Anette Maikkarilla keväällä!

anettefanithuomio

Osallistuu Tähdet Tähdet-ohjelmaan, jossa myös esim. Mira Luoti, Jarkko Ahola, Jesse Kaikuranta ja Krista Siegfrids. Voisi olettaa että voittaa koko kisan :) Siis tämä on se kisa missä oli viimeksi esim. Irina, Stig, Jari Sillanpää jne.

13

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin pärjää

      Putoaa todennäköisesti ensimmäisenä. Ei tuossa kilpailijajoukossa ole Suomen tv:ssä mahdollisuuksia.

      • tsemppiä anette

        Kävi kuinka kävi... hauskoja hetkiä tiedossa!


    • lähdet,lähdet

      kyllähän tuossa kisassa potenttiaalisin voittaja on Jarkko Ahola.ylivoimaisesti paras ja monipuolisin laulaja.Anetella ei mitään mahkuja.

    • o.h.o

      Siis, onko tääkin niitä puhelinäänestys skaboja. Eiköhän silloin joku Krista S. ole vahvin. Ahola on tietty vahvoilla, mutta kun riittääkö äänestäjiä.
      Miksei Anette pärjäisi siinä missä Mirakin, heh

    • Jeee_

      Hyvä, Anette!

    • go anette!

      Minä ainakin äänestän Anettea joka viikko. Toivottavasti pääsee edes yli puolen välin. Kai sieltä joku Markku Aro ja Koriseva putoavat ensin kun ovat eilispäivän tähtiä, ja se täysin tuntematon oopperalaulaja.
      Krista on vahvoilla ja Jarkko Ahola, vaikka Jarkko taitaa olla vähän pökkelö kun pitäisi heittäytyä eri rooleihin. Ei se pelkkä laulutaito riitä tässä kisassa.

      • Anettevahvoilla

        Ennustaminen on tietenkin vaikeata, mutta oma veikkaukseni on, että Anette on vahvoilla tässä Tähdet, tähdet -kisassa, koska hänellä on hyvä ääni ja hän ilmeisesti panostaa kisaan ja harjoittelee vaikka hoituriopintojen kustannuksella. Minulle itselleni on samantekevää, kuka voittaa. Paras voittakoon.


    • maitojunalla kotiin

      ei oo Jarkko pökkelö,luulen ennemminkin ,että Anette on pökkelö!ruotsinkielelläkö aikoo pärjätä tuossa ohjelmassa?eihän suomessa monikaan tiedä koko Anetesta mitään,ainoastaan jokunen ex- fani.

    • popparit popparit

      No niin, hienoa. Suomen tv:stä onkin hyvä hakea potkua tulevalle kätilönuralle. Taitaa tosin tv-tähteys tässä kilpailussa jäädä yhtä lyhyeksi kuin Annukan suomenkielen opiskelut aikanaan.

      Mutta kun pää on avattu, niin sittenhän voi seuraavaksi hakea Voice of Finlandiin. En tiedä kummalle nauraisin enemmän - sille ettei yksikään tuoli kääntyisi vai sille että kaksi Nightwish-hylkiötä löytäisivät toisensa Team Tarjassa.

    • tiukassatimmissä

      Ottakaa huomioon että Anetella on valtavan kaunis ja voimakas ääni, joka ei välttämättä aina sopinut NW-lauluihin, mutta muuten sillä voidaan laulaa 'pop-biisejä' todella kauniisti. Lisäksi mamma on treenannut kovaa ja tiukemmassa kunnossa kuin liittyessään NW:hen joten uskoisin että pärjää hyvin ja yllättää!

    • heja helsinborg

      Ainoastaan joku peräkylän Tarja-fani voi väittää, että Anette ei osaa laulaa. Hän on monipuolinen laulaja - kaunisääninen - tarvitsee vain oikeat biisit laulettavakseen.

      • kiuytrf

        Monipuolisuuttahan tuossa kisassa nimenomaan tarvitaankin, koska kilpailijat joutuvat esittämään eri genreihin kuuluvaa musiikkia. Anette itse ainakin sanoo tuon ohjelman olevan täydellinen tilaisuus näyttää musiikillista monipuolisuuttaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe