Hyvinkään "paras" kuntosali!!!!

linka

Ei voi olla noin vaikeaa kuntosalilta eroaminen! Olen kaksi vuotta yrittänyt päästä eroon tuosta huijaus firmasta ja vaikeaa on!
Kyllä täytyy ihmisen olla tyhmä kun tommoseen menin liittymään..
Todella toivon että kukaan ei ole niin typerä että menee liittymään moiseen paskafirmaan!
Ovat kiinnostuneita asiakkaasta tasan sen aikaa että saavat kusetettua jäseneksi ja sitten oletkin vuoden jumissa.
Todella töykeä henkilökunta varsinkin jos yrotät antaa palautetta tai parannusehdotuksia.

Pakko oli päästä kiukkua purkamaan jonnekin ja antaa ajattelemisen aihetta potentiaalisille kuntoilun aloittajille, olkaa viisaita ja tehkää se muualla kuin Uudenmaankadulla!!

28

4153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus sinulle

      Sitä voi hankkia perus punttivälineistön kotiin, käsipainoja säädettäviä ja levytangon ja jonkun kuntolaitteen, jossa ylätalja ja jalkavehje ja ehkä joku taljavirityskin. Leuanvetotangon voi kanssa kotiin rakentaa ja vinopenkin pystyy kehittämään tilapäisesti/purettavan kotiin.

      Tämä kaikki äsköinen tavaramäärä samaan hintaan, kuin mitä 1 - 1,5 vuoden salikortti maksaa. Markkinoilta hyvä kehonrakennus tai fitness treeniohjelma kirja missä ohjeita myös kotiharjoitteluun ja treeni ohjelma. Youtubesta vaikkapa Team MM Gymlog Tube videoita katsomaan, missä kattavat treenitavat salille ja salilaite liikkeitä korvaavia tekniikoita, joihin riittää kotivälineet ja eri tekniikat, joissa ei kuntosali laitteita välttämättä tarvita.

      Kaiken tämän pystyy tekemään siis kotona.

      • linka

        Kiitos vinkistä :)
        Olen jotain pikkumööpeleitä (matto, leuanvetotanko, painoja yms.) hankkinutkin ja niillä jumppailu toimii oikein hyvin.
        Mulla on tällä hetkellä fyysisesti hyvin vaativa työ eli pysyn hyvässä kunnossa ihan vahingossa :) liittyessäni tuohon pa*kasaliin, olin siistissä sisätyössä, jossa ei saanut hyötyliikuntaa kun kahvia hakiessa.
        Toki juoksua ja sen sellaista tulee harrastettua lisäksi.
        Eniten varmaan ärsyttää tän kyseisen salin omistaja joka julkisuudessa antaa ymmärtää salilta eroamisen olevan jopa mahdollista. Suksikoon kuuseen.


      • linka

        Kiitos vinkistä :)
        Olen jotain pikkumööpeleitä (matto, leuanvetotanko, painoja yms.) hankkinutkin ja niillä jumppailu toimii oikein hyvin.
        Mulla on tällä hetkellä fyysisesti hyvin vaativa työ eli pysyn hyvässä kunnossa ihan vahingossa :) liittyessäni tuohon pa*kasaliin, olin siistissä sisätyössä, jossa ei saanut hyötyliikuntaa kun kahvia hakiessa.
        Toki juoksua ja sen sellaista tulee harrastettua lisäksi.
        Eniten varmaan ärsyttää tän kyseisen salin omistaja joka julkisuudessa antaa ymmärtää salilta eroamisen olevan jopa mahdollista. Suksikoon kuuseen.


    • Straight Side Bob

      Kotiin kannattaa ostaa kuntoiluvälineistö niin säästyy homoseksuaalien riisuvilta katseilta & häpeättömiltä ehdotuksilta. Muutaman vuoden kävin eräässä kuntosalissa ja voin kertoa, että näin heteromiehenä tuntuu ahdistavalta kun alkaa tulemaan suoria ehdotuksia. Sateenkaari-miehille voisi perustaa ihan oman kuntosalin missä voisivat ihailla toisiaan päivät pitkät ja vertailla kenen pakaralihakset ovat tiukimmassa kunnossa.

      • perus jätkä

        Joko ne ovat kuntosalitkin omineet, hyi helvata. Homppelisoopaa tulee tv stä jo aivan riittämiin. Uskaltaakohan sitä uimalaankaan enään mennä.


      • Näin se menee
        perus jätkä kirjoitti:

        Joko ne ovat kuntosalitkin omineet, hyi helvata. Homppelisoopaa tulee tv stä jo aivan riittämiin. Uskaltaakohan sitä uimalaankaan enään mennä.

        Team MM Gymlogin treeniohje Youtubevideot ovat aika hyvää koulua puntin nostoon. Kaiken todellakin pystyy tekemään kotona ja ei tarvitse, kuin yksinkertaisen perusvälineistön, perus monitoimi kuntolaitteen, sekä treeni ohjelman, tietty oikea ruoka ja lopun ajan mahdollisimman paljon sohvalla löhöilyä, lepoa, nukkumista.

        Ei tarvitse jonottaa laitteisiin, joka katkaisee treenin, ja ei maksa mitään, eikä kulu aikaa ja vaivaa, rahaa edes matkoihin.

        Kuntosali astuu pakolliseksi vasta sitten, jos tähdätään fitness, tai kehonrakennus kisoihin vakavassa mielessä, jolloin kropan kaikkien lihasten hienosäätöön tarvitaan jo maksimaalista treeniä. Huomiota herättävään, lihaksikkaaseen ja tiukkaan kroppaan, erittäin edustavaan rantakuntoon päästään täysin kotikonstein, kun vain tunnetaan tekniikat mitä tehdä.


      • nogay
        perus jätkä kirjoitti:

        Joko ne ovat kuntosalitkin omineet, hyi helvata. Homppelisoopaa tulee tv stä jo aivan riittämiin. Uskaltaakohan sitä uimalaankaan enään mennä.

        Tuosta uimalasta puheen ollen, kerran uimalan suihkuosastolla joku muu mies tuli kysymään minulta kaipaanko selänpesua. En ole tuon jälkeen uimalassa vieraillut.


    • kunto

      Siis onko Hassisen kuntosali homosali.

      Onneksi kaupungilla on pari muuta salia kuten fit24 ja willan kuntosali.
      Onhan kuntosalin ihanuus sekin että käy tutulla kaveriporukalla, silloin on eri tatsi kuin kotona. Toiset voi auttaa ja toisinpäin.

      Ei se vuosikortti niin kallis ole. Joillain menee sama hinta kuukaudessa viinaan, kait viinapullokin maksaa 60€.

      • fifi24

        Fit24 ja Hassinen on nykyään samaa firmaa.


      • linka
        fifi24 kirjoitti:

        Fit24 ja Hassinen on nykyään samaa firmaa.

        Sama se mulle on vaikka olis seksuaaliset himot perkele kattilan kansiin tai vetäköön vaikka kissaansa mutta ottaa ihan tosissaan päähän tommonen natsimeininki ton salijäsenyyden kanssa. Ja ettei usko edes kuluttajasuojaviranomaista niin on ihme.
        Jännä nähdä miten pitkään pystyy porskuttamaan paskafirmansa kanssa!!
        Hän nyt on vaan rehellinen, väärin ymmärretty yrittäjäparka..voi vi**u sanon minä..


      • järkeä kehiin
        linka kirjoitti:

        Sama se mulle on vaikka olis seksuaaliset himot perkele kattilan kansiin tai vetäköön vaikka kissaansa mutta ottaa ihan tosissaan päähän tommonen natsimeininki ton salijäsenyyden kanssa. Ja ettei usko edes kuluttajasuojaviranomaista niin on ihme.
        Jännä nähdä miten pitkään pystyy porskuttamaan paskafirmansa kanssa!!
        Hän nyt on vaan rehellinen, väärin ymmärretty yrittäjäparka..voi vi**u sanon minä..

        linka,,, kun kerran ilet homo niin ole siellä salilla.

        Kaikille muille: sieltä pääsee eroom kuukauden irtisanomisella. Paitsi jos on itse tössinyt asiansa. Vaikuttaa että osa on holhouksen alla näissä asioissa.


      • linka
        järkeä kehiin kirjoitti:

        linka,,, kun kerran ilet homo niin ole siellä salilla.

        Kaikille muille: sieltä pääsee eroom kuukauden irtisanomisella. Paitsi jos on itse tössinyt asiansa. Vaikuttaa että osa on holhouksen alla näissä asioissa.

        Kyllä se meikäläisen seksuaalinen suuntautuminen liittyikin tähän aiheeseen todella väkevästi. No jos tuollaisen homofoobikon (jotka muuten lähes aina paljastuvat vain kaapissa oleviksi, omia tunteitaan pelkääviksi kyseisen vähemmistön edustajiksi) on pakko tietää niin ihan hetero olen ja se ei ollut jutun pointti.
        Asiakkaita kusettava ja naurettavuuksilla rahastava kuntosali ja siitä mahdottomaksi tehty eroaminen ja paikan epäammattimainen henkilökunta oli.
        Ei paljoa kuukauden irtisanomiset auta kun laskuja satelee vaikka on eronnut klubista ajat sitten. Paska firma, ei voi muuta sanoa.


      • 15+18
        fifi24 kirjoitti:

        Fit24 ja Hassinen on nykyään samaa firmaa.

        Omistaako Hassinen Fit24:n? Jos näin on niin miksei kaikki salit toimi saman nimen alla?


    • number 1

      Paras on kyllä Mäntykodin kuntosali, on hienot laitteet, eikä ole ruuhkaa siellä.
      Sinne pääsee terveyskeskuksen kautta, mikäli tarvitsee kuntoutusta esim. vaativan leikkauksen jälkeen tms.

    • järkeä kehiin

      linka ja muut homot. Nyt teillä on kaksi homosalia sitten kaupungilla missä voitte harijootella. Fit24 on laitteineen kyllä toimiva sali. Nytpä tiedän heterona karttaa sitä.

      Vielä kerran. Hyvästä kunnosta on helppo erota kuukauden irtisanomisajalla, ei ole mitään ongelmaa. Mutta kun asiakas on tössinyt asiansa, tekemällä ns välisopimuksia tms niin taas pätkähtää vuosi. Hassinen harrastaa juuri tuollaisia sopimuksia.

      Tavallisen kansalaisen on sieltä helppo erota kuukaudessa. Ei ole kellään onkelmaa. Paitsi nämä jotka ovat holhouksen alla ja eivät osaa hoitaa asioitaan, siihen saumaan Hassinen iskee. Jokainen kuntoilija Hyvinkäällä tietää että Hassinen on kammotus kuntomaailmassa

    • hinnat pomppas

      Hyvä kunto on mulle tuntematon sali, samoin tämä kovin parjattu Hassinen. Kävin mielenkiinnosta kurkkaamassa sivustoa niin ei voi kuin ihmetellä hintoja, millä ne perustelevat ne?? esim. vierailijan päiväpassi 29,95€ / kerta, jälkilaskutuksella sama tuote 80 € / kerta !! no huh, johan on päivälle hintaa. Plussaa se, että nettisivuilla kerrotaan hinnat ja paljonhan ne turhasta laskuttavat esim. maksutapamuutokset 12 % laskutettavasta summasta. Eiköhän maksutapamuutoksia haluavat yleensä painiskele rahan puutteen kanssa niin kannattaako lisätä ahdinkoa..
      ja jossain vaiheessa kannattaisi palveluntarjoajien miettiä mikä on oikeasti palvelua joka kuuluu jo kk-hintaan ja samalla hyvää asiakassuhteenhallintaa kun yrittää maksattaa kaikesta. Saas nähdä milloin Fit24 toimii samalla tavalla.

    • linka

      Voi hyvää päivää teitä itsetunnottomia, pikkukikkelisiä sikoja :D
      Tämä nainen sai kyllä taas aivan oikean käsityksen kaupungin miestarjonnasta..
      Kauheaa luettavaa, oikeasti. Tämä "homo" on kyllä erittäin iloinen ettei tuollaisten paskahousujen kanssa tarvitse olla oikeasti tekemisissä :)
      Ja mitä mun rahanhoitopolitiikkaan, seksuaalisiin mielihaluihin tai mielenterveyteen tulee niin uskoisin että tuollaiset homottelevat pikkusielut on ehkä viimeisiä joiden kannattaa arvostella.
      Jos tuolla tarkoititte sitä, että olen ollut tyhmä kirjoittaessani vuoden sopimuksen niin kyllä, olen, mutta luulin sen olevan purettavissa laillisesti.
      Alkuperäinen kysymys taisi liittyä jotenkin tuohon jäsenmaksun perimiseen ja salilta eroamisen vaikeuteen mutta en ole kovin yllättynyt vastausten tasosta, kyse on kuitenkin hyvinkäästä..

    • GluteusMaximuksetTiukat

      Mikä on totuus? Millä Hyvinkään kuntosaleista on eniten homo/bi bodaajia?

    • lilil

      Ylläolevaan kommenttiin kiteytyy kyllä lähes kaikkien vastauksien taso :D

    • Mahtavahomohymy

      Luen tätä koko ketjua naamallani mehevä ja Freddiemäinen mahtava homo-hymy.

    • hetskubodari

      Voisin veikata, että jos piilohomot salilla aiheesta yrittettäisiin tehdä kunnon tutkimus vosii olla aika raaistavaa lukemista perusbodarille. Nimeksi voisi laittaa "Piilohomous punttisaleissa, tuo vaiettu salaisuus".

    • KoppiKatuBodaus

      Ettekö ole kuulleet street-bodauksesta ja gangsta/vankikoppi bodauksesta? Tämä on uusinta uutta bodaus trendeissä, vaikkakin punttisaleja vanhempia keksintöjä nämä, koska juuri tällaisesta koko bodaus on saanut aikoinaan alkunsa.

      Ideana on tehdä treeniliikkeet nimenomaan ilman salivehkeitä, omaa kehonpainoa käyttäen katujen rappusia, kaiteita yms. hyväksikäyttäen. Käsipainot taidetaan gansta/vankikoppi treenisuuntauksessa tosin hyväksyä, mutta siinä menee raja, muut painot omia viritelmiä.

      Treenatun lihaksikkaan kropan saa näillä aikaan ja ei tartte salilla käydä ollenkaan. Ainoastaan jos ryhtyy bodauskisoihin asti tähtäämään, joutuu sitten jo salille menemään, mutta huomiota herättävän perus riittävän bodatun näköisen kropan saa muuten street ja gangsta/vankikoppi tekniikoillakin aikaan.

    • Homppix

      Kyl monet kuntosalit on ikävii ku niissä noita vuoden sitoutumisia. On kaupungissa onneksi saleja joihin voi ostaa vaikka kuukauden käyntioikeuden ilman sitoutumisia!

    • kinth

      Kauheeta rahastusta ja paskaa palvelua.
      Niillä sanoilla vois vaik mainostaa tota salia!

    • Mitestämä

      Kaupungin sali on ilmainen.. Vai eikö kelpaa?

    • Kunnottaja

      Onko Hassisen homosali vielä pystyssä?
      Homous on näemmä muotia hvk.

      Onko tulossa lisää oikeita saleja kaupunkiin. Siis heterosaleja.

    • KuntoKohdallaan

      Hassinen on liikemies, ja toimii asiallisesti. Kunnottajalla on ongelma, jos ei uskalla mennä Hassisen koneita polkemaan.

    • Veteraan

      Kaupungin sali Pihkalassa, ilmainen, auki 07.00-21.00...vanhat laitteet mutta ehjiä, äijä sali...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe