Kaapista ulos tullut kysyy

pinkkiä

Olen kaapista ulos tullut homomies. Kysynkin näin julkisesti kaltaiselleni sopivaa automerkkiä. Homojen tanseissa eräs väitti Citikan olevan sateenkaari väen valinta.
Onko näin?

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juksasi sinua.

      Ei. Täysin väärin. Se tapaamasi homo ei vain halunnut sinua hänen reviirilleen kilpailemaan muista homoista, ja sinä taas olet suoraan niin ympäriruma ihminen, että sinua hän ei olisi itse sietänyt sekunttiakaan. Eli tuo kaveri juksasi sinua juuri väärään suuntaan.

      Todellisuudessa sinun kannattaa ostaa:
      - lippis
      - tuulipuku
      - halpis lenkkarit
      - syödä rasvaista roskaruokaa, ja lopettaa pesulla käynti => finnejä naamaan
      - ja sitten ostaa se riisikuppi tojota....aika uusikin käy; ruostekasa se on jo silloin.

      Sillä pesunkestävien ''tojo-terojen'' keskuudessa sinäkin voit olla hottis!

      • Tiesittekö, että nämä jatkuvat homottelut, puolin ja toisin, täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit?


      • ???
        kertzul kirjoitti:

        Tiesittekö, että nämä jatkuvat homottelut, puolin ja toisin, täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit?

        ??

        Jos henkilö itse ensin toteaa tulleensa ''kaapista ulos'', sekä käyneensä homotansseissa....niin tuskinpa häntä voi sen jälkeen loukata, jos toteaa hänen kuuluvan tuohon kyseiseen seksuaalivähemmistöryhmään.


      • ??? kirjoitti:

        ??

        Jos henkilö itse ensin toteaa tulleensa ''kaapista ulos'', sekä käyneensä homotansseissa....niin tuskinpa häntä voi sen jälkeen loukata, jos toteaa hänen kuuluvan tuohon kyseiseen seksuaalivähemmistöryhmään.

        Joo, mutta tuo automerkkien mukaan homoksi haukkuminen on aika yleistä ja toistuvaa täällä Citroen-puolella.

        Mulla on ollut pari tojoa. Olenko ollut homo? Ainiinjoo, nyt kun vaimolla on citikka, jolla itsekin ajan, niin olen varmaan edelleenkin homo?


      • Miten vain
        kertzul kirjoitti:

        Joo, mutta tuo automerkkien mukaan homoksi haukkuminen on aika yleistä ja toistuvaa täällä Citroen-puolella.

        Mulla on ollut pari tojoa. Olenko ollut homo? Ainiinjoo, nyt kun vaimolla on citikka, jolla itsekin ajan, niin olen varmaan edelleenkin homo?

        Et sinä välttämättä homo ole. Voit ihan yhtä hyvin olla pelkästään tyhmä. Ainakin jos luulet että nämä trollikirjoitajat sen enempää välittävät kirjoituksistaan ja toisten kirjoituksista, kunhan lukijaa edes vähän alkaisi v*tuttaa.


    • kake kyttä xx

      Ei todellakaan kaapista tai citikasta ulostulon kertominen ole mikään kunnianloukkaus. Paljon pahenpaa on asioiden kiertely ja hymistely. Sensijaan tojoteroksi haukkuminen on todella paha rikos josta jossain maassa voi saada sata raipaniskua. Mutta siitähän vaan sitikkasimo nauttis.

    • totta!

      Valehteli sinulle selvästi! Sateenkaariväki ajaa audeilla volkkareilla ja toyotilla.

    • geeni virhe

      Citikka on erinomainen valinta kaltaillesesi mutaatio poikkeamalle. Yleensä tälläiset Darvinin opin mukaan häviävät aikaa myöten omaan mahdottomuuteensa niin kuin Citikan konkka pesällekin tulee lähi vuosinamitä suurimmalla todennäköisyydellä tapahtumaan.

      • ,,,,,,,,,sssssssssss

        Muutaman päivän kuluttua nää kaappi kukot saa etsiä toisen foorumin, ylläpitäjä siivoaa tän loka luukun.


      • 17+5
        ,,,,,,,,,sssssssssss kirjoitti:

        Muutaman päivän kuluttua nää kaappi kukot saa etsiä toisen foorumin, ylläpitäjä siivoaa tän loka luukun.

        Oikeesti? Kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.


    • toyotisti

      Hyvä että meidän toyotan omistajien morkkaaminen loppuu. Kyl mää niin kärsinkin.

      • ,sssss,,,,,,

        Mutta kuinka paljon palstan häiriköt kärsii, joutuvat kestämään itseään joka valveilla olon hetki?


      • Ei me vaan

        Aika vähän muuten näyttäis tojopalstalla olevan nimenomaan sitikkaväkeä solvaamassa. Ehkä enempi noita saksa/tsekkiautojen omistajia siellä? Ehkä joku on sanonut tojotaa hintaviksi (mitä ne kyllä on) ja olet vahingossa lukenut hintahtavaksi? Tuollainen homopilkka on sikäli epämiellyttävää että se saa homouden kuulostamaan jotenkin pahalta ja nololta.


    • 400 gs

      SSSS mies on tyypillinen citikan omistaja. Auton korjauskulut on vieneet rahat, hermot ja huumorintajun. Sitten syyllistä lähdetään etsimään muualta, syytellään toyotan omistajia ja homoseksuaaleja. Vaikka syyllinen kyllä löytyisi kun katsoo peiliin. Sinulla sss.. on kuitenkin vielä toivoa. Paalauta sitikkasi ja osta kunnon auto. Näin perheesikin palaa luoksesi ja vaimolta alkaa lohkeen...Itselläni on Lexus ja mallimitat täyttävä rakastajatar. Tiedät kyllä miksi.

    • TeroPetteri

      Lexuksen käyttökulut ovat minulle turhan suuret.

    • heinähattuko oot?

      Kertsuli on oikein jäsen suoli kanavalla ja on pahoittanut mielensä, kun pojat homottelee.

    • cousinlovers

      Koska se sivuston ylläpitäjä tulee siivoamaan tämän sivuston.? Luvataan kyllä, mutta heterot täällä vaan irvailee. Kenzuli serkku, jonka kanssa aion naimisiin, on todella pettynyt. Nytkin se istuu citikassaan ja puree rattia. Mutta kyllä citikka kestää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe