Tsi ,dsg,turbokoneen heikko kestävyys jakopää ketjuineen ja dsgn mystiset usean tuhannen euron korjaukset TOISTUVASTI ovat tehneet pahan maineen VW konsernille. Kahvipöytä jutuissakin on maine pilalla ja arvaan että kestää 10-15v että asiat unohtuu edes hieman.
VW on edelleen kylmä jääkaappi auto vaikka on se hieman jo parantanut mutta pakastien edelleen.
Ihmetyttää että vanha valmistaja päästää moiset vikapesät edelleen myyntiin !
Näihin asioihin ei tarvita paljoakaan silmät auki olemista koska jo autolehtien sivuilta asia todetaan joten ei ole yksittäisen ihmisen toteamista.
Älä ala raivokasta puolesta puhumista ja syyttelyä sillä asiahan on jo tunnustettu ja todettu joten odotellaan rauhassa koska alkaa maine ja kestävyys palautua normaalille tasolle.
Maineen palutuminen kestää VW:llä kauan
18
189
Vastaukset
- nullinkuppi
VW logiikkaa vikojen suhteen ei ymmärrä varmaan yksikään omistaja joka on joutunut kalliin vian kohteeksi.
Miksi valmistaja ei korvaa kokonaan kun moottori tai vaihteisto hajoaa?- höpöhöpö osssss
Kyllä korvaa virhevastuun nojalla siinä kuin millä muulla merkillä tahansa.
Sinua osssss tosin tuollaiset korvaukset eivät koske, koska autosi on jobbarilta ostettu kolaroitu ja raiskattu autovanhus.
Muiden puolesta sinun on turha suutasi soittaa. Minä Volkswagenin omistajana en ole allekirjoita sinun väitteitäsi alkuunkaan. - nullinkuppi
höpöhöpö osssss kirjoitti:
Kyllä korvaa virhevastuun nojalla siinä kuin millä muulla merkillä tahansa.
Sinua osssss tosin tuollaiset korvaukset eivät koske, koska autosi on jobbarilta ostettu kolaroitu ja raiskattu autovanhus.
Muiden puolesta sinun on turha suutasi soittaa. Minä Volkswagenin omistajana en ole allekirjoita sinun väitteitäsi alkuunkaan.Maineen voi palauttaa takaisinkutsuilla ja tehtaan piikkiin tehtävillä korjauksilla.Virhevastuu ei pettyneitä kuluttajia lohduta.
Konsernilla puuttuu vastuu.Toisin on tojotalla.
- Das Romu
No eipä tietenkään VW uskovainen voi myöntää että on osatnut heikkolaatuisen auton.
- Myllärille
Voi käydä tosin niinkin ettei maine palaudu koskaan vrt Opelin ruosteongelman 90-luvulta
- opel on paras
Myllärille kirjoitti:
Voi käydä tosin niinkin ettei maine palaudu koskaan vrt Opelin ruosteongelman 90-luvulta
Opelin ongelmat olivat pikkuriikkisiä verattuna VAG kärryjen ongelmiin. Nykyään Opel on varmasti paras saksalainen.
- niinon.
opel on paras kirjoitti:
Opelin ongelmat olivat pikkuriikkisiä verattuna VAG kärryjen ongelmiin. Nykyään Opel on varmasti paras saksalainen.
VAG meni vielä pidemmälle kuin Opel aikoinaan, maineen palautuminen kestää vuosikausia jopa vuosikymmenen ellei vieläkin pidempään.
Yleensäkin saksalainen merkistä riippumatta on mennyt laadussa pahoin alaspäin,mersut mätänee, bemarit lähes samanlaista kuraa kuin vw, vw autovalmistajien pohjasakkaa, opel tosiaankin taitaa olla parhain saksalainen tänään.
- uusi poloilija
"VW on edelleen kylmä jääkaappi auto vaikka on se hieman jo parantanut mutta pakastien edelleen."
Itse en ole omistanut huonosti lämpenevää/ kylmäksi jäävää Volkswagenia. Tältä merkiltä autoni ovat olleet
1. Golf 1,4 55 kW Firstline vm. 2002
2. Polo 1,2 51 kW Trendline vm. 2010
3. Polo 1,2 51 kW Trendline vm. 2013.
Turbokoneita näissä ei ole ollut, eikä automaattivaihteistoa.
Yleisesti ottaen ei siis voi väittää koko automerkistä, että VW olisi kylmä. Jotkut mallit testienkin mukaan ovat olleet, mutta eivät kaikki. Autot ovat olleet hyviä talviautoja, muut TM:n mukaan jopa niin huonoja, että heikosta lämmityksestään huolimatta VW voitti talvitestin: "Golfin lämmityslaite oli varsin heikkotehoinen, mutta muut talviominaisuudet olivat niin hyvät, että se voitti TM:n talvitestin 2005."
http://www.autotalli.com/artikkeli/Autoesittely-Volkswagen-Golf-V
Itselläni ei ole estettä ostaa toistekin Volkswagen tai muu konsernin merkki. Uusimpaan facelift-Poloon ei tosin saa enää mainiota 1,2-litraista ahtimetonta bensakonetta, ja myös typerä tökkimisnäyttö taitaa olla pakollinen, joten saattaa merkki vaihtuakin.
Audi A1:een ollaan kyllä tuomassa 1,0-litraista bensaturboa. Jos kone tulee myöhemmin Poloon ja auton saa sen kanssa perusvarusteilla, on sillä kyllä hyvät mahdollisuudet uudeksi autokseni. Merkissähän on aina helpompi pysyä kuin vaihtaa se, mutta toisaalta vaihtelu virkistää. - Das Romu
Niin olet vain hytissyt hypotermian rajoilla Klonkswagenissa ja kuvitellut että hyvinhän tämä lämpenee, mutta mene joskus ihan kunnollisen auton kyytiin niin takuulla yllätyt kuinka nopeasti ne lämpenee Klokswageniin verrattuna.
- Kerro lisää niinon
Bemarit samanlaista kuraa kuin Wolkkarit. Laittappa faktaa tulemaan. Itsellä BMW F10 2010 aj.163000km. eikä ensimmäistäkään vikaa. Väitätkö että Vokkelo pystyisi samaan. Uudessa Autobildissä oli miljoonan kilometrin kestotestissä BMW 525da kone kunnossa samoin laatikko. Ei nämä uudet ainakaan huonommaksi jää. Olen kuullut paljon juttuja Volkkareista, että koneet ja laatikot vaihdetaan n.30000 kilometrin ajon jälkeen.
- Kohta muisto vain?
Eikö Volkkarin myynti ole rajussa laskussa monissa Volkkarille tärkeissä kohdemaissa?
Näin muistan jostain lukeneeni!- Statista
Henkilöautopuolella VW on nyt maailman ykkönen.
"When considering light passenger vehicles, Volkswagen's tally stands at 9.92 million vehicles, while Toyota's light passenger vehicle sales amount to 9.82 million units."
http://www.statista.com/statistics/275520/ranking-of-car-manufacturers-based-on-global-sales/
- Statista
Maailmanlaajuisesti VW-myynti kasvoi 500.000 kpl. Se on esim 25% enemmän kuin Toyotan kasvu. Enpä usko että tuohon kovin isoja syöksyjä tärkeisiin maihin mahtuu.
http://www.statista.com/statistics/271608/global-vehicle-sales-of-automobile-manufacturers/ - Pahamainehyvämyynti
"Tsi ,dsg,turbokoneen heikko kestävyys jakopää ketjuineen ja dsgn mystiset usean tuhannen euron korjaukset TOISTUVASTI ovat tehneet pahan maineen VW konsernille. Kahvipöytä jutuissakin on maine pilalla ja arvaan että kestää 10-15v että asiat unohtuu edes hieman. "
DSG ja TSI ovat olleet markkinoilla jo reilut 10 vuotta. Sinä aikana VW:stä on tullut maailman johtava henkilöautojen valmistaja. Jos tämä on sitä pahaa mainetta niin luulen että VW:n johto ottaa mielellään sitä samaa seuraavankin vuosikymmenen.- 0000000000000000
Miksi Kiina ja USA valtiolliella tasolla puuttuin VW,n tolkuttoman huonoon laatuun?
- Hurjaa touhua
Miten paljon VW mahtaisi myydä ilman laatuongelmia, kun nytkin se on eniten myyty merkki esim. Suomessa?
- hameväki
Eniten korjattu asiakkaan piikkiin?
- Omituinen...
hameväki kirjoitti:
Eniten korjattu asiakkaan piikkiin?
...höpöttäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.2373671Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha262248- 242101
Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.901995Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?901675Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se241391- 81291
Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo361277Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan351227Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61208