Hallituskadun kotipizza, surkeeta palvelua

Saatanan tunarit

Halliuskadun kotipizza, pizzan tekemisessä menee yli tunti. Ürpot eivät sano mitään että tunnin jono. ¨
Mitä vittua ne oikein hommaa tuolla Kotipizzassa?No, eipä tartte tuonne enään mennä.

35

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulipa näläkä

      Nyhrää itse se pitsa. Tai kotimainen vastine pyttipannu. On parempi jaterveellisempikin. Porkkanasta, sipulista ja jääkaapin jämistä tehty pyttipannu voittaa kaikissa suhteissa minkä tahansa pitsan eikä maksa paljon. Aikaa tosin menee mutta lopputulos on loistava ja hintalaatusuhde kohdallaan.

    • Boikotissa on

      Kotipizza on ihan täyttä skeidaa. Itse pettynyt monta kertaa. Pizza on pieni ja pahan makuinen. Ei se ole edes pizzaa. Parempaa pizzaa saa jokaiselta karvakädeltä Oulussa ja Suomessa, mutta paras on kun tekee itse leivinuunin arinalla. Tietty Italiassa on parhaat!

      Kierrän kaukaa Kotopazkan!

      • Pihistetyt täytteet

        Kotipizza pihtaa kinkkua. Peri pientä neliötä per pizza.
        Ennen oli reilusti kinkkusuikaleita.


      • Kotimaista skeidaa
        Pihistetyt täytteet kirjoitti:

        Kotipizza pihtaa kinkkua. Peri pientä neliötä per pizza.
        Ennen oli reilusti kinkkusuikaleita.

        Mauton ja lötkö passka! Arvatkaas miksi? No kun tehdään suomalaisista raaka-aineista eli teurasjätteistä, joita ei saa ulkomailla edes myydä ihmiselle kertomatta mitä se on. Ulkomailla sisäelimet myydään sisäeliminä ja niitä ei saa sotkea vaikka makkaraan. Suomessa esim. makkara on jauhoa ja suolenpätkiä, kamaraa jne. Kamara on hyvö raaka-aine oikein valmistettuna, mutta ei sitä muualla maailmassa esim. jauhelihaan laiteta pääraaka-aineeksi.

        Kotipizzan laatikko on puolet pienempi kuin mutulta ja täytteitä ei mitään!


      • Kunnon sontaa
        Pihistetyt täytteet kirjoitti:

        Kotipizza pihtaa kinkkua. Peri pientä neliötä per pizza.
        Ennen oli reilusti kinkkusuikaleita.

        Ne ei ole enää suikaleita, kun se kinkkusuikaleiden punnitsija on irtisanottu, jotta saadaan alennettua lötkön hintaa. Nyt Kotipizzan paistaja eli omistaja -suuri yrittäjä-osaa laskea neljään ja siksi neljä kinkkuslaissia. Kotipizzayrittäjyystesti on: "laske neljään". Toinen kysmys on: "oletko ahne" ja vastauksen pitää olla, KYLLÄ!


    • tuliko ikku

      yyäääääyyyähhääää

    • pizzamie

      Ihmettelen muutenkin suuresti miten esim. Tuiran Kotipizza voi ylipäätänsä olla hengissä kun vieressä 2x parempi ulkkaripitseria. Saa hyvät alkusalaatit ja kahvit päälle. Pitsa on monta euroa halvempi ja 1,5x suurempi. ei ymmärrä ei.

      Ja ennen kuin joku ääliö avaa sanaisen arkkunsa: kuitin olen saanut joka ikinen kerta.

    • Tervettä

      Monissa pitserioissa laitetaan jumalattomasti rasvaista juustoa pitsoihin. Kotipitsat ovat huomattavasti terveellisempiä - tai oikeastaan pitäisi sanoa että ovat vähemmän epäterveellisiä kuin monet muut pitsat. Rasvaisia lättyjä, 1200 kilokaloria taikka enemmän.

      Lihavien ihmisten ruoka!

      • Ime huilua

        Kotipizzassa syötetään jätettä ihmisille, niin sekö on terveellisempää kuin reilu juusto?


      • Asiaan.
        Ime huilua kirjoitti:

        Kotipizzassa syötetään jätettä ihmisille, niin sekö on terveellisempää kuin reilu juusto?

        Jos ruuan puhtautta ajattelee, niin kyllä mina kotipizzaan luotan ennemmin kuin johonkin ähläm-pitsaan.

        En ole kotipitsassa ikinä joutunut liian kauan odottamaan, mutta Hallituskadun pitseriasssa en olkaan käynyt.


      • En suosi kotimaista
        Asiaan. kirjoitti:

        Jos ruuan puhtautta ajattelee, niin kyllä mina kotipizzaan luotan ennemmin kuin johonkin ähläm-pitsaan.

        En ole kotipitsassa ikinä joutunut liian kauan odottamaan, mutta Hallituskadun pitseriasssa en olkaan käynyt.

        Lue tuoteselosteita ja vertaa. Kyllä Suomessa saa syöttää ihmisille passkaa ruoan jatkeena.


      • Kallis juusto

        Juusto on aika kallista, varsinkin rasvaisempaa juustot.


      • Kallis juusto
        Kallis juusto kirjoitti:

        Juusto on aika kallista, varsinkin rasvaisempaa juustot.

        Siis rasvaisemmat.


      • Nam hyi
        Kallis juusto kirjoitti:

        Juusto on aika kallista, varsinkin rasvaisempaa juustot.

        Kaikki juusto ei ole juustoa. Osa on tehty öljystä ja jostain lisäaineista.


      • Täyttä pskaa stna
        Nam hyi kirjoitti:

        Kaikki juusto ei ole juustoa. Osa on tehty öljystä ja jostain lisäaineista.

        Ainakin Suomessa.


    • maksa vasta saatuasi

      Mulla sama juttu, oltiiko yhtäaikaa Hallituskadulla, meinasi mennä hermot.
      Meillä meni 57 minuuttia siihen pizzan saamiseen.
      Ei sanallakaan mitään kellekkään tilaajalle, uusia tilauksia vain otettiin vastaan.
      Olisin pyytänyt survomaan ne pizzat jonnekin , mutta kun oli ostettu spriteä siitä ja juotiin siitä pullosta.
      Suomen surkein kuski, eiku suomen surkein palvelu.
      EI kannata maksaa etukäteen Hallituskadun kotipizzassa, jos alkaa sutimaan niin voi sanoa että syö sen pizzan itse.

      • Ja ehtii paneen

        Etnisessä homma pelaa.


    • Kerran käyny

      Joo hidas on. Kauan sai odotella pizzaa, vaikka muita asiakkaita ei ollut.

    • pizzalla

      Kotipitsoissa on kaikissa samanlaiset pitsat. Just oikean kokoiset, just oikea määrä täytteitä. Kalliitahan ne on mutta kalliiksi ne haukkuvat ravintolan kaljaakin, mutta silti ostetaan.

      Itse suosin suomalaista, vaikka en pitsaa monesti syökkään.

      • Kotipizza on syvältä

        Minä suosin mamun pizzaa. Olen laatutietoinen. Niissä on aina laatu hyvää ja täytettä tarpeeksi.


      • Kaisaliinu
        Kotipizza on syvältä kirjoitti:

        Minä suosin mamun pizzaa. Olen laatutietoinen. Niissä on aina laatu hyvää ja täytettä tarpeeksi.

        Viime viikolla Hallituskadun kotipizzassa. Oli meokein yhtä nopaa palvelua. Odotimme pizzojan.35min


    • pikaruokaa

      Tuossa ajassahan ehtii itse tehdä kämpillä koko pizzan. Taikinan teossakaan mene kuin 5min.....

      • Kotipissa.

        Kotona ei ole kiviuunia ja muutenkin jauhot on erit, kotipissan pissoja ei voita itsetehdyt ikinä.


      • Homepizzaking

        Pizzataikina pitää tehdä 5 päivää ennen paistoa ja durumvehnöjauhoista kuivahiivalla kohottaen.


    • Grandiosa mielummin

      Kävin ennen (Varsinkin 2008-2009) Hallituskadun Kotipizzassa todella useasti. Oli tosi mukavat työntekijät silloin töissä ja pizzakin oli hyvä!. Nykyään entiseen verrattuna tulee harvoin käytyä..

    • eienäälaadukas

      Käsittämätöntä. Pitkästä aikaa päätettiin käydä (entisessä suosikkipizzeriassa) hakemassa teatteri-illan kunniaksi pizzaa. Kotiin päästyämme huomattiin ettei ne pizzat olleet täysin kypsiä! Monster-pizza maistui osin taikinalta ja pohjan leivonnassa käytettävää jauhoa oli pizzan pohjassa paljon! Palautetta kyllä lähtee, koska valitettavasti joutui heittämään pizzaa roskiin!

    • fjyyjj

      jytjytjtj

    • Martzel

      Oletteko joutuneet reklamoimaan pizzojen laadusta? Itselläni oli viimeksi hieman raa'aksi jäänyt pizza koska maistui taikinalta.

      • Martzel

        Jahas, oli jollain käynyt näköjään samoin.


    • oskarvattueerikki

      iso pistsa :P

    • NapolinTiina

      Koskelan tiellä Ykän Pubin talossa on Oulun tät.nyk. paras pizzeria - nimeltään Figaro, joka on vanhan ajan kunnon pixxeria - käy tsekkaamassa, toimii! Normipizza 7,50 eurua. Lisäksi muut ruoat tosi hyviä ja hyvä palvelu. Netissä löytyy heidän ruokalistat sun muut hinnastot. Lopetin kokonaan Kotipizzat kun Figaro avattiin.

      • ÄksönSäksön

    • KäytösKymppi

      Tottakai saat surkeaa palvelua kun alat vittuilemaan heti sisään astuessasi. Opettele käytöstavat skloddi.

    • Äksön

      Hyvä et NapolinTiina otti puheeksi Figaron, huikee paikka ja hemmetin hyvää settiä. Pieni on paikka, mutta ei sen pizzerian tarvikaan olla mikään courmet ravintola, vaan nimen omaan tuollainen oma lähialueen ruokapaikka, jossa voi välillä käydä jutteleen omistajien kanssa ja syömässä pizzan vaikka siinä terassilla.

    • namnamman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe