pojat kelpaisinko??

kaunis-sika??

Oon 14-vuotias neiti.
oon laiha (?)
pituus 175cm
paino 58kg
harrastan uintia, koripalloa, piirtämistä ja karatea.

oon kiltti ja huumorintajuinen c:
pidän söpöilystä, haleista yms :33
en pidä tuhmista jutuista.

mulla on lyhyt punanen tukka, hoikka keho ja ruskeat silmät.

kirjoitin tämän koska minulla on huono itsetunto..haluan tietää totuuden olenko kaunis vai ruma sika! c: kiitokset vastauksistanne!

13

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mansen pojat

      Liian lihava, hyi helevetti!!!

      • Turun pojat

        Aikamoinen mätisäkki, on tainnut pekoni maistua...


      • nytvittuherätkää

        Mitä vittua? Kirjoittaja on 175cm pitkä, tuo olisi liian korkea paino ehkä jollekin 155-senttiselle. Pitkät painavat enemmän jo ihans en pituutensa takia ja voivat silti olla hoikkia.


    • Oulun pojat

      Järjetön läski, ei kelpaa!

    • viisasko?

      Ei kannata miettiä, onko kaunis vai ruma, koska jokainen meistä on kaunis jollekulle ja joku toiselle. Mieluummin olen itse sysiruma ja viisas kuin kaunis tyhjäpää. Kannattaa lopettaa se omasta ulkonäöstään huolehtiminen sillä, että mitä muut sinusta ajattelee, koska tärkeintä on mitä sinä itse ajattelet itsestäsi. Muut eivät määritä sinun kauneuttasi, vain sinä itse.

    • Joensuun pojat

      Lihava sika!!!

    • Tuomari.

      Siinä on karate kaukana kun sinun läskit hyllyy ottelussa...

    • kaunis-sika??

      Ööp.. Lääkärit on todennu et mulla on isot luut ( kävin leikkauksessa puoli vuotta sitten )
      Olen ajatellut painoani ja ihmetellyt kuinka näytän niin laihalta vaikka painan tarkalleen ( kävin eilen puntarilla ) 54.3kg

      Minulla on diabetes joten lihavuuteni ei johdu ainakaan karkin syömisestä. :DD

      • Justsopiva

        Itse olen 171cm ja painan 60kg ja olen "laiha kuin käki" kuten mummoni sanoo. Eli ei mitään omituista sussa ole. Tärkeintä on kuitenkin se miten sinä näet itsesi, eikä se miten muut näkee sut. Muista se.


    • ääliöitä ootte...

      Lihas painaa enemmän kuin läski. Mitä idiootteja tääl oikeen pyörii??? Itse olen 169cm ja painan 64. Harrastan kestävyysurheilua ja olen normaalikokoinen. Itse pidän urheilullisia vartaloita kauniimpina kuin laihoja läskejä!!!!!

    • poju_1

      Olet just sopiva tyttö ja varmasti moni kundi haluais seukkaa sun kanssa. Älä välitä noista oot läski kommenteista ne pemtujen puheita.

    • Mansenpojatonvääräs

      Vaikutat tosi kivalt ja sul ei oikeest oo mitää pelkoo etteikö pojat tykkäis sust! Ja si kannattaa muistaa et aika harvoin löytää tällee 14v. (mäki oon) ''sen oikeen'' vaik toki itekki haluisin poikaystävän. Mut tsemppii! :)

    • nytvittuherätkää

      Millä logiikalla tuo muka on lihava? Painoindeksi on 18,9. Normaalipaino on 18,5-25. Eli lähempänä ollaan normaalipainon ala- kuin ylärajaa. Tuolla painolla tämä tyttö olisi lihava ehkä 20 senttiä lyhyempänä. Pitkät ihmiset painavat enemmän, ei se tee heistä lihavia!

      Jos tuo on lihavauutta, niin mikä sitten olisi sopiva paino 175-senttiselle tytölle? Kovin alas ei voi mennä, sillä alle 55 kiloa on jo normaalipainon alapuolella. Pitääkö tytön siis olla alipainoinen ollakseen kaunis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe