Mies uhkaa katkaista sähköt

apuva3

APUVA. Avioero menossa, talo ja sähkösopimus miehen nimissä. Mies asuu äidillään, minä lasten kanssa talossa. Jos en maksa osaa sähkölaskusta, mies uhkaa laittaa sähköt poikki. Voiko hän niin tehdä ? Pihalle hän ei voi meitä heittää.

16

1418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

      Voi hän tietenkin katkaista sähkösopimuksen talosta jossa ei itse asu.

      • apuva3

        Hänen osoitteensa on edelleen tänne.


    • klöl

      Miksi et maksaisi osaa sähkölaskusta? Jos mies irtisanoo sähkösopimuksen, niin siinä tapauksessahan teet oman sopimuksen, ja maksat koko laskun.

      • apuva3

        Näin taidankin tehdä. Jätän osan talosta kylmäksi. Miettiköön sitten ukko kun putket on jäässä.


      • Mahdoton mies
        apuva3 kirjoitti:

        Näin taidankin tehdä. Jätän osan talosta kylmäksi. Miettiköön sitten ukko kun putket on jäässä.

        Olisiko viisainta antaa periksi ja maksaa kuluttamastasi sähköstä? Tuntuu turhalta riidalta. Parempi laiha sopu kuin lihava riita.


      • täti sininen
        apuva3 kirjoitti:

        Näin taidankin tehdä. Jätän osan talosta kylmäksi. Miettiköön sitten ukko kun putket on jäässä.

        Aloittajahan se vasta tyhmä onkin. Laittaa putket jäähän talosta, jossa lasten kanssa asut?
        Maksa osuutesi sähkölaskusta ja lopeta vinkuminen. Millasen esimerkin annat lapsillesi? Elätti.


    • POJIHGJV

      VOI KATKAISTA, MUUTA HETI POIS.

    • ihmettelevä

      Miksi ihmeessä et maksa omia kulujasi?

    • jalaljdhghdjh

      Niin miksi et tosiaankaan maksa itse omia laskujasi? Mun mielestä miehen tulee huolehtia ero tilanteesta lapsien hyvinvoinnista ja elatuksesta. Ei se tarkoita sitä, että sen pitää sunkin kaikki osuudet maksaa. tietty jos teillä ei ole avioehtoa ja omaisuus on yhteistä, niin suuremman omaisuuden haltija joutuu toki osituksessa hyvittämään sitä, mutta ei edes miehen tarvitse maksella ex-vaimon omia laskuja.

      Minun tuttava perheessä tuli myös ero joitain vuosia sitten. Ex vaimo sai tässä tapauksessa (siis vasta eron jälkeen) burnoutin kun tajusi, että mies ei maksa hänen uuden asuntonsa vuokraa eikä anna omissa nimissä olevaa BMW:tä mamman käyttöön.

      Joutui täti ensimmäisestä kertaa eläissään työnhakuun!

    • Ranttalitantta

      Ovatko lapset tämän miehen? Aika tylyä sammuttaa muksuiltaan sähkö. En maksaisi toisen nimissä olevaa sähkösopimusta vaan vaatisin osituksen.
      Sopikaa siinä, kummalle talo jää, ja sähkösopimus siirretään sille. Jos myytte, sopikaa, minkälaisen tarjouksen hyväksytte ja miten jaatte kustannukset myyntihetkeen asti. On käynyt niinkin, että vaimo maksaa miehensä ja huoran lemmenpesän kuluista puolet määräämättömään tulevaisuuteen asti, koska mies ei hyväksynyt muutaman tonnin alle pyynnön tehtyä tarjousta. Pitää varoa, ettei kirjoita itseään mihinkään loukkuun.

    • joopajoo66

      Kannattiko laittaa ukko pihalle, jos itsellä ei ole rahaa??? Miehen tehtävä ei ole ole huolehtia ja holhota exäänsä, vaan yhteisiä lapsia. ainakin mun mielestä ex-vaimo ei ole lapsi...

      • myötähäpeä

        Maksa itse laskusi! Minä naisena maksan kaikesta puolet ei meillä tapella rahasta kun ne on molemmilla omat! Ja jos hän ei enää talossa asu mikä velvoittaa maksamaan, ai niin... sinä käytät "lapsi-korttia."


    • dorkat

      Opetelkaa idiootit lukemaan,saatanan valittajat.

      TALO JA SÄHKÖSOPIMUS MIEHEN NIMISSÄ!

      Ei tarvi jakaa yhtään mitään tolle ämmälle.

    • näio

      Mies voi irtisanoa sähkösopimuksen, hänellä on siihen oikeus. Anna hänen tehdä niin ja tee oma sähkösopimus. Tai maksa puolet sähkölaskusta, pääset vähemmällä.

      En pysty näkemään mitään syytä, miksi mies erotilanteessa maksaisi sinun sähkösi. Se on paljon, jos maksaa puolet.

    • lyckatill1

      Miksi et halua maksaa puolta sähkölaskusta? Eikö se ole aika hyvä tarjous mieheltäsi? Miten ylipäänsä olet ajatellut hoitaa asumisen talossa? Kannattaisiko muuttaa osakehuoneistoon, jossa on esim. kaukolämmitys? Minä ainakin katsoisin itselle ja lapsille mukavan asunnon, kaikki sopimukset omiin nimiin, eikä enää tarvitsisi vääntää mitään exän kanssa. Ärsyttäisi suunnattomasti tuommoinen eron keskeneräisyys, roikkuminen yhteisessä asunnossa.

    • mek

      Ei voi pihalle heittää mutta jos haluat asua siinä eron jälkeen niin sinun pitää lunastaa niehen osuus talosta itsellesi osituksen jälkeen niin helpottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe