pillunpuute kalvaa minua

33v 172cm 104kg

saisin pillua jos vain täällä olis naisia, muttakun ei ole!

ajokorttiakaan ei ole, en voi lähteä mihinkään, ei ole rahaakaan aina persaukinen... pillunpuutekalvaaminua :(

38

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+0

      Mitäs tänne tulet mouruamaan,mene deitti-palstalle.

      • ap.

        Et tainnut ymmärtää mitä sanoin,...

        EI TÄÄLLÄ OLE SINKKUNAISIA MISSÄ ASUN! piste .


        äääääää HALUUN PILLUUU!!!


      • Nainen 45
        ap. kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää mitä sanoin,...

        EI TÄÄLLÄ OLE SINKKUNAISIA MISSÄ ASUN! piste .


        äääääää HALUUN PILLUUU!!!

        Tilaa netin kautta keinovagina.

        Mielestäni parisuhteet ovay yliarvostettuja, yksin on ihan hyvä olla.


    • nyt185cmkengillä

      karu totuus mutta 170 mies ei voi saada naista. suosittelen korkojen käyttämistä, omalla kohdallani auttoivat ja hei käyttäväthän naisetkin kohottavia mielestäni ovat sama asia. ei tule omantunnon tuskia kun vähän "huijaan" naisten luontoa luulemaan että geenini olisivat paremmat kuin ovat.

    • en kaipaa enää

      Jos mää ny oikein ymmärsin ni aloittajahan valitti pillunpuutetta,
      ei parisuhteen puutetta.

      Monelle urokselle nykyaikaisen akan vaatimuslistan vaatimuksiin
      sopeutumisen yrittäminen on tuhoon tuomittu yritys,
      nykyakka tulee sitä siinä hänen utopistisessa parisuhdekuvitelmassaan
      ja niissä lukemattomissa parisuhde kokeiluissaan kuitenkin vaatimaan.
      Sen ukon täydellistä alistumista niihin vaatimuksiin.

      Taitaa pillunpuutteessa kärvistelevän uroksen olla parempi pysytellä
      kaukana näistä nykyaikaisista akoista ja heidän parisuhde utopioistaan,
      säästyy monelta harmilta ja mielenterveyttä haittaavalta tekijältä.
      Koettaa hoitaa asian jotenkin muulla tavalla, tuon tyylisellä
      parisuhteella se ei kummene, akka pistää sun pihalle vaatimuksineen
      alta aikayksikön.

      Ja riittääkö se moneen kertaan lukemattomien partnereiden toimesta
      puhki nussittun lörtön tuoma riittävyyden tunne enää korvaamaan niitä
      haittapuolia, ehkä yhdeksi illaksi tai muutamaksi.

      Jos taas akka ei ole lörttö, se on kuitenkin nykyaikainen verkostoitunut nettihörvelö piru - eli vielä köpiömpi tapaus niin kuin tämä suoli24 ämmä.
      Parempi yksinkin kuin huonon kaverin kans.

      • naisten puolesta

        Kaikki naiset ovat siis joko "lörttöjä" tai "nettihörvelöitä", eivätkä siksi kelpaa. Jos näin on, niin silloin on parasta tyytyä omaan käteen tai ostaa keinovagina, eikä tulla tänne valittamaan.


      • ap.

    • pazkan puolesta sä o

      Mene sää netti köpiö stalkkeri kriminaali ämmä jo sinne suljetulle
      osastolle, sun paikkas on siellä eikä missään julkisuudessa omia
      köpiö oppejas ilmoille tuomassa.

      Kuvitteleks sää mätö jotenkin edustavas kaikkia naisia ?
      Olet vain sairas nettisittiäinen, stalkkeri.

      • naisten puolesta

        Neiti Fleshlight odottanee jo sinua makuuhuoneen puolella. Älä pidä häntä odotuksessa, hän voi lakata muuten antamasta. :)


    • Anneliii

      Mitä sulla on antaa vaihtorahana?

      • Äääääääääääääääääääää

        Mmulla on semmonen persreikämallinenfleslight !!!!


      • Etelängimma
        Äääääääääääääääääääää kirjoitti:

        Mmulla on semmonen persreikämallinenfleslight !!!!

        Kyllä oikea Mies saa parisuhteen tai vain seksiä niin halutessaan. Aloittajan ja teidän parin muun ongelma lienee vain, että olette luusereita. Möhömahaisia ja vielä katkeroituneita sellaisia. Hyi! Hankkikaa muovi vaginaa ja lakatkaa ruikuttamasta!! TAI ryhdistäytykää jos mitenkään mahdollista.


    • Janne.

      p askat. ne "oikeat miehet" on gimman pelkkää mielikuvitusta kuten on pinokkiot ja teräsmiehet , aku ankat.

      seuraa jos sitä yrittää hakea mutta muijat on yleensä v itun tiukkapipoista porukkaa, sen tietää kaikki oikeat miehet ja elämässä on parempiakin asioita kuin juosta h uorien v itun perässä.

      oma käsi antaa paremmin ja tuntuu paremmalta.

      • Janne.

        "Aloittajan ja teidän parin muun ongelma lienee vain, että olette luusereita. Möhömahaisia ja vielä katkeroituneita sellaisia. Hyi!"


        pyh itsellesi. sinä v itun h uoranulikka olet JÄTETTÄ suomeksi sanottuna, pelkkä tyypillinen K USIPÄINEN ÄMMÄ joita suomessa riittää.
        yleensä baareissa v ittuilevia h uoria tosimies vetää turpaan ja hakee seuransa vaikka afrikasta ennemmin, kyllä minä olen ainakin oppinut suomih uorat tuntemaan, pelkkää älämölyä ja kimitystä ja laki aina heidän puolellaan.. painakaa sormi sinne v ittureikään, täältä ette munaa saa.


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        "Aloittajan ja teidän parin muun ongelma lienee vain, että olette luusereita. Möhömahaisia ja vielä katkeroituneita sellaisia. Hyi!"


        pyh itsellesi. sinä v itun h uoranulikka olet JÄTETTÄ suomeksi sanottuna, pelkkä tyypillinen K USIPÄINEN ÄMMÄ joita suomessa riittää.
        yleensä baareissa v ittuilevia h uoria tosimies vetää turpaan ja hakee seuransa vaikka afrikasta ennemmin, kyllä minä olen ainakin oppinut suomih uorat tuntemaan, pelkkää älämölyä ja kimitystä ja laki aina heidän puolellaan.. painakaa sormi sinne v ittureikään, täältä ette munaa saa.

        luusereita on suomessa tällaiset baarih uorat jotka itse on niitä luusereita, muuta ei ole kuin kammatut hiukset, kerros meikkiä,, k usta kuupassa, tissit, p illu ja rahankiilto silmissä....

        mies harvemmin on luuseri mutta okei... niitäkin löytyy.


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        luusereita on suomessa tällaiset baarih uorat jotka itse on niitä luusereita, muuta ei ole kuin kammatut hiukset, kerros meikkiä,, k usta kuupassa, tissit, p illu ja rahankiilto silmissä....

        mies harvemmin on luuseri mutta okei... niitäkin löytyy.

        facebookissa irvistellään ja leikitään kaunista..... mutta aamulla on naama kuin n orsunv itulla ja kuvankaunis ei ole kaunis..


      • ap.
        Janne. kirjoitti:

        facebookissa irvistellään ja leikitään kaunista..... mutta aamulla on naama kuin n orsunv itulla ja kuvankaunis ei ole kaunis..

        Janne puhuu täyttä asiaa. Ja mitä minuun tulee, niin naiset on aina pitäväny musta ja iskeminenkin sujuu multa aika helposti.

        Ongelmana on SIIS että olen ajokortiton ja melkeen aina persaukinen ... :(


      • 16+9
        Janne. kirjoitti:

        "Aloittajan ja teidän parin muun ongelma lienee vain, että olette luusereita. Möhömahaisia ja vielä katkeroituneita sellaisia. Hyi!"


        pyh itsellesi. sinä v itun h uoranulikka olet JÄTETTÄ suomeksi sanottuna, pelkkä tyypillinen K USIPÄINEN ÄMMÄ joita suomessa riittää.
        yleensä baareissa v ittuilevia h uoria tosimies vetää turpaan ja hakee seuransa vaikka afrikasta ennemmin, kyllä minä olen ainakin oppinut suomih uorat tuntemaan, pelkkää älämölyä ja kimitystä ja laki aina heidän puolellaan.. painakaa sormi sinne v ittureikään, täältä ette munaa saa.

        Kannattaisiko rauhottua?
        Ihme naisvihainen luuseri.


      • Etelängimma
        16+9 kirjoitti:

        Kannattaisiko rauhottua?
        Ihme naisvihainen luuseri.

        Luuserit on juuri tuollaisia :D. Eivätkä rassukat ymmärrä, mistä johtuu.


      • tarvitset psykiatria
        Janne. kirjoitti:

        "Aloittajan ja teidän parin muun ongelma lienee vain, että olette luusereita. Möhömahaisia ja vielä katkeroituneita sellaisia. Hyi!"


        pyh itsellesi. sinä v itun h uoranulikka olet JÄTETTÄ suomeksi sanottuna, pelkkä tyypillinen K USIPÄINEN ÄMMÄ joita suomessa riittää.
        yleensä baareissa v ittuilevia h uoria tosimies vetää turpaan ja hakee seuransa vaikka afrikasta ennemmin, kyllä minä olen ainakin oppinut suomih uorat tuntemaan, pelkkää älämölyä ja kimitystä ja laki aina heidän puolellaan.. painakaa sormi sinne v ittureikään, täältä ette munaa saa.

        Olet täysin mielenvikainen. Suosittelen terveyskeskusprykiatria. Mitä pikemmin sen parempi.


      • 5+12
        tarvitset psykiatria kirjoitti:

        Olet täysin mielenvikainen. Suosittelen terveyskeskusprykiatria. Mitä pikemmin sen parempi.

        Foliohattu pois päästä ja syö lääkkeesi.


      • Etelängimma
        tarvitset psykiatria kirjoitti:

        Olet täysin mielenvikainen. Suosittelen terveyskeskusprykiatria. Mitä pikemmin sen parempi.

        Ei kannata mennä psykiatrille itkemään, edes luuserin :-). Tekovagina on paljon turvallisempi kuin 'mielialalääkkeet'!


      • ei tarvetta
        5+12 kirjoitti:

        Foliohattu pois päästä ja syö lääkkeesi.

        Minulla ei ole tarvetta lääkkeisiin, mutta sinulla mitä ilmeisimmin on, jos väität että on. Foliota käytän uunissa.


      • 10+16
        Etelängimma kirjoitti:

        Ei kannata mennä psykiatrille itkemään, edes luuserin :-). Tekovagina on paljon turvallisempi kuin 'mielialalääkkeet'!

        Suosittelisin itse taas mielialalääkkeitä niin ei enää seiso .


      • ap.
        10+16 kirjoitti:

        Suosittelisin itse taas mielialalääkkeitä niin ei enää seiso .

        Ei mua kiinnosta ns. kalpeanaamaiset nettiörvelö teini pimut AitoOikeaNainen se pitää olla varmasti saisin pillua

        että tietäkää se vaan.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta ns. kalpeanaamaiset nettiörvelö teini pimut AitoOikeaNainen se pitää olla varmasti saisin pillua

        että tietäkää se vaan.

        Hehh, minunkylläpakkomyöntääettäolentodellalikainenjapervomieshaluantuhmanjarivonnaisenjotavoinpannatuntikausiaeikäsesiihenjääpidänmyössiitäettsaannuollapilluajalauetalastitnaamalleettätietäkääsevainniin.


      • naisten puolesta
        ap. kirjoitti:

        Hehh, minunkylläpakkomyöntääettäolentodellalikainenjapervomieshaluantuhmanjarivonnaisenjotavoinpannatuntikausiaeikäsesiihenjääpidänmyössiitäettsaannuollapilluajalauetalastitnaamalleettätietäkääsevainniin.

        Kuinka se tekee naisesta tuhman ja rivon, jos hän haluaa että häntä pannaan tuntikausia? Nainenhan jaksaa vaikka kuinka kauan jos sille päälle sattuu. Olet varmaan joku teini tai sitten trolli, kun tällaisia kirjoittelet. :)


    • Ääliöäijät Yäk

      MIten nämä miehet voivat olla näin ääliöitä??

      Ikään kuin pillu pelastaisi..jos ei ole elämää, niin ei ole elämää.

      MIksi naiset osaavat masturboida, mutta miehielle se näyttää olevan mahdotonta.

      Tämä "pillun kaipuu" ilmeisesti pitää sisällään hoitsun kaipuun elin seksipiika on äääliömiehen unelma.
      Tuolla asenteella et naista saakaan.

      • ap.

        olehanhiljaasiiinä...
        kylläpilluasaisinkovinhelpostijosvainlöytyisikiimassaolevaseurankipeånainenjostainlähistöltäniinhurmaisinhänetjanussisinsittenseolisikinsiinäse.


      • Etelängimma
        ap. kirjoitti:

        olehanhiljaasiiinä...
        kylläpilluasaisinkovinhelpostijosvainlöytyisikiimassaolevaseurankipeånainenjostainlähistöltäniinhurmaisinhänetjanussisinsittenseolisikinsiinäse.

        Jos vain löytyisi :D.


      • ap.
        Etelängimma kirjoitti:

        Jos vain löytyisi :D.

        Etelängimma otathan tänään illasta lääkkeesi, ennennukkumaaanmenoa?


      • Etelängimma
        ap. kirjoitti:

        Etelängimma otathan tänään illasta lääkkeesi, ennennukkumaaanmenoa?

        Luuserin argumentointia :D. Yritä edes.


      • ap. (se sama)
        Etelängimma kirjoitti:

        Luuserin argumentointia :D. Yritä edes.

        Kuuleppahannyt..
        Sinunpitääottaalääkkeesimuutensinutviedäänsuljetullepakkohoitoonymmärrätkösinänytsinätuhmatietämåtönkokematonkurppatytteli?


      • Etelängimma
        ap. (se sama) kirjoitti:

        Kuuleppahannyt..
        Sinunpitääottaalääkkeesimuutensinutviedäänsuljetullepakkohoitoonymmärrätkösinänytsinätuhmatietämåtönkokematonkurppatytteli?

        Vaikuttaa, että sinä ET ole jättänyt lääkkeitäsi ottamatta :D!


      • kaikkien puolesta

        Jaa, enpä tiedä. Kyllä mieskin voi kaivata hellyyttä ja läheisyyttä, niin että pelkkä tekovagina ei riitä, aivan kuten naisellekaan ei pelkkä tekopenis riitä. Tässä varmasti se syvin syy valitukseen.


      • kuutio7

        Luulen että aliarvioit pillun ja naisen voimaa. Nainen ja hänen pillu voi ihan hyvinkin pelastaa ja kokonaan muuttaa miehen elämän positiiviseksi. Runkkaaminen sen sijaan ei toimi pidemmän päälle.


    • häiriintynyN73

      Mulla on toosa, mut en mä tiä mitä mä teen sillä. Turha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe