Ikäero ja ihastuminen

Mimmi

Kaipaisin mielipiteitä seuraavasta.

Olen ollut yhteistyössä töihin liittyen erään miehen kanssa. Hän on todella fiksu, sympaattinen ja kohtelias. On ollut myös hetkiä, jolloin olemme työskennelleet kahdestaan. Hän on ollut tuolloin todella hermostuneen oloinen ja olen huomannut hänen myös punastelevan. Kokouksissa hän katsoo minua silmiin jatkuvasti (minusta joskus melkein kiusallisen pitkään) ja hymyilee. Hän myös vitsailee seurassani. Olen lisäksi huomannut hänen tarkkailevan reaktioitani.

Meillä on kuitenkin ikäeroa luultavasti kymmenisen vuotta. Olen itse 26 ja hän siis luultavasti 36 (ei naimisissa). Saatan vaikuttaa hieman vanhemmalta vaativan työni vuoksi. Suhtaudun tehtäviini ja muihin ihmisiin yleensä itsevarmalla ja jämäkällä otteella, mutta iloisella asenteella.

Voisiko havaitsemani seikat johtua ihastuksesta vai pelkästään esimerkiksi yleisestä (naisten) jännittämisestä?

Hän on ollut kaikin puolin hyvin asiallinen, joten mitään suoraa elettä hän ei ole tehnyt. Kehonkieli tuntuisi kuitenkin kertovan hänen ajatuksistaan jotakin.

Onko millään tavalla edes realistista ajatella, että hän saattaisi nähdä minut myös muutoin, kuin työkaverina? Tilanne on kiusallinen, sillä haluaisin pitää työpaikan tunnelman suht neutraalina. Toisaalta olisin myös hyvin imarreltu, jos ihastusta olisikin ilmassa.

9

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo niin

      Taidat kuule tulkita asioita. Kysy, jos noin vaivaa mieltä.

    • sutturatteileio.

      kauanko olette tunteneet? jos ton ikäinen mies ei anna suoria merkkejä niin tuskinpa on sen kummemmin kiinnostunut mun mielestä. tai sit se itsevarmuus naisten kanssa on jäänyt sinne teinipoika tasolle niin kuin epäilit itsekin.

    • 38v

      Voi hyvinkin olla ihastunut/kiinnostunut. Ja antaahan mies merkkejäkin siitä.

      Aloittaja, sä mietit voiko tuon ikäinen mies olla susta kiinnostunut? Sä olet nainen todellakin parhaassa iässä, vielä nuori ja nätti, mutta samalla jo aikuisen naisen iässä, työelämään siirtynyt et enää haalareissa hilluva tyttölapsi... Todellakin voi.

      Arvaa mitä se mies miettii? Voiko tuollainen nainen olla hänestä kiinnostunut kun hän on niin paljon vanhempi. Eikä varmasti halua ottaa riskiä, että saa työpaikallaan leiman setänä, joka flirttailee ja yrittää pokailla toimiston nuoria naisia.

      Riski ja paine on hänellä, ei sinulla. Eli jos olet kiinnostunut, niin tällaisessa tapauksessa naisen tulisi ottaa aloitetta vähän itselleen. Flirttaa ja rohkaise miestä tekemään aloite jos et siihen suoraan itse pysty... eli anna ymmärtää todella selvästi :)

      • Setämiesss

        Töissä kans itsellä vähän samantapainen tilanne, epäilen että vähänpäälle 20v likkaa kiinnostaa. Itsellä on vähintäänkin sekavat ajatukset, kun ikäeroa on kuitenkin yli 10v ja tuntuuhan se jotenkin "setä ja nuori liha"-tyyliseltä. Ihan söpö tyttö eipä siinä mitään, pientä ihastusta taitaa itselläkin olla, mutta silti koen sen äärimmäisen vaikeaksi olla sen likan kanssa tekemisissä kun pelkään että siinä jutut paljastuu. Ehkä välttelymeininki tajutaan siksi ettei kiinnosta, tai aivan päinvastaiseksi että äijä on ihan vaikeena, taitaa olla ihastunu. Mene ja tiedä.


    • ??-

      Voi olla kiinnostunut, itselläni samantapainen tilanne mutta kys hlö tekee samaa monelle.

    • Alex Gusani

      Moi olen alex gusani i come from estonia.
      Soittakaa 0405837242

    • Noo...

      Ehkä mies pelkää että pidät häntä vanhana:)

    • Huuhaasuomi

      Tämä sama trolli ilmestyy tänne joka vuosi. Älkää uskoko, koko aloitus on provo.

    • 5e6j5k

      Typerää.

      10 vuotta ei ole ikäerona mikään ja tuon ikäinen nainen kiinnostaa kaiken ikäisiä miehiä.

      Nyt itseä munasarjoista kiinni ja kahville yhdessä hopi hopi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe