Pinnalliset ihmiset ärsyttää

sisältä kaunis

Olen saanut tarpeekseni ihmisten pinnallisuudesta. Miksi koko maailma tuntuu pyörivän ulkonäön ja pintaliidon ympärillä? Nykyään jopa kaverit ja kumppani valitaan ihan pinnallisin perustein. Komeat kusipäät saa kaikki naiset eikä rumilla helmillä ole mitään mahdollisuuksia yhtään mihinkään. Mäkään en ole koskaan saanut naista, vaikka olen sisältä kaunis, koska ulkoinen olemukseni on miestissien pilaama.

15

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+17

      Kolme plussaa, muttei yhtään vastausta? Miksi?

      • laihduta lisää

        Koska olet outotapaus vailla vertaa siksi.


    • random111111111

      koska se on tosi asia, itekki vihaan pinnallisuutta niin paljon

    • Kilttis.

      Niin se vaan menee että kuspäät saa kaikki naiset. Me kunnolliset emme saa rakkautta vaan naiset antaa pahoille miehille rakkautta vaikka ne hakkais naista.

    • varmahetero

      Minusta miestissit on ihanat. Niitä on mukava luputtaa ja kasvojaan niihin hieroa. Vielä jos on harvat pitkät rintakarvat. Ne sotkeutuu ihanasti partakarvoihin.

    • Tajuan sua ap.

      Olin kerran laiha. BMI ehkä jotain 21. Silloin kavereista ja ihmisista, jotka tykkäävät, ei ollut pulaa. Sain ihailuja osakseni. Olin haluttu tyttöystävä. Tunsin oloni hyväksytyksi, kivaksi ihmiseksi... ´Sitten aloin lihomaan. En paljoa, mutta BMI ehkä 25. Tuo heitto oli jo liikaa. Samat ihmiset alkoivat välttelemään ja uudet eivät kiinnostuneet edes kaverimielessä. Sama ihminen kuitenkin sisältä. OMG, what the fucking stuuuuuuuuuuuupppppppppiiiiiiiiiiiiiiidddddddddddddd people and world!!

      En voi käsittää tätä PINNALLISUUTTA!!!???!!

      • ed.

        parempi olla yksin, kuin pinnallisten ihmisten kanssa jotka on vaan sen takia mun kanssa koska oon BMI 21. Nimet pitäis vaihtaa BMI:in mukaan, tai numeroida ihmiset pankkitilin summan mukaan.

        Olen kyllä onnellinen, että olen kokenut laihuuden, kun olin suosittu ja lihavuuden, kun olen epäsuosittu. On avartanut mieltä.


      • 8+12
        ed. kirjoitti:

        parempi olla yksin, kuin pinnallisten ihmisten kanssa jotka on vaan sen takia mun kanssa koska oon BMI 21. Nimet pitäis vaihtaa BMI:in mukaan, tai numeroida ihmiset pankkitilin summan mukaan.

        Olen kyllä onnellinen, että olen kokenut laihuuden, kun olin suosittu ja lihavuuden, kun olen epäsuosittu. On avartanut mieltä.

        "parempi olla yksin, kuin pinnallisten ihmisten kanssa jotka on vaan sen takia mun kanssa koska oon BMI 21."

        Itse jos mietin jonkun naisen osalta että haluanko seurustella hänen kanssaan niin siihen vaikuttaa tosiaan ensin ulkonäkö: kasvot/kropan timmiys mutta jos luonne ei ole sopiva niin ei siitä mitään tulisi.
        Ulkonäkö on vain 50% kiinnostavuudesta.

        Miksi et laihduta takaisin siihen 21 indeksiin, sehän on vasta normaalipainon raja?
        Itse tapailen tällä hetkellä naisen kanssa joka on väitetyn painon ja pituuden perusteella bmi 20 ja hän näyttää ihan hyvältä.


      • kapinallinen..
        8+12 kirjoitti:

        "parempi olla yksin, kuin pinnallisten ihmisten kanssa jotka on vaan sen takia mun kanssa koska oon BMI 21."

        Itse jos mietin jonkun naisen osalta että haluanko seurustella hänen kanssaan niin siihen vaikuttaa tosiaan ensin ulkonäkö: kasvot/kropan timmiys mutta jos luonne ei ole sopiva niin ei siitä mitään tulisi.
        Ulkonäkö on vain 50% kiinnostavuudesta.

        Miksi et laihduta takaisin siihen 21 indeksiin, sehän on vasta normaalipainon raja?
        Itse tapailen tällä hetkellä naisen kanssa joka on väitetyn painon ja pituuden perusteella bmi 20 ja hän näyttää ihan hyvältä.

        Senkö takia pitää laihduttaa, että kelpaa muille...hmmmm... ehkä oon sitten


      • ei hypergamialle
        kapinallinen.. kirjoitti:

        Senkö takia pitää laihduttaa, että kelpaa muille...hmmmm... ehkä oon sitten

        Riippuu kenelle pitäisi kelvata, jos myös sinulle käy itseäsi vastaavat lihavat miehet niin sitten voitte yhdessä jatkaa epäterveellistä elämäntapaanne.


      • huhhhuuhhhhhhh
        ei hypergamialle kirjoitti:

        Riippuu kenelle pitäisi kelvata, jos myös sinulle käy itseäsi vastaavat lihavat miehet niin sitten voitte yhdessä jatkaa epäterveellistä elämäntapaanne.

        bmi 25 epäterveellistä????? 1kg yli normaalin painon.


      • 2+4
        huhhhuuhhhhhhh kirjoitti:

        bmi 25 epäterveellistä????? 1kg yli normaalin painon.

        Bmi 25 tarkoittaa esim 165 cm 68 kg ja se on kyllä jo selvästi lihava, mun mielestä myös epäterveellistä.


      • BMI ja lihavuus
        2+4 kirjoitti:

        Bmi 25 tarkoittaa esim 165 cm 68 kg ja se on kyllä jo selvästi lihava, mun mielestä myös epäterveellistä.

        Älä höpise. BMI 25 on normaalipainon ja ylipainon välinen raja, ja lihavuus alkaa vasta silloin kun BMI on 30. 165-senttinen ei ole lihava, vaikka se painaisi 80 kiloa.

        Tässä täytyy kuitenkin huomata, että painoindeksi on tarkoitettu väestötasolle soveltuvaksi mittariksi. Yksilötasolla kehon koostumus voi vaihdella rajustikin, joten pelkkä painoindeksi ei kerro totuutta siitä, kenen on syytä laihduttaa ja kenen ei.


    • Piirialho

      Entäpä itse? Millä kriteereillä katsot naisia? Toivon mukaan sinulle kelpaavat myös sisäisesti kauniit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe