Haluan vampyyriksi

^Laura^

Eli olen 12 vuotias tyttö joka on kyllästynyt elämään.... Haluaisin muuttua vampyyriksi, jotta voin mahdollisesti lähteä pois ja alkaa aloittaa uuden elämän. Missä voin kohdata vampyyrin joka muuttaisi minu vampyyriksi?

13

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad Wolf

      Oletko varma että haluat ryhtyä, verta juovaksi, kalpea naamaiseksi olennoksi, joka tullaan polttamaan roviolla?

      • Hauska tutustua

        Ei häntä tulla polttamaan roviolla, jos hän osaa tehdä asiansa oikein.


      • ^Laura^
        Hauska tutustua kirjoitti:

        Ei häntä tulla polttamaan roviolla, jos hän osaa tehdä asiansa oikein.

        Olen erittäin varma, että haluan vampyyriksi -....- Ja jos olen varovainen minua ei tulla polttamaan roviolla, eikä vampyyrit tietojeni mukaan tarvitse, kuin noin kerran kuussa verta.


      • Hauska tutustua!
        ^Laura^ kirjoitti:

        Olen erittäin varma, että haluan vampyyriksi -....- Ja jos olen varovainen minua ei tulla polttamaan roviolla, eikä vampyyrit tietojeni mukaan tarvitse, kuin noin kerran kuussa verta.

        Suunnilleen niin se onkin. Onko sinulla Kik tai sähköposti tai jotain, jolla saisin yhteyttä?


      • ^Laura^
        Hauska tutustua! kirjoitti:

        Suunnilleen niin se onkin. Onko sinulla Kik tai sähköposti tai jotain, jolla saisin yhteyttä?

        Kyllä minulla: elppupelppu.... Huom. Laura ei ole oikea nimeni.


    • draculasson

      Verivampyyrejä (sanguunareja) ei ole oikeasti ollut aikoihin. Nykyään me vampyyrit ollaan psi:llä eläviä ja ei siis tarvita enään verta. Mutta psyykkisillä voimilla on hintansa. Usko pois oot onnellisempi ihmisenä.

    • Uskossa4
      • Theancient1

        Tää on vähä väärä alafoorumi sun jutuilles, lennäs takas parvees, tää on sellasten maa jokka syö sun uskonnon lapsia alkupaloiks..


    • Et halua olla puolikuollut veriperso tappaja. Ja muutenkin vampyyrinä olo on tietääkseni onnetonta.

    • yuicyyfy

      Jos oikeita vampyyreja ny oiski nii en usko et ne kirjottelis täällä... mut mistä mä tiiän...

    • Anonyymi

      Vaikka tämä on vanha viestiketju, niin minä tiedän miten voi muuttua oikeaksi vampyyriksi YouTubessa on Vampire subliminaleita ja loitsuja. Joiden avulla voi muuttua vampyyriksi. Mutta ne ovat saatanallisia juttuja ( ei hyvä) voivat aiheuttaa Ahdistusta ja painajaisia. Ei kai kukaan halua olla oikea Vampyyri. Verenhimoisia tappajia kaikki. Olet parempi ihmisenä. Ei vampyyri elämä ole sellaista oikeassa elämässä kuin leffoissa tai kirjoissa. Älä siis kuu tele noita subliminaleita tai kokeile loitsuja. Eikä nuo subliminalit edes välttämättä toimi kaikilla jos ei usko niihin. Ja pitää juoda paljon vettä. ( ei liikaa, vesimyrkytys) ja kuvitella itsensä vampyyrinä yms.. Mielestäni kaikki subliminalit pitäisi poistaa YouTubesta. Ne aiheuttaa vaan stressiä ainakin mulle välillä oon kuunnellut itsekin niitä. Ooo. Luonut soittolistoja mun YouTube kanavalleni. Oon miettinyt välillä soittolistojen Poistamista. Ainaki. Subliminal soittolistojen. Kun aiheuttaa stressiä. Oot hyvä sellaisena kuin olet me kaikki olemme.

    • Anonyymi

      mä haluisin kokeilla johtaako vampyrismi mihinkää..ei mulla elämänhalua muutenkaa enää ole ni paskat jos sieluni menetän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe