Luottotiedot !

Kohta tiedollinen

Merkinnät poistuneet, paitsi pitkäaikaisesta ulosotosta (maksettu helmikuussa loppuun), sekä suppean ulosoton epäonnistumisesta (kaksi sairaalamaksua).

Kuinka saan nämä merkinnät pois ensikuussa, kun ulosotto päättyy ja sairaalamaksutkin on jo hoidettu ?

9

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zx11

      UMS - Velalliselta ei ole suppeassa ulosotossa löytynyt varoja velan suorittamiseksi, 3 v merkintä.

      UMP - Velallisen palkan tai muun toistuvaistulon ulosmittaus on jatkunut kahden vuoden aikana vähintään 18 kuukauden ajan (3 v merkintä)). Tieto poistetaan rekisteristä heti mikäli velka maksetaan ja ulosottoviranomainen toimittaa tiedon maksusta rekisterinpitäjälle

      • dfsgdfg5

        Eli suomeksi, aloittajalla on varmaan ainakin ums koska perintä on epäonnistunut. 3 vuotta siis sen saannista poistuu. ump lähtee heti ku maksettu


      • 18+1
        dfsgdfg5 kirjoitti:

        Eli suomeksi, aloittajalla on varmaan ainakin ums koska perintä on epäonnistunut. 3 vuotta siis sen saannista poistuu. ump lähtee heti ku maksettu

        UMS poistuu myös kun on maksettu. Kannattaa pyytää ulosottoa ilmoittamaan Asiakastietoon.


      • dfsgdfg5
        18+1 kirjoitti:

        UMS poistuu myös kun on maksettu. Kannattaa pyytää ulosottoa ilmoittamaan Asiakastietoon.

        Totta, sotkin tuon UMV merkintää..joka ei poistu


    • Kohta tiedollinen

      Kiitos tiedoista, kohta tämä "muutaman" vuoden ja "muutaman" kymppitonnin ulosottohelvetti takana, saa alkaa taas ELÄMÄÄN !

      Voimia teille jotka sitä vielä jatkatte, kyllä se vapaus ennen pitkää teillekkin koittaa, en olisi itsekkään odottanut näkeväni tätä päivää, mutta niin se vain tuli.

      Kyllä tuossa itsekin vuosien mittaan "muutaman köyden rasvasin", mutta aina jostain löytyi voimia jatkaa.......

      • ei luottoja kiitos

        Mulla kans ihana ulosotto pian päättymässä.
        Mutta mitä teen minä?
        Pidän huolen siitä että maksuhäiriömerkinnät pysyvät tai niitä tulee uusia ja että elämäni on yhtä helevettiä.
        Olen parhaimmillani silloin.
        Kaikenmailman "luottotiedot kunnossa" tyyppinä oleminen on ihan sairasta.
        Mailma olisi paljon parempi jos KENELLÄKÄÄN EI olisi luottomahdollisuuksia.
        Länsimainen kapitalismi ja rahan ja tavaran haaliminen on p e r s e e s t ä.


    • poistakaavelat

      Minua ei luottotietojen olemattomuus haittaa tuon taivaallista, mutta kun "pitäisi" maksella MONEN TONNIN KORKOJA KOROLLE alunperin asioista/palveluista, joista en koe hyötyneeni.
      Ja kyllä lähes kaikki velka on "tienattu" toimeentulotuen asiakkuuden alaisena, joten luottoa on!
      Menenkö siis töihin tienaamaan, jotta tulee korot maksetuksi vai päästänkö itseni päiviltä ja minkä helvetin takia päästaisin itseni päiviltä ja antaisin sadistin viimeksi nauraa?

    • hpeforf3koed

      Mulla meni luottotiedot 3v sitte ja uo yli 20k€ ei paljoo huvita sinne maksaa yhtää mitää. Velat on muutaman kerran lähetty takas ja perintötoimistolta tulla sitten mulle ne takas mut ei paljoo kiinnosta paperi silppurista vaa läpi.

    • Elämälainaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe