alastomat naiset....

surullinen poika

Olen nuori poika ja yrittänyt elää hyvää synnitöntä elämää. Mutta nyt mieltäni väivaa tämä kamala asia. Kaverini (ei uskovainen) näytti minulle jonkin aikaa sitten kuvia alastomista naisista lehdestään, ja nyt olen alkanut himoita heitä. Nämä naiset pyörivät mielessäni koko ajan. En koske itseäni sillä tavalla (ainakaan vielä)mutta aamuisin koen hirveän häpeän herätessäni, sänkyni on tahriintunut.. Miten saisin nämä pahat ajatukset pois päästäni?

10

5154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Servola

      Miksi ihmeessä kuvittelet, että alastomat naiset ja luonnolliset halusi olisivat pahoja?

      Jumala on luonut ihmiset alastomiksi,vaatteet ovat ihmisten tekoja. Niin on Jumala myös säätänyt, että tietyssä iässä herää seksuaalisuus. On Jumalan tarkoitus, että kiinnostut naisista - suorastaanpa Jumala tähän kehottaakin käskyllään täyttämään maan (tosin voidaan kysellä, jokohan se on täytetty..?)

      Turha on potkia tutkainta tai Kaikkivaltiasta vastaan. Kuinka Jumalan luoma ominaisuus voisi olla syntiä? Halusi naisiin tulee säilymään kymmeniä ja kymmeniä vuosia. Sinusta itsestäsi riippuu, kuinka käytät tätä Luojan lahjaa.

    • kyllästynyt

      Että jaksatte, tyhmät feikit.

      Voisitteko vaikka alkaa virkkaamaan patalappuja joulalahjoiksi ja jättää meidät rauhaan?

      • surullinen poika

        no tyhmä voin olla mutten feikki. Ja patalappujen virkkaus on mun mielestä enemmänkin tyttöjen hommaa... Anteeksi, mutta tämä asia vaivaa minua oikeasti. Ja ne kuvat olivat sellaisesta törkylehdestä, etteivät kyllä mitään kovin kauniita, ja silti kiihotun niistä. nyt ne ovat mielessä koko ajan..


    • kuin palaa

      joten kipin kapin naimisiin ja vauhdilla =)

    • tietämättömyys

      Oivallinen esimerkki siitä millaiseksi vähä-älyisiä, naiveja ihmisiä uskovien/uskovaisten ihmisten kuvitellaan olevan. Mustamaalamisyritykseksi on aik alilla surkea jos koominenkin. Huomaan että et ole uskova henkilö, mutta hyvä yritys.

      Uskovaiset nuoret eivät elä missään tietämättömyydessä alastomuuden ja seksuaalisuuden suhteen. Yhtälailla nuoret altistuvat niin seksuaalisuuden vyörylle kuin ei-uskovat. Televisiottomuuskaan ei vyöryltä vältä. Onneksi nuoret saavat asiallistakin tietoa nykypäivänä. "Wet dreams" on aika perustietoa.

      Se että ei halua itse halua harrastaa irtosuhteita, aloittaa seksielämäänsä teininä tai harjoitella ihmisuhdetaitojaan päämäärättömällä seurustelulla esipuberteetti-ikäisestä asti, ei tarkoita sitä että tarvitsee olla tietämätön. Seksuaalietiikka on vaan differenttiä.

      • Melkein tavis

        Tuon tekstin oikein tekis mieli laittaa kehyksii ku oon väliin käyny katsoo mitä tänne kirjoitellaan niin oikein naurattaa(niin varmaan näiden tekstien jälkeen jotain muutakin naurattaa)ku joku dorka kuvittelee et tääl pystyy kusettaa uskovaisille ja muilleki mitä haluaa. Luuleko joku että ollaan jossain puskassa ku ei katsota joka ilta sitä samaa surkeaa tv sarjaa(viimmeiset 10 vuotta) vaan ollaan ystävien kans ulkona jos mahdollista
        (ku vapaalla). Tuo ajattelu on aika syvältä sieltä. Oletteko koskaa ajatelleet että miksi uskovaisilla on aika paljon oikeita ystäviä myös vanhempana. Koska töiden jälkeen ei olla totuttu istuu koti sohvalle katseleen tölsää tai viikonloppuna ryyppäämään itseä kanveesiin ja inttämään muijalle että en mä muista mitään"Ai olinko??""Kenen kans??!!" Niin saunaillassa tosiystävien kans jotka sit vaan jossain välissä iltaa lähtivät vetää seuraavaa baarii ja jäitkin yksin jonku oudon muijan/äijän seuraan!!!ihmeellistä ja mahtavaa ku voi bilettää ja selittää!!!Kyllä siitä on hauskuus kaukana!! Tässä teille kusettajille sitä toista äärilaitaa ku aina kohdistatte huomion johonki friikkeihin. Niitä löytyy kaikkialta!! Ei siinä että enkö itse katsoisi hyviä dokumentteja ja joskus saattaa lipsahtaa jotain muuta mutta joskus sitä vaan on niitä heikkoja hetkiä. Ja nyt vielä tämä! Kyllähän sitä on ystäviä, sukulaisia ja tuttuja jotka ei oo osallisia ja sit ei aina niiden seurassa viitsi niuhottaa. Varmaan johtuu omasta suvaitsevaisuudestani kaikkia kohtaa ja taustastani mut nyt kyllä vähän ajattelin arvostellakki koska täällä jotku hyppii silmille jotka katsoo itse silmälaput silmillä maailmaa ja luulevat asiota. Jos sanoisin näin lopuksi et ollaan vaan ihmisiä ja erehtyväisiä ku muutkin mut kuitenkaan meillä ei ole aivan sellanen ajattelupohja ku ei-vl:lla. Sen takia tulee näitä näkemyseroja!!=)


      • hiiru

        Hei!

        Tietosi lestadiolaisnuorten naiiviudesta ei pidä paikkaansa. varsinkin pienillä paikkakunnilla Pohjois-Suomessa nuoret ovat hyvin naiiveja ja tietämättömiä mitä seksiin tulee.

        Itse en ollut katsonut tv:tä ennen 17 ikävuottani, käynyt elokuvissa ennen 17 vuotta, käynyt pahemmin missään isommissa kaupungeissa, olin elänyt vain yhtä naiivin ja viattoman sisaruslauman keskellä, en ollut lukenut naisten- enkä nuortenlehtiä, olin lukenut vain hyvin viattomia kirjoja jne.

        Mistä olisin voinut saada tietää seksuaalisuudesta mitään? Ainut lähteeni oli koulun biologian kirja. Koulun ehkäisyvalistustunneilta me vanh.lestadiolaiset saimme vakaumukseen vedoten oikeuden olla pois.

        Kun sitten kielsin uskoni ja löysin ihanan upean poikaystäväni, en tosiaankaan ollut eläissäni nähnyt miehen sukuelintä.

        Uskon sellaisia tyttöjä ja poikia kuin minä olin, on vanhoillislestadiolaisten joukossa yhäkin paljon. Muun muassa sisarukseni ja heidän ystävänsä.


      • tietämättömyys
        hiiru kirjoitti:

        Hei!

        Tietosi lestadiolaisnuorten naiiviudesta ei pidä paikkaansa. varsinkin pienillä paikkakunnilla Pohjois-Suomessa nuoret ovat hyvin naiiveja ja tietämättömiä mitä seksiin tulee.

        Itse en ollut katsonut tv:tä ennen 17 ikävuottani, käynyt elokuvissa ennen 17 vuotta, käynyt pahemmin missään isommissa kaupungeissa, olin elänyt vain yhtä naiivin ja viattoman sisaruslauman keskellä, en ollut lukenut naisten- enkä nuortenlehtiä, olin lukenut vain hyvin viattomia kirjoja jne.

        Mistä olisin voinut saada tietää seksuaalisuudesta mitään? Ainut lähteeni oli koulun biologian kirja. Koulun ehkäisyvalistustunneilta me vanh.lestadiolaiset saimme vakaumukseen vedoten oikeuden olla pois.

        Kun sitten kielsin uskoni ja löysin ihanan upean poikaystäväni, en tosiaankaan ollut eläissäni nähnyt miehen sukuelintä.

        Uskon sellaisia tyttöjä ja poikia kuin minä olin, on vanhoillislestadiolaisten joukossa yhäkin paljon. Muun muassa sisarukseni ja heidän ystävänsä.

        Minua ihmetyttää kaltaisesi. Vaikka olisit mistä tuppukylsätä, eikö sinua luontaisesti kiinnostanut tietää itsestäsi ja toisesta sukupuolesta jo ennen kuin koulun biologiassa asiaa käsiteltiin.

        Siis Anna- ja Tiina-kirjat ovat varmaan kaikki naispuolisetlukutoukat jossain kehityksen vaiheessa kahlanneet, mutta etkö halunnut siirtyä todemmantuntuisiin kirjoihin tai naistenlehtiin vaikka jossain nuoruusvaiheessa?


        Ja muuten, jos olisin ollut biologian opettajasi, olisin ottanut yhteyttä kotiisi jos vanhempasi muka vetosivat uskontoon ihmisen biologian opetuksen suhteen. Ei menisi läpi minulla aivan vähällä tuo perustelu. Hämärää touhua suorastaan ja vastuutontakin vanhemmilta. Onko tämä taas jotain 70-lukua, josta olen aivan out?


    • vanh.lest

      Tee parannus ja usko evankeliumi, ja Jumala on siunaava elämäsi, tämän ajajallisen ja iankaikkisen. JOs sinusta tulee uskovainen, ei omalla, muttt Jumalan voimalla,se Jumala siunaa sinulle uskovaisen aviopuolison ja hän taistelee sinun kanssa tällaistakin pahaa vastaan.

    • reKER

      VEDÅ KUNNOLLA KÄÄTEEN

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe