Sarkajuhla 2015

innostunutt

Katselin, että täältä löytyy aikaisempien vuosien sarkajuhliin liittyen juttuja, joten kysäisenpä, että onko tämän vuoden sarkajuhlaan tulijoita?
Itse odotan jo innolla! Mekko (ja oikeastaan kaikki muukin) tosin vielä puuttuu.

43

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlija

      Täällä kans yks juhliin tulija! Odotan kans innolla juhlia. Mekko on jo valmiina mutta muuta en oo vielä kerennyt hankkia. Mut vielä tässä hyvin kerkee!

    • jehu

      tääältäki löytyy yks juhliin tulija!! mekko on mutta ei muuta! onko siellä jotaki välttämättömyyksiä mitä on pakko olla? esim. laukkukoukku? hartioille huivi ruokailuksi?

    • juhlija

      Itse olen lueskellut vanhoja keskusteluja täällä ja sieltä on tullut ilmi, että laukkukoukku olisi pakollinen ja myös mielellään huivi ruokailun ajaksi. Mutta luulen, että vielä saadaan tarkempia tietoja juhlasta ja siitä mitä siellä pitää olla! :)

    • avec11

      Luin yhden juhlissa olleen blogia, ja hän ainakin kirjoitti että vain kahdelta puuttui ruokailun ajalta huivi, eli se varmaan kannattaa olla! Mutta niin, onhan siihen vielä (tai enää) pari kuukautta aikaa, varmaan helmikuussa tulee enemmän tietoa :)

    • avec2

      Täältä löytyy kanssa aveciksi päässyt! :) mekko on ompelijalla korjauksia varten jo! Laukku ja hartiahuivi pitäs vielä metsästää. Mun mielestä laukkukoukku ei oo mitenkään pakollinen, etiketissä minkä ite kauhean kyselyn jälkeen sain poikaystävältä lukee et hihnaton laukku, tietysti nyt vaan oon hukannu sen linkin sinne sivulle...

      • avec3

        Täällä kans yks avec! Mä näin myös sen linkin, jossa oli ohjeet naisten pukeutumiseen. Varmasti löytyy nopee googlesta kun vaan ettii. Mut eipä siinä kai muuta ollut kun pitkä iltapuku, hiukset kiinni, hartiahuivi (luki kai et mielellään samanvärinen ku menno, mut mä ainakin haluisin eri värisen :) ja sitten justiinsa laukku jossa ei oo hihnaa. Itellä on puku ja kengät lainattu kaverilta, mut huivi pitää varmaan käydä ostamassa. Ajattelitteko mennä ihan kampaajalle ja meikkaajalle? Mä haluisin, koska itse en osaa juhlallista tyyliä väsätä ja mietinkin tässä aikatauluja, että monelta olis hyvä varata.. Kuulemma hotellille pääsee n. kahen kolmen aikaan, eli ihan aikasin saa olla liikkeellä varsinkin kun vähän kauempaa tuun :)


    • avec2

      Joo ihan kampaajalle ajattelin mennä! Ja sitte onneks kaveri on vähän parempi meikkaan, ni sieltä saa meikin sitte :) eipä ite tartte stressaa! Ite varmaan kampaajalle meen 10 maissa, vaikka suht läheltä tuunki, ei sitte tartte kiirehtii turhia!

    • juhlija

      Kampaajalle meen kanssa ja samalla siellä tekee meikin. Se on kyllä totta että sitten ei tarvitse itse stressata sitä että onnistuuko meikki/kampaus! :) Tuun kanssa ite kauempaa, mutta oon jo varannut helsingistä kampanjan ja siten että sen jälkeen vielä jää aikaa laittaa mekkoa päälle yms. :)

    • avec2

      Millä linjalla teijän partnerit on?

      • avec3

        Heh mä ajattelin käydä tääl meillä päin kampaajal ( meikki), ku luulen et hinnat on vähän halvemmat ku Helsingissä. Ja sit istun vaan hienona junassa :D. Mun poikaystävä on ilmavoimis.


    • juhlija

      No joo se on kyl totta et helsingis voi olla vähä kallimmat hinnat. Alunperi munkii oli tarkotus käyä täällä päi kampaajalla ja sit vaa junaan kaikkine meikkeineen ja kampauksineen. Mutta aikataulu ois menny aika tiukille ni sit ajattelin et menisin jo edellisenä päivänä helsinkiin ja aamulla siellä kampaajalle :D ja mun poikaystävä on kans ilmavoimissa.

    • Avec4

      Täällä kans yks avec! Käyn kampaajalla, koska äiti :D Tosin Turussa kampaamo.. Mekko on tilattu netistä, eli sitä ootellaan. Muuten kaikki on jo valmiina!

      Avomies on ilmavoimis :---)

    • Avec5

      Täältä löytyy yks avec :) Poikaystävä myös ilmavoimissa. Oisko kukaan tulossa sinne helmikuussa alkavalle tanssikurssille? :)

      • avec2

        Ite oon ainaki tulos sinne tanssikurssille! :)


    • Avec4

      Mä asun liian kaukana, niin en pääse! Hirvee paniikki ku en osaa tanssii :D:D

    • juhlija

      Vähän sama juttu täällä, että en asu helsingissä niin en pääse tanssikurssille osallistumaan. Mutta ehkä tanssit tulee opittua ennen juhlaa. :D
      Minkälaisia mekkoja olette hankkineet/hankitte? :)

      • Avec4

        Mä tilasin mekon, jossa on valkoinen alaosa ja pitsinen musta yläosa :) Cocktail-mekko on korallin värine, ihan perus polvipituinen ja vähän koristeluit.


    • Avec5

      Tässä onneks vielä ehtii opetella niin selviää siitäkin osuudesta :D Katoin, että aikasempina vuosina joku rohkea on tehny facebookiin ryhmän missä vois jutella näitä ''kasvotusten''. Oisko innokkaita? :D

      • avec3

        Olis! Mietin ite ihan samaa, mut oli rohkeempi sanoo ääneen. Osaisko joku tehdä? Vois vähän vapaammin jutella ku täällä.. Mä en tuu myöskään tanssikurssille ku on vähän liian pitkä matka, mut eiköhän ne tanssit onnistu miehen viedessä vaan


      • juhlija

        Se vois olla hyvä idea! Siellä sais paremmin just juteltuu näistä asioista ja ehkä myös "sujuvammin" koska tääl ei huomaa et jos joku on laittanu jotain paitsi sitten kun tulee katsomaan. :D


      • Avecciiii

        Itse oon menossa sinne tanssikurssille, asun aika lähellä:) ja joo toi facebook vois olla aika hyvä!!


      • avec3

        Jes, sit jonkun pitää vaan koittaa tehdä yhteisö! Mä en oo mikään haka noiden juttujen kanssa. Miten se järkätään että yhteisö ois suljettu, mutta kuitenkin me "toisille tuntemattomat" voitas liittyä mukaan? Niin ettei sinne ulkopuolisia eksy. Onko joku fiksu ja ymmärtää näiden asioiden päälle :D


      • Avec5

        Tota mäki mietin et miten se fiksuiten onnistuis? :D


      • avec2

        se ryhmä vois olla kyl iha hyvä facebookissa :)


      • Avec4

        Mäki olisin mukana facebook-ryhmässä! :)


      • Avec5

        Sit vaan jos löytyis joku ihana ihminen joka pistää sen pystyyn ja keksii miten meidät kaikki sais sinne kivuttomasti ilman et tarvii alkaa nimii huutelee tääl :D


      • avec3

        Mä luulen et se pitää tehdä niin, että ryhmän perustaja lisää kaikki halukkaat mukaan omalla nimellä. Eli jonkun pitäs tehdä väliaikanen s-posti (tai jos haluu käyttää omaansa) mihin kaikki lähettää nimensä ja sitten sieltä s-postin omistaja lisää kaikki. Tai en tiedä onko joku helpompikin tyyli :). Mä voin vaikka yrittää nyt viikonlopun aikana, tai jos joku on nopeempi niin voi kyl ottaa homman itselleen :)


      • Avec4

        Juu sopii ainaki mulle! :D


      • avec3

        Noniin laittakaapas leidit nimi ja vaikka kaupunki (niin että löydän teidät) osoitteeseen [email protected], niin lisään tiukan seulan jälkeen teiät ryhmään :)


    • Mku12

      Moro, mä olin viime vuonna juhlissa ja ihanaa oli! Kaikilla ei todellakaan ollut huivia ruokailun aikana, ei kandee stressata siitä. Laukkukoukku on ihan hyvä olla jos haluu laukun helposti ja siististi. Meidän olydässä daami antoi viereiselle kadetille laukun ruokailun ajaksi jos ei ollut koukkua. Mielettömän upeat ja romanttiset juhlat! Kannattaa muuten myös mennä sinne tanssikurssille, siellä oli todella kivaa!

    • merpa

      Onko kellään tietoa monelta juhlat ovat alkaneet edellisinä vuosina? Mulla ois pakollista opetusta vielä 9-11 niin mietin et miten hyvin kerkeää jos varaa kampaaajan klo 12 :)

      • avec3

        Edellisten vuosien keskusteluissa on sanottu että bussit santahaminaan lähtee kai kahen kolmen aikoihin. Et justiinsa taidat keritä :)


      • avec11

        Kuulin semmosta että buasit tulis 4 hakemaan hotellilta


      • avec3

        Jep mäkin kuulin nyt et hotellille pääsee kahesta eteenpäin ja bussit hakee neljästä eteenpäin. On tää informaatio ollu vähän sekasta..


      • Avec4

        Miksei mun avomies tie yhtää mitää??? :---D Ei tiiä ees tarkkaa päivää...


      • avec3

        Voi ei :) ne on 20.3 eiköhän asiat jossain vaihees selvii


    • avecc

      Pääseekö siihen facebook ryhmään vielä?

      • eavec

        minua kiinnostaisi sama :-)


      • avec3

        Joo laittakaa vaan viestii tohon s-postiin nii voidaan lisäillä :)


      • avekki

        laitoin viestiä :)


    • random_avekki

      Minäkin tulossa kyseiseen juhlaan! Puku on hommattuna, mutta saatan joutua lyhentämään sitä. Lisäki se on aika tiukka, joten täytyy katsoa onnistuuko pieni laihdutus, vai täytyykö tehdä puvulle jotain toimenpiteitä :D

      Meikin ajattelin vääntää itse (täytyy vähän harjoitella etukäteen :D). Kampauksen laitatan kampaajalla. En tosin tiedä vielä, millaisen kampauksen...

      En tunne omaa aveciani kovinkaan hyvin. Mutta odotan innolla juhlaa, taitaa olla aikamoinen "once in a lifetime" -kokemus :)

    • Avech

      Hellou! Minä kans tulossa sarkajuhlaan:)) mekkoa ei vielä ole mutta eiköhän sellainen tässä
      vielä löydy.. Kampauksen ja meikin tekee mun ystävä joka on parturikampaaja- opiskelija. Haluaisin mielelläni liittyä fb ryhmään niin pääsee siellä jutskailemaan enemmän!

    • aaaaapua

      Pistin pyyntöä päästä ryhmään :)! Sain tänään tietää, että pääsen aveciksi. TÄNÄÄN! Ei oo mekkoa, en osaa tanssia, ei oo kampaajaa.. Yhyy :D No mutta, nyt vaan asiat hallintaan niin tulee hienot juhlat :)
      Miten muuten sarkajuhlissa yleensä tanssimisen kanssa? Pitääkö osata jotkut tietyt tanssit ja tanssitaanko siellä paljon?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe