Mikä sinusta tulee isona?

Sami 15

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami 15

      O´Hearn taustalla kohdassa 2:05, mut se nyt on maitonaama.

    • isopen

      Minäkin haluan että sisuskaluni ovat entiset ennen kuin täytän 30. Ja että näytän 60 vuotiaalta ennen kuin täytän 30. Toivon myös että kullini ei toimi.

    • Piänä

      Pianan mukaan 5% ihmisistä pystyy tavoittelemaan saavutuksia "what ever it takes" -asenteella.
      Itse uskon, että ei ole edes noin suuri määrä. Luulen, että niin tyhmiä ihmisiä että ottaa tuollaisia lääkemääriä on vain n. 0,2-0,5‰. Ja luulen oman arvionikin olevan pahasti yläkantissa. Toki 5% kuulostaa mediaseksikkäämmältä ja varmasti edullisempaa lisäravinnemyynnin kannalta.

      • enemmän tyhmiä

        Itse uskon että tyhmiä ihmisiä on enemmän.


      • Piänä
        enemmän tyhmiä kirjoitti:

        Itse uskon että tyhmiä ihmisiä on enemmän.

        Varmasti onkin, mikäli tarkoitat niitä jotka käyttävät steroideja. Murto-osa ihmisistä ylipäätään käy salilla ja tästä joukosta vielä murto-osa käyttää steroideja. Eli varmasti alle 1% kokonaisotannasta. Vuonna -93 varusmiesten keskuudessa tehdyn tutkimuksen mukaan 0,9% vastanneista oli joskus kokeillut steroideja. Joten 1% varmasti tähän tarkoitukseen riittävän tarkka määritelmä. Jo tämän perusteella tuo 5% on täysin pieleen mennyt arvio.

        Pianan kohdalla kuitenkin puhutaan aivan toisen luokan lääkemääristä. Piana itse on käyttänyt vuosikymmeniä steroideja, insua, kasvua ja lisäksi syntholia. Ja määrät ovat todellakin jättimäisiä. Joten tuo tarkoittaisi sitä, että roinaajistakin löytyy vain sadasta 2-5 henkilöä, jotka ovat valmiita ottamaan niin suuria määriä roinaa, kuin Piana. Piana nyt vaan sattuu olemaan yksi näitä, noh miten sen sanoisi, "valittuja". Ei esim. Suomessa ole varmasti kovin montaa roinaajaa, jotka ottavat samanlaisia määriä kuin Piana. Itselle ei tule mieleen kuin yksi.


      • Persehuorahuoralutka

        Et näköjään tunne asiaa. Moni ottaa vaikka mitä aineita, mutta ilman hyviä geenejä ei tule ikinä pro bodariksi.


      • Matematiikka Timo
        Piänä kirjoitti:

        Varmasti onkin, mikäli tarkoitat niitä jotka käyttävät steroideja. Murto-osa ihmisistä ylipäätään käy salilla ja tästä joukosta vielä murto-osa käyttää steroideja. Eli varmasti alle 1% kokonaisotannasta. Vuonna -93 varusmiesten keskuudessa tehdyn tutkimuksen mukaan 0,9% vastanneista oli joskus kokeillut steroideja. Joten 1% varmasti tähän tarkoitukseen riittävän tarkka määritelmä. Jo tämän perusteella tuo 5% on täysin pieleen mennyt arvio.

        Pianan kohdalla kuitenkin puhutaan aivan toisen luokan lääkemääristä. Piana itse on käyttänyt vuosikymmeniä steroideja, insua, kasvua ja lisäksi syntholia. Ja määrät ovat todellakin jättimäisiä. Joten tuo tarkoittaisi sitä, että roinaajistakin löytyy vain sadasta 2-5 henkilöä, jotka ovat valmiita ottamaan niin suuria määriä roinaa, kuin Piana. Piana nyt vaan sattuu olemaan yksi näitä, noh miten sen sanoisi, "valittuja". Ei esim. Suomessa ole varmasti kovin montaa roinaajaa, jotka ottavat samanlaisia määriä kuin Piana. Itselle ei tule mieleen kuin yksi.

        Tiedätkö että 99.9/100 on myös murto-osa =)


      • Piänä
        Matematiikka Timo kirjoitti:

        Tiedätkö että 99.9/100 on myös murto-osa =)

        Tiedän.

        Mutta en käyttänyt sitä matemaattisessa merkityksessä, vaan yleiskieleen vakiintuneena ilmaisuna, joka kielitoimiston sanakirjan määritelmän mukaan tarkoittaa (hyvin) pientä osaa jostakin.

        Selventikö asiaa?


      • Piänä
        Persehuorahuoralutka kirjoitti:

        Et näköjään tunne asiaa. Moni ottaa vaikka mitä aineita, mutta ilman hyviä geenejä ei tule ikinä pro bodariksi.

        Tunnen erittäin hyvinkin. Monella se stoppi vaan tulee vastaan jossain kohtaa, kun ei olla enää valmiita ottamaan enempää. Viimeistään siinä, kun pitäisi syntholia alkaa pistämään itseensä. Piana ainakin käyttää syntholia (tai jotain vastaavaa lihasten täytettä). Ihan itse youtube videollaan tämän myöntää.

        Missä pro-kisoissa Piana on ollut, kun puhut pro-bodarista? Käsittääkseni Piana ei ole myöskään pro-bodari, vaan tuikitavallinen hirmu määrät roinaa vetävä poskisolisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe