Ulakeskus tulee poistaa heti ja tilalle laitettava UBER kaltainen tilauskeskus.
Perustelut: Autoilijat maksavat aivan turhasta tuota organisaatioa ja keskusteltu on asiasta, mutta keskusmiehet ovat tehneet siitä mahdottoman ja haluavat vain säilyttää omat työpaikkansa eikä se enää palvele meitä eikä asiakkaita.
Keskus on 50-60 lukua.
Poistakaa heti tuo typeryys.
Tilauskeskus
11
134
Vastaukset
- sdfgtjhyui
Oletkohan nyt harkinnut lausuntoasi ihan loppuun saakka? Mulla ei ainakaan perse kestäisi ajaa uberin listoilla. Enkä muutenkaan tahtoisi lihottaa jonkun piilaakson miljonäärin lompakkoa.
Tämän hetkisellä liikevaihdolla laskettua uber tulisi maksamaan 2500€/kk. Nykyinen keskus 250€/kk - uber
En tarkoita uberia vaan sen kaltaista netti tilaus keskusta ja se puppua tuo hinta. Sen saa alle 200€ jos ja kun kaikki siihen liittyvät ja homma toimii realiajassa.
- piugpiye
Uberin hinta on 20% bruttoliikevaihdosta, sano mitä sanot. Oma autoni tuottaa keski. 15.000€/kk. Laskeppa siitä 20%. No paljonko Uber kynii?? Miten joku uuvatti tollasta edes ehdottaa? Tuolla hinnalla ajavat vain urvelot Uber POP palvelun kuskit, kun heillä on hinku päästä ajamaan hinnalla millä hyvänsä. Mokomatkin Uberuuvatit!
- kumpaa kannattaa käyttää
piugpiye kirjoitti:
Uberin hinta on 20% bruttoliikevaihdosta, sano mitä sanot. Oma autoni tuottaa keski. 15.000€/kk. Laskeppa siitä 20%. No paljonko Uber kynii?? Miten joku uuvatti tollasta edes ehdottaa? Tuolla hinnalla ajavat vain urvelot Uber POP palvelun kuskit, kun heillä on hinku päästä ajamaan hinnalla millä hyvänsä. Mokomatkin Uberuuvatit!
Kun siinä tienposkessa istuu autossa ja odottaa asiakkaita niin ei niitä tule koskaan jos ei markkinoi. Vähintään teippaukset autoon, mutta niillä lienee saa yhden asiakkaan viikossa.
Ehkäpä Google haku ja sinne hyvät hakusanat, sekä linkki omille sivuille. Nämäkin maksaa tehdä ja ylläpitää.
Jos liityt Uber keskukseen ja saat sieltä jatkuvan asiakasvirran ilman mitään omaa työtä, niin kyllä 20% on varsin kohtuullinen. Jopa superedullinen kun vertaa siihen että mitä joutuisi maksamaan markkinointiin jotta saisi saman tuloksen.
Ja tällöin ei tarvitse autoonkaan niitä kalliita taksilaitteita. Riittää iPhone älypuhelin tai vastaava. Tai eihän niitä tietenkään vastaavia ole, mutta joku älypuhelin.
On tuo Uberin kuluralenne laskettu niin taidokkaasti, että on siinä "vanhan järjestelmän" vaikea pärjätä mukana. - Piukpiye
kumpaa kannattaa käyttää kirjoitti:
Kun siinä tienposkessa istuu autossa ja odottaa asiakkaita niin ei niitä tule koskaan jos ei markkinoi. Vähintään teippaukset autoon, mutta niillä lienee saa yhden asiakkaan viikossa.
Ehkäpä Google haku ja sinne hyvät hakusanat, sekä linkki omille sivuille. Nämäkin maksaa tehdä ja ylläpitää.
Jos liityt Uber keskukseen ja saat sieltä jatkuvan asiakasvirran ilman mitään omaa työtä, niin kyllä 20% on varsin kohtuullinen. Jopa superedullinen kun vertaa siihen että mitä joutuisi maksamaan markkinointiin jotta saisi saman tuloksen.
Ja tällöin ei tarvitse autoonkaan niitä kalliita taksilaitteita. Riittää iPhone älypuhelin tai vastaava. Tai eihän niitä tietenkään vastaavia ole, mutta joku älypuhelin.
On tuo Uberin kuluralenne laskettu niin taidokkaasti, että on siinä "vanhan järjestelmän" vaikea pärjätä mukana.Kyllä mun täytyy sanoa, että olet pihalla, kuin lumiukko! Huomaan, ettet ymmärrä alasta tuon taivaallista. Tajuatko, että minä maksaisin jonnekkin Jenkkilään joka ikinen vuosi 36.000€??? Nyt selviän parilla-kolmella tonnilla ja ainakin meillä on asiakasmarkkinointi hyvässä reilassa. 01000700 on yleisessä tiedossa....
Mistä näitä uuvatteja riittää? - fghjykuilo9
Uberin hinta on vakio 20% kaikkialla maailmassa.
- dfbgnmj,k.ilo
kumpaa kannattaa käyttää kirjoitti:
Kun siinä tienposkessa istuu autossa ja odottaa asiakkaita niin ei niitä tule koskaan jos ei markkinoi. Vähintään teippaukset autoon, mutta niillä lienee saa yhden asiakkaan viikossa.
Ehkäpä Google haku ja sinne hyvät hakusanat, sekä linkki omille sivuille. Nämäkin maksaa tehdä ja ylläpitää.
Jos liityt Uber keskukseen ja saat sieltä jatkuvan asiakasvirran ilman mitään omaa työtä, niin kyllä 20% on varsin kohtuullinen. Jopa superedullinen kun vertaa siihen että mitä joutuisi maksamaan markkinointiin jotta saisi saman tuloksen.
Ja tällöin ei tarvitse autoonkaan niitä kalliita taksilaitteita. Riittää iPhone älypuhelin tai vastaava. Tai eihän niitä tietenkään vastaavia ole, mutta joku älypuhelin.
On tuo Uberin kuluralenne laskettu niin taidokkaasti, että on siinä "vanhan järjestelmän" vaikea pärjätä mukana.Ketjun aihe olikin että poistetaan vanha keskus ja otetaan uber tilalle. Uber on ihan aikuisten oikeasti helvetin kallis verrattuna nykyiseen keskukseen. Se on fakta eli turha siitä on inttää. Uberin hinta on autoilijalle tällä hetkellä keskimääräisellä liikevaihdolla mitattuna kymmenkertainen verrattuna olemassa olevaan järjestelmään. Nykyinen kuukausimaksu sisältää jo ne laitteetkin.
Hinnan puolesta Uber tuskin saa yhtään oikeaa taksia liittymään välitykseensä. Jos muutosta haluaa niin mielummin virolaisten taksify koska sekin on Uberia halvempaa.
- Lege4
Ensimmäinen rivi on ala-arvoista ulostetta.
Keskuksia voi perustaa melko vapaasti, mutta eihän se tarkoita sitä, että olemassa oleva keskus pitäisi poistaa.
Kun Lidl tuli Suomeen, niin eihän Citymarkettia tai Stockmannia poistettu.
Ihan sama on tässäkin. Jos uber tai joku muu uusi toimija tulee välittämään tilauksia, niin eihän nykyisten keskuksien ole heti pakko lopettaa toimintaansa.
Elämä jatkuu ja kilpailu kovenee. - dfgrtjyhuil8o9
"" Autoilijat maksavat aivan turhasta tuota organisaatioa""
Uberissa maksat aivan turhasta vielä isompaa jenkkiläistä organisaatiota joka ei tasan tarkkaan maksa edes verojaan suomeen. Kaiken lisäksi se organisaatio ottaa 20% liikevaihdosta mikä on täysin pöyristyttävä välistäveto.
Ehkä jotain perspektiiviä hinnan(20%) kohtuuttomuuteen tulee kun vertaat sitä vaikka polttoainekuluihin jotka on noin 8% liikevaihdosta.
Niissä maissa missä Uberista on tullut suosittu(esim Intia ja USA), ei ole ollut edes kohtuullisesti toimivaa taksijärjestelmää. Jenkeissäkin koko taksiliikenne on täysin erilaista autoilijan kannalta katsottuna ja kun siihen sitä peilaa niin Uberin suosio on siellä ymmärrettävää.
Täällä Suomessa se on järjettömän kallista varsinkin kun samanlaisen palvelun Virolainen taksify tuottaa murto-osalla Uberin hinnasta ja paikalliset välityskeskukset vielä sitäkin halvemmalla.- Hyvin sanottu...
Se on just näin. Kiitos.
- jårki käteen
Miteköhän yber mahtaisi hoitaa kouluajojen laskutukset reitti suunnitelmat ,päivittäiset muutokset, reittien kilpailutukset. ym... Ja miten soteajot kelakyydit ja niiden laskutukset. ja mummojen erityistoiveet yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta3024772Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2741460Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661406eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1141222Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1051218- 851158
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1321138Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä591066- 172918
Palsta sekosi lopullisesti?
Taidan mennä päikkäreille. Oliko hän nyt muka oikeasti äsken täällä ja kirjoitti, että täytyy unohtaa? Todistakaa se. Ki15871