Mitä muuttaisit

niin?

palstassa?

30

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testamenttini Suomen

      .

      Täällä pitäisi olla "Testamenttini Suomen kansalle ja tee itsesi naurettavaksi" lomakepohja valmiina

      har!11

      .

      • troppilehtinen

        Täten testamenttaan omaisuuteni persuille

        Vasuri siskoni, joka piti tervryttä rahaa tärkeämpänä
        saa aurinkolamppuni


    • Pakolliset nimimerkit, olisi trolleilla enemmän puuhaa trollaamisessaan

    • rekatut tosikot

      pois, sekä määmy. Trollaamista lisää :D

      • Pyytäkää ylläpidolta trollipalstaa, missä trollit voi trollata keskenään.


      • trollaus palsta


      • runontaja kirjoitti:

        Mikä sen turmiollisempaa kuin vapaa ja luvallinen trollaus. Ei sellaisessa trollit viihdy

        Sinänsä ei minuakaan teini-iässä paljoa säännöt kiinnostaneet, jos jotain oplisisn päähäni saanut


      • määmy

        Miks mää? Nää!
        Ilokseks juoruun = e päästy Uuden musiikin jatkoon

        Vastineeksystiste avustuksel päästää tekee eka keikka Italiaan. Siit se Euroopan vallotus alkaa :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ZvA1utmKVxM


      • Che
        määmy kirjoitti:

        Miks mää? Nää!
        Ilokseks juoruun = e päästy Uuden musiikin jatkoon

        Vastineeksystiste avustuksel päästää tekee eka keikka Italiaan. Siit se Euroopan vallotus alkaa :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ZvA1utmKVxM

        Onx mämmy kääntäny italiax

        Olen Suomalainen, siis Olen Udmurtti

        On Volga mulle rakas
        saispa Kalevalan takas..(Uhtuan)


      • golfmestari
        runontaja kirjoitti:

        Sinänsä ei minuakaan teini-iässä paljoa säännöt kiinnostaneet, jos jotain oplisisn päähäni saanut

        Osaatko sinä nykyäänkään noudattaa sääntöjä...


        *ihan hyvällä*


      • We_want_more

        .

        "Wii want moor määmy"

        har!11

        .


    • Ei tule mieleen mitään, mitä muuttaisin, ihan ok tää on. Tämä on kuitenkin ainoa tällainen anonyymi viihteellinen kirjoituspalsta, jossa kirjoittelen. En ole tosin muita vastaavia niin kattellutkaan, enkä kattele.Jos kyllästyn tähän, niin sit teen muuta, en vaihda palstaa, vaan tekemistä.

      • kuulostaa

        "en vaihda palstaa"

        Oletko jotenkin rajoittunut...?


      • kuulostaa kirjoitti:

        "en vaihda palstaa"

        Oletko jotenkin rajoittunut...?

        Totta hitossa olen rajoittunut. Miehen Logiikka on ainoa aihepiiri mikä mua edes pikkuisen kiinnostaa täällä s24:ssa. Mitä olen joskus vilkuillut muita palstoja, niin niiden jutut on joko täysin hepreaa mulle tai samaa tasoa, jotain trollaamista vakikirjoittajista. Sitä paitsi, mistä voin olla varma osaako y.b:n trollit sitten mun perässä niille palstoille,mihin menisin? Y.b:n trollaajat on kuitenkin mulle koukuttavampia hauskuuksia täällä. Silloin kun mitään asiallista tai kiinnostavaa ei palstalla käsitellä siis.


      • ihan vinkki
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Totta hitossa olen rajoittunut. Miehen Logiikka on ainoa aihepiiri mikä mua edes pikkuisen kiinnostaa täällä s24:ssa. Mitä olen joskus vilkuillut muita palstoja, niin niiden jutut on joko täysin hepreaa mulle tai samaa tasoa, jotain trollaamista vakikirjoittajista. Sitä paitsi, mistä voin olla varma osaako y.b:n trollit sitten mun perässä niille palstoille,mihin menisin? Y.b:n trollaajat on kuitenkin mulle koukuttavampia hauskuuksia täällä. Silloin kun mitään asiallista tai kiinnostavaa ei palstalla käsitellä siis.

        Entäs Sinkut-palsta? Se ei ole ainakaan hiljainen.


      • ihan vinkki kirjoitti:

        Entäs Sinkut-palsta? Se ei ole ainakaan hiljainen.

        Mä olen ollut viimeks 20 vuotta sitten sinkku. Ei mulla olis sinne mitään annettavaa,kun en edes muista niitä aikoja enää kunnolla. Mitä olen joskus (käskystä tai muuten) sitä palstaa lueskellut, niin enimmäkseen en tajua niistä höpinöistä mitään. Jostain markkina-arvoista tai muista. Jotain karseita tyyppejä pidetään ylempitasoisina ja minusta ok-tyypit on alemman tason ihmisiä ja varmaan minäkin. Ei mua kiinnosta tuollainen maailma. Enkä tunne ketään sellaista sinkkua livenäkään kuka olisi ikinä edes kuullut tuollaisista tasojutuista.


      • yrmiö.
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mä olen ollut viimeks 20 vuotta sitten sinkku. Ei mulla olis sinne mitään annettavaa,kun en edes muista niitä aikoja enää kunnolla. Mitä olen joskus (käskystä tai muuten) sitä palstaa lueskellut, niin enimmäkseen en tajua niistä höpinöistä mitään. Jostain markkina-arvoista tai muista. Jotain karseita tyyppejä pidetään ylempitasoisina ja minusta ok-tyypit on alemman tason ihmisiä ja varmaan minäkin. Ei mua kiinnosta tuollainen maailma. Enkä tunne ketään sellaista sinkkua livenäkään kuka olisi ikinä edes kuullut tuollaisista tasojutuista.

        Missä noita latteuksien latelemiskursseja järjestettiinkään ja olitko itse kyseisen paikan yliopettaja?


      • yrmiö. kirjoitti:

        Missä noita latteuksien latelemiskursseja järjestettiinkään ja olitko itse kyseisen paikan yliopettaja?

        Mulle voi ilmoittautua, laita yyveetä. Pidän kursseja kaikille kiinnostuneille, myös verkko-opintoja. Sulla on jo hyvä pohja, mutta aina voi petrata ja täydentää osaamistaan. Näyttötutkinnoista saa myös lisäpinnoja alan töitä hakiessa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mulle voi ilmoittautua, laita yyveetä. Pidän kursseja kaikille kiinnostuneille, myös verkko-opintoja. Sulla on jo hyvä pohja, mutta aina voi petrata ja täydentää osaamistaan. Näyttötutkinnoista saa myös lisäpinnoja alan töitä hakiessa.

        Ope...


    • Iiris hönös

      Tekisin albixesta ukkomihehen itelleni

    • määmy

      Pakkomuuttamine e kuiteskaa tehois. E tulis p****a e lasta

    • Lisää puuteria, musalinkkejä ja sitten kuvia, mutta niitten pitää olla itse ottamia.

      http://bit.ly/1wnet5J

      • itse ottamia?

        Eli ei kuvia itsestä vai jostain toisesta?


      • Ei saa kiusata:.!1#%

        .

        "Palstalla ei saa *enää* kiusata koissuja!" pois puuteri

        har!11

        .


      • heheh...........

        Eli modellilla on ikävä Tinaa?


      • heheh........... kirjoitti:

        Eli modellilla on ikävä Tinaa?

        Äitini nimi ei ole Tiina ja en tarkoittanut ketään koisulaista.


      • Lietsoo paniikkia:.!
        modelli kirjoitti:

        Äitini nimi ei ole Tiina ja en tarkoittanut ketään koisulaista.

        .

        "Koissu ei ole tehnyt mitään pahaa" PÄNIC

        har!1


    • Ei tämä palsta miksikään muuttuisi, samat kuluneet kasvot jauhavat viinereitä vuodesta toiseen, ei eden hintasota saa mitään tässä palstalla muuttumaan. Samoja pakkotoistoisia asioita jauhetaan.

      Heittäkää siin toivonne kaivoon, itse asiassa ei teidän tarvitse heittää, itsetuhoinen Toivo hyppää kaivoon pyytämättä, huomattuaan ettei tällä palstalla ole mitään annettavaa nyt, eikä tulevaisuudessa

      • TRAST MII:.

        .

        "Heittäkää Täysin Lekkeriksi" tittelit poiiiiiiiss

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe