Pregent stick??

niini2

Antaako kyseinen raskaustesti kenellekkään "haamuja" tai tuleeko aina viiva paikka näkyviin?? tein sellasen ja siinä on hyvin haalea mutta silti erottuva toinen viiva... siinä se näkyy mutta enpä uskalla hirveesti innostua tästä koska juoksin apteekista ostamaan uuden ja selvä negatiivinen tuli ..mitä helvettiä tämä on.. sen toisen kyllä tein niin hätäsesti et pissa ei vajaata tuntia pitempää rakossa kerennyt olla.. jos on kokemuksia tästä ni pliis kertokaa oliko teillä vain vääriä hälyytyksiä nämä haamut!

8

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjhwo

      Mä tein jonku pregnent nimisen testin ja oli selvä nega.

      • niini2

        oliko sulla liuska-testi?


      • kdjhwo
        niini2 kirjoitti:

        oliko sulla liuska-testi?

        joo liuska vaan


    • Näillä minä

      Ite teIn marketista saatavilla liuskilla, toinen oli preckcheck ja toinen oli joku rfsu... Muistaakseni. Toi pregcheck näytti jo n. Viikkoa ennen kuukautisia haaleaa viivaa kun toi toinen ei taas mitään. Kun menkat oli pari päivää myöhässä sain digitestillä raskaana 1-2 viikkoa. Pregcheckiin jo vahvempi viiva ja edelleen tohon rfsu testiin ei mitään... Kyllä niissä eri testeissä vaan herkkyyseroja on! Suosittelen joko tuota pregchekiä tai sitten clearbluen digiä

      • oifdhgoir

        Mulla on kaapissa tällä hetkellä noita rfsu ja clearbluen testejä! Rfsu ei näyttäny mitää, mut menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon kuluttua nii kalliita clear bluen testiä en ole raaskinu tehdä vielä. toivottavasti ei menkat alkais.


    • no sehän se just että toi Pregent stickillä tuli se haalea viiva siihen. ei oo ikinä mulla negatiiviseen tullu näkymiin edes viivan paikkaa. mut sitte tein sen digitaalisen testin ni luki että ei raskaana. ja seki nyt jäi häiritsemää ku tosissaa nii hätäsesti sen tein että eihän se pissa siellä rakossa kerenny olemaan ku joku päälle puolisen tuntia ehkä..apteekki reissun ajan. mietin vaa että onkoha tossa merkissä miten yleistä se viiva paikka hommeli.. vai voinko sitteki olla raskaana. kierrostakaa ei mitään hajuja koska heittelee nii mahottomasti sekin..

    • Turhaa, turhaa

      Miksi testaatte noin aikaisin? Aiheutatte itsellenne turhaa päänvaivaa, huolta ja stressiä ja odotusta ja kaikennäköistä siltä väliltä. :/

      Menkat alkaa jos ei ole raskaana (toki poikkeuksia on). Odottakaa siihen et menkkojen pitäisi alkaa. Jos ei alkanut niin testatkaa. Tuhlaatte rahaa ja hermojanne jokaisena kuukautena kun aloitatte jopa viikkoa ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää testaamaan.

      Olen itse nyt toistamiseen raskaana niin että vauva on pysynyt matkassa. Minulla on ihana 4 vuotias esikoispoika ja nyt odotan toista rv 15. Olen elämäni aikana tehnyt 3 raskaustestiä.

      Ensimmäisen testin tein kun kuukautiset olivat 2 päivää myöhässä. istuessani pöntölle, tiesin että plussa tulee ennen kuin tein testin.

      Toisen testin tein esikoisen ollessa 1,5 vuotta kun kuukautiset olivat myöhässä 3 päivää ja tiesin taas että plussa tulee. Vahva tunne. Tämä päättyi keskenmenoon rv 11 . :/

      Kolmannen testini tein tästä jota nyt odotan.
      Menkat ei tullu, vahva tunne taas että raskaana ollaan. Tein testin vasta viikon päästä tuntia ennen kun soitin neuvolaan varatakseni ekan ajan. Tiesin sen olevan plussa.

      Kaikki testini ovat olleet laadukkaita clearblun testejä ja olen maksanut niistä yhteensä vajaa n. 40 e. 5 vuoden sisään.

      Se että testaa paljon ennen menkkoja ja stressailee siitä ja ostelee kasapäin testejä ja tekee niitä parinpäivänvälein aina masentuen negatiivisista on TURHAA!! Jos olet raskaana, olet raskaana, jos et ole raskaana, et ole raskaana, sitä tosiasiaa ei muuta raskaustestien määrä tai liian aikainen testaaminen. :/ Valitan

      • niini2 ..

        Tein testin koska tosissaa ei mitään hajua millon niitten menkkojen pitäisi alkaa.. ja kysyin että antaako nuo aina näkyviin viivapaikan.. koska hetki testaamisen jälkeen siinä haale viiva oli mutta kun testi kuivui viivakin haalistu entiseltää mikä vähän harmitti ku kerkesin nii innostua että minäki sain sen paljon puhutun haamusen mut myöhemmin ku testiä katoin ni haihtu innostus yhtä paljo kun se viivakin.. ainakin tiedän nyt että noihin liuskiin en enää koske. Ja nyt oottelen vielä viikon ja jos ei menkoista kuulu mittää ni ostelen digitaalisen suoraa ni eipä tarvii sitä sitte käet täristen tutkailla :) kait se se joskus tärppää mullekkin! Tulee vaa hulluks ku kaupanpäälle lukee noita keskusteluja :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe