Tukahdun koskemattomuuteen...

ihoiholla...

Tuntuu, etten kohta jaksa päivääkään... Avopuolisoni ei ole koskettanut, halannut eikä suukottanut minua aikoihin. Kuulema ei sellaista tarvita, se on vain nuorten/teinien hömppää... Suhde kuitenkin niin "tuore", että intohimoa pitäisi olla. Itse tulen kaipaamaan sitä varmaan koko loppuelämäni ja sitä pitäisi olla vielä vuosikymmeniä jäljellä.

Kaipaan elämääni niin suunnattomasti toisen pehmeitä huulia omiani vasten, käsien helliä kosketuksia, halauksia, helliä katseita, yhteisiä hetkiä rakastetun kanssa. Huumoria...
En tiedä uskallanko enää edes yrittää kenenkään kanssa. Minä olen aina suhteessa ollut se antava osapuoli, saamatta itse sitä mitä kaipaan...
Nyt jatkamme matkaa omia reittejämme. Pettymys vain jäi taasen painolastikseni...

Onko enää olemassakaan miehiä, jotka kykenevät tasavertaisen suhteeseen, jossa kuunnellaan puolin ja toisin toiveita ja rakastetaan pyyteettömästi? Onko olemassa aitoa rakkautta?

7

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdjdkdkd

      Hanki rakastaja.

    • Tender man

      Hei! Olemme vaimon kanssa jo yli 60v ja halitaan joka pv!, sehän normaalia! Toivottavasti löydät rakkauden!,

    • PahaPoisN

      Taidat olla exäni kanssa...voit varmaan kuvitella, miten hänen edelliset suhteensa ovat menneet. Alkuhuuma, pikku nousuhumalat, ihanaa, krapulaseksiä, pikku reissuja. Kun arki alkaa, kaikki muu paitsi se nousuhumala ja ehkä krapulaseksi joskus jää pois. Hiljaisuutta ja mykkäkoulua kyllä piisaa. Toivottavasti ei kuulosta tutulta. Jos, niin ota selville mitä kävi ennen sinua. Jos uskallat.

      Niin ja vielä. Onneksi ihmiset ovat oikeasti erilaisia. Miehet myös. Älä satuta itseäsi olemalla yksipuolisessa suhteessa. Minulle kävi niin.

    • en tiedä mitä tekisi

      Niin kaivataan täälläkin ja muistelen miten ihanaa meillä on ollut. Viimeinen vuosi on ollut yhtä tuskaa. Yhteistä puhumista ei ole, ei minkäänlaista yhteistä tekemistä. Ei puhumista. Ei kysytä miten työpäiväsi meni. Ainoat puheenaiheet ovat mitä tuodaan kaupasta. Yksin kuljen koiran kanssa, ei lähde enää mukaan. Yksin katselen telkkaria, ei kiinnosta enää häntä. Yksin käyn kyläilemässä, ei kerkiä/jaksa hän. Facebook-kavereiden tekemiset ovat paljon kiinnostavampia ja muutenkin koko face. Ja tiedän että että toista naista ei ole olemassa, ei edes netin kautta. Silloin minä kiinnostan kun hän haluaa rakastella eli noin kerran viikossa. Joskus menee parikin viikkoa. Ja ennen rakastelimme sentäs päivittäin, aamuisin ja iltaisin. Olen yrittänyt puhua mutta ei tunnu kuulevan kun katse on vaan facessa. Kun kysyin että rakastatko minua, sanoi että rakastan mutta ei nostanut katsettaan facesta. Kun sanoin hänelle että katso minua kun sanot sen, hän kyllä katsoi mutta samalla kun sanoi rakastavansa minua, laski katseensa eli ei voinut katsoa edes silmiin. Meillä ikää jo 50 joten ihan märkäkorvia ei enää olla.

    • vierihoitoa

      Kyllä sinulle vielä joku hellyydenkipeä mies löytyy..niitäkin on jotka tykkkää läheisyydestä.Tosin tuntuu aika usein menevän niin että niillä miehillä taas on kylmä vaimo..että ne henkilöt eivät vaan kohtaa...Jotka tykkäävät halia ja olla lähekkäin.

      • ....................

        Se johtuu varmaan siitä kun ihmiset kiinnittää kumppania valitessaan enemmän huomiota pinnallisiin asioihin kuin siihen kenen kanssa olisi aidosti ja oikeasti hyvä olla. Parempi sellaisen kanssa, jolta saa puolin ja toisin monipuolisesti rakkautta ja hellyyttä kuin sellainen, jolta saa vain murusia. Mutta mistäpä sellaisen löytää....ei ole ihan niin helppoa. Täytyy kai suhtautua siten, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa ja etsii niin kauan kunnes löytää.


    • aikuinen mies

      Totta kai sellaisia miehiä on, paljonkin. Hellyys toista ihmistä kohtaan on paras hetki päivässä, saa tuntea olevansa lähellä toista. Kävellä, istuskella, suudella, tehdä jotain yhdessä. Koti on kuitenkin aina se ensimmäinen paikka vaikka olisi harrastuksia yms.. ei me olla vielä sukupuutossa ;) .. tosin niinkuin edellimem kirjoittaja totesi, tasan ei aina pakkaa jaeta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe