miestenlehtien lukeminen

14vG

Löysin vintiltä ison nipun vanhoja Jalluja oon lueskellu niitä salaa, mutta se aiheuttaa monta tuntia kestävää "sykkimistä" alapäässä, onko se siis normaalia kaikille?

7

137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H0itsukundi

      Ei, mene heti lääkäriin! Sykkiminen voi viitata vakavaan kivessyöpään. joka kerta kun se sykkii syöpäsolut lisääntyvät.

      • beabi

        14vG tarkoittaa 14v Girl o,O


    • Kyllä se on noirmaalia. Itsellä sama huomio. Minkä vuoden?

    • 15g

      Kenen jalluja ne oli? Miten löysit ne?

      • 14vG

        Kai ne faijan, en tiiä, en vaan voi olla lukematta.


      • 15g
        14vG kirjoitti:

        Kai ne faijan, en tiiä, en vaan voi olla lukematta.

        14G...Kerro mitä niissä miestenlehdissä kerrotaan? Oon tyttö enkä oo koskaan lukenu miestenlehtiä, mutta utelias oon.


      • 14G
        15g kirjoitti:

        14G...Kerro mitä niissä miestenlehdissä kerrotaan? Oon tyttö enkä oo koskaan lukenu miestenlehtiä, mutta utelias oon.

        Ne on kyl niin vanhoi, että ne on vaarin tavaroita, me asutaan vaarin vanhassa talossa.
        Niissä on kauheesti alastomien naisten kuvia, jos on nuoren näkönen ja karvaton, niin niit on kiva katella. Sit on sellassii matkakertomuksii, esimerkiksi kun joku mies oli arabeis jonkun seikin vieraana, niin se sai kaksi naista viihdyttämää itteensä, ei oo mitään törkeetä, puhutaan vaan amoreista ja venuksista, silleen kun amorini oli liukunut siihen ihanimpaan venukseen, niin kohta tunsin kuinka toinen nainen työnsi liukkaan sormensa peräaukkooni.
        Tai joku nainen oli katsomassa jotain näytöstä missä oli neljä miestä joita nejä tyttöä imi heidän räjähtämäisillän olevia amoreita, miehet kiemurtelivat nautinnoissaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe