Miksi haukutte paikkakuntaanne ?

kesäasukas

Äänekosken kesäasukkaana tuntuu oudolta, että paikkakunnalla asuvat
mollaavat tällä palstalla Äänekoskea koko ajan.
Äänekoski on samanlainen teollisuuspaikkakunta kuin muutkin, ei huonompi tai parempi.
Kauniin luonnon keskellä ja työtilanne toivottavasti paranee.
Mollaajat ilmeisesti moniongelmaisia ja elämäänsä tyytymättömiä.
Purkavat oma ahdistustaan sen sijaan että keskittyisivät nauttimaan elämästään.
Eipä juuri tuskin tätä palstaa kukaan lukee...

20

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa 43

      mutta kun tää äänekoski on pyllystä ei muuten mutta paljon typeriä kateellisia asukkaita. kaupunkina on kyllä hieno paikka !

    • työtä myytävänä

      Mitä vähemmän ihmiset pystyvät vaikuttamaan todellisuuteensa, sitä enemmän he purnaavat siitä...

    • syttyykolamppu

      Vaihtakaa seuraanne jos kateellisuus on niin häiritsevää. Itse en oo mitään vikaa Äänekoskessa havainnut. Kyllä jos tietäis näiden narisijoiden nimet, niin voisi tehdä johtopäätöksiä enempi.

    • tyttö maalta

      tämä kaupunki on muuttunut viime vuosina huonompaan suuntaan ja tosiaan tuo että on liikaa sellaisia tyyppejä jotka puhuvat toisista pahaa ja puuttuvat ihmisten asioihin. ehkäpä näillä ihmisillä ei ole omaa elämää kun pitää toisia kytätä

    • talviasukas7

      Siksi tätä mollataan koska tää on persiistä! Kokeilepa asua täällä niin tiedät. Lasten monipuolisia harrastusmahdollisuuksia ei tueta, kaikkien pitäisi vaan pelata korista, heittää keihästä tai kuulua kommunistiseen pioneeritoimintaan. Aikuisväestöllä ei ole mahdollisuuksia työnsaantiin ellet kuulu " oikeaan " puolueeseen. Lue tältä palstalta aiempi tarina keskustapolitikko Lindellin projektikoordinaattorin virasta, niin vaan napsahti kuin manulle illallinen vaikka tuo tyyppi on vaan joku jumppari, puoluekirja todistaa pätevyyden kiinteistötoimen kovapalkkaiseen duuniin. Tietyt julkisin varoin tuetut yhdistykset palkkaavat "oikeisiin palkkatöihin" ainoastaan "oikean suvun" jäseniä. Muutoinkin pelkkää hyvävelitoimintaa täynnä koko kaupunki.

      • siwa markkamäki

    • PASKAA JA PASKAA
    • TARS-ROBOTTI

      Aina tätä kitinää: "Yhyy, asukkaat typeriä ja kateellisia".
      Herää kysymys, miksi välität kuinka typerä joku muu on?
      Miksi välität jos joku kahdehtii sinua? Älä välitä.
      Täällä kitisevät vammaset kuvittelee ettei muilla paikkakunnilla
      ole olemassakaan typeriä ihmisiä tai kateutta.
      Minusta tuo on aika typerää.

      Äänekoski on kaunis paikka.

      • molli 7

        Mollaajat on Suolahtelaisia


      • Talviasukas7
        molli 7 kirjoitti:

        Mollaajat on Suolahtelaisia

        Ei taida olla Suolahtelaisia kaikki, minä ainakin olen koskelainen. Saa kai täällä päästellä totuuksia, vai mitä?


    • muutto mielessä

      näinhän se on,jos haluaa tuoda julki oman mielipiteensä niin heti aletaan ihmettelemään että miksi moitit tai kirjoitat jotain mikä ei toisia miellytä. olen itse muutamia vuosia asunut äänekoskella ja huomannut 3 viimeisen vuoden aikana miten huonoon suuntaan täällä kaikki on mennyt ja miten paljon ihmiset juoruilevat ja puhuvat toisista pahaa. heti kun löydämme paremman paikan jostain niin varmasti muutamme pois

    • Vakiasukas

      Ensi kertaa eksyin tälle sivulle ja todella hämmästyin näitä alaarvoisia kirjoituksia ja arvosteluja! Ihmettelen aivan samaa kuin kesä-asukaskin.Tuntuu,että tyhjät tynnörit kolisevat eniten!

    • minna-maijuli

      Älä hauku hyvää kaupunkia, jos et itse viihdy. huomaa, että vika voi olla hyvinkin Sinussa!

    • Koskelainen

      Suurimmat haukkujat on just niitä, ketkä on katkeria työttömiä, ja joista juorutaan mukamas koko ajan ja jo paikassa. Näistäkin muutamat kun ei joka päivä mainostas facebookissa sitä että miten on hienoa ottaa kaljaa koko ajan, ja siistiä kun kersat on jollain muulla hoidossa, ja ukkoa tai akkaa vaihetaan koko ajan, ja julistetaan kalja huuruissa että miten siistiä on . Pitäisivät turpansa kiinni, ja hoitaisivat elämänsä ja lapsensa kunnolla, niin loppuis ne juorut. Kun ei anna puheen aiheita, niin kellään ei ole mistä puhua. Yksin kertaista

      • exkoskelaine

        Kovimmat haukkujat ovat niitä, jotka ovat suhteilla saaneet duunipaikan kaupungilta tai tehtaalta. Juoruavat tauoillansa työttömistä, pitkäaikaissairaista jne. aivan kuin kaikki olisi näiden heikompiosaisten oma vika. Eivät todellakaan tunne/tiedä ihmisten koko tarinaa, siitä huolimatta juoruavat. Ovat olevinaan parempia ihmisiä, kerran vielä kompastuvat omaan koppavuuteensa, näin on käynytkin ja tulee käymään! Silloin on muiden vuoro nauraa :D


    • dghdghdg

      äänekoski on niin perseestä ettei täältä viitti muuttaa edes pois

    • Tykkään

      Äänekoski on HYVÄ kaupunki asua. Muuttakaa vaan pois, jos ette tykkää. Kattokaa millaista on muualla!

    • 52vnainen

      Heh, olipa mielenkiintoista lukea. Itse olen työtön ja nautin oleskelustani täysin siemauksin. Mukava, kun yhteiskunta tukee tällaista elämää.
      Se nyt on yks ja sama missä sitä asuu, ainaski tämän ikäne ku minä.
      Olen hakenut töitä ympäri Suomea, mutta joka paikasta tulee sama vastaus "Valintamme ei kohdistunut Sinuun...jne"
      Eli Äänekoski ei ole yksistään ikärasisti...kyllä se on koko Suomi.
      Myönnän, että orjia ovat, jotka töissä joutuvat käymään. Työttömällä on mieletön vapaus ja maailma on avoin.
      Nauttikaa elämästänne kaikki Äänekoskelaiset!

      • jakkoterppo

        Jaa, pitäiskö sitä sitten ottaa lopputili ja pistää akka ja kersat eriosoitteeseen, niin sais itekkin tuntea tuon ihanan vapauden


      • Vapaana_syntynyt

        Kannattaa ehdottomasti! Mieti: sinulla on vain yksi elämä, orjanako sen haluat kuluttaa? Vapaus on valtaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe