Vatsanahan kiristys ( abdominoplastia) JA HÄPYKUMMUN "facelift"

roikkovatsa

Elikkäs; onko palstalla naisia, joilta olisi abdominoplastian yhteydessä nostettu häpykummunkin nahat takaisin paikoilleen?

Miltä lopputulos näytti/ näyttää, kuka leikkasi, milloin ja missä, miten paranitte jne?

Olisi kiva kuulla leikkauksen läpikäyneiden kokemuksia, plussia ja miinuksia :)!

5

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskit veke

      itselleni ei ole vielä tehty..säästän just rahaa.Mutta kaverilleni on ..hän kävi cityssä ja Riikka leikkasi .Kiristettiin vatsanahat ja imettiin rasvaa aika paljon.Todella hyvä tuli ..sen raskausarvetkin katos lähes kokonaan..Siihen mitä sen vatsa oli, siis se oli aivan järkky.Nyt se on siisti ..ei mikään sixpag vaan normaali.Arpi on pitkä ,muttei näy kun ilman housuja .Eli ei häntä haittaa.Tuloshan riippuu mitä hakee.Minäkään en hae, kun makkarat veke ja nätin viillon jäljen ja just nostaa tosta kummunpäältä ton läskin .

    • läskit veke

      niin vielä ..paraneminen.no hän oli 4pv aivan järkyn kipee ja konttas vessaan.Mutta sitte alko elämä voittaan ja päiväpäivältä pysty paremmin liikkuun .Se kipu kannattaa kärsiä, ihan oikeesti .Mutta on tosi kipee..tottakai kun on nahanalla myllätty ja nahka venytetty ja vielä leikattu irti ja ommeltu.Tottakai kipeeksi tekee .Eihän ihminen tunnoton ole.Mutta siitä selviää hengissä ...4ekaa pahimmat päivät.Synnytyksen käynyt, sanoo kaverini..no ei se sen kipeempää tee jos vertaa.Onnee matkaan !

    • Roikkovatsa

      Kiitos vastauksesta läskit veke! Itse pääsen tosiaan 6kk sisällä leikkauspöydälle ja odotan innolla. Eikä haittaa vaikka olisin kipeä ( KUN olen kipeä :D), kunhan vihdoin esiliina katoaa :)! Tsemppiä sinullekin:)!

    • nomieeee

      hei hintoo mie kyselisin?

    • kirurgiaetsimässä

      Minulle tehtiin yli vuosi sitten Liettuassa Saulius Vikraitiksella abdominoplastia jossa tuli häpykumpu hyvin nostettua. On tehty muitakin leikkauksia samassa paikassa, vaativia juttuja olen tarvinnut melkein 50kg laihdutuksen jälkeen. Kaikki hyvin onnistuneet, ja tykkäsin klinikasta kaikin puolin.

      Minulle ei tehty lihasompelua ollenkaan kun en sitä halunnut tai tarvinnut, en tiedä kuinka paljon se vaikuttaa asiaan, mutta en tuntenut oikein ollenkaan kipua. Omituista. Täysin tunnoton alue oli pitkään. Epäilisin siis kivun liittyvän lihasompeluun enimmäkseen.

      Minusta oli enemmän vaivalloista ja henkisestikin raskasta kuin kivuliasta. Yllättävän vaikeaa oli kävellä kumarassa, selkä oli ainoa mikä tuli tosi kipeäksi.

      Yllättävät asiat olivat vaikeita, toipuminen oli ihan erilaista kuin odotin. Turvotuksen kanssa oli vaikeaa kun se kesti niin pitkään ja oli yllättävän epämukavaa, ja sekin kun lopputulosta ei näe niin kauan kuin on turvotusta, piti kauan odotella että mitähän tästä tulee.

      Mutta oli vaivan arvoista niin ehdottomasti, ja oli minulle kyllä pakko tehdä. Maha roikkui navan ylä-ja alapuolella ja häpykumpukin, oli niinkuin kolme mahaa. :)

      Tämä kirurgi tekee kivoja napojakin. Kaikki ei tee navan näköistä napaa.

      Löysin Sauliuksen IPRASin sivuilta, lähdin Liettuaan kun en löytänyt Virosta yhtäkään varmasti osaavaa kirurgia, ja piti teetättää useampi niin vaativa operaatio. Suomessa ei vaan ollut varaa tehdä.

      Vieläkin on yksi leikkaus edessä, mutta taidan sen teettää Suomessa kun näyttää menevän vakuutuksesta, eli etsin sille sopivaa kirurgia. Jos ei menekään vakuutuksesta niin lähden taas Liettuaan.

      Voit vaikka kirjoitella jos on lisää kysyttävää: anonyymi3284[at]gmail.com. Itsestä olisi ollut kiva kirjoitella jonkun kanssa joka on käynyt saman läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe