Tämäkin johtui varmaan renkaista?

Vtun ääliöt

25

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajaalla mennään aidosti

      Kyllä tuossakin nasta olisi pitänyt auton tiellä, vaikkei keli kauhean talviselta näytä. Tällä palstallahan väitetään, että nastarengas on joka kelillä paras. Ja jos käyttäisivät Unkarissa nastoja, niin tiessä olisi ollut hyvät urat joita pitkin ajaa ja joissa auto olisi mennyt kuin juna kiskoilla.

      • kolme pelleä

        Lopetas palstan täysvajakki pirujen maalaaminen seinille, kuten varmaan tiedät niin nastarenkaat eivät mitään uria aiheuta, se on täysin harhakuvitelmaa, kas kun käytännössä asia on aivan toisin kuin huuhaa tutkimuksissa.

        Ja tuossa mainitussa tapauksessa lepuuttajat oli jälleen syynä ulosajoon, aivan selvästi.
        Tyypillinen lepuuttajapellen ulosajo.


      • vajaalla mennään aidosti
        kolme pelleä kirjoitti:

        Lopetas palstan täysvajakki pirujen maalaaminen seinille, kuten varmaan tiedät niin nastarenkaat eivät mitään uria aiheuta, se on täysin harhakuvitelmaa, kas kun käytännössä asia on aivan toisin kuin huuhaa tutkimuksissa.

        Ja tuossa mainitussa tapauksessa lepuuttajat oli jälleen syynä ulosajoon, aivan selvästi.
        Tyypillinen lepuuttajapellen ulosajo.

        Ei toki nastat tietä tuhoa...pitäisi ottaa Irlannin malli käyttöön meilläkin. Siellä jos nastarenkaita käyttää asvaltilla, voi saada syytteen tien pinnan vahingoittamisesta, mikä on Irlannin tieliikennemääräyksissä kielletty. Ensi vuonna ajoneuvovero nousee reilusti. Miksi täällä ei rahoja kerätä niiltä, jotka haittoja ja ylimääräisiä kuluja aiheuttavat.


      • kolme pelleä
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Ei toki nastat tietä tuhoa...pitäisi ottaa Irlannin malli käyttöön meilläkin. Siellä jos nastarenkaita käyttää asvaltilla, voi saada syytteen tien pinnan vahingoittamisesta, mikä on Irlannin tieliikennemääräyksissä kielletty. Ensi vuonna ajoneuvovero nousee reilusti. Miksi täällä ei rahoja kerätä niiltä, jotka haittoja ja ylimääräisiä kuluja aiheuttavat.

        Mistä haitoista ja ylimääräisistä kuluista sinä täysvajakki höliset.


      • Kjell Pippelström
        kolme pelleä kirjoitti:

        Lopetas palstan täysvajakki pirujen maalaaminen seinille, kuten varmaan tiedät niin nastarenkaat eivät mitään uria aiheuta, se on täysin harhakuvitelmaa, kas kun käytännössä asia on aivan toisin kuin huuhaa tutkimuksissa.

        Ja tuossa mainitussa tapauksessa lepuuttajat oli jälleen syynä ulosajoon, aivan selvästi.
        Tyypillinen lepuuttajapellen ulosajo.

        Sulla tuntuu aina vaan lepuuttavan. Mulla olis siihen kiva parannuskeino...


      • Terveisiä pakkasesta
        vajaalla mennään aidosti kirjoitti:

        Ei toki nastat tietä tuhoa...pitäisi ottaa Irlannin malli käyttöön meilläkin. Siellä jos nastarenkaita käyttää asvaltilla, voi saada syytteen tien pinnan vahingoittamisesta, mikä on Irlannin tieliikennemääräyksissä kielletty. Ensi vuonna ajoneuvovero nousee reilusti. Miksi täällä ei rahoja kerätä niiltä, jotka haittoja ja ylimääräisiä kuluja aiheuttavat.

        Irlannin lumisimmalla sääasemalla on keskimäärin kymmenen päivää lumipeitettä talvessa. Maassa on sellaisiakin alueita, joissa normaalitalvena sataa kyllä jonkun kerran lunta, mutta se ei jää maahan. Eli talvi vastaa suunnilleen Suomen lokakuuta.

        Ymmärrän hyvin ettei tuollaisessa ilmastossa juuri ole talvirenkaille käyttöä. Eihän meilläkään lokakuussa saa nastoilla ajaa.


      • Kjell Pippelström
        Kjell Pippelström kirjoitti:

        Sulla tuntuu aina vaan lepuuttavan. Mulla olis siihen kiva parannuskeino...

        Tästäkin tosihauskasta vitsistä sain reippaan erektion. Me7llä huumorimiehillä käy niin jatkuvasti.


      • vajaalla mennään aidosti
        Terveisiä pakkasesta kirjoitti:

        Irlannin lumisimmalla sääasemalla on keskimäärin kymmenen päivää lumipeitettä talvessa. Maassa on sellaisiakin alueita, joissa normaalitalvena sataa kyllä jonkun kerran lunta, mutta se ei jää maahan. Eli talvi vastaa suunnilleen Suomen lokakuuta.

        Ymmärrän hyvin ettei tuollaisessa ilmastossa juuri ole talvirenkaille käyttöä. Eihän meilläkään lokakuussa saa nastoilla ajaa.

        Eipä saa tosiaan nastoilla silloin ajaa, ellei keliolosuhteet vaadi. Mutta yllätys yllätys, niin ne vajakit niitä alle lokakuussa ruuvasivat. Talvea ei ollut, eikä ollut tulossakaan, mutta vajakkihan ei sitä ymmärrä.


      • Dillejäpiisaa
        kolme pelleä kirjoitti:

        Mistä haitoista ja ylimääräisistä kuluista sinä täysvajakki höliset.

        Trollasiko joku kolmen pellen ylevällä nimimerkillä, vai onko se vieläkin tyhmempi kuin luulinkaan.


    • *GoldenStar*

      Kuljettajan itse aiheuttama ulosajo.

    • voi tumpelot

      Te avuttomat nastapellet, jotka luulette nastoilla paikkaavanne olematonta ajotaitoanne? Menkää julkisiin!

      • kolme pelleä

        Ei rengasvalinta korreloi ajotaitoa, yleinen liikenneturvallisuus korreloi rengasvalintaa, siksi nastarenkaat ovat yleisestä liikenneturvallisuudesta välittävän rengasvalinta.


      • *GoldenStar*
        kolme pelleä kirjoitti:

        Ei rengasvalinta korreloi ajotaitoa, yleinen liikenneturvallisuus korreloi rengasvalintaa, siksi nastarenkaat ovat yleisestä liikenneturvallisuudesta välittävän rengasvalinta.

        Juuri näin.


      • ei niin
        kolme pelleä kirjoitti:

        Ei rengasvalinta korreloi ajotaitoa, yleinen liikenneturvallisuus korreloi rengasvalintaa, siksi nastarenkaat ovat yleisestä liikenneturvallisuudesta välittävän rengasvalinta.

        Vaan sitä ajotaidon puutetta. Löysäpäinen ajotaidoton luulee paikkaavansa onnetonta ajotaitoaan nastoilla..


      • kolme pelleä
        ei niin kirjoitti:

        Vaan sitä ajotaidon puutetta. Löysäpäinen ajotaidoton luulee paikkaavansa onnetonta ajotaitoaan nastoilla..

        Arviosi on ehdottoman väärin.


      • vaihda vaippa
        kolme pelleä kirjoitti:

        Arviosi on ehdottoman väärin.

        Ja poraa lisänastoja, jos meinaat aamulla lähteä, vai julkisiin nastapelle menet!


      • kolme pelleä
        ei niin kirjoitti:

        Vaan sitä ajotaidon puutetta. Löysäpäinen ajotaidoton luulee paikkaavansa onnetonta ajotaitoaan nastoilla..

        Taito tai taitamattomuus ei korreloi rengasvalintaan. Vaikka minulla on ajotaito mainio niin talvirenkaiksi olen valinnut nastarenkaat, valintakriteerinä on yleinen liikenneturvallisuus.


      • nastoilla mennään
        kolme pelleä kirjoitti:

        Taito tai taitamattomuus ei korreloi rengasvalintaan. Vaikka minulla on ajotaito mainio niin talvirenkaiksi olen valinnut nastarenkaat, valintakriteerinä on yleinen liikenneturvallisuus.

        Kunka tämän asian huomioisi useammat niin mikä olisi ajella turvallisesti, pelkäämättä koska lepuuttajapelle änkeytyy ovesta sisään tai peräkonttia nuuskimaan.


      • olet pelle
        kolme pelleä kirjoitti:

        Taito tai taitamattomuus ei korreloi rengasvalintaan. Vaikka minulla on ajotaito mainio niin talvirenkaiksi olen valinnut nastarenkaat, valintakriteerinä on yleinen liikenneturvallisuus.

        Ajotaitosi surkea ja yrität pönkittää nastoilla. Kitkamies ei moisia ropisijoita edes ajattele..


      • kolme pelleä
        nastoilla mennään kirjoitti:

        Kunka tämän asian huomioisi useammat niin mikä olisi ajella turvallisesti, pelkäämättä koska lepuuttajapelle änkeytyy ovesta sisään tai peräkonttia nuuskimaan.

        Totta, tämän asian voisi lepuuttajapellet ottaa hieman vakavammin ennenkuin tulee liikaa ruumiita ja muuten vaan orpoja.


      • vajaalla mennään aidosti
        nastoilla mennään kirjoitti:

        Kunka tämän asian huomioisi useammat niin mikä olisi ajella turvallisesti, pelkäämättä koska lepuuttajapelle änkeytyy ovesta sisään tai peräkonttia nuuskimaan.

        Kyllä me otamme liikenneturvallisuuden vakavasti. Tietyillä keleillä kitkoilla pitää ajaa varovasti, mutta niin pitäisi ajaa MYÖS nastoilla. Tätä ei vaan iso osa nastoilla ajavista ymmärrä, joten eiköhän nimenomaan kitkoilla ajavat ymmärrä paremmin turvallisuuden päälle. Hyvin vaimonikin kitkoilla on pärjännyt, vaikkei omaa läheskään samaa ajokokemusta kuin minä. Olen tosin häntä opettanut ajamaan, joten siinä mielessä ei ole yllättävää, että hän osaa ajaa.


    • onko nastaa

      Ei nastapellet voi mitenkää ajaa kolaria, eihän ne raukat uskalla ajaa edes sulalla asfaltilla..............

      PS. toi video ei liity mitenkää talvirenkaisii edes..

      • jos jäävät jalkoihin

        Kuopiessaan valoissa lähtöään!


    • Full of idiots

      "Vaikka minulla on ajotaito mainio niin talvirenkaiksi olen valinnut nastarenkaat, valintakriteerinä on yleinen liikenneturvallisuus. "

      Tuo on täydellisen idiootin itse itsestään tekemä analyysi. Kirjoittelusi pellettelytaidoista päätellen et ole hyvä missään muussa kuin kyynisessä pskanjauhannassa. Totuus on, ettei noin heikoilla eväillä liikkeellä oleva vanhus pärjäisi ilman nastarenkaita omaa kotipihaa pidemmälle. Ja se himan pihakin täytyy olla tosi hyvin hiekoitettu.

      • totta sinulla

        Pitää ajokorttiin kirjoittaa, että saa ajaa vain tuplanastoilla ja hyvillä keleillä. Minä nautin kitkoilla äänettömyydestä ja kesäkelimukavuudesta kitkilla.. Ei ropise!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe