Savonlinnan maksuhäiriöisemmät paikat

Slinna kannustaa

Itä-Savon verkkopalvelu poisti välittömästi tämän kommentin ja listan :

Tässäpä pahaa mieltä myös muille tämän yltiöpositiivisen ja kannustavan kaupungin asukkaille :
Inkerinkylä 13.4 %
Haka-alue - Viuhonmäki 12,8 %
Aholahti 10,2 %
Poukkisilta - Pihlajaniemi 9.5 %
Miekkoniemi - Venäjänniemi 9 %
Kellarpelto 7,1 %
Sortteerinlahti - Talvisalo 6,8 %
Nojanmaa 7 %
Heikinpohja - Piispanmäki 6.4 %
Keskusta 5,8 %
Laitaatsilta 4 %

17

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin se on.

      Tuommoisilla luetteloilla ei ole mitään merkitystä! Pelkkää palstantäytettä.

    • venssilenssinunssi

      Ootko nää tiedot saannu paikasta nimeltä Tyhjä Nyhjä?

    • Tasapuolisuuden

      vuoksi kannattaisi myös kerätä lista alueista joilla asuu eniten miljonäärejä ja muita samanlaisia vauraita. Samoin lista alueista joissa on eniten vuokra-asuntoja. Syntyisi mukavasti korrelaatioita.

      • savolaene ukkel

        Taetaapa olla vähissä ne Savollinnan miljonäärit! Liekkö nuita ies yhen käen sormilla laskettava miärä.


      • keskusta
        savolaene ukkel kirjoitti:

        Taetaapa olla vähissä ne Savollinnan miljonäärit! Liekkö nuita ies yhen käen sormilla laskettava miärä.

        Haka-alue. Tuo reppanoiden ja yhteiskunnan elätettävien keskittymä. Lapsilisiltä suoraan eläkkeelle, käy monen hakatsuasukin tie.


    • The Barefoot

      Johan mä arvasin. ..
      Miekkoniemi, tuo Savonlinnan reppanoiden tyysijahan siellä komeilee lähes kärkipäässä. Köyhää jengiä.

      • nyt kaikki hyvib

        Asuin aikanaan hakalla,sitten pääsin töihin ja muutin heikinpohjaan.en halua muistaa aikaa hakalla,se oli kauheaa.


    • Todettu

      Itä-Savo jättää julkaisematta kaikki lehteä tai sen uutisointia vähänkin kritisoivat kommentit. Myös asialliset.

      • niin se on.

        Näin on. Eikä vastaa lehdelle lähetettyihin asiallisiin tiedusteluihin uutisoinneistaan.


      • Terve Pia

        Sinut on tunnistettu.


      • Asiallisia
        niin se on. kirjoitti:

        Näin on. Eikä vastaa lehdelle lähetettyihin asiallisiin tiedusteluihin uutisoinneistaan.

        tiedustelujako Raskin Pialta. Heh heh.


      • vedä jojoon
        Terve Pia kirjoitti:

        Sinut on tunnistettu.

        Sinä et ole missään vaiheessa tunnistanut ketään, p£rsesilmä. Et edelleenkään. Sitten kun sinut tunnistetaan niin tulee mittava hammasremontti. Kannattaa kysellä tarjousta jo ennakkoon vaikka jarkki wöriseltä.


      • en pelekee !
        vedä jojoon kirjoitti:

        Sinä et ole missään vaiheessa tunnistanut ketään, p£rsesilmä. Et edelleenkään. Sitten kun sinut tunnistetaan niin tulee mittava hammasremontti. Kannattaa kysellä tarjousta jo ennakkoon vaikka jarkki wöriseltä.

        mitäs kun minulla ei ole yhtään hammasta ! Sokuria syönyt koko ikäni ja en ole hampiharjaa ikänä omistanut. Henki haisee kuin ketunraato. Siinäpähän yrität lyödä hampaita remonttiin. Ei onnistu miun kohilla ! :-D
        Hönkäisen siulle sellaiset rotanlöyhkät silimille, että pökräät !


      • shittheet
        en pelekee ! kirjoitti:

        mitäs kun minulla ei ole yhtään hammasta ! Sokuria syönyt koko ikäni ja en ole hampiharjaa ikänä omistanut. Henki haisee kuin ketunraato. Siinäpähän yrität lyödä hampaita remonttiin. Ei onnistu miun kohilla ! :-D
        Hönkäisen siulle sellaiset rotanlöyhkät silimille, että pökräät !

        Miullakaa ei oo hampaita, tai on miula tekohampaat.kerran ne tippu pönttöön missä oli isin kakat,kun se ei muista vettää..no mitäs,hampaat takasi suuhu vaan,sen jäläkee kaikki onki minnuu paskahampaaks sanonu.paskahammaskaa ei pelekee mittää ei ees paskasia hampaita!


      • Raivosta huomaa
        vedä jojoon kirjoitti:

        Sinä et ole missään vaiheessa tunnistanut ketään, p£rsesilmä. Et edelleenkään. Sitten kun sinut tunnistetaan niin tulee mittava hammasremontti. Kannattaa kysellä tarjousta jo ennakkoon vaikka jarkki wöriseltä.

        että kommentit kolahtelevat kohdalleen. Selvästi Pia Rask.


      • pässit ruleeee
        Raivosta huomaa kirjoitti:

        että kommentit kolahtelevat kohdalleen. Selvästi Pia Rask.

        Kuka on pia rask?minä olen janne sinkkonen,savonlinnan sankari peliittojen kaatakaataja!


      • Pia Raskin uusi
        pässit ruleeee kirjoitti:

        Kuka on pia rask?minä olen janne sinkkonen,savonlinnan sankari peliittojen kaatakaataja!

        sivupersoona on nykyään "Janne Sinkkonen". Kas kun ei Auvo Sinkkonen. Kaikkea se Aspergerin syndrooma oikein teettääkin. Tekstin tunnistaa heti mutta eihän Pia sellaista itse edes tajua, sekaisin kun on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe