19.1. Tuksu: ”Nuori homoromanimies voi olla parempi vaihtoehto"

Syntymäsynkkä

Siis hetkinen!1!!? 24-vuotias wannabe-julkkistyrkky-Joni ja epätoivoinen, 36-vuotias alkoholisti- wannabe-glamourtähti-Johanna sopivat täydellisesti yhteen? Niin tai näin, jälleen uusi juhlallinen käänne glamourissa on tosiasia:

”Aamiaisen valmistuksessa, kokkaamme munakasta :).
Joni lauloi minulle todella kauniin suomalaisen rakkauskappaleen Kuparikulma karaokebaarissa vkloppuna ja vaikuttaa nyt siltä, että hän on ihan oikeasti tosissaan kanssani ja tunne on molemminpuolinen.

Tapasin hänet yli kaksi vuotta sitten jolloin hän sanoi eräässä kylpylähotellissa minulle että haluaisi seurustella kanssani, mutta ajattelin hänen olevan liian nuori minulle.

Lisäksi olin silloin ihastunut erääseen toiseen minua nuorempaan kundiin, enkä pystynyt keskittymään Joniin. Meille molemmille myös valehdeltiin paljon toisistamme asioita ja käsitin myös, että Joni on täysin homoseksuaali, mitä itseasiassa toinen ihastukseni kohde oli oikeasti.

Iällä ei ole todellakaan ole merkitystä ihastumisen ja rakastumisen suhteen, tietysti jos nyt ajatellaan tilastollisesti niin miehet kuolevat aikaisemmin kuin naiset, niin siinä mielessä nuorempi mies voi olla parempikin vaihtoehto.

Minulla on aina ollut itseäni vanhempia miehiä, toisin kuin Julialla oli myös nuorempia kundeja jotka olivat ihan fiksuja kaikki.

Vedän tässä just granaattiomenaa, kirpeää ja itseasiassa pahaa, mutta hyvin terveellistä sisäelimille. Sprirulinaa juon yhden lasin päivässä, ja paljon teetä. Ei tästä elämästä ikinä tiedä, mitä täällä tapahtuu....... varsinkin mun elämä on ollut kuin jostain leffasta, no ei ainakaan tylsää ole.....! ;) Johanna”

Kuva onnellisista rakastavaisista munakkaan teossa: http://aijaa.com/QiziNH

64

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no kids

      Eihän siinä muuta kuin rojut torveen. Pariskuntahan on kuin luotu toisilleen...ainakin viikoksi.

      • Riemuruutana

        Odotan jo kohuvauvaa, Jo-Jo Tunkikongia, jonka myötä näätäperinne saa jatkumon. :)


    • Anteeksi + panolle

      Joni Virtaska 18.1. aamulla (7L):

      ”Anteeksi edelleen part2.
      Johanna Tukiaiselle siitä "paljastus kirjasta" en myönnä sanoneeni muutamia asioita mitä siinä kirjoitetaan, toki olen puhunut totta, mutta nyt vasta luettuani kirjan , niin sanomiani oikeasti muutettu negatiivisesti ja tuntuu, että tämä kirjan "luoja" on vihapäissään lisäillyt valheellista tietoja.

      En halua olla osallinen siihen soppaan! En mielistele tässä nyt ketään, varmaan jo olette oppineet etten mielistele vaan puhun suoraan asiat :)

      Pahoittelen Johannalle kuitenkin siitä , että olen osallistunut edes tuohon kirjaan, jonka tarkoitus on aiheuttaa yhdelle ihmiselle kauheasti pahaa jne.

      Sanon jo valmiiksi että rauhoittukaa sielä ruudun takana, en ole hakemassa tässä huomioo tai ehkä haen kyllä ihmisten huomiota tässä asiassa, että tajuisitte että kaikkea lukemaansa ei kannata aina uskoa , eikä mikään ole niin mustavalkoista..

      Oon kotona ja menossa nukkumaan , joten hyvää yötä teille kaikille :) silmät painuu jo kiinni. Johannalle sydämmelliset terveiset ja anteeksi pyynnöt

      • Tunkki & Virtaska

        Tunkki 10.1. (7L): “There r people who r fake and who r not! Onneksi elamassa on olemassa useita eri vaihtoehtoja! Maailma on taynna miljoonia ihmisia jotka eivat viela tunne sinua, eika ketaan muutakaan onneksi! :) http://aijaa.com/elEHSR


      • Näkemys 12-2013

        Tunkin käsitys mannehomo Virtaskasta reilu vuosi sitten: http://1.bp.blogspot.com/-GshZqKoDMPs/UrGmARvnUaI/AAAAAAAAA_g/6JGYVHQWes4/s1600/joniEiOleAinoastaanHomo.png


      • Kyyhkyläiset nuo...

        Joni Virtaska 9.1. illalla: ”


      • Part 1

        Virtanen 9.1.15 (7L):

        ”Julkinen anteeksipyyntö Johannalle

        Tämä koskee sitä ns. "paljastuskirjaa", jossa itsekkin syyllistyin valheisiin ja ikäviin nimityksiin, mutta mua painostettiin siihen tosi paljon, esim. mua tultiin erään lehden toimesta tapaamaan Iisalmeen asti ja juotettiin humalaan

        ja kokoajan ääninauhuri oli päällä , toki itsessäni oli paljon vikaa, kun menin suoltaa tuollaista pas-kaa ja aion myöntää kaikeb oikeudessa ja myös Mia Oksasen valheet... Tässä tää. Anteeksi Johanna ! Teen tämän ystävänä


      • kettu ja häntä
        Part 1 kirjoitti:

        Virtanen 9.1.15 (7L):

        ”Julkinen anteeksipyyntö Johannalle

        Tämä koskee sitä ns. "paljastuskirjaa", jossa itsekkin syyllistyin valheisiin ja ikäviin nimityksiin, mutta mua painostettiin siihen tosi paljon, esim. mua tultiin erään lehden toimesta tapaamaan Iisalmeen asti ja juotettiin humalaan

        ja kokoajan ääninauhuri oli päällä , toki itsessäni oli paljon vikaa, kun menin suoltaa tuollaista pas-kaa ja aion myöntää kaikeb oikeudessa ja myös Mia Oksasen valheet... Tässä tää. Anteeksi Johanna ! Teen tämän ystävänä

        Taitaa olla tunkilla ketunhäntä kainalossa tässä romanssissa, uskon nimittäin että hän todellakin vetää sen "häväistyskirjan" tekijät oikeuteen ja saa tästä mannesta todistajan että kirja on valetta kannesta kanteen.


    • myöhästä pyllistää ku...

      Kjäh kjäh! Ei siinä enää kranaattiomput ja spirtuliinat auta, kun sisuskalut on soosina! Toivottavasti akka ei tuu ikinä raskaaksi ja varsinkaan synnytä sitä fas-lasta...

    • Lääkkeitä!!!

      Omg, mun pää ei kestä.. =(
      Yritän olla ajattelematta, mutta väkisin vaan näen välähdyksiä noista kahdesta seksipuuhissa. JAIIIKS!
      Nuori komea homoromani Tunkin maksaläikkästen lollojen kimpussa..
      Tuksun järkyttävät herpeshuulet pojan nakin ympärillä, eiiii!
      Koska tää hullu show oikein loppuu ja miksei tän seuuramista osaa lopettaa vaikka kuinka yököttäis?

      • Vattumainenihminen

        Hyi helvetti millaisia mielikuvia loit. Nyt ne jäi mun päähän pyörimään.


      • Dominoiva osapuoli

        Eiköhän Tuksu oo tässä suhteessa se TOP ja dildoa käyttävät.


    • viha rumentaa

      Onnea vain taas uusioparille.Anteeksi pyydetty ja annettu ja hyvä niin.Sitä vain ihmettelemään että kun ihan vieras kelpaa,mutta omalle isälle ei anteeksi anneta vaikka puhui, väsyneenä kaikkeen, rehellisesti sydämensä syvyydestä sen minkä koko muu suomi jo tiesi? Moni joka on omien sanojensa mukaan "vihannut" vanhempaansa on myöhemmin katunut,mutta silloin se onkin jo ollut liian myöhäistä kun toista (joka kuitenkin kaikkensa tehnyt) ei enää ole joukossamme.Vietäisiin sensijaan niitä kukkia ihan eläville,esim.vanheneville vanhemmille,turha sinne haudalle niitä kiikuttaa vain tavan vuoksi.Ihan kiva,jos rakastelu kaunistaa,mutta..

      • Jdjcjdejbe

        Ja onhan se kiva heilastella miehen kanssa, jonka väitti raiskanneen pikkusiskon.


      • Sisko testasi
        Jdjcjdejbe kirjoitti:

        Ja onhan se kiva heilastella miehen kanssa, jonka väitti raiskanneen pikkusiskon.

        Pikkusisko toimi koekaniinina, ja Mannehomo tuli havaittua hyväksi panoksi.


      • retiisi .

        Kai se on sen takia kun isä ei mielistele ja ylistä tyttärensä kauneutta feisbuukissa jne. Tuksu ottaa kenet tahansa lähelleen joka tukee hänen harhojaan.
        Rehellisiä ihmisiä hän ei siedä.


    • kaikkelpoo

      Ei olisi kannattanut lopettaa masennuslääkitystä kertaheitolla vaan vähän kerrassaan...

      • aineita ja ei

        Viimeisten tietojen mukaan masennuksen taustalla on tulehdus. Eli niiden nappien syömisellä ei ole voitu masennusta parantaa vaan ainostaan tekemään potilas välinpitämättömäksi oireille. Mutta kun lääkkeiden myynti on niin tuottoisa bisnes. Omien elämäntapojen kuten liikunnan lisääminen ja oikea ruokavalio ei tuota lääketehtaille voittoja. Tuksu se on sekaisin lääkkeiden kanssa ja ilman niitä.


    • Epätoivoiset tyrkyt

      Kuinka pohjalle tuon akan täytyy mennä, ennen kuin tajuaa itse oman epätoivonsa? Voi luoja! Joni on vielä nuori, mutta ei niin nuori että luulisi nyt tajuavan pysyä kaukana tästä akasta. Toisaalta kumpikin taitaa olla kyllä niin pahasti narsisteja ja tyhmiä, että sopivat toisilleen oikesataan täydellisesti.

    • Kaikki kay
      • ällöyökköö

        Hyi s.a.atana


      • 2 vuotta sitten

        Videolla pusuttelevat Petri Penna ja Joni Virtanen vuodenvaihteessa 2012-2013.


    • tuttu lahest

      Jonihan ei oikeasti ole homo! Ihan todistetusti on bi. On vain viime aikoina saanut homon maineen.

    • Taasko se alkaa?

      Mitähän tuo Joni nyt havittelee? Yrittääkö päästä Johannan kanssa etelään, vai muuten vaan siipeillä nyt kun miesystävä heitti pihalle?

      Johanna on kyllä uskomattoman epätoivoinen kun vielä kaikkien niiden kusetusten jälkeen uskoo Jonin olevan tosissaan.

      • Joni, alistettu homo

        Ehkäpä tässä toteutuu win-win:
        Joni pääsee jonnekin asumaan ja Tunkki saa vastineeksi munaa.


      • Resurssit yhteen
        Joni, alistettu homo kirjoitti:

        Ehkäpä tässä toteutuu win-win:
        Joni pääsee jonnekin asumaan ja Tunkki saa vastineeksi munaa.

        Molemmat saavat yhdessä resursseja, joita heillä ei ole yksin.


    • Kyllä tässä

      keississä on kyse tunkin "oveluudesta" hyötyä tosta joht. virtsasesta. Tunkin on pakko saada joku todistaja siihen kirjakeissiin jotta edes asianajajat lähtis sitä eteenpäin viemään. Kyllä homppeliromania viedään kuin litranmittaa.
      Mutta kaikki tulee tossa käräjähommassa kusemaan reisille ja tunkki tuomitaan maksamaan myös vastapuolen kulut. Ulosotot kasvavat tunkilla ihan hlvetisti.
      Ja homppeliromppeli lähtee jälleen kerran etsimään uutta seuraa.
      Miettii ehkä, siis ehkä, miten tää taas menikään?

    • tunnelmavalo

      Ei oo tainnut johtaja perehtyä pissapojan postauksiin koskien tätä etelänmatkaa....
      Penna ne "keikat" on järjestänyt ja lentoliput Pennalle ja Tunkiolle on PENNAN s-postissa.
      Niin, että hukkaan meni johtajalta tämäkin nuoleskelu.
      Ja päälle tuli vielä fudut "meidän" (niin kuin johtaja nimitti pano-Jarin kämppää)
      kotoa. Ei vissiin kerinnyt siitä valoa ja tunnelmaa vaihtavasta makkarin lampusta päästä nauttimaan :D
      Kovaa on....muttei kaikille.

      • Ei ulkoruokintaa

        Mutta, mutta... saihan Joni V. sentään asunnon käyttöönsä näillä paikkasilla.


    • pqweareqw

      kiviteltankadullahan virtaska majaili , millos on saanu kenkää ? Onko tietoa? tunkilla loisii nykyään

    • yritys huono -10

      Kumpikin hakee tällä teatterilla huomiota ja julkisuutta, vaan kumpikaan ei sitä saa. Ei lehdet enää kirjoita tunkista. Onneksi!!! Joten oman tunnettuuden lisääminen tunkin perskärpäsenä pyörimällä ei maksa vaivaa. Voi helvata, ei iltiskään nyt ihan niin alas vajoa että nostaisi otsikoihin tällaisen. Saas nähdä miten homma raukeaa käsiin. Kovasti ovat yrittäneet viime aikoina ja yrittävät edelleen kehittää draamaa joni ja tunkki vaab HAHHAHHAAAAAAAA kun ei ketään kiinnosta. Niin makeat naurut kun toiset oikein yrittämällä yrittää askarrella jotain kohua mutta ketään ei kiinnosta kun kaikki tietää jo mitä näyteltyä feikkiä kaikki noiden kahden välinen tuhraaminen on.

      • Tällainen kehitys

        ... mutta kohta uutisoidaan "parin kihlautumisesta", "kihlamatkasta Miamiin" ja sitten "karmeasta erosta." :)


      • Tätä rataa
        Tällainen kehitys kirjoitti:

        ... mutta kohta uutisoidaan "parin kihlautumisesta", "kihlamatkasta Miamiin" ja sitten "karmeasta erosta." :)

        Ja edelleen: "yhteenpalaaminen", "pettäminen", "parisuhdeväkivaltaa", "raskaus" ja "abortti."


      • bbbbbbbbbbbbbbbbb

        Mä uskon kyllä, että Tunkki saattaa olla tosissaan ihastunut.
        Mutta Virtsa ei takuulla ole, se vaan halus katon päänsä päälle ja lisää näädittävää seuraavaan paljastuskirjaan.


    • Straight Heteros

      Olen antanut itselleni kertoa, että Johannalla on parantava vaikutus näihin vähemmistöryhmiin. Useimmat heistä parantuvat synnin ikeestä.

      • Hakemus matkaan

        Johannalle pitää myöntää Eheyttämismitali.


    • Suhteita 22.1.15

      Tilanne on tällä hetkellä se, että Joni Virtanen hoitelee Tuksua Albertilla, ja Tuksu on Jonin hoitamisesta ylen rakastunut. Vastineeksi Tuksu antaa katon Jonin pään päälle, koska tämä lempattiin pois Jarin Viikinmäen asunnosta.

      • Miespula

        Tunkki silti parkui 22.1.15 ap:
        ”Onko taalla enaa yhtakaan REHELLISTA ja NORMAALIA miesta....???!!!!”


    • trhj

      Eikö tämä "suhde" olekaan vielä ohi?

      • Karaokeravintolassa

      • Tunkin paitapoika
        Karaokeravintolassa kirjoitti:

        Seiskassa kuva (22.1.) pariskunnan kielarisessiosta: http://aijaa.com/SWukCH

        Tunkki kommentoi Facessa (22.1. illalla): ”Jonilla on kuvassa mun antama paita hanelle. Toi juttu oli tiedossa etukateen kun jokaikinen kuvasi meita kyseisessa paikassa...... ai "nuori mies hunningolla" vai.....? Hmmmm........”


      • Joni Virtanen 22.1.

      • Siemensuihkauksia
        Karaokeravintolassa kirjoitti:

        Seiskassa kuva (22.1.) pariskunnan kielarisessiosta: http://aijaa.com/SWukCH

        Virtanen 22.1. illalla: ”Kaipaan yhteisiä suihkuhetkiä


      • Verkossa…
        Karaokeravintolassa kirjoitti:

        Seiskassa kuva (22.1.) pariskunnan kielarisessiosta: http://aijaa.com/SWukCH

        Seiska 23.1.15: ”Oho, Johanna Tukiainen vaihtoi kiihkeitä suudelmia nuoren miehen kanssa - kuva!

        Kohukaunotar Johanna Tukiainen bongattiin viime viikon lauantain ja sunnuntain välisenä yönä helsinkiläisessä Swengi-karaokeravintolassa.

        – Johanna nähtiin kaulailemassa ja suutelemassa nuorta miestä tanssilattialla, Seiskalle kerrotaan. http://aijaa.com/LsZkyE

        Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Oho-Johanna-Tukiainen-vaihtoi-kiihkeita-suudelmia-nuoren-miehen-kanssa-kuva/1064594


      • Kynsityöt
        Joni Virtanen 22.1. kirjoitti:

        Joni Virtanen 22.1.15 (7L):

        ”Emme anna kenenkään tulla väliimme!
        Päätin nyt julkaista tälläisen kuvasarjan, koska tuossa seiskan versiossa emme päässeet olemaan eduksemme ja joku rontti sai tienasi siitäkin 77euroa, no onnea hänelle. :) http://aijaa.com/9JjUGn

        Koko 7L-kirjoitus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Emme-anna-kenenkaan-tulla-valiimme-/1064556

        Tunkki 23.1. ip: ”Uusia kynsiä laittamassa, kiitos Joni Johtaja Virtanen hopeisesta rannekorusta!:) http://aijaa.com/CPSj6A


    • Joni panemassa

      Joni Virtanen 24.1. illalla (FB): ”Viettämässä romanttista iltaa rakkaani kanssa Johanna Mia Tukiainen

      • Joni panemassa

        M. O. (FB 24.1.): ”Vieläks Johannalla on näitä mies ongelmia :D"

        J. Virtanen: ”Ei kuule ole ongelmia :) täälä menee paremmin kuin hyvin!!”


      • Talvikiimassa

        Virtanen 25.1. (FB): ”Mä taidan syödä tänään Johannan :) ainakin melkein


      • Tupsukka kutisee
        Talvikiimassa kirjoitti:

        Virtanen 25.1. (FB): ”Mä taidan syödä tänään Johannan :) ainakin melkein

        Tupsukka Kutiainen 25.1. (FB): ”Ihmeellinen on rakkaus!”


      • Baarikierros
        Talvikiimassa kirjoitti:

        Virtanen 25.1. (FB): ”Mä taidan syödä tänään Johannan :) ainakin melkein

        Tunkki 25.1. aamuyöllä (FB): ”Tunnelmallinen illanvietto Helsingin yössä... ) http://aijaa.com/HGOljL


      • Rakkautta 1
        Talvikiimassa kirjoitti:

        Virtanen 25.1. (FB): ”Mä taidan syödä tänään Johannan :) ainakin melkein

        Rakkautta 1 (25.1.): http://aijaa.com/tzlEb3


      • Rakkautta 2
        Talvikiimassa kirjoitti:

        Virtanen 25.1. (FB): ”Mä taidan syödä tänään Johannan :) ainakin melkein

        Rakkautta 2 (25.1.): http://aijaa.com/8x0N0W


      • Rakkautta 3
        Talvikiimassa kirjoitti:

        Virtanen 25.1. (FB): ”Mä taidan syödä tänään Johannan :) ainakin melkein

        Rakkautta 3 (25.1.): http://aijaa.com/aUmbH5


      • Tunkki liikenteessä

    • Morsiuspukuliike
    • missä katja

      Mihis se Katja jäi jonka piti Paxulady von Tunkrahvin seksihalut tyydyttää?

      • Vuorovedoin

        Joni ja Katja hoitelevat Tunkin vuoroilloin, koska yksi ihminen ei siihen pystyisi, koska Tunkki on järjettömän seksuaalinen ja kiimoissaan näinä päivinä ja öinä, koska hän jätti masennuslääkkeet poies.


    • Ässholli

      Aamuyön keskustelua Facessa (30.1.):

      Tunkki: ”Joni haluaisi olla tuo rikas biljonääri......,)”

      Joni Virtanen: ”Kuka ei haluaisi tosin nuorempi versio!”

      Virtanen: ”biljoonat tänne vaan!!!”

      Tunkki: ”Sun muna ei riitä siihen........”

      Virtanen: ”Sun järki riittää sitäkin vähemmän mihinkään....”

      Tunkki: ”Mulla on enemmän munaa kuin suurimmalla osalla miehistä......
      r u so fucking stupid????”

      Tunkki: ”Mun järki ei riitä "mihinkää", ei tietenkään, sovitaan niin!”

      Virtanen: ”FUUUUUCK YOUUUUU! paina päätyynyyn ja vedä sitä granaatti omenaas sitä ennen...”

      Tunkki: ”VEDÄ OMENA PER-SEESEESI!!!!!!!!!!!!!!!”

      Tunkki: ”VEDÄ JÄÄPUIKKO PER-SEESI MIELUITEN!”

      Virtanen: ”En tee sitäkään, vaan vedän peiton korville ja nauran sun vit-tuiluille Siinä taas fiksu suomalainen nainen, joka nauttinut pari lasia liikaa viiniä.”

      Tunkki: ”WHATEVER ASS-HOLE!”

      Virtanen: ”Miks oot tollanen ämmä? Ota iisisti nyt sielä Espanjassa sen Flamenco mekkosi kanssa ja jutellaan päivällä lisää ..... Ehkä...”

      • Kyyhkyläiset

        Tunkki Facessa 1.2. aamuyöllä:
        ”Minulla on olo, että olen tekemässä psyykkistä itsemurhaa hitaasti. Erään ihmisen takia.”

        Joni Virtanen kommentoi: ”Älä viitsi! Teet asioista itse omassa päässäs ihan mahdottomia ja kaikki turhanpäiväiset skitsoiluit saa nyt jäädä.”


      • JohannaJaJoni

        Tunkki 1.2. (7L): ”… Mitä tulee rakkauselämääni, niin en ole tällä matkalla käynyt treffeillä tai tehnyt muutakaan miesten kanssa, koska sovimme Jonin kanssa, että tapailemme vakavasti ja emme petä.

        Jos Joni juoksentelee joidenkin naisten kanssa Helsingissä, niin uskon heidän olevan hänen serkkujaan yms. tuttaviaan mutta ei romanttisessa mielessä. Että tiedoksi vaan sinä nuori kundi siellä....... kun tiedän että luet tätä blogiani.

        Ihmiset ovat julmia, minua haukutaan Jonille ja päinvastoin. Haluan perustaa käsitykseni omaan kokemukseeni, enkä tunne vielä kovin hyvin Jonia…”

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/PETRIN-TEKEMA-ESPANJALAINEN-AAMIAINEN/1065080


    • Kyyhkyläiset

      Tunkki Jonille (FB 3.2. illalla): ”Oletko seonnut lopullisesti kulta.....???? miksi et vastaa puhelimeen??? Haluaisin puhua sun kans äskeisestä showkeikastani!”

      Tunkki: ”Ostin sulle paljon makeampia vaatteita täältä.......”

      Joni: ”Kiitos kulta Ei sun ois tarvinnut!”

      • UskollisetKuolemaanAsti

        Tunkki Jonille 3.2. (FB): ”Mun söpöliini, pysy uskollisena siellä!”

        Joni Virtanen: ”No täälä ollaan niin uskollisia, kun voi vaan olla :)”


      • HaistakaaVit-tu

        Joni Virtanen päivitti Facen profiilikuvan. Siinä hän loikoilee uima-altaalla jossakin lomakohteessa. Kuvan johdosta syntyi seuraavanlainen yhteenotto kyyhkyläisten välille (FB aamuyöllä 4.2.):

        Tunkki: ”Ihania muisteloita yhdeltä matkalta......”

        Virtanen: ”Tää on Turkista.”

        Tunkki: ”Niin sanoin jo että muisteluita siltä matkalta....... jonka koskaan olet koskaan tehnyt...... kokeile Hawaijia vaihteeksi, ilman sugarddya,,,,,,,,;)”

        Virtanen: ”Mitä vit-tua selität??? En mäkään dissaa sun kuvia tai matkojasi, saati julkisesti pui, mistä oot niihin rahat repinyt?? Ihan vi-tun törkeetä! Haista vit-tu!”

        Tunkki: ”Miksi kiroilet niin paljon???? Lopeta toi linja!”

        Virtanen: ”No hehheh... Lopeta itse provosointi...”

        Tunkki: ”Olet söpö, mutta älä ole lapsellinen........”

        Virtanen: ”Oot pihalla kun lumiukko... Et ymmärrä itsekkään mitä oikein puhut ja vielä julkisesti, hohhoijjaa.”

        Virtanen: ”Puhutaanko sun historiasta, miten pyydystit koko ikäsi rikkaita miehiä saamatta sellaista? Ainakaan rikkaisiin naimisiin et päässyt...”

        Tunkki: ”Kukaan ei puhu kenellekään noin jos on oikeasti ihastunut.”

        Virtanen: ”No mitä sä sitten puhut mulle noin itse?? Ja mitä kiksejä saat kun arvostelet mun kuvia tai sanomisia/tekemisiä? Kannattaa olla nyt ihan hiljaa..”

        Tunkki: ”Onko se sun päämäärä; päästä rikkaisiin naimisiin@):- ”

        Sxxx Nxxxx: ”Rauhoitu Nyt Johanna! Syyttelet Jonia aivan oudoista jutuista!! Koita Johanna elää tasavertaisesti kumppaniesi kanssa. Ihan ystävyydella Sxxx Nxxxx”

        Tunkki: ”Haistakaa vit-tu näädät!”


    • Joni-Qviini-Elena

      Virtanen 5.2. aamuyöllä: ”Vihdoin rakkaani kanssa Johanna Mia Tukiainen :)) ja Elena Vikström seurassamme :)”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe