Mitä olenkaan kirjoitellut

TOSIrealisti Kokkola

Kokkola on asuintyytyväisyyskyselyn mukaan Suomen kärjessä sijalla 11. Olen vuosikymmenet kirjoittanut ja puhunut Kokkolan puolesta. Kaupunkiamme moititaan turhaan pieneksi. Kokkola on Suomen 23:ksi suurin kaupunki 108:sta. Eli taakse jää peräti 85 "tuppukylää"...
Kokkola on maamme vanhimpia ja silti kehittyvimpiä asutuskeskuksia. Eikä vähiten syväsataman ja hyvien liikenneyhteyksien ansiosta. Mainittakoon, että Pietarsaari, ja etenkin Raahe sijoittuvat luokituksessa "häntäpäähän".

41

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ressun kaveri

      Taas tosiressu osoitti älykkyytensä. Muistan hyvin hänen kirjoituksensa tällä sivustolla ja lehtien palstoilla. On siinä viisas mies. Ja niin vaatimaton.

      • Vaatimaton?? Ainahan se kehuu itseänsä..


      • Tosiressun kaveri
        kittie2 kirjoitti:

        Vaatimaton?? Ainahan se kehuu itseänsä..

        Tosiressu on nimensä veroinen. Ei se ole kehumista, kun puhuu asiat suoraan. Tosiressu ei selittele eikä kumarra herroja. Mies sanoo aina asiat suoraan eikä nuoleskele ketään. Ettekö ole sitä muka huomanneet. Kaverini tosiressu on Kokkolan Teräsmies, Batman, Kingsi, superjätkä, mestari, taiteilija, laulaja, muusikko, kitaristi, hanuristi, raitis, tupakoimaton adonis, naisten suosikki, humoristi, sovittelija, ystävä, vapaaehtoistoimija, taiteilija, urheilija, uimari, vesiveijari, sosialisti, psykologi, ihmistuntija, keskusteleva ja kaikkien kunnioittama rakas "tyyppi"...


      • Tosiressun kaveri kirjoitti:

        Tosiressu on nimensä veroinen. Ei se ole kehumista, kun puhuu asiat suoraan. Tosiressu ei selittele eikä kumarra herroja. Mies sanoo aina asiat suoraan eikä nuoleskele ketään. Ettekö ole sitä muka huomanneet. Kaverini tosiressu on Kokkolan Teräsmies, Batman, Kingsi, superjätkä, mestari, taiteilija, laulaja, muusikko, kitaristi, hanuristi, raitis, tupakoimaton adonis, naisten suosikki, humoristi, sovittelija, ystävä, vapaaehtoistoimija, taiteilija, urheilija, uimari, vesiveijari, sosialisti, psykologi, ihmistuntija, keskusteleva ja kaikkien kunnioittama rakas "tyyppi"...

        Itsekehua tuo on. Ja ei ole kyllä tämän naisen suosikki. Ja miksi aina itse kehut häntä myös? Keksisit omia keskustelunaiheita palstalle.


      • TOSIrealisti Kokkola

        Pietarsaari pitää liittää Kokkolaan ja tietysti samalla ruotsinmurteinen Luoto. En viitsi edes kirjoittaa kuntien ruotsinmurteista nimeä, sillä täysin turha ja ristiriitoja aiheuttava ruotsinkieli pitää lakkauttaa välittömästi yksikielisessä Suomessa. Ruotsinmurteet ovat taakse jäänyttä elämää itsenäisessä Suomen Tasavallassa...


      • Pro TR
        kittie2 kirjoitti:

        Itsekehua tuo on. Ja ei ole kyllä tämän naisen suosikki. Ja miksi aina itse kehut häntä myös? Keksisit omia keskustelunaiheita palstalle.

        Tosiressussa on vaan sitä jotakin. Väinämöisen kaltainen viisaus yhdistyneenä tyrmäävään fyysiseen voimaan. Hänellä on viisaita, hyviä mielipiteitä vaikka kärkevästi niitä tuo esille.


      • TOSIrealisti Kokkola
        Pro TR kirjoitti:

        Tosiressussa on vaan sitä jotakin. Väinämöisen kaltainen viisaus yhdistyneenä tyrmäävään fyysiseen voimaan. Hänellä on viisaita, hyviä mielipiteitä vaikka kärkevästi niitä tuo esille.

        Kokkola pärjäsi hyvin Keski-Pohjanmaan Maakuntaviestissä saavuttaen pronssia. Voitto meni jälleen Perhoon ja hopealle ylsi Veteli...


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Vaatimaton?? Ainahan se kehuu itseänsä..

        Kokkola on Suomen paras ja kehittyvin suurkaupunki, eikä vähiten Tosirealistin ansiosta...


    • TOSIRessun kaveri

      Niin se on, Reijo se tietää! Muut palstalaiset taas eivät oikein elä nykypäivää

    • Koivuhaan kaunotar

      Komea ja viisas mies tuo Reijo!

    • Kälviän kaunis n.

      Näin se oli! Kyllä on komea ja viisas mies!

    • Oikeusupseerit osaa

      Näin se Reijo tiesi tuokin!

      • TOSIääliö

        Vielä kun TOSIääliö muuttaa Perhoon niin mikä on ollessa.


      • TOSIrealisti Kokkola
        TOSIääliö kirjoitti:

        Vielä kun TOSIääliö muuttaa Perhoon niin mikä on ollessa.

        ,jatkoa edelliseen,eihän minä ja börje voida perhoon muuttaa siellähän susiparit ammutaan?


      • TOSIrealisti Kokkola
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        ,jatkoa edelliseen,eihän minä ja börje voida perhoon muuttaa siellähän susiparit ammutaan?

        Tänään mainittiin uutisissa Vaasa muka innovatiivisena yms kaupunkina. Taitaa tämä "tutkija-Aro" olla itse Vaasalainen, tai siltä seudulta lähtöinen. Hah ha haa. Ei ole takapajuisempaa ja Jumalan selän takana olevaa paikkakuntaa. Vaasa on syntynyt aikanaan sinne Ruotsi-Suomesta karkoitettujen kriminaalien, murhaajien, raiskaajien, varkaiden yms hörhöjen jälkeläisistä. Ja sen myös huomaa, hulluja ja ruotsinmurteisia älykääpiöitä kaikki tyynni...


    • Lohtajan kaunotar

      Komea ja viisas on hän!!!!

    • TOSIrealisti Kokkola

      No nyt menee vähän överiksi, että Lohtajalaisetkin ovat kanssani samaa mieltä, ja kehuvat jopa viisaaksi ja komeaksi. Tosin olen aina ollut Lohtajalaisten puolella. Olenhan "asunut" leirialueella toistaiseksi vain noin 3 ja puoli vuotta...

    • Aidan takaa

      Kokkolan asuintyytyväisyys? Mitähän realistin naapurit tähän sanoisivat?

    • jeert3

      tämä ääliöhän on pilannut kokkolapalstan totaalisesti,luen monesti naapurikaupunkien palstoja jotka ovat ihan asiallisia.Mielisairaala saattaisi olla hänelle oikea paikka mutta ei suomessa panna enää hulluja muutakuin avohoitoon

      • Sekopiät

        Ei TR ole mielestäni palstaa pilannut vaan tuo tai nuo kiusantekijät Jabadabaduu, Mikko vs Maija, Kimeeri sitä sun tätä, joku harhainen pirinatsi, jne.... jotka täällä sekoilee.


    • Juttu kuntoon

      Mielestäni palstan Sheriffin pitäisi pitää nämä ääliöt aisoissa ja poistaa aina välittömästi näiden häiriköiden viestit kun tuntuu, että heitä on täällä jo niin useita.

    • Ressun kamu

      Tosirealisti on kaikkien rakas ja kunnioitettu persoona...

    • TosiEinari

      Kokkola olisi muuten pirun hyvä paikka, jos se siirrettäisiin sata kilometriä sisämaahan ja ihmiset vaihdettaisiin.......kuten Pietarsaarellekin pitäisi tehdä....näin laulun sanoin.

      • Nolo homma

        No niin Einari. Sata kilometriä on matkaa Perhoon. Ethän jälleen kerran paviaani tekaissut juttua tekaistulla nimimerkillä.


      • ei persaukinen
        Nolo homma kirjoitti:

        No niin Einari. Sata kilometriä on matkaa Perhoon. Ethän jälleen kerran paviaani tekaissut juttua tekaistulla nimimerkillä.

        Perho on sata kilometriä Kokkolasta etelään.


    • Ketjussa on nyt viestejä 20 kappaletta joista avaajan on 11 kappaletta. Avaajan sivupersoonia noista löytyy ehkä 8.

      Kuvitteleeko hän tosiaan että tämä menee läpi edes yhdessä foorumin seuraajassa?

      • Salarakas TR

        Menee: Kittie2 ei ymmärrä tätä ollenkaan. Lue vaikka, kuinka tämä vajakkiprinsessa vastailee nimim. "Tosiressun kaveri", joka on sama kuin aloittaja-TR, eli Reijo Kivelä.


      • Salarakas TR kirjoitti:

        Menee: Kittie2 ei ymmärrä tätä ollenkaan. Lue vaikka, kuinka tämä vajakkiprinsessa vastailee nimim. "Tosiressun kaveri", joka on sama kuin aloittaja-TR, eli Reijo Kivelä.

        Yritin kyllä selvittää ovatko yksi ja sama henkilö, ja vramaan ovat, kun käyttävät samoja sanoja /lauseita..

        Ja en ole kehitysvammainen, mutta sinulla on jotain niitä vastaan kun haukut ihmisiä sellaisiksi??


      • Yritin saada: ressun kaverilta omatekoisia vastauksia, mutta puhuu niin samaan tapaan tr:ä kanssa.. Että ei voi olla kuin yksi ja sama henkilö.. Ja plus ne muut sivuperssonat..


      • Salarakas TR
        kittie2 kirjoitti:

        Yritin kyllä selvittää ovatko yksi ja sama henkilö, ja vramaan ovat, kun käyttävät samoja sanoja /lauseita..

        Ja en ole kehitysvammainen, mutta sinulla on jotain niitä vastaan kun haukut ihmisiä sellaisiksi??

        Missä kehun sinua kehitysvammaiseksi? Olet vajaaälyinen, eli vajakki, tyhmä, ääliö, yksinkertainen, idiootti, tampio, puupää, hidas jne.


      • Salarakas TR kirjoitti:

        Missä kehun sinua kehitysvammaiseksi? Olet vajaaälyinen, eli vajakki, tyhmä, ääliö, yksinkertainen, idiootti, tampio, puupää, hidas jne.

        No mikäs itse olet?? Se joka haukkuu toista, on itse se tyhmä.. Ja mikä sinulla on minua vastaan kun haukut?? Tosi fiksua käyttäytymistä sinulta..


      • TOSIääliö
        kittie2 kirjoitti:

        Yritin saada: ressun kaverilta omatekoisia vastauksia, mutta puhuu niin samaan tapaan tr:ä kanssa.. Että ei voi olla kuin yksi ja sama henkilö.. Ja plus ne muut sivuperssonat..

        Mitä sivupersoonia TOSIääliöllä on?


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Yritin saada: ressun kaverilta omatekoisia vastauksia, mutta puhuu niin samaan tapaan tr:ä kanssa.. Että ei voi olla kuin yksi ja sama henkilö.. Ja plus ne muut sivuperssonat..

        MINÄ SUUTUN!!!


      • TOSIpissiäinen
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        MINÄ SUUTUN!!!

        TOSIpelle, ilmianna itsesi poliisille!


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        MINÄ SUUTUN!!!

        Kuka tuota tietoa tarvii??


      • Salarakas TR kirjoitti:

        Missä kehun sinua kehitysvammaiseksi? Olet vajaaälyinen, eli vajakki, tyhmä, ääliö, yksinkertainen, idiootti, tampio, puupää, hidas jne.

        Ettet vaan olis kirjoittanut itsestäsi?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ettet vaan olis kirjoittanut itsestäsi?

        Tuota samaa ajattelin minä myös..


    • Köntsä

      Miten tuollainen tyyppi, kenen paskannetut uimahousut oli jätetty vesiveijarin vaatekaappiin voi täällä kehua itseään.

    • Hyvä mielipide!

      Hyvä Reijo!

      • TOSIrealisti Kokkola

        Nöyrä kiitos.


      • Anonyymi
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Nöyrä kiitos.

        Turpsliukki perseeseee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe