani, mutta se tuntuu olevan vain "naisten juttu." Miksi asia on yhä tabu?

10

2482

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh

      Mäkin ihmettelen samaa. Kommentteja??

    • Lävistäjäsetä

      Olen tehnyt näitä miehillekkin useita, ei ole niin kauhea asia vaikkei siitä paljoa puhutakkaan.

    • suosittelentodella

      mun mielestä sopii miehille ihan yhtä hyvin kuin naisille. itse olen nainen ja omistan kaksi napakorua, kaksi vielä tulossa. itellä nousee kyllä arvostus heti jos nään miehellä napakorun, eli eikun vaan ottamaan!:)

    • hrobdslvg

      Tuntuu tosi tyhmältä ilmaista mielipiteeni tässä asiassa, sillä tiedän sen olevan ahdasmielinen, mutta mä en kyllä miestä ottaisi jolla on napakoru, tai ainakin se vastaa mun mittapuulla suunnilleen sitä että mies ottaisi rakennekynnet tai hiustenpidennykset... johtuu varmaam siitä kun ei ole niin yleistä. Miehet yleensä ottaa niitä perus kulma, bridge, huulikoruja, ja nuo "erikoisuudet" jää vähemmälle. Mutta ei muiden mielipiteillä ole väliä, tehkää mitä haluutte omalle kehollenne :)

    • peemikko1234

      Olis kiinnostavaa ,mutta esim. uimarannalla luulisivat homoksi.Luulisin,että naisille olis positiivinen ylläri.

      • mielenkiintoinen_ajatus

        Minulle mies, jolla olisi napakoru, ei oli positiivinen yllätys. Toisaalta ei se mikään järkyttävän pahakaan olisi. Ihan ok, totta kai jokainen saa omalle keholleen tehdä, mitä haluaa ja mikä omaa silmää miellyttää :)


      • edellinen

        *ei olisi


    • kultarengas

      Moi!-Olen jo 59-vuotias mies ja timmissä kunnossa,sekä todella maskuliininen,miehen näköinen mies.Minulla on ollut naparengas yli 30 vuotta ja otin sen aikoinaan vain siksi,että itse pidän sitä eroottisena.-Napojen malleja on kovin erilaisia ja täytyy sanoa,ettei se kaikille kyllä sovi.-Olen kyllä väkisinkin huomannut tuijotukset esim. rannalla ja uimahallissa.Esittelemällä esitellyt en ole milloinkaan,enkä myöskään ole ajatellut sen olevan mikään merkki homoudesta.
      Renkaasta on tullut kerran ihan suoraa sanallista paheksuntaa...mieheltä saunassa.En kylläkään välittänyt siitä "paskan vertaa!"-Yllättävän paljon on tullut myönteistä palautetta,mitä en kuitenkaan ole ollut sen kummemmin hakemassa.-Muutama nainen on kertonut sen näyttävän todella eroottiselta,eli ne jotka ovat saaneet suunsa auki.
      Eihän maailmassa mitään uskalla tehdä jos lähtee siitä,mitä toiset ajattelevat!-Voipi olla,että "pojatkin tykkäävät",mutta että heitä nyt pyörisi naparenkaani vuoksi ympärilläni kuin "paskakärpäsiä"..sellaista en ole huomannut!-Mmm,olen kyllä ihan hetero..-Tässä maailmassa nyt ostellaan kaiken maailman anustappeja,kumikorsetteja y.m.!-Ei tässä ole mielestäni mitään erikoista ja jos sen katseleminen ottaa silmään kovinkin kipeää,katseen voi kääntää muualle!

    • otavaan

      Itse bi naisena koen napakorut miehellä jopa seksikkäämpänä kuin naisella. En ymmärrä miksi tabu. Ota vaan, riippuu tottakai napakorun mallista vähän miltä näyttää, mutta itse koen napakorut miehillä erittäin seksikkäinä. Kannustan ottamaan ! :)

    • Anonyymi

      Miksi ei kundit saa koristaa itseensä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe