Mies tilasi tuopin vettä ja suolaa.... :(

Gymenlaakso

Kyllä hävetti tanssijoiden puolesta, kun vanhempi mies urheilu/kompressio paidassaan tilasi baaritiskillä tuopin vettä ja siihen suolaa. Tarjoilija ilme oli kyllä näkemisen arvoinnen.

Jos rahat on noin tiukalla, niin kannattaisiko jäädä kotiin? Monessa maassa tuollainen heitettäisiin ravintolasta ulos, pilaamasta ravintolan tasoa ja ilmapiiriä.

27

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vettä

      Asiakas on aina oikeassa

      • Ulos heiton nähnyt

        Tanssiravintolasta ulosheittotilanteessa asiakas on aina väärässä riippumatta siitä, mitä oli tilannut.


      • Sama tapaus
        Ulos heiton nähnyt kirjoitti:

        Tanssiravintolasta ulosheittotilanteessa asiakas on aina väärässä riippumatta siitä, mitä oli tilannut.

        Minä kävin pitkästä aikaa tanssiravintolassa ja minulle tarjottiin ilmaista juomaa, vaikka yritin käytännössä väkisin maksaa. Jos olisin yrittänyt tarmokkaammin maksaa jomistani, portieeri olisi varmasti tullut huolestuneena kysymään, että: mikä minun on ja toteamaan, että mukava nähdä pitkästä aikaa. No lähtiessä hän kyllä totesikin.


    • taidan tietää

      Nuuka saa olla, mutta vanhassa Karjalassa oli sanonta, "Että tolkku se on kerjätessäkin". Olisi sitten vaikka juomatta, jos ei ole varaa maksaa siitä sokerittomasta limusta tai muusta juomasta 3-4euroa. Mutta se että pyytää ilmaista vettä ravintolassa. Jos syö niin silloin ihan ok. juoda vettä maksullista tai ilmaista. Pelkän ilmaisen veden juominen on kyllä tyylitöntä ja ravintolaa aliarvioivaa.

    • 10+16

      Mikä siinä hävetti, se että asiakas oli vanha vai paitako se hävetti? Eivät kaikki ole sinunlaisia alkoholisteja kuin sinä joka kyttäät muitten tekemisiä. Pidä vaan huoli omista asioistas ja jätä muut asiakkaat rauhaan.

    • lumoon lauantaina

      Vanhuudessa eikä kompressiopaidassa ole mitään hävettävää erikseen. Sitten jos ne yhdistetään ravintolatansseihin, niin aletaan olla jo rajamailla. Siihen ettei ole ravintolassa varaa ostaa edes limua, niin totta kyllä sellainen käytös on hävettävää. Kannattaisi jäädä pois ja säästää rahaa seuraavaan kertaan.

      • 16+14

        Kumpi pitää kieltää, vanhusten tansseissa käynti vai paita?


    • 8+0

      oåp

    • rahat loppu0

      jos ei ole rahnaa

      • hyvää tuoksua

        Jos ei halua ilmavaivoja. Vishy kuplii mahassa ja se on ikävää se.


    • Mummojen kaveri

      Olisko tyyppi yrittänyt välttää kramppeja
      Vanhemmilla ihmisillä tapana ottaa suolaa suonenvetoon
      Voihan se olla et massii ois olluki mutta tartti yksinkertaisesti suolavettä

    • Näin on

      Taisi olla köyhän miehen tekiiila :) Kuules hävetä ei tartte kuin itteäs kun ulosantisi on tuota tasoa.

      • suolahuone

        Taidat olla se "suolamies". Ei siinä suolahommassa mun mielstäni mitään outoa ollut. Kaikilla on omia pinttyneitä tapojaan. Niistä ei irti pääse.


    • niieioo

      josei oo rahaa niieioo

    • humpparuusa

      Mieluummin minäkin vettä otan kuin limuja ja joskus joudun ottamaan jopa sitä suolaakin, varsinkin kesäkuumalla, alhaisen verenpaineeni takia. Ravintolasta olen saanut tarvittaessa suolaa ihan ilman ihmettelyjä ja kesällä lavatansseihin otan omat suolat mukaan.

      Se veden ja suolan käyttö siis voi johtua muustakin kuin rahapulasta

      • lisää suolaa suolaa

        Vain fiksu tuonkin tajuaa. Ei tarvitse liian vilikasta mielikuvitusta.


    • tatu8

      Kerran aikoinaan kaveri tilasi tanssiravintolassa aina Jaffan lämmitettynä.

      Turha näitä on ihmetellä. Jotkut vaan haluavat nälviä tanssinharrastajille milloin mistäkin.

      • Simo.

        Ainakin itsellä on selliasia kokemuksia että kun elämässässä oli sellainen vaihe että lounas syötiin aina jossain lounasravintolassa.
        Vähintään kerran vuodessa oli joku vatsasairaus. Kun siirryin kotiruokiin niin tällaiset vatsasairaudet poistuivat. Jos on sellaiset "suden sisuskalut" että kaikki pöpöt kuolee niin siitä vaan.
        Itse pitädyn kotiruuissa. Muutama tunti yleensä menee myös juomatta. Etanoolit minusta sopii paremmin haavojen desifioimiseen, auton polttoaineeksi ja maalampöpumpun kiertoaineeksuusi kuin ihmisravinnoksi. Ei vieminen edes suju päihtyneenä ainakaan minulta.


      • raitis lady
        Simo. kirjoitti:

        Ainakin itsellä on selliasia kokemuksia että kun elämässässä oli sellainen vaihe että lounas syötiin aina jossain lounasravintolassa.
        Vähintään kerran vuodessa oli joku vatsasairaus. Kun siirryin kotiruokiin niin tällaiset vatsasairaudet poistuivat. Jos on sellaiset "suden sisuskalut" että kaikki pöpöt kuolee niin siitä vaan.
        Itse pitädyn kotiruuissa. Muutama tunti yleensä menee myös juomatta. Etanoolit minusta sopii paremmin haavojen desifioimiseen, auton polttoaineeksi ja maalampöpumpun kiertoaineeksuusi kuin ihmisravinnoksi. Ei vieminen edes suju päihtyneenä ainakaan minulta.

        Minäkin ytilasin tosinuorena aina Viskin jäillä tai sit kuivana.


    • 13+2

      Hävetti koko suomen, vai koko maailman tanssijoiden puolesta?

      • seksi

        Tuskin hävettää enään kun totuus paljastuikin ihan inhimilli#seksi tekijäksi.

        Ajatelkaa nimimerkki seksi on VAPAA. Voisin rekisteröidä sen itselleni. Kannatatteko ??!


    • Oskaal

      Elämän opettelu virtuaalimaailmassa se vasta outoa on ja hyödytöntä,
      voin kertoa ei onnistu, me ihmiset kun olemme sellaisia kantapäänkautta
      oppijoita 80%:sesti. Ne 20% joiden ei tarvi kantapäänkautta oppia eivät
      kerkeä täällä olemaan, heillä on live elämä jossain.

    • Edes pari pitkää?

      Naiset on tosi mukavia tanssikavereina, mutta ei heidän kanssaan voi alkoholista mies nauttia. Tanssiharrastuksen aloittamisen jälkeen olenkin monasti tuntenut itseni todella yksinäiseksi täpötäydessäkin tanssiravintolassa, koska tanssiharrastuksen parissa on niin paljon enemmän sellaisia miehiä, jotka eivät kertakaikkiaan suostu edes pyydettäessä kaveriksi parille kolmelle edes pitkälle kuin sellaisia, jotka suostuvat.

      Minä olen niin monta kertaa lähtenyt tanssiravintolastakin ihan väärän naisen kanssa enkä enää jaksaisi sellaista menoa, joten tässä mielessä joku luotettava tanssikaveri olisi muutamalle pitkällekin tarpeen, joka vähän katsoisi perään tuuppisi kriittisissä kohdissa vaikkapa kohti taksijonoa. Enkä minä nyt tässä tarkoita, että kaverin pitäisi minulle miksikään sydänystäväksi alkaa, mutta semmoiseksi, joka vähän huolehtisi niin kuin näitten tanssiharrastusten ulkopuolella kavereitten kesken tapana yleensä onkin, että kaveria ei jätetä pakkasen eikä naisten armoille ja kesälläkin siirretään polttavasta auringosta varjoon lepäämään ja suihkutetaan hyttyskarkotteella, ettei kaverin tarvitse herätä siitä ihan kutiavilla pateilla.

    • tyylitaituri

      Siirretään tämä tapahtuma golf-kentän ravintolaan eli klubille. hahahhaaaa...buuhahahaaaaa :)

      • hulluG

        Hekin käyttävät lokinpaskakenkiä ... buaahhh hahaha


    • 09´0

      L

      • Ride ride

        Left


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe