Surkeat rillit nokialla.

Saamaton rilli

Käyn useasti pohjanmaalla, Lapualla. Olen siellä myös silloin tällöin maistellut paikallisten grillien tuotteita ja täytyy sanoa, että ihastunut. Siellä osataan tehdä kaikista purilaisista ym rapeita ja syötävän hyviä. Täällä nokialla sampylät ja piirakat ovat lössöjä, pehmeitä ja jopa vetisen tuntuisia.Miksi näin nokialla ja maksaa maltaita nuo pienet hampurilaiset,

19

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutjryhtehyrjuktujnr

      ilkan eväs oli ihan jees. ja suomalainen, sääli kun lopetti.

    • porilainen on kuiva

      ei siinä ilka eväässä ollut kyllä mitään hyvää, huono palvelu ja pihit mausteet, hyvä kun raski laittaa mitään... Otin kerran oman ketsupin ja sinapin mukaan että sain millaisen halusin.

    • euewaryewry

      Moni valittaa, että Nokialla on huonot grillit. Miksi kukaan ei perusta Nokialle hyvää grilliä, joka myy edullisia tuotteita kun kerran tarvetta tuntuu olevan?

      Siinäpä jollekin liikeideaa lähteä vaikka kortistosta yrittäjäksi.

      • Lapualla asunut

        Juu, totta, muutin muutama vuosi sitten Nokialle Lapualta, paremmat
        grilliruuat kyllä siellä!


      • 8+9
        Lapualla asunut kirjoitti:

        Juu, totta, muutin muutama vuosi sitten Nokialle Lapualta, paremmat
        grilliruuat kyllä siellä!

        Juu täällä ei laiteta italiansalaattia grilleillä sämpylöitten väliin :D


    • henna 36

      Kun nuasta rilliistä ny puhutta niin non makuasiat niin vaikeeta.Samallaaselta se maistuu se muna joka paikassa.

    • liki näköinen

      Huanot on rillit, jos näkee vaan nälkää.

    • LihisMunallaJuustolla

      Siuron grillillä hyvä ruoka, varsinkin lihis ! Kunnon kokoinen ja tuore, en ole muualla törmännyt yhtä hyvään lihikseen. Harmi vain, että pari viikkoa sitten tuon syöneenä maha meni ihan sekaisin.. En tiedä olisiko ollut jokin raaka-aine vanhentunutta tms. Esim salaatti, koska ihmettelin vähän että kuuman lihiksen sisään laitetaan jäävuorisalaattia ja lihis kääritään vielä folion sisään, että varmasti pysyy lämpimänä kuljetuksen ajan. Eikö vähemmästäkin mene salaatti pilalle?

      • Tähkjjkk

        Missä on Siuron grilli?


    • hyvät-on

      Mulla on hyvät rillit päässä.

    • Mjooh

      Niin no, Lapualla, kuten muuallakin Etelä-Pohjanmaalla grillimakkara on poikkeuksetta uppopaistettu friteerausrasvassa. Annokset ovat kyllä suuria, mutta mitään gourmet-ruokaa ei sielläpäin saa. Mutta joo, Etelä-Pohjanmaalla on vielä perinteinen suomalainen grilli voimissaan. Viihdyn kyllä itse suuren kaupungin kyljessä enemmän kuin maaseudulla.

    • Uusaika

      Ainut mitä Nokialle pikaruokapuolella tarvitaan on Mäkkäri. Siinä toinen hyvä vinkki työtä kaipaavalle. Kannattaisi saletisti Nokialla jos joku yrittäjä vaan McDonalds ohjelman ehtoihin jaksaa sitoutua.

      Perinteinen grilliruoka lihapiirakoineen alkaa sinänsä olla jo häviämään päin. Kesäteatterin parkkipaikan grillikojua itse olen näissäkin joskus käyttänyt, ihan ok.

      • hhsfhsdfhs

        Vois muuttaa yhden Hesburgerin Mäkkäriksi. Tai Prismaan voisi tulle Burger King. Mieluiten kuitenkin Friends & Brgrs http://friendsandbrgrs.fi/

        Toisaalta joku Daddys Diner tai American Diner tyyppinen ravintola kohottaisi nokialaisen ravintolakulttuurin ihan uudelle, entistä korkeammalle tasolle.

        Vihnuksen grilli on mitä on. Lämmittää valmistavaraa ja myy ne aika kovaan hintaan. Pirkkalaistorin Birol on parempi. Miinuksena sille sekin nosti juuri hintojaan varmaankin 20%. Teutolla en viitsi asioida koska se äkäinen mummo on ärsyttävä. Terhin grilli ja Siuron grilli ovat minun näkökulmasta hiukan periferiassa ja siksi en niiden antiin ole tutustunut.


    • Gdfghhjhgfd

      Nokian lounaspihvi Harjucenterissä tarjoaa kyllä tosi tuhdit pihvit.

    • Jakotoosa

      Nokialla ne tuhdit naiset ne antaa hyvin piirasta.

    • onkella

      Sillit vasta surkeat ovatkin Nokialla. Onkeen ei oo kertaakaan ottanut silli Nokian järvillä.

    • Kuumakorkki

      Tapsan tahdissa saa hyvää ruokaa.

      • se.parantaa

        Kuole oksennustautiin.


    • ratkaasu

      No käy siellä Lapualla syömässä joka päivä. Vittuako siinä vinkut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe