Laillistettu ryöstö

Elinkautinen

Suomi ryöstää vanhemmat koulutukseen joutuvat työttömät.

14

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pluu

      Miten ryöstävät.

    • 167-176

      Ryöstävät työttömän työpanoksen ilmaiseksi. 9 euron kulkorvaus ei ole palkkaa vaikka niin väitetään, se on korvausta kuluista eikä aina edes riitä niihin. Pakkopalvelu nimeltä kuntouttava työtoiminta on se työpanoksen ryöstämisen keino. Kun pakkotyö on kielletty ja pakkohoidon kriteerit ei täyty on keksitty pakkopalvelu johon määrätään vastoin työttömän tahtoa ja etua. Taidan minäkin perustaa pakkopalvelun, turpannvetopalvelun joka on pakollinen noille orjuttajille, jos kieltäytyy palvelusta vetäisen lättyyn.

      • kuka maksaa vuokrasi

        Mutta entäs se kaikki muu, minkä yhteiskunta maksaa tuolle onnettomalle? Tuo 9 euroa on vain pieni taskuraha kaiken muun lisäksi.

        Oikeasti työssä käyvät palkannauttijat maksavat palkallaan kaiken eli vuokran, veden, sähkön, vakuutukset, ruoat, juomat, lääkkeet, vaatteet, matkat jne. He eivät saa mitään 9 euron kulukorvauksia edes.


      • Siinnyt
        kuka maksaa vuokrasi kirjoitti:

        Mutta entäs se kaikki muu, minkä yhteiskunta maksaa tuolle onnettomalle? Tuo 9 euroa on vain pieni taskuraha kaiken muun lisäksi.

        Oikeasti työssä käyvät palkannauttijat maksavat palkallaan kaiken eli vuokran, veden, sähkön, vakuutukset, ruoat, juomat, lääkkeet, vaatteet, matkat jne. He eivät saa mitään 9 euron kulukorvauksia edes.

        Olet ympäri sekasikiö-


      • ota loparit
        kuka maksaa vuokrasi kirjoitti:

        Mutta entäs se kaikki muu, minkä yhteiskunta maksaa tuolle onnettomalle? Tuo 9 euroa on vain pieni taskuraha kaiken muun lisäksi.

        Oikeasti työssä käyvät palkannauttijat maksavat palkallaan kaiken eli vuokran, veden, sähkön, vakuutukset, ruoat, juomat, lääkkeet, vaatteet, matkat jne. He eivät saa mitään 9 euron kulukorvauksia edes.

        Ota loparit ja mene itse sillä 9e korvauksella.Enpä usko että sitä teet.


      • 5+3
        ota loparit kirjoitti:

        Ota loparit ja mene itse sillä 9e korvauksella.Enpä usko että sitä teet.

        Tein monta vuotta töitä n. 1500 euron bruttopalkalla. Ja aika moni tekee jatkuvasti töitä tuolla palkalla. Sitten joku valittaa kun joutuu orjatöihin ja saa vain 600 euroa asumistukea ja 550 euroa työmarkkinatukea ja 120 euroa toimeentulotukea ja 180 euroa ylläpitokorvausta... Orjia on maa täynnä.


    • 167-176

      Oikeasti työssä käyvät palkannauttijat elättävät myös noita orjapiiskureita ja heidän elättäminen se vasta kalliiksi tulee veronmaksajille. Se vahinko mitä esim. kunouttavasta työtoiminnasta "kunteutettavalle" tulee ei ole edes rahalla mitattavissa.

      • toinenvaihde

        Muuttaisit sinäkin tuota kielteistä elämänasennettasi! Olisi itselläsikin mukavampaa.


      • 167-176
        toinenvaihde kirjoitti:

        Muuttaisit sinäkin tuota kielteistä elämänasennettasi! Olisi itselläsikin mukavampaa.

        Mitä elämää se sellainen on jos kaikkiin asioihin on myönteinen asenne? Luuserin ja vellipersheen elämää, ei mitään muuta. Varmaan jokaisella on sellaisia asioita joihin suhtautuu myönteisesti ja sellaisia joihin suhtauttu kielteisesti, niin minullakin. Tämän palstan aihe on sellainen että useimpiin asioihin suhtaudun kielteisesti. Kirjoittelen myös joillekin muille palstoille ja myönteisestikin tosin eri nikillä. Olosuhteet huomioon ottaen minulla on ihan mukavaa.


    • Järkeä valittamiseen

      Ainahan sitä voi lähteä parinsadan euron opintotuella opiskelemaan.

      Ei ole pakko ottaa sitä bruttona noin 900 euron työmarkkinatukea.

      • nobody2

        "Ei ole pakko ottaa sitä bruttona noin 900 euron työmarkkinatukea. "

        Ja tuon työmarkkinatuen saa KUKA?


      • siivipeikko

        Työmarkkinatuesta jää käteen 522 euroa joka neljäs viikko.

        Minulla siitä jää säästöön, mutta vain, koska siipeilen toisen köyhän suojissa. Yksin olisi aika ontto olo. Tai jos olisi pieniä lapsia. En totisesti ole vaikeimmassa tilanteessa, ja muistan kyllä olla siitä kiitollinen. Meidän pitäisi alkaa parantaa ensin kaikkein vaikeimmassa kurimuksessa olevien asemaa. Keitä he ovat? Kertokaa. Työttömät yksinhuoltajatko? Ei opiskelijoillakaan tunnu helppoa olevan. Eikä kaikilla eläkeläisilläkään.


      • nobody2
        siivipeikko kirjoitti:

        Työmarkkinatuesta jää käteen 522 euroa joka neljäs viikko.

        Minulla siitä jää säästöön, mutta vain, koska siipeilen toisen köyhän suojissa. Yksin olisi aika ontto olo. Tai jos olisi pieniä lapsia. En totisesti ole vaikeimmassa tilanteessa, ja muistan kyllä olla siitä kiitollinen. Meidän pitäisi alkaa parantaa ensin kaikkein vaikeimmassa kurimuksessa olevien asemaa. Keitä he ovat? Kertokaa. Työttömät yksinhuoltajatko? Ei opiskelijoillakaan tunnu helppoa olevan. Eikä kaikilla eläkeläisilläkään.

        Kaikki ei saa työmarkkinatukea. Jos työkkärin päättäjiä ei työttömän pärstä miellytä, niin ottavat oikeudet pois...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe