Mikä on ammattitaitoisin autokorjaamo Kemijärvellä?

Auto epäkunnossa

Onko kokemuksia Tunturiautosta?

45

6466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikavika

      Raimo Tervola osaa homman

    • kytkin

      Varmasti Juhan Auto on paras. Minkä merkkistä autoa on tarvis korjata.

      • servot ja muut

        Edullisemmin ja varmemmin saat autos kuntoon ku käyt Tervolan Raimon korjaamolla. Vaikka Pärnäseksi kutsutaankin niin laatutyötä tekee


    • TojoTero

      Ainut kunnon korjaamo, huolto ja asiantuntemus löytyy Juhan Autosta.
      Nyrkkipajamiehiä ovat muut kylän korjaajat ja Tunturiautossa on entisiä lennättimen miehiä. Onneksi ovat palkanneet muualta tulleen joka jotakin osaa.

      • Kallis Auto

        Kyllä Juhan autosta auton kuntoon saa...se vain että sillä hinnalla voisi korjata kolme autoa.

        Onhan siellä Juhan autossa ainakin pari yksinkertaista varaosa myyjää tiskillä... lienetkö jotenkin sukulaisia keskenään..


      • volvo-s80

        kyllä on kallis paikka ei ikinä sinne


      • Bcy

        Ei ole kyllä tunturi autosta mitään positiivista sanottavaa, ylimielisiä ainakin työnvastaanottojat ja yksi työnvastaanottoja hokee vain minä en tiiä asiasta mittää, kysyinkin häneltä että mistähän vitusta sinullekin sitten maksetaan 🤣


    • mauseri

      onhan se kivi matti,palvelee asiakkaan hyvin

      • paikkakunta-asuja

        kyllä kalotinkorjaamo paras paikka


    • Mene ja tiedä

      Tunturi auto on ollut hyvä ja olen pitänyt sitä hyvinkin edullisena, verrattuna muihin..

    • kartaani1

      Samanlaiset kokemukset on minullakin tunturiautosta, olen jo yli 10 vuotta ollut sen asiakas

      • auto123

        Tunturiautosta hyviä kokemuksia hinnat ovat kohtuulliset ja akuutt hommat hoituu.
        Hyvä palvelu.


    • uuno turhapuro

      Tervola alias härski Hartikainen on paras koko suomessa.

      • Kierrän

        Ainakin osaa osat hinnoitella pilviin,vaikka oikea hinta (alennuksineen)onkin ollut aivan eri.


      • pöjäkö olet?
        Kierrän kirjoitti:

        Ainakin osaa osat hinnoitella pilviin,vaikka oikea hinta (alennuksineen)onkin ollut aivan eri.

        Hei trolli, eihän hän edes myy osia. Hankkii niitä tarvittaessa jälleenmyyjiltä.


      • Maksanut oon
        pöjäkö olet? kirjoitti:

        Hei trolli, eihän hän edes myy osia. Hankkii niitä tarvittaessa jälleenmyyjiltä.

        Niin tekee ja perii kaksinkerraisen hinnan.Mene lääkäriin trolli!


    • Totuus ja kuntoon

      Kyllä se on tunturiauto kemijärvellä,jos on akuuttitapaus,niin heti katsotaan voiko pikaisesti korjata.Näillä kemijärven muilla korjaamoilla sanotaan,että ensiviikolla?!
      PS.varaosista peritään todellinen alennettu hinta.Toisenlaisia kokemuksiakin on.

      • vai oikein totuusko

      • Epätietoinen maksaja

      • Rahalla pelataan

    • Tyytyväinen

      Pelkästään positiivisia kokemuksia!

    • adventure2

      Auto-apu on ratkaissut autoni ongelmat. Hyvä palvelu! Kiitos!

      • Kaunista on kaip.

        Hymyilevä kohtelu!


      • apua-auto

        Auto-Apu? Aikataulut venyy, kustannusarvio venyy, auto tulee huonommassa kunnossa tallista ulos kun on sinne viety. Ihmettelen miten keplottelee pystyssä. Mihin muuten se perseet olalla pörräävä hampuusi on kadonnut?


      • simbaaja

        Sain auton entiselleen Auto-avussa Kemijärvellä. Matka jatkui mukavasti.


    • autokuntoon

      Kyllä Juhan Auto on Kemijärven paras. Siellä joutuu joskus jonottamaan, mutta sehän kertoo, että siellä on ammattitaitoisiet asentajat. En vaihtais muualle ikinä.
      Merkstä riippumatta!!!!!

    • tyytyväinen asiaks

      Kemijärven autokorjaamo, Raimo Tervola Särkikankaalla, hyvä laadukas edullinen

    • Tojoton

      Yksi ja ainoa kunnollinen kalotinkorjaamo. Tojo töpeksi kerran öljynvaihdon meni moottori vaihtoon.Ei ikinä sinne enää autoja.

    • opelisti

      Kyllä se on kalotin matti

    • asiakasonväärässä

      Tunturiautossa on älyttömät hinnat! Käytin autoni siellä lampun vaihdossa ja yksi asentaja kiros ja äykkäröi autoni kanssa tunnin. Maksoin 100 euroa ja annoin palautteen päälikölle ja hallinnolle.... niin vastaus on vieläkin tulematta. Tämä asentaja taisi olla joku ihmeen kulta poju tälle päälikölle. En enään ikinä astu siihen taloon!
      Tervolan Raimo on paras ja edullisin!

      • D2S

        Miksi et itse vaihtanut kun noin helppo homma?
        Ei olisi maksanut kuin polttimon hinnan ja niitäkin saa käytettyä!


      • Asiakasonväärässä

        On pikkasen vaikea paikka vaihtaa! Ja eikö korjaamot ole sitä varten, että sieltä saa palvelua?


      • D2S

        Sinähän sait palvelua kun auto tuli kuntoon ja vieläpä edullisesti!
        Mikä on ongelma?


    • tietäämistäpuhuu

      Xenon ajovalo poltin maksaa noin 65 euroa laatu merkkinen ja vaihto joskus todella hankala koska tilat ahtaat poltin iso asentaja vois joskus kiroilla kun kädet verillä vaihtaa poltinta asiakkaan ei tarvi korjaamotiloihin tulla kuuntelemaan vaan odotaa asiakastiloissa tunti normaali aika jos ahdaspaikka ja 100 € edullinen hinta

      • Asiakasonväärässä

        Taidat olla se vaihtaja, kun tuollaista puhut! Olen omistanut autoja jo 26 vuotta ja aina huollattanut/kannattanut korjaamoja. Itse kyllä olen vaihtanut tänäkin päiväna autoni perävalot, kun on helppoja vaihtaa. Mielestäni tunturiautossa ei vaan ole asentajille opetettu asiakaspalvelua, vaan empä enään ikinä siihen firmaan autoani vie. Erilaista oli vielä silloin tunturiautossa, kun oli se entinen korjaamopäälikkö. Silloin asiat hoitu ja asiakasta kunnioitettiin, mutta nykyään asiakas ei ole tervetullut tunturiautoon ja varsinkin kun on nainen!


      • Asiakasonväärässä

        Ja vielä unohtu, kun samasta perheestä viikkoa aikaisemmin kävi mies puolinen tunturiautossa, niin auton omistaja ja tämä kyseinen asentaja olivat keskustelleet työn lomassa 2,5 tuntia ja ei ollu auton omistaja ollut ongelma hallin puolella. Eipä tule enään meidän perheestä autoja kyseiselle pajalle ja autoja on kuitenkin neljä.


    • Uudenkarhea

      Ostakaa hyvät ihmiset uusi auto, ei huolen häivää moneen vuoteen. Eikä tarvitse itkeä kun joutuu palvelusta maksamaan.

    • Suomunmökkiläinen

      Vanhemmankin auton kanssa pärjää kun löytää hyvän korjaamon. Kemijärven Tunturiauto on sellainen: toimii ripeästi ja positiivisesti eikä ole hinnan kiroissa. Jokunen vuosi takaperin jouduin heihin turvautumaan ja nyt toisen kerran --- suosittelen tätä taloa lämpimästi.

      • points

        Hyvä muuten,mutta kun on yksi huonokäytöksinen ja asiakkaille suuta soittava kalju asentaja?On hiukan epäsiisti paikka, mutta kun harventaa käyntejä ok.


      • Huollattaja
        points kirjoitti:

        Hyvä muuten,mutta kun on yksi huonokäytöksinen ja asiakkaille suuta soittava kalju asentaja?On hiukan epäsiisti paikka, mutta kun harventaa käyntejä ok.

        Pasi on huonokäytöksinen, mutta ammattilainen itse työssään. En ole ajautunut suukopuun kun olen päässyt käsitykseen hänestä pärjään kyllä


    • SärkikankaanSäkkipilli

      Hommaisitte hyvät ihmiset vanhan kunnon vanhanliiton kunnon vanhat mersut niin ei tarvitse kuin muistaa tankata ja lisätä öljyä tarpeen vaatiessa.

    • metavalliset

      Ostakaa tosiaan uusi Bemari tai Audi ja ei tarvita huoltoja. Voi kiesuksen hanuri. Porsche sen pittää olla, nuohan on köyhäilijöitten kärrejä. Ja oma mekaanikko asumaan leikkimökkiin pihalle.

    • Anonyymi

      Jouko täys huijari virma kirtäkää kauksaa

    • Anonyymi

      Millaista ammattitaitoa on vaihtaa osa, joka ei ole rikki ja jättää rikki mennyt osa pellin alle..? Siitäpä sitä hintaa sitten kertyykin. Korjaamon nimeä tietysti mainitsematta, paikkakunnalla on useita. Olkaapa autonne ja puheittenne kanssa varovaisia.

    • Anonyymi

      Olen korjuuttanut Ladan jo parikymmentävuotta Tonkopurolla.
      Enkä hetikohta vahetakkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe