Idioottipalsta

Full of idiots

Sekö tämä nykyään on? Kolme pelleä ja muut samanlaiset idiootit voivat kertoa.

51

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy niiltä

      Kysyppä näiltä:
      "autoilija"
      "vajaalla mennään aidosti"
      "pankkiautomaatti"
      Nämä "herrat" tuntenee parhaiten idiotismin syvimmän olemuksen.

      • vajaalla mennään aidosti

        Sinuakin nähtävästi pelottavat ihmiset, jotka liikenteestä jotain ymmärtävät.


      • palstalle allerginen
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Sinuakin nähtävästi pelottavat ihmiset, jotka liikenteestä jotain ymmärtävät.

        Varmaan pelottaisi jos tälle palstalle sellaisia ymmärtäviä eksyisi, ei vaan ole vielä ainakaan ilmaantunut, kaltaisiasi sonnanjauhajia kyllä riittää.


      • vajaalla mennään aidosti
        palstalle allerginen kirjoitti:

        Varmaan pelottaisi jos tälle palstalle sellaisia ymmärtäviä eksyisi, ei vaan ole vielä ainakaan ilmaantunut, kaltaisiasi sonnanjauhajia kyllä riittää.

        Kerrohan ihmeessä mitä sontaa olen jauhanut.


      • palstalle allerginen
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Kerrohan ihmeessä mitä sontaa olen jauhanut.

        En oikein tiedä kun olen niin allerginen palstalle, uskaltaako täällä ilmaista mielipidettään ettei joudu naurunalaiseksi kuten sinä.


      • ei tietenkään
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Sinuakin nähtävästi pelottavat ihmiset, jotka liikenteestä jotain ymmärtävät.

        Ei liikenteestä ymmärtävät tietenkään pelota. Miksi pitäisi...
        Kaltaisesi aidosti vajaalla menijät, varsinkin tienpäällä, on sitten eri juttu...


      • vajaalla mennään aidosti
        ei tietenkään kirjoitti:

        Ei liikenteestä ymmärtävät tietenkään pelota. Miksi pitäisi...
        Kaltaisesi aidosti vajaalla menijät, varsinkin tienpäällä, on sitten eri juttu...

        Kerro ihmeessä perustelut minkä vuoksi minä menen vajaalla liikenteessä.


      • riittääkö?
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Kerro ihmeessä perustelut minkä vuoksi minä menen vajaalla liikenteessä.

        Katso nimimerkkiäsi, lipsuttimien kehuminen, oman (vajaan) ajotaitosi ylistys, lähes kaikkien (tielläliikkuvien) vajakeiksi leimaaminen, ym. ym.


      • vajaalla mennään aidosti
        riittääkö? kirjoitti:

        Katso nimimerkkiäsi, lipsuttimien kehuminen, oman (vajaan) ajotaitosi ylistys, lähes kaikkien (tielläliikkuvien) vajakeiksi leimaaminen, ym. ym.

        Nimimerkkini on "kunnianosoitus" kaikille teiden vajakeille. Jos lipsuttimilla kitkarenkaita tarkoitat, niin miksipä ei niitä voisi kehua, kun niillä loistavasti pärjää (jopa vaimoni). Kun pönttöjä liikenteessä katsoo, voi hyvillä mielin kehua omaa ajotaitoaan. Enkä tarkoita ajotaidoilla pelkästään ns. perinteisiä ajotaitoja, vaan yleensäkin kykyä lukea liikennettä ja ymmärtää erittäinkin yksinkertaisia asioita. Totuus vain on se, että vajakkeja on järkyttävä määrä liikenteessä, niin autolla, kävellen kuin pyörälläkin. Miksi totuutta vääristelemään.


      • koita herätä
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Nimimerkkini on "kunnianosoitus" kaikille teiden vajakeille. Jos lipsuttimilla kitkarenkaita tarkoitat, niin miksipä ei niitä voisi kehua, kun niillä loistavasti pärjää (jopa vaimoni). Kun pönttöjä liikenteessä katsoo, voi hyvillä mielin kehua omaa ajotaitoaan. Enkä tarkoita ajotaidoilla pelkästään ns. perinteisiä ajotaitoja, vaan yleensäkin kykyä lukea liikennettä ja ymmärtää erittäinkin yksinkertaisia asioita. Totuus vain on se, että vajakkeja on järkyttävä määrä liikenteessä, niin autolla, kävellen kuin pyörälläkin. Miksi totuutta vääristelemään.

        Totta, miksipä totuutta vääristelemään, juttujesi (yletön itsekehu, muiden vähättely ym.ym.) perusteella olet tosiaan vajaalla menevä vajakki.
        Kaikkien onneksi, mainitsemistasi liikenteen käyttäjäryhmistä, vain pieni osa on kaltaisiasi "olen parempi kuin muut" harhojen vallassa eläviä.


      • vajaalla mennään aidosti
        koita herätä kirjoitti:

        Totta, miksipä totuutta vääristelemään, juttujesi (yletön itsekehu, muiden vähättely ym.ym.) perusteella olet tosiaan vajaalla menevä vajakki.
        Kaikkien onneksi, mainitsemistasi liikenteen käyttäjäryhmistä, vain pieni osa on kaltaisiasi "olen parempi kuin muut" harhojen vallassa eläviä.

        Enhän minä ylettömästi ole itseäni kehunut. Ja jos olen joitain vajakeiksi sanonut, niin syytä on ollutkin. Otetaan esimerkkinä eräs yksinkertaisimmista asioista liikenteessä, vilkun käyttö. Jos ei sitä ymmärrä käyttää, niin silloin mennään vajaalla, ylinopeutta ja ohituskaistaa.


      • Simply Clever

        Äläkä unohda Autoilevaa naista!


      • Cletus van Damme
        Simply Clever kirjoitti:

        Äläkä unohda Autoilevaa naista!

        Autoileva nainen on palstan trolleista selvästi huonoin. Yritys provoiluun on kova mutta taitoa piiloittaa kirjoituksen tarkoitushakuinen typeryys ei kaverilta löydy. Provoilukin vaatii jotain kirjoittajaltaa. Kaikista ei vain siihen hommaan ole.


    • Full of idiots

      Ahaa. Enää ei kelpaa vanha kunnon nimimerkki "kolme pelleä" vai mitä "kysy niiltä"? Mitenkäs ne asiat olivatkaan nimimerkin vaihdon kanssa?

      • kolme pelleä

        Jokos minutkin on sotkettu tähän idiootin avaukseen, kas kun tämä on eka viesti tähän ketjuun


      • kysy niiltä
        kolme pelleä kirjoitti:

        Jokos minutkin on sotkettu tähän idiootin avaukseen, kas kun tämä on eka viesti tähän ketjuun

        "kolme pelleä" koita kestää näitä Full of idiots kaltaisien "idioottien" purkauksia.


    • Full of idiots

      "Jokos minutkin on sotkettu tähän idiootin avaukseen, kas kun tämä on eka viesti tähän ketjuun "

      Totta kai palstan todellinen pääidiootti sotketaan aiheeseen johon hän vahvasti liittyy. Et voi mitenkään kiistää etteikö aihe lämmittäisi sydäntäsi. Idiooteiksi haukkuminen on lempipuuhaasi, joten nyt saat sitä tehdä. Ja sama viesti koskee muitakin saatnan turhia ääliöitä, joita palsta on pullolllaan.

      • kolme pelleä

        Sinä yksin vastaat 99 prosenttia (%) palstan turhista ääliöistä, jätettäköön "vajaalla mennään aidosti" nimimerkille se yksi prosentti (%). Solidaarinen tasajako. Suhdetta voidaan tarvittaessa muuttaa.


    • Miksi täällä häiriköitte

      Miksette voi mennä kiistelemään kuka on palstapelle ja muista mieltänne askarruttavista asioista vaikka huuhaa-osastolle? Miksi tätä paskaa pyöritätte liikenne-palstalla? Kiistelyynne ei varmasti ratkaisua löydy mutta koska ette itse sitä ymmärrä menkää solvaamaan toisianne jonnekin muulle palstalle. Ylläpitoa ei tällä palstalla ole tai niitä ei paskanne kiinnosta niin jotain on tehtävä.

      • kolme pelleä

        Ni mikset itse mene sinne, näitä vajakkeja, "autoilija", "tomaattipankki" ja "vajaalla mennään aidosti" on sinne kehoitettu jo menemään, ei vaan ole menneet, ilmeisesti odottaa sinun johdattelua.


      • Miksi täällä häiriköitte
        kolme pelleä kirjoitti:

        Ni mikset itse mene sinne, näitä vajakkeja, "autoilija", "tomaattipankki" ja "vajaalla mennään aidosti" on sinne kehoitettu jo menemään, ei vaan ole menneet, ilmeisesti odottaa sinun johdattelua.

        Miksi minun pitäisi huuhaa-palstalle mennä? Minä yritän saada tälle palstalle kuulumattomat häiriköt pois jotta edes yksi keskusteluketju voisi olla ilman sinun ja muiden häiriöiden keskinäistä kiistelyä ja aiheen vierestä olevia kirjoituksia? Vai oletko sinä peräti yksi ja ainoa kirjoittaja joka kirjoitat eri merkeillä kommentoidaksesi itse omia paskojasi?


      • kolme pelleä
        Miksi täällä häiriköitte kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi huuhaa-palstalle mennä? Minä yritän saada tälle palstalle kuulumattomat häiriköt pois jotta edes yksi keskusteluketju voisi olla ilman sinun ja muiden häiriöiden keskinäistä kiistelyä ja aiheen vierestä olevia kirjoituksia? Vai oletko sinä peräti yksi ja ainoa kirjoittaja joka kirjoitat eri merkeillä kommentoidaksesi itse omia paskojasi?

        Voit kysyä henkilökohtaisesti noilta kolmelta vma-tiimiläiseltä. Minäkin yritän saada niitä siirtymään jollekin pellepalstalle.


      • vajaalla mennään aidosti
        kolme pelleä kirjoitti:

        Voit kysyä henkilökohtaisesti noilta kolmelta vma-tiimiläiseltä. Minäkin yritän saada niitä siirtymään jollekin pellepalstalle.

        Miksi sinä yrität meitä saada siirtymään muualle. Ethän itse kirjoita mitään liikenteeseen liittyvää.


      • Miksi täällä häiriköitte
        kolme pelleä kirjoitti:

        Voit kysyä henkilökohtaisesti noilta kolmelta vma-tiimiläiseltä. Minäkin yritän saada niitä siirtymään jollekin pellepalstalle.

        Kerropa miten näillä palstoilla voisi saada henkilökihtaisesti yhteyttä keneenkään? Ja sinä olet palstan pahin häirikkö tai toinen niistä kahdesta jotka täältä huomiota itselleen hakee. Jokainen kirjoituksesi lisää häiriköintiä mutta sehän on tietysti tarkoituksesi ja siitä suuret nautinnot varmasti saat.


      • kolme pelleä
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Miksi sinä yrität meitä saada siirtymään muualle. Ethän itse kirjoita mitään liikenteeseen liittyvää.

        Tämä palsta siistiytyisi välittömästi kun vma-tiimiläiset siirtyisi jollekin vaikka huuhaa-palstalle, loppuisi vajakki-nimittely ja minäkin saisin toteuttaa itseäni, tehdä liikenneaiheisia avauksia enemmän kuin nyt. Aika menee kaltaistesi typeryksien ojentamiseen, joka tosin vaikuttaa turhalta, eihän vähä-älyiset mitään ymmärrä.


      • sanoppa se
        Miksi täällä häiriköitte kirjoitti:

        Kerropa miten näillä palstoilla voisi saada henkilökihtaisesti yhteyttä keneenkään? Ja sinä olet palstan pahin häirikkö tai toinen niistä kahdesta jotka täältä huomiota itselleen hakee. Jokainen kirjoituksesi lisää häiriköintiä mutta sehän on tietysti tarkoituksesi ja siitä suuret nautinnot varmasti saat.

        Täällähän häiriköi ainoastaan:
        "autoilija"
        "vajaalla mennään aidosti"
        "pankkiautomaatti"
        Nämä "herrat" tuntenee parhaiten häiriköinnin nautinnot.


      • kolme pelleä kirjoitti:

        Tämä palsta siistiytyisi välittömästi kun vma-tiimiläiset siirtyisi jollekin vaikka huuhaa-palstalle, loppuisi vajakki-nimittely ja minäkin saisin toteuttaa itseäni, tehdä liikenneaiheisia avauksia enemmän kuin nyt. Aika menee kaltaistesi typeryksien ojentamiseen, joka tosin vaikuttaa turhalta, eihän vähä-älyiset mitään ymmärrä.

        Mikä vittu siinä sulla sitten on ongelmana kirjoittaa ja kommentoida vain liikenne-aiheisiin kirjoituksiin? Jätä kommentoimatta toisten häiriköiden palstapelle-kirjoituksiin. Kukaan ei pakota niihin kommentoimaan mitään paitsi sinun pakottava tarve jatkaa kyseistä paskanjauhantahäiriköintiä.


      • kolme pelleä
        cletus_van_damme kirjoitti:

        Mikä vittu siinä sulla sitten on ongelmana kirjoittaa ja kommentoida vain liikenne-aiheisiin kirjoituksiin? Jätä kommentoimatta toisten häiriköiden palstapelle-kirjoituksiin. Kukaan ei pakota niihin kommentoimaan mitään paitsi sinun pakottava tarve jatkaa kyseistä paskanjauhantahäiriköintiä.

        Sinultahan ei tietenkään nyt kysytty mitään, sen varmaan olisit tajunnut ilman vittu-sanaakin.
        Eli mikäs sinut pakotti nyt kysymättä vastaamaan.


      • kolme pelleä kirjoitti:

        Sinultahan ei tietenkään nyt kysytty mitään, sen varmaan olisit tajunnut ilman vittu-sanaakin.
        Eli mikäs sinut pakotti nyt kysymättä vastaamaan.

        Jaaha häirikkö veti herneen nenään kun huomasi että joku kertoo miten palstapelle-häiriköintiä voisi lopettaa mutta kyseinen häirikkö ei halua keinoa käyttää. Hehheh. Sinä pyörität jatkuvasti palstapelle-paskaa kysymättä lupaa siihen joten lupia en minäkään kysy, kaikkein vähiten sinulta!!!


      • vma-team
        cletus_van_damme kirjoitti:

        Jaaha häirikkö veti herneen nenään kun huomasi että joku kertoo miten palstapelle-häiriköintiä voisi lopettaa mutta kyseinen häirikkö ei halua keinoa käyttää. Hehheh. Sinä pyörität jatkuvasti palstapelle-paskaa kysymättä lupaa siihen joten lupia en minäkään kysy, kaikkein vähiten sinulta!!!

        Olet kovin kiinostunut vma-teamin toiminnasta, tervetuloa tiimiin, joukkoomme sopii. Tiimistämme oli erillinen avaus, ole hyvä ja sirry sinne murheinesi.

        Äläkä hätyyttele ihmisiä suotta.


      • vma-team kirjoitti:

        Olet kovin kiinostunut vma-teamin toiminnasta, tervetuloa tiimiin, joukkoomme sopii. Tiimistämme oli erillinen avaus, ole hyvä ja sirry sinne murheinesi.

        Äläkä hätyyttele ihmisiä suotta.

        Kolme pelleä vaihtoi taas näköjään nimimerkkiä. No et sinä sillä piiloon pääse. Älysi ei näköjään riitä kirjoittamaan niin etteikö nimimerkin vaihtoa huomaa. Mutta yritys on kova eikä varmasti kohdallasi jää tähän.


      • vma-team
        cletus_van_damme kirjoitti:

        Kolme pelleä vaihtoi taas näköjään nimimerkkiä. No et sinä sillä piiloon pääse. Älysi ei näköjään riitä kirjoittamaan niin etteikö nimimerkin vaihtoa huomaa. Mutta yritys on kova eikä varmasti kohdallasi jää tähän.

        Nythän riisitautisella taas pomppas, en tiedä tuosta kolmesta pellestä muuta kuin että asiaa tuo on kirjoittanut, joten tervetuloa vaan vma-tiimiin.


      • Cletus van Damme
        vma-team kirjoitti:

        Nythän riisitautisella taas pomppas, en tiedä tuosta kolmesta pellestä muuta kuin että asiaa tuo on kirjoittanut, joten tervetuloa vaan vma-tiimiin.

        Kirjoitustyyliisi ja käyttämäsi sanat paljastavat kieltoyrityksistäsi huolimatta että olet kolme pelleä-nimimerkin takana myös. Et sinäkään osaa piiloutua eri nimimerkkien taakse. Nettihäiriköiden ajatustapa ja kirjoitustyyli pysyy muuttumattomina vaikka nimimerkki vaihtuukin.


      • vajaalla mennään aidosti
        sanoppa se kirjoitti:

        Täällähän häiriköi ainoastaan:
        "autoilija"
        "vajaalla mennään aidosti"
        "pankkiautomaatti"
        Nämä "herrat" tuntenee parhaiten häiriköinnin nautinnot.

        Kerro ihmeessä kuinka olen häiriköinyt tällä palstalla.


      • vma-team
        Cletus van Damme kirjoitti:

        Kirjoitustyyliisi ja käyttämäsi sanat paljastavat kieltoyrityksistäsi huolimatta että olet kolme pelleä-nimimerkin takana myös. Et sinäkään osaa piiloutua eri nimimerkkien taakse. Nettihäiriköiden ajatustapa ja kirjoitustyyli pysyy muuttumattomina vaikka nimimerkki vaihtuukin.

        Saathan toki elää luuloissasi, ei ole minulta pois. Mutta jokatapauksessa tervetuloa vaan tiimiin, sinulla on hyvät edellytykset idiootiksi ellet jo ole sellainen.
        Palstalla on hyvin paljon samallatavoin kirjoittavia, kuten tässäkin tapauksessa "kolme pelleä" on hyvin lähellä jopa minun ajatuksianikin.


      • vajaalla mennään aidosti
        vma-team kirjoitti:

        Saathan toki elää luuloissasi, ei ole minulta pois. Mutta jokatapauksessa tervetuloa vaan tiimiin, sinulla on hyvät edellytykset idiootiksi ellet jo ole sellainen.
        Palstalla on hyvin paljon samallatavoin kirjoittavia, kuten tässäkin tapauksessa "kolme pelleä" on hyvin lähellä jopa minun ajatuksianikin.

        Niinpä, palstalla on paljon kirjoittelijoita, joilla ei ole liikenteestä mitään sanottavaa. Taidat kuulua siihen joukkoon?


      • Provon tunnunsmerkit
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Kerro ihmeessä kuinka olen häiriköinyt tällä palstalla.

        Kirjoittelet jatkuvasti aivan muista aiheista kuin liikenteestä. Toistat samoja herjoja ja vittuiluja muita kirjoittajia kohtaan. Siinä nyt pari tyyppillisintä häiriköinnin tuntomerkkiä joita sinäkin jatkuvasti harrastat.


      • kolme pelleä
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Niinpä, palstalla on paljon kirjoittelijoita, joilla ei ole liikenteestä mitään sanottavaa. Taidat kuulua siihen joukkoon?

        Ai täällä taas täysvajakki on eksynyt raapustelemaan joutavia, niin mitenkäs sinun raapustus liittyy aiheeseen, vai ihanko olet aiheen vuoksi. Eipä nuo sinunkaan sanottavat juuri liikennettä sivua.


      • vajaalla mennään aidosti
        Provon tunnunsmerkit kirjoitti:

        Kirjoittelet jatkuvasti aivan muista aiheista kuin liikenteestä. Toistat samoja herjoja ja vittuiluja muita kirjoittajia kohtaan. Siinä nyt pari tyyppillisintä häiriköinnin tuntomerkkiä joita sinäkin jatkuvasti harrastat.

        Herran kannattaisiko lukea palstaa vähän tarkemmin. Minä kirjoitan liikenteestä ja muut kirjoitukseni ovat vastauksia kaltaisillesi asioista tietämättömille, jotka kirjoittavat listoja häiriköistä ilman mitään perää. Ei kai se minun syyni ole, jos liikenteessä on vajakkeja yllin kyllin.


      • Siiv Ari
        kolme pelleä kirjoitti:

        Ai täällä taas täysvajakki on eksynyt raapustelemaan joutavia, niin mitenkäs sinun raapustus liittyy aiheeseen, vai ihanko olet aiheen vuoksi. Eipä nuo sinunkaan sanottavat juuri liikennettä sivua.

        Penis.


    • kolme pelleä

      Vajaalla mennään.

    • kolme pelleä

      Onhan se näinkin, alottajasta kun aloittaa nii idiootteja piisaa, vajaalla mennään aidosti, Cletus van Damme, no siinä tämän ketjun idiootit. Toisilla palstoilla on sitten lisää, mutta ei siit nyt enempää.

    • kolme pelleä

      Palstapelle "autoilija" naukuu öisin, ei kehtaa tuoda rumaa pärstäänsä näkösälle valoisaan aikaan.
      Sen typerät ininät ovat aivan idioottimaisia ja aivan turhia palstantäytteitä.

      • kolme pelleä

        Voisin kyllä opetella itsekin pitämään tämän ruman ja erittäin tyhmän lärvini jossakin hevon vtussa.


    • kolme pelleä

      Kolme syytä palstan idioottimaisuuteen,

      -autoilija, myös autoilija

      -pankkiautomaatti monine nimimerkkeineen

      -vajaalla mennään aidosti, myös muitakin nimerkkejä käyttävä

      Nämä kolme paisetta kun osaisi keskustella asiallisesti niin ei olisi aihetta pelleilyyn, toinen vaihtoehto (parempi) kun poistuisivat kokonaan.

      Juuri näistä epäkohdista on syntynyt nimerkki "kolme pelleä".

      • Full of Idiots

        Idioottipalstan pääjumalan raamattu on julkaistu. Lukekaa ja uskokaa tota saatnan häiriintynyttä skitsoa.


      • kolmen pellen puolel
        Full of Idiots kirjoitti:

        Idioottipalstan pääjumalan raamattu on julkaistu. Lukekaa ja uskokaa tota saatnan häiriintynyttä skitsoa.

        Kyllä se asia on noin kuten kolome pelleä sen totesi eei sille vaan maha mittää, vai mahtasko.


      • Full of idiots
        kolmen pellen puolel kirjoitti:

        Kyllä se asia on noin kuten kolome pelleä sen totesi eei sille vaan maha mittää, vai mahtasko.

        Ja siinä on yksi hanurin imijä joka ei tajua asian oikeaa laitaa. Painu vttuun saatanan pelle.


      • näytä esimerkkiä
        Full of idiots kirjoitti:

        Ja siinä on yksi hanurin imijä joka ei tajua asian oikeaa laitaa. Painu vttuun saatanan pelle.

        Kun noin tomerasti kehoitat ketä minnekin, niin näytäppä esimerkkiä ja painu.....


      • vajaalla mennään aidosti

        Jaaha, klovni trauman lisäksi olet saanut trauman muista nimimerkeistä. Kuten olen aiemminkin todennut, minulla ei ole mitään tarvetta kirjoittaa muilla nimimerkeillä. Tuohonkin voisi löytyä lääkitys.


      • ei löydy ei
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Jaaha, klovni trauman lisäksi olet saanut trauman muista nimimerkeistä. Kuten olen aiemminkin todennut, minulla ei ole mitään tarvetta kirjoittaa muilla nimimerkeillä. Tuohonkin voisi löytyä lääkitys.

        Vajaalla menoosi tuskin löytyy lääkettä, valitettavaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe