Sinä lahtelainen mies olit laivalla 2-3.11.2014

punapää

Vietin kanssasi upean ja unohtumattoman illan. Olisin halunnut vaihtaa yhteistietoja, mutten tilanteeni takia uskaltanut. Jäit kuitenkin mieleeni ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Olit pikkujouluja viettämässä isommalla porukalla, tulit luokseni ja pyysit liittymään seuraasi. Sitten tapahtui, tanssia, pyöritystä, ei niin hyvää peli onnea. Jos tunnistat itsesi tai joku tunnistaa esim porukka joka oli laivalla. Saa kertoa terveiset ja kaipailut eteenpäin. Nyt antaisin yhteystietoni mielelläni ja lähtisin vaikka kahville.

18

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punapää

      Anteeksi risteily oli 2-3.12.2014. Laitoin kuukauden väärin.

    • munapää.

      Ei jouda. Viisi mukulaa ja äkänen akka ruokittavana. Se oli vain irtiotto. Kiitos kyydeistä.

    • punapää

      Hän oli vapaa, eikä ollut kyytejä :D

      • nyrkki kyllikki

        Pidä reppus pihtaaja ,en vonkaa sinulta enää koko iltaa,vetelen ennenmin käteen.


      • punapää
        nyrkki kyllikki kirjoitti:

        Pidä reppus pihtaaja ,en vonkaa sinulta enää koko iltaa,vetelen ennenmin käteen.

        Hyviä kommentteja :) päivän piristys!


      • aviovaimo onnellinen
        punapää kirjoitti:

        Hyviä kommentteja :) päivän piristys!

        Voi sinua punapää,oletko todella noin sinisilmäinen?.Luuletko että kyseinen mies oli tosissaan ja vapaa, laivalle mennään saamaan , kaikki keinot ja puheet on sallittu.Sitä ollaan vapaita vaikka kotona on vaimo ja lapset.Olen itsekkin syyllistynyt samaan ja hauskaa on ollut ,mutta kaikki on jäänyt laivalle tai lomakohteeseen.


      • punapää
        aviovaimo onnellinen kirjoitti:

        Voi sinua punapää,oletko todella noin sinisilmäinen?.Luuletko että kyseinen mies oli tosissaan ja vapaa, laivalle mennään saamaan , kaikki keinot ja puheet on sallittu.Sitä ollaan vapaita vaikka kotona on vaimo ja lapset.Olen itsekkin syyllistynyt samaan ja hauskaa on ollut ,mutta kaikki on jäänyt laivalle tai lomakohteeseen.

        Harrasta sinä vain laivalla panoja, on varmasti onnellinen avioliitto :) Onnellinen aviovaimo ja onnellinen mies sinulla kun tietäisi.


    • punapää

      En vain ymmärrä, mikä teitä kiinnostaa etsinkö minä täällä varattua vai vapaata? Etsin nyt kuitenkin miestä joka herätti mielenkiintoni tutustua paremmin. Ei luulisi teiltä olevan pois! :)

      • auttavainen ystävä

        Jos olet puutteessa ,voisin auttaa nuolisin sinut hyvin ja sitten antaisin sinulle kunnolla,kiinnostaako???Voitais tavata.


      • punapää*
        auttavainen ystävä kirjoitti:

        Jos olet puutteessa ,voisin auttaa nuolisin sinut hyvin ja sitten antaisin sinulle kunnolla,kiinnostaako???Voitais tavata.

        Kiitos hyvästä tarjouksesta. En ole puutteessa, enkä etsi pikapanoja. Satun etsimään herrasmiestä, jonka tapasin laivalla ja joka vei jalat alta. :)


    • mustapää

      nussiko herrasmies sua perseeseen ja pyyhki kullinsa sun paitaan?

      • Merelle1

        Kyllä olet typerä,ei ihme ettei herrasmies jättänyt tietojaan. Kyllä omavaimo sinut peittoaa. Lopeta jo tuo typerä kirjoittelu ja painu laivalle ,kyllä siellä samanlaisia vonkaajia piisaa joka risteilyllä.


      • punapää*
        Merelle1 kirjoitti:

        Kyllä olet typerä,ei ihme ettei herrasmies jättänyt tietojaan. Kyllä omavaimo sinut peittoaa. Lopeta jo tuo typerä kirjoittelu ja painu laivalle ,kyllä siellä samanlaisia vonkaajia piisaa joka risteilyllä.

        Mielestäni en ole tänne mitään typerää laittanut. Minulle on vastattu niin lapsellisesti ja ala arvoisesti, että huomaa nykyisen sivistystason etenkin siellä lahdessa. Huomautan sinulle vielä, että minä en ole vongannut mitään. Laitoin tänne viestiä jos mies sattuisi lukemaan, sillä hän ei voi edes tietää että jäi mieleeni.


      • punapää*
        Merelle1 kirjoitti:

        Kyllä olet typerä,ei ihme ettei herrasmies jättänyt tietojaan. Kyllä omavaimo sinut peittoaa. Lopeta jo tuo typerä kirjoittelu ja painu laivalle ,kyllä siellä samanlaisia vonkaajia piisaa joka risteilyllä.

        Minua ei kiinnosta mikä sinua hiertää ja missä, mutta jätä itse haukkumisesi ja tietämättömyytesi omaan tietoosi.


      • awxcvb
        punapää* kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta mikä sinua hiertää ja missä, mutta jätä itse haukkumisesi ja tietämättömyytesi omaan tietoosi.

        Kannattaa pistää ilmotus tonne ajanviete osaston etsintäkuulutus palstalle, jos sieltä joku näkisi. Nää lahen kirjottelijat nyt on tollasia idioottipellejä.


      • punapää*
        awxcvb kirjoitti:

        Kannattaa pistää ilmotus tonne ajanviete osaston etsintäkuulutus palstalle, jos sieltä joku näkisi. Nää lahen kirjottelijat nyt on tollasia idioottipellejä.

        Näitä turhan toimittajia tuntuu olevan palstoilla kaikkialla. Kiitos asiallisesta kommentista. Taidan tehdä näin tai menen etsimään oikeasti. :)


    • punapää*

      Voi hemmetti, kai minä nyt saan antaa jos haluan. En ole turhan tarkka tavarastani!

      • punapää

        En ole kyseinen henkilö. Enkä vaivautuisi kirjoittamaan noin alentuvasti itsestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe