Miehen vai naisen aloite?

Aloitteeton mies

Naisten ongelma tuntuu olevan sadat yhteydenotot ja miesten ongelma se, ettei naiset vastaa juuri hänen viesteihin. Pitäisikö miesten siis lopettaa täysin aloitteiden teko ja antaa naisten päättää kehen ottavat yhteyttä, miesten postilaatikot tuskin tukkoon menisivät, mutta voisi keskittyä niihin jotka ovat oikeasti kiinnostuneita.

Itse olen viestitellyt parinkymmenen naisen kanssa ja noin puolessa tapauksissa nainen on tehnyt aloitteen ja nämä keskustelut ovat kyllä suuremmalla prosentilla johtaneet treffeille tai pienimuotoiseen seurusteluunkin. Jos taas itse olen tehnyt aloitteen, niin osa on loppunut hyvin lyhyeen.

33

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

      Kyllä pitäisi. Se olisi täysin looginen ja oikea ratkaisu. Nirsompi osapuoli ottakoon itse yhteyttä jos sattuu löytämään jotain mieluisaa. Jos sukupuolista puhutaan, niin nainenhan se on. Yksilökohtaisia erojakin on ja jos mies tuntee itsensä hyvin valikoivaksi niin silloin hänen tulisi ottaa ohjat käsiinsä eikä jäädä passiivisena nirsoilemaan ja egoaan kasvattamaan.

    • rumako ämmä

      "Naisten ongelma tuntuu olevan sadat yhteydenotot"

      Jaa, ei mulla vaan sellasia "ongelmia" oo koskaan ollu. Tai no joo, ehkä sitten jos useemmalta vuodelta lasketaan..
      Alotteet miesten suuntaan ei koskaan oo johtaneet kun korkeintaan yhteen ainoaan näkemiseen, jonka jälkeen viimestään katoavat kuin se kuuluisa pieru saharaan. Että ketä ne nirsot sit on....

      • Yktm

        Hah en usko! Kyllä se on niin että naisten tekemillä aloitteilla on pohja tapaamisille sillä yksikään nainen ei vastaa heille tehtyihin aloitteisiin. Sinä tiedät sen ellet ole mies provo tai sitten todella olet niin "ruma ämmä" että edes palsta ätmeille ei kelpaa.
        Tää tyhjänpäivänen kädenvääntö aloitteista vaan jatkuu ja jatkuu koska joillain naisilla on joku outo muinaisjäänne piirre että aloite kuuluu vain miehille. Vittuakose kuuluu kun ei niihin koskaan saa vastauksia. Itse olen saanut netti deiteiltä parikin suhdetta kun nainen on ollut yhteydessä alkuun minuun ja kyllä ovat olleet kauniita naisia.
        Sinun periaatteella tuolla voisi pitää profiilia mutta kukaan ei voisi tehdä aloitetta. Johan olisi deitti palsta. Mutta kuten todettu miehiltä pitäisi poistaa aloitteen teko siis niin että yksikään mies ei voisi lähettää viestiä vaan korkeintaan flirtata. Avaus tekstin teko kuuluisi vain naisille. Loppuisi se ikuinen kitinä pilden vonkaamis viesteistä ja ei kriteereihin sopivista vaan kun olette se täydellinen osapuoli niin haette sitten sen täydellisen ihmisen ihan OMA ALOITTEELLISESTI.


      • rumako ämmä
        Yktm kirjoitti:

        Hah en usko! Kyllä se on niin että naisten tekemillä aloitteilla on pohja tapaamisille sillä yksikään nainen ei vastaa heille tehtyihin aloitteisiin. Sinä tiedät sen ellet ole mies provo tai sitten todella olet niin "ruma ämmä" että edes palsta ätmeille ei kelpaa.
        Tää tyhjänpäivänen kädenvääntö aloitteista vaan jatkuu ja jatkuu koska joillain naisilla on joku outo muinaisjäänne piirre että aloite kuuluu vain miehille. Vittuakose kuuluu kun ei niihin koskaan saa vastauksia. Itse olen saanut netti deiteiltä parikin suhdetta kun nainen on ollut yhteydessä alkuun minuun ja kyllä ovat olleet kauniita naisia.
        Sinun periaatteella tuolla voisi pitää profiilia mutta kukaan ei voisi tehdä aloitetta. Johan olisi deitti palsta. Mutta kuten todettu miehiltä pitäisi poistaa aloitteen teko siis niin että yksikään mies ei voisi lähettää viestiä vaan korkeintaan flirtata. Avaus tekstin teko kuuluisi vain naisille. Loppuisi se ikuinen kitinä pilden vonkaamis viesteistä ja ei kriteereihin sopivista vaan kun olette se täydellinen osapuoli niin haette sitten sen täydellisen ihmisen ihan OMA ALOITTEELLISESTI.

        "yksikään nainen ei vastaa heille tehtyihin aloitteisiin. "

        Ei pidä paikkaansa. Vastaan jokaiselle joka pääpiirteissään sopii hakuun (ei liian kaukana, ei liian nuori/vanha, ei ylipainonen tai varattu jne.).
        En kai sanonu etten kelpais kellekään? Ne joille kelpaisin, ei vaan itseä oo kiinnostaneet ja päinvastoin. Tai sitten on jokin käytännön este, kuten liian pitkä välimatka.

        "Sinä tiedät sen"

        No tiedän kyllä että oon vastaillu sadoille alotteen tehneille mitä tässä nyt vuosien saatossa on lähestyny. Lisäksi paljon on niitä ihme ukkoja jotka ensin ottaa yhteyttä, ja kun vastaan, katoaa jo tässä vaiheessa, ei kuulu enää mitään.

        "Avaus tekstin teko kuuluisi vain naisille."

        Kuten todettu, se ois mitä ilmeisimmin deittipalstojen kuolema. Kukaan ei lähettäs enää mitään (monikohan mies sun lisäks edes liittys tälläselle sivustolle) ja oisit tyytyväinen vai jos sulle tekis alotteita vain ne ei-kiinnostavat läskit tyttömät yh:t yms.?
        Naisten ei tarvi olla alotteellisia koska riittävä määrä alotteita tulee muutenkin (ei kutenkaan satoja päivässä kuten jotkut kuvittelee!). Mies joka ei halua tehdä alotteita, ei niitä tee! Ei sua kukaan niihin pakota. Mutta turha sitten täällä vinkua ja ehdotella järjettömiä muutoksia palstoille, kun jää muiden jalkoihin.
        No en tiedä, ehkä jotkut naiset jopa tykkää olla alotteellisia, mutta luultavasti suurempi valtaosa odottaa sitä mieheltä.

        "haette sitten sen täydellisen ihmisen ihan OMA ALOITTEELLISESTI. "

        Ja mitäs kun ei sit kelpaa niille? Aivan yhtä tyhjän kanssa. Mies ottaa kyllä yhteyttä JOS sitä kiinnostaa, näin se vaan menee.


      • Yktm
        rumako ämmä kirjoitti:

        "yksikään nainen ei vastaa heille tehtyihin aloitteisiin. "

        Ei pidä paikkaansa. Vastaan jokaiselle joka pääpiirteissään sopii hakuun (ei liian kaukana, ei liian nuori/vanha, ei ylipainonen tai varattu jne.).
        En kai sanonu etten kelpais kellekään? Ne joille kelpaisin, ei vaan itseä oo kiinnostaneet ja päinvastoin. Tai sitten on jokin käytännön este, kuten liian pitkä välimatka.

        "Sinä tiedät sen"

        No tiedän kyllä että oon vastaillu sadoille alotteen tehneille mitä tässä nyt vuosien saatossa on lähestyny. Lisäksi paljon on niitä ihme ukkoja jotka ensin ottaa yhteyttä, ja kun vastaan, katoaa jo tässä vaiheessa, ei kuulu enää mitään.

        "Avaus tekstin teko kuuluisi vain naisille."

        Kuten todettu, se ois mitä ilmeisimmin deittipalstojen kuolema. Kukaan ei lähettäs enää mitään (monikohan mies sun lisäks edes liittys tälläselle sivustolle) ja oisit tyytyväinen vai jos sulle tekis alotteita vain ne ei-kiinnostavat läskit tyttömät yh:t yms.?
        Naisten ei tarvi olla alotteellisia koska riittävä määrä alotteita tulee muutenkin (ei kutenkaan satoja päivässä kuten jotkut kuvittelee!). Mies joka ei halua tehdä alotteita, ei niitä tee! Ei sua kukaan niihin pakota. Mutta turha sitten täällä vinkua ja ehdotella järjettömiä muutoksia palstoille, kun jää muiden jalkoihin.
        No en tiedä, ehkä jotkut naiset jopa tykkää olla alotteellisia, mutta luultavasti suurempi valtaosa odottaa sitä mieheltä.

        "haette sitten sen täydellisen ihmisen ihan OMA ALOITTEELLISESTI. "

        Ja mitäs kun ei sit kelpaa niille? Aivan yhtä tyhjän kanssa. Mies ottaa kyllä yhteyttä JOS sitä kiinnostaa, näin se vaan menee.

        Liittyisin välittömästi deittisivulle jossa aloitteen tekeminen kuuluu ainoastaan naiselle ja se on avain jatko kirjoitteluun miehen osalta. Itseasiassa siitäkin syystä että osaltani homma ei muuttuisi millään muullalailla kuin että saisin todennäköisemmin enemmän vistejä kuten jo mainitsemani s24.lla jossa naiset ei vastaa ollenkaan viesteihin vaikka a. lähestyn ikäisiäni b. asuvat samassa maakunnssa c. luen että myös itse sovin naisen profiiliin d. kirjoitan asiallisia ja huolellisia viestejä vain kyseiselle naiselle.
        Toisekseen mitä olen harvoin saanut naisilta aloitteen ja päässyt parisuhteeseen ovat he olleet asiallisia, mukavia ja juuri sellaisia joita olen profiilissanikin naisen toivonut olevan.
        Lauseestasi näkee että et saa mieleisiäsi aloitteita ja käännät vastuun miehille " ja oisit tyytyväinen vai jos sulle tekis alotteita vain ne ei-kiinnostavat läskit tyttömät yh:t yms.? "
        Mun deittailu ehdotuksessa jäisi juurikin ne miesten epäasialliset viestit pois koska tiedän että suurinosa naisten viestiboxiin saapuneista viesteistä on törkeyksiä. En jää ollenkaan jalkoihin sen tiedän mutta naiset eivät edes löydä mua kun käyttävät aikaa niiden törkeiden ja asiallisten avausten tutkimiseen. Nyt naiset saisivat hakea mieleistään ja myös miehet joutuisivat todella panostamaan profiiliin erottuakseen. Siksi kehunkin profiilin tärkeyttä sillä itse saan useinmiten kehuja itseasiassa viimeksi tänä aamuna siitä että profiilini on "hauska, valloittava ja paras näkemäni" Taidanpa ottaa kopin tuosta viehättävästä naisesta ja katsoa onko hänessä vaimo matskua;)


      • Yktm
        rumako ämmä kirjoitti:

        "yksikään nainen ei vastaa heille tehtyihin aloitteisiin. "

        Ei pidä paikkaansa. Vastaan jokaiselle joka pääpiirteissään sopii hakuun (ei liian kaukana, ei liian nuori/vanha, ei ylipainonen tai varattu jne.).
        En kai sanonu etten kelpais kellekään? Ne joille kelpaisin, ei vaan itseä oo kiinnostaneet ja päinvastoin. Tai sitten on jokin käytännön este, kuten liian pitkä välimatka.

        "Sinä tiedät sen"

        No tiedän kyllä että oon vastaillu sadoille alotteen tehneille mitä tässä nyt vuosien saatossa on lähestyny. Lisäksi paljon on niitä ihme ukkoja jotka ensin ottaa yhteyttä, ja kun vastaan, katoaa jo tässä vaiheessa, ei kuulu enää mitään.

        "Avaus tekstin teko kuuluisi vain naisille."

        Kuten todettu, se ois mitä ilmeisimmin deittipalstojen kuolema. Kukaan ei lähettäs enää mitään (monikohan mies sun lisäks edes liittys tälläselle sivustolle) ja oisit tyytyväinen vai jos sulle tekis alotteita vain ne ei-kiinnostavat läskit tyttömät yh:t yms.?
        Naisten ei tarvi olla alotteellisia koska riittävä määrä alotteita tulee muutenkin (ei kutenkaan satoja päivässä kuten jotkut kuvittelee!). Mies joka ei halua tehdä alotteita, ei niitä tee! Ei sua kukaan niihin pakota. Mutta turha sitten täällä vinkua ja ehdotella järjettömiä muutoksia palstoille, kun jää muiden jalkoihin.
        No en tiedä, ehkä jotkut naiset jopa tykkää olla alotteellisia, mutta luultavasti suurempi valtaosa odottaa sitä mieheltä.

        "haette sitten sen täydellisen ihmisen ihan OMA ALOITTEELLISESTI. "

        Ja mitäs kun ei sit kelpaa niille? Aivan yhtä tyhjän kanssa. Mies ottaa kyllä yhteyttä JOS sitä kiinnostaa, näin se vaan menee.

        Ja lauseeseesi "Ja mitäs kun ei sit kelpaa niille? Aivan yhtä tyhjän kanssa. Mies ottaa kyllä yhteyttä JOS sitä kiinnostaa, näin se vaan menee. "

        Tervetuloa miehen maailmaan! "Mitä jos ei sitten kelpaa niille"
        Onko itsetuntosi noin heikko että ottaa jo heti pannuun jos tulee rukkaset? Kuule tuota kelpaamattomuutta se on suuremman osan nettideitti miehen arki. Kuitenkin nainen on se joka päättää suhteen alun ja ylipäätään jatkon niin siksi valta aloitteissakin kuuluu naiselle ei miehelle.


      • yks seppä
        Yktm kirjoitti:

        Liittyisin välittömästi deittisivulle jossa aloitteen tekeminen kuuluu ainoastaan naiselle ja se on avain jatko kirjoitteluun miehen osalta. Itseasiassa siitäkin syystä että osaltani homma ei muuttuisi millään muullalailla kuin että saisin todennäköisemmin enemmän vistejä kuten jo mainitsemani s24.lla jossa naiset ei vastaa ollenkaan viesteihin vaikka a. lähestyn ikäisiäni b. asuvat samassa maakunnssa c. luen että myös itse sovin naisen profiiliin d. kirjoitan asiallisia ja huolellisia viestejä vain kyseiselle naiselle.
        Toisekseen mitä olen harvoin saanut naisilta aloitteen ja päässyt parisuhteeseen ovat he olleet asiallisia, mukavia ja juuri sellaisia joita olen profiilissanikin naisen toivonut olevan.
        Lauseestasi näkee että et saa mieleisiäsi aloitteita ja käännät vastuun miehille " ja oisit tyytyväinen vai jos sulle tekis alotteita vain ne ei-kiinnostavat läskit tyttömät yh:t yms.? "
        Mun deittailu ehdotuksessa jäisi juurikin ne miesten epäasialliset viestit pois koska tiedän että suurinosa naisten viestiboxiin saapuneista viesteistä on törkeyksiä. En jää ollenkaan jalkoihin sen tiedän mutta naiset eivät edes löydä mua kun käyttävät aikaa niiden törkeiden ja asiallisten avausten tutkimiseen. Nyt naiset saisivat hakea mieleistään ja myös miehet joutuisivat todella panostamaan profiiliin erottuakseen. Siksi kehunkin profiilin tärkeyttä sillä itse saan useinmiten kehuja itseasiassa viimeksi tänä aamuna siitä että profiilini on "hauska, valloittava ja paras näkemäni" Taidanpa ottaa kopin tuosta viehättävästä naisesta ja katsoa onko hänessä vaimo matskua;)

        "hauska, valloittava ja paras näkemäni"

        Annatko pientä vinkkiä hyvän profiilin tekoon. En ole vieä saanut yhtään viestiä enkä vastausta naisilta. Kuvat on hyvät, mutta siihen tekstipuoleen neuvoja..


      • rumako ämmä
        Yktm kirjoitti:

        Liittyisin välittömästi deittisivulle jossa aloitteen tekeminen kuuluu ainoastaan naiselle ja se on avain jatko kirjoitteluun miehen osalta. Itseasiassa siitäkin syystä että osaltani homma ei muuttuisi millään muullalailla kuin että saisin todennäköisemmin enemmän vistejä kuten jo mainitsemani s24.lla jossa naiset ei vastaa ollenkaan viesteihin vaikka a. lähestyn ikäisiäni b. asuvat samassa maakunnssa c. luen että myös itse sovin naisen profiiliin d. kirjoitan asiallisia ja huolellisia viestejä vain kyseiselle naiselle.
        Toisekseen mitä olen harvoin saanut naisilta aloitteen ja päässyt parisuhteeseen ovat he olleet asiallisia, mukavia ja juuri sellaisia joita olen profiilissanikin naisen toivonut olevan.
        Lauseestasi näkee että et saa mieleisiäsi aloitteita ja käännät vastuun miehille " ja oisit tyytyväinen vai jos sulle tekis alotteita vain ne ei-kiinnostavat läskit tyttömät yh:t yms.? "
        Mun deittailu ehdotuksessa jäisi juurikin ne miesten epäasialliset viestit pois koska tiedän että suurinosa naisten viestiboxiin saapuneista viesteistä on törkeyksiä. En jää ollenkaan jalkoihin sen tiedän mutta naiset eivät edes löydä mua kun käyttävät aikaa niiden törkeiden ja asiallisten avausten tutkimiseen. Nyt naiset saisivat hakea mieleistään ja myös miehet joutuisivat todella panostamaan profiiliin erottuakseen. Siksi kehunkin profiilin tärkeyttä sillä itse saan useinmiten kehuja itseasiassa viimeksi tänä aamuna siitä että profiilini on "hauska, valloittava ja paras näkemäni" Taidanpa ottaa kopin tuosta viehättävästä naisesta ja katsoa onko hänessä vaimo matskua;)

        "Mun deittailu ehdotuksessa jäisi juurikin ne miesten epäasialliset viestit pois koska tiedän että suurinosa naisten viestiboxiin saapuneista viesteistä on törkeyksiä."

        Mutta kun ne vastauksetkin voi olla ihan mitä sarjaa vaan, ja sitten jo kaduttaa että tuli otettuakaan kyseiseen tyyppiin yhteyttä. Jotkut on alkuun kohteliaita, mutta jos sitten ilmenee jotain miksi kiinnostus laantuu, alkaa se hillitön vitttuilu ja raivokas törkyjen ryöpytys..

        "myös miehet joutuisivat todella panostamaan profiiliin erottuakseen. "

        Ihan samoin siihen kannattaa nytkin panostaa jotta erottuis niistä muista alotteen tekijöistä.

        "ottaa jo heti pannuun jos tulee rukkaset? "

        No sitten vaan etiäppäin jos siltä näyttää. Tokihan se hetken harmittaa kun sen verran harvoin tulee niitä oikeesti kiinnostavia ja sitten se on 99% varmuudella niin että tällästä miestä en kiinnosta.

        "Kuitenkin nainen on se joka päättää suhteen alun "

        Höpö höpö. On se vaan kumma että tässä on menny jo vuosia enkä oo saanu päättää että alotan suhteen just niiden miesten kans jotka mua ois kiinnostanu!? Vai oiskohan sillon nää miehet päättäny että suhde ei ala?
        Ihan samoin sinäkin voit päättää suhteen alotuksesta, mutta sullekaan tuskin kelpaa ihan kuka tahansa. Näin sinäkin päätät jatkaa mieluummin sinkkuna ja se susta kiinnostunu nainen ei tosiaan saanu päättää suhteen alotusta.


    • Hupsut miehet!

      Kuvitteletteko te, että jos aloitteen tekeminen on sallittua vain naisille, teidän viestiboksi kohta pursuaa niiden nättien, parikymppisten, hoikkien ja lapsettomien naisten viestejä?

      • Precis.

        Todennäköisyys, että miehen aloite "hukkuu" asiattomien ja muuten huonojen joukkoon on olemassa vain, jos hän lähestyy niitä naisia, joita kaikki muutkin lähestyvät. Nämä naiset eivät hänelle tule aloitetta tekemään jatkossakaan.

        Jos mies lähestyy tavallista naista, jolle aloitteita ei tule kuin alkuun ja sen jälkeen hyvä jos viikoittain, niin ei hän massapostittajien joukkoon huku. Jos nainen ei vastaa niin se tarkoittaa vain, ettei hän ole kiinnostunut.


      • -M-
        helka kirjoitti:

        Precis.

        Todennäköisyys, että miehen aloite "hukkuu" asiattomien ja muuten huonojen joukkoon on olemassa vain, jos hän lähestyy niitä naisia, joita kaikki muutkin lähestyvät. Nämä naiset eivät hänelle tule aloitetta tekemään jatkossakaan.

        Jos mies lähestyy tavallista naista, jolle aloitteita ei tule kuin alkuun ja sen jälkeen hyvä jos viikoittain, niin ei hän massapostittajien joukkoon huku. Jos nainen ei vastaa niin se tarkoittaa vain, ettei hän ole kiinnostunut.

        Ei siihen viestitulvaan mitään ihmeitä vaadita. Monet tapaamani naiset ovat stressaantuneena valitelleet viestin suurta määrää ja ihan tavallisen tasokkaita naisia he ovat olleet. En minä ainakaan suostu pudottamaan rimaani niin alas että yhteensopivuus kärsii.


      • -M- kirjoitti:

        Ei siihen viestitulvaan mitään ihmeitä vaadita. Monet tapaamani naiset ovat stressaantuneena valitelleet viestin suurta määrää ja ihan tavallisen tasokkaita naisia he ovat olleet. En minä ainakaan suostu pudottamaan rimaani niin alas että yhteensopivuus kärsii.

        Vielä kerran siltä varalta, ettei äskeinen viestini mennyt perille:

        Eivät ne tasokkaat naiset tekisi sinulle aloitteita silloinkaan, vaikka vain naiset voisivat niitä tehdä, elleivät he nyt niitä tee. Joko arvioit väärin "tasosi" tai sitten et vain ole kiinnostava. Siis jos viestejä ei nyt tule tai tulee vain vääriltä naisilta.


      • -M-
        helka kirjoitti:

        Vielä kerran siltä varalta, ettei äskeinen viestini mennyt perille:

        Eivät ne tasokkaat naiset tekisi sinulle aloitteita silloinkaan, vaikka vain naiset voisivat niitä tehdä, elleivät he nyt niitä tee. Joko arvioit väärin "tasosi" tai sitten et vain ole kiinnostava. Siis jos viestejä ei nyt tule tai tulee vain vääriltä naisilta.

        Omantasoiseni naiset saavat niin paljon viestejä etteivät edes ehdi miettiä minulle kirjoittamista. Olkoon se taso vaikka normaali . Eiköhän heistä edes joku kirjoittaisi minullekin ilman sitä viestitulvaa.


      • noniin :D
        -M- kirjoitti:

        Ei siihen viestitulvaan mitään ihmeitä vaadita. Monet tapaamani naiset ovat stressaantuneena valitelleet viestin suurta määrää ja ihan tavallisen tasokkaita naisia he ovat olleet. En minä ainakaan suostu pudottamaan rimaani niin alas että yhteensopivuus kärsii.

        "En minä ainakaan suostu pudottamaan rimaani niin alas että yhteensopivuus kärsii."

        Eli päätät suhteen alotuksesta olla alottamatta sitä.

        "Omantasoiseni naiset saavat niin paljon viestejä etteivät edes ehdi miettiä minulle kirjoittamista."

        Eiköhän kiinnostaville ehdi aina kirjottaa. Ehkä et vaan kuitenkaan ole heidän tasoinen eikä he halua pudottaa rimaa alemmas.


      • -M-
        noniin :D kirjoitti:

        "En minä ainakaan suostu pudottamaan rimaani niin alas että yhteensopivuus kärsii."

        Eli päätät suhteen alotuksesta olla alottamatta sitä.

        "Omantasoiseni naiset saavat niin paljon viestejä etteivät edes ehdi miettiä minulle kirjoittamista."

        Eiköhän kiinnostaville ehdi aina kirjottaa. Ehkä et vaan kuitenkaan ole heidän tasoinen eikä he halua pudottaa rimaa alemmas.

        Ei tämä minun keksintö ole vaan monet tapaamani naiset ovat sanoneet suoraan etteivät ole ehtineet tehdä aloitteita kenellekään. Viestejä tulee niin paljon.


      • niin, tai sitten
        -M- kirjoitti:

        Ei tämä minun keksintö ole vaan monet tapaamani naiset ovat sanoneet suoraan etteivät ole ehtineet tehdä aloitteita kenellekään. Viestejä tulee niin paljon.

        eivät vaan viitsi sanoa sitä todellista syytä, miksei joillekin vastaa. Vaikka ehkä ne viestitulvat päteekin niiden 10% naisia kohdalla joita kaikki miehet tavottelee..
        Ja tietenkään useimpien naisten EI TARVI tehdä alotteita kun niitä tulee ihan riittävästi miehiltäkin!


    • naisille aloitteet

      Se on vaan kun helka miehet lähestyy viestellään 50% naisista mutta naiset vain sitä 10% että paljon laajemmalle jakautumalle.

      Itse liittyisin välitömästi semmoiselle nettisaitille missä vain naiset voi tehdä aloitteita.
      Jäisi sitten pois nämä naisten "itkemät" seksivonkaajat, pelimiehet ja varattujen miesten viestit pois mutta silloinhan mitattais todellisten naisten halukkuus ja tahtotila nettideittailuun.

      Itsekkin lopetin aloitteiden teon naisille kun huomasin että huomattavasti pidemmälle pääsimme sillä naisen tekemällä aloitteella ja paljon sainkin naisten tekemiä aloitteita kun rohkaisin ja mainitsinkin tuon profiilissani.
      Nämä naiset joille tein aloitteita olivat ihan samanlaisia kuin nämä naisetkin jotka minuun ottivat yhteyttä.
      Siksi koin turhauttavana kun monesti vastauksia en saanut ja hukuinko tavismiehenä sitten tavisnaisten saamiin viesteihin?

      Kyllä joka tuutista tulee tuota tasa-arvoa niin miksei tässäkin naisten aloitteissa?

      • scrg

        "Siksi koin turhauttavana kun monesti vastauksia en saanut ja hukuinko tavismiehenä sitten tavisnaisten saamiin viesteihin? "

        Varsin todennäköistä. Hyvä, että sentään sait naisilta joitain aloitteita.

        Oma yritys omannäköisellä (kuvattomalla) profiililla ei saanut koskaan yhtään viestiä. Lähetin vastaanottajalle personoituja viestejä, kohteet mielestäni huolellisesti valikoituina ja tällä tavalla sai yleensä jonkinlaisen vastauksen. Yhteydenpito hiipui eri vaiheessa naisen aloitteesta, josta osasin päätellä vain että kiinnostavampiakin vonkaleita verkossa pyöri. Yllättävä poikkeus kaavaan oli tapaukset, jossa naisen äidinkieli muu kuin suomi eli viestittely englanniksi ja näissä eteneminen sujui aina paljon paremmin. Syyksi epäilen, että kielimuuri ym. rajoitti heille tulevaa viestitulvaa ja siksi asetelma ei ollut samalla tavoin se, että mies oli vain yksi monista, joka oli helppo siirtää syrjään pois jatkosta.


    • scrg

      "Pitäisikö miesten siis lopettaa täysin aloitteiden teko... "

      Miksi miehet lopettaisivat?

      Omista nettideittailuista kulunut 10 vuotta, joten en tiedä nykytilannetta tarkoin, mutta perusongelmat lienee edelleen:
      - on miehiä jotka "ampuu haulikolla" eli lähettää viestejä lähes kaikille naisille.
      - naiset hukkuu viestitulvaan, mutta eivät itse ole aloitteellisia.

      Systeemi voisi toimia paremmin niin, että jokaisen pitäisi oikeasti valita tietty joukko vastakkaisesta sukupuolesta kenen kanssa voisi haluta viestitellä. Siis vähän tinder-tyyliin: kyllä/ei, mutta niin, että esim. yhden "kyllä":n voisi antaa vain aina 9:ää "ei":tä kohden. Ja viestejä voisi lähettää vain, jos molemmilla kyllä.

    • Toinen vaihtoehto

      Miksi tapella näiden vanhanaikaisten nettisaittien kanssa, kun esim. Tinderissä voi viestitellä vain heille, jotka ovat myös sinusta kiinnostuneita. Kaikki machit ovat omalta osaltaneet johtaneet viestittelyyn, osan kans on sovittu, ettei jatkoa kannata suunnitella ja osan kans on käyty treffeilläkin. Mielenkiintoiseksi Tinderin tekee myös se, että samat naiset, joiden kriteereihin ei S24 treffeissä ole mahtunut, ovat mach-listalla.

    • naisille aloitteet

      Kysehän on siitä että jouduin panostamaan siihen profiilitekstiinikin ja kuviinikin että kuvattomanakin on vaikea saada aloitteita naisilta.
      Sen verran hyvä oli profiilitekstikin niin monet naiset ottivat vain jo siksikin yhteyttä ja nämäkin tiesivät kun ei meidän kriteerimme aivan ihan kohtaa mutta muutaman viestin laitoimme puolin ja toisin.

      Se mitä tuohon "haulikkoammuntaan" tulee niin miesten on melkein pakkotehdä sitä ja etenkin nuoremmassa ikäpolvessa ja ymmärrän kyllä mutta eipä se 40 naisten ikäluokasssa (omani ikäluokka) enää niin toimi että olisivat ja eläisivät siinä viestipaljoudessa.

    • ……………...

      Näin naisen näkökulmasta ehdottomasti toimivin tapa oli (ainakin minulle) laittaa yhdentekevä profiili, joka ei houkuta yhteydenottoihin, ja tehdä itse aloitteet hyvin mietityillä viesteillä. Toimi, postilaatikko ei tukkeutunut, itse sai valita tahdin.

    • naisille aloitteet

      Juuri paljolti tuonlaisilta sainkin paljolti aloitteet.
      Välillä oli kieltämättä tosi naurettavat profiilitekstit ja kuvattomatkin ja siitä saimmekin jutun juurta aluksi mutta minua ei miehenä häirinnyt ja pitänyt millään tavalla "tyhmänä" naista vaikka aneeminen oli profiilitekstikin.
      Siinä sitten viestittelimme ja selvitimme asioita kunnes sitten monesti menimme treffeille ja ne on sitten oma tarinansa....
      Ja paljon toimivampi kun nainenkin osoittaa minulle kiinnostavuuden itseänikin kohtaan tekemällä aloitteen.
      Hyvä niin....kun kaikki sen käsittäis ja ymmärtäis.

    • Hyvin toimii

      Olen siis mies ja pitänyt muutaman kuukauden profiilia eräällä toisella deittipalstalla ja profiilissa ei ole kuin muutamat perustiedot; ikä, ruuminrakenne, asuinpaikka sekä kuva ja hyvin on toiminut.
      Naisilta saa sellaista muutamaa yhteydenottoa per kuukausi, itse en ole tehnyt ainoatakaan aloitetta.

    • Entertainer

      Mulla on pieniä vaikeuksia tajuta erästä naista jonka kanssa olen tässä viestitellyt. Nainen alkoi vaikuttaa passiiviselta ja vastaili just ja just niihin mun kirjoittamiini juttuihin, ei koskaan mitään "extraa". Se ei koskaan esim. kysele multa mitään eikä aloittanut keskusteluja. No päättelin sitten siitä että tätä ei kiinnosta, mutta muutaman päivän hiljaiselon jälkeen se sitten laittaa viestiä jossa ihmettelee kun musta ei ole kuulunut. No ajattelin että ehkä se nyt olis taas innostunut ja yksinhuoltajana sillä on varmaan kiirettä lapsien kanssa (vaikka sen ramppaaminen whatsapissa vähän väliä kertookin toista), mutta ei, sama homma jatkuu. Jos mä en ensin laita viestiä niin päivät menee hiljaisesti ohi eikä sieltä juuri hääppöistä vastausta tule kirjoituksiini. Ilmeisesti muija pitää mua ihan pellenä ja pelkkänä päivän viestipiristeviihdyttäjänä? Kyllä kai naiset tykkää kun miehet viihdyttää, mutta rajansa kaikella, saakeli soikoon.

      • kfkgkf

        Noita energiansyöppöjä on nähty täälläkin. Aina vain vähemmän ja vähemmän riittää sietokykyä olla kenenkään yksipuolinen viihdyttäjä. Parempi vain, että prinsessakompleksi selviää jo heti alussa


      • Luottamus.kunniaan

        Tämä itsekin koettu yhden mimmin kanssa. Aika pitkään juteltu niitä näitä, ja viestitelty vieläkin enemmän. Kummatkin lääpällään toiseen?. Toki viestittely tapahtunut perinteisellä TXT viestillä, kik mesellä ja skypellä. Oli hauska katsoa omasta vakituisesta numerosta whatsapissa milloin nainen touhuu puhelimensa kanssa. (On se hassua jos puhelin kotona yksin touhuu, kun neiti on kaupassa yms. :) ) Treffipalstalta kun tapaa likan, pitää hieman olla varuillaan minkä numeron antaa. Viestipiristeviihdyttäjän rooli osuu tässä kohtaa helvetin hyvin:D


      • 11plus20

        Mikset pyydä sitä treffeille? Mitä itse oikein ajat takaa?


      • Entertainer
        11plus20 kirjoitti:

        Mikset pyydä sitä treffeille? Mitä itse oikein ajat takaa?

        Ehdotin näkemistä tänäviikonloppuna, mutta sille tuli varsin yllättäviä viimehetken esteitä joiden takia jouduttiin siirtämään. Katsotaanpa mitä seuraavalla kerralla.


      • hyväsentään
        Entertainer kirjoitti:

        Ehdotin näkemistä tänäviikonloppuna, mutta sille tuli varsin yllättäviä viimehetken esteitä joiden takia jouduttiin siirtämään. Katsotaanpa mitä seuraavalla kerralla.

        Hyvä, että edes etukäteen ilmoitti. Itse istuskelin viime lauantaina terassilla odottamassa tunnin verran eikä 52 v. mies ilmestynyt ollenkaan. Ja oli nähnyt minut jo kerran aikaisemmin eli ei ollut mikään karkuun juoksukaan...


    • Normaali_Mies

      Suomalaisilla naisilla viiraa päässä ja pahasti. Mulla on aiheesta vuosikymmenien kokemus sekä normaalielämästä, että nettideitistä ja sosiaalisesta mediasta. Ei ihme, että tämä maa on kohta täynnä yksinhuoltajia. ihme sekin, että niitä suhteita syntyy edes sen lapsen alulle laittamisen verran.

    • kiselle

      On kyllä tällä naisella niin erilaiset kokemukset!! Esim. Tinderissä tykkäyksiä tulee, mutta miehiltä ei tule tosi harvoin keskustelun avauksia. Tai sitten ne on tasoa: "Moi.", eikä vastaukseen tule muuta kuin ehkä toinen "Moi." Sanoisinkohan että olen itse aloittaja 8 tapauksessa kymmenestä. Ja nekin tyypit jotka viestittelee, lopettaa sen parin ihan ympäripyöreän lauseen jäkeen kuin seinään, ei mitään loppukommenttia että ei taida ihan matchata meillä sittenkään. Miehet on myös täysin aloiteettomia pyytämään treffeille. Ja jos pyytää niin aina on "jotain". Vitsi kun on huvittanut niillä kerroilla kun treffit on saanut "kinuttua". Olen aika näyttävä nainen ja treffien jälkeen viestejä tulee kyllä kiihkeästi että Wau, olipa kivaa, oletpa ihana, nähdäänkö huomenna... mutta sitä ennen aktiivinen nainen on selvästi tuomittu "epätoivoiseksi" eikä tapaaminen ole kiinnostanut lainkaan. No valitettavasti sitten treffien jälkeen ei paria tapausta lukuunottamatta minulla ole ollut kiinnostusta enää tavata. Se ensi vaikutelma saamattomuudesta on ollut vähän liian vahva. Joten turhaan kundit ruikutatte, passiivisia on teissäkin, ainakin aikuisten puolella.

      • reggi56556

        Onko Tinderissä aikuisiakin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe