Heikkolahjanen

Mikä on? Onko Mikä?

Miksikähän nuo pettjämiehet ovat aina hieman heikko lahjasia tyyppejä. Ei ihan kehareita mutta hieman yksinkertaisia älykkyystasolta. Ehkä joitakin asioita pystyvät hallitsemaan ja osaavatkin mutta sitten on tämä ajattelukyky ja asioiden kokonainen hahmottaminen on hukassa. Aivan kun työpaikallakin keskustelisi älykääpiön kanssa työasiosita kun joutuu asioita hoitaan työpaikan pettäjämiesten kanssa.

51

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sentään

      Tuskin nyt sentään. Kyllä niitä on ihan älykkäitäkin miehiä , jotka pettää (jos ajatellaan työasioita tässä älykkyydessä). Enemmän tunnepuoli on sitten vajavainen ja jotain häikkää siellä suunnassa. Oma ex on erittäin merkittävässä työssä, tiedän monia johtotason ihmisiä, jotka ovat pettäneet. Ja onhan ihan presidentit moista harrastaneet monissa maissa Suomea myöten.
      Mutta tuon tunnepuolen kanssa voin sanoa, että kun oma ex paljastui ja asioita puitiin, siinä kyllästyksiin mieleen, tajuaako hän yhtään mitään. Ei taida tajuta vieläkään. Yksityiselämä sillä nyt ihan sekaisin, mutta töissä menee kyllä lujaa.

      • Aloittja

        Olisko se kuitenkin hieman autistinen?Se huippuvirka ei takaa mitään suurta älykyttä.


    • valonpisara2

      Todellakin pettäjämiehet eivät ole tyhmiä, osaavathan he juonia pettämisiään niin ettei puoliso tai sukulaiset aavista mitään. Työt hoidetaan hyvin, lasten kanssa ollaan kunnon isää. Ostetaan kaikenlaista jotta vaimo ei epäile mitään, ollaan kotona hiljaisia, vaisuja, vardinkin kun on pienestä paikkakunnasta kyse. Odotappa vaan kun lähdetään sinne työreissulle tai vaimon luvalla ryyppyreissulle niin katiskat heitetään veteen samoin tein. Pettäjät ovat tunnevammaisia, kykenemättömiä rakastamaan ketään muuta kuin itseään, valehtelevat jos muuta väittävät.

      • Aloittja

        Niin entäs ne jotka todella osaa rahan kautta ajatella asioita mutta muutoin ovat aikalailla muulla alueella hieman yksinkertaisia mutta raha-arvon ymmärtävät. Pettäjämies ymmärtää pettämisen kuonta mutta ei juuri sitten muuta?


    • Mäc Gaiver

      En minä ole heikko lahjasia tyyppi enkä kehari tai hieman yksinkertaisia älykkyystasanteelta. Se vain on niin ku menen paariin niin muijat ui liiveihin ja haluu imettää. Onnellisesti olen naimisissa mutta paarissa käyn non kerran viikossa matsin jälkeen.

      • Alottja

        Niin sitä omaa rajaa ei sinulla siis kuitenkaan ole vaan meet muiden virrassa kuten heikkolahjaset tekee


    • //--//

      Ei ole mitään tekemistä lahjakkuuden kanssa.

      Paitsi tietysti lopputulos... Heikkolahjaisen pettäjän on tyydyttävä niihin naisiin, joita onnistuu saamaan. Kai heitäkin voi olla määrällisesti yhtä enemmän, kunhan tasot kohtaavat.

      • Alottja

        Niin samankaltaisuus vetää puoleensa. Samankaltaisuuden vetovoima. Tietysti voi olla jo niin tyhmä ettei huomaa kuuluvansa sarjaan B.


      • Tunneäly

        Heikkolahjaisia henkisellä tasollaan! Puuttuu täysin tunneäly!


      • hetkinen??
        Alottja kirjoitti:

        Niin samankaltaisuus vetää puoleensa. Samankaltaisuuden vetovoima. Tietysti voi olla jo niin tyhmä ettei huomaa kuuluvansa sarjaan B.

        Ja kenes kanssa se heikkoälyinen on naimisissa? Vetikö heitäkin aikanaan samankaltainen vähä-älyisyys yhteen? Eli tästä voisi päätellä vaimonkin olevan yhtä tollo?


      • Alottaja
        hetkinen?? kirjoitti:

        Ja kenes kanssa se heikkoälyinen on naimisissa? Vetikö heitäkin aikanaan samankaltainen vähä-älyisyys yhteen? Eli tästä voisi päätellä vaimonkin olevan yhtä tollo?

        Niin -kenen kanssa heikkolahjanen on naimisissa, hyvä kysymys. Mikäs se saman kaltaisuuden voima on joka on heidät aikoinaan vetänyt yhteen? Noo, entäs jos molemmat ovatkin samanalaisia pettäjiä? Onko sellainen edes teoriassa mahdollista? Entäs jos se pettäjä on heikkolahjaisen kanssa naimisssa? Entäs jos on hyvä uskoisen ihmisen kanssa naimissa, tyhmä joka ei hoksaa mitään? Tyhmä joka ei usko vaikka kerrottaisiin, suttuu vain jos joku uskaltaa kertoa. Luulee että ihmiset ilkeyttään kertovat hänelle valheita ja luulee että ihmist typeryyttään jatyhmyyttään puhuvat mitä puhuvat?


      • tosi noloa
        Alottaja kirjoitti:

        Niin -kenen kanssa heikkolahjanen on naimisissa, hyvä kysymys. Mikäs se saman kaltaisuuden voima on joka on heidät aikoinaan vetänyt yhteen? Noo, entäs jos molemmat ovatkin samanalaisia pettäjiä? Onko sellainen edes teoriassa mahdollista? Entäs jos se pettäjä on heikkolahjaisen kanssa naimisssa? Entäs jos on hyvä uskoisen ihmisen kanssa naimissa, tyhmä joka ei hoksaa mitään? Tyhmä joka ei usko vaikka kerrottaisiin, suttuu vain jos joku uskaltaa kertoa. Luulee että ihmiset ilkeyttään kertovat hänelle valheita ja luulee että ihmist typeryyttään jatyhmyyttään puhuvat mitä puhuvat?

        Sinäkö sitten menit ja käräytit pettäjän kun et itsellesi häntä saanut? Tosi noloa.


      • Aloittja
        tosi noloa kirjoitti:

        Sinäkö sitten menit ja käräytit pettäjän kun et itsellesi häntä saanut? Tosi noloa.

        No en tiedä miten ja miksi ymmärsit viestini tuolla tavalla?


      • Olet.niin.nolo
        Aloittja kirjoitti:

        No en tiedä miten ja miksi ymmärsit viestini tuolla tavalla?

        Ei mikään ihme, että et ymmärrä, koska sä olet heikkolahjainen tollo.


    • evil de eville

      No eipä taida olla häävi työpaikka sinulla...?
      Miten muuten niin sata varmasti tiedät hoitavasi työasioita nimenomaan pettäjämiesten kanssa..? Oletko pettynyt jonkun heistä suhteen ja purat pahaa mieltäsi nyt haukkumalla heikkolahjaisiksi..?

      P.S. Peruskoulussa opetetaan laittamaan pilkkusäännöt ja yhdyssanat, eipä ole hurraamista yleissivistyksessäsi... Joten enpä nyt menisi tuolta pohjalta ketään heikkolahjaiseksi vielä haukkumaan.

      • Aloittja

        Noo, pikkujouluissa näkkee kaikenlaista. Nimenomaan näkkee. En ole pettynyt heihin ja enkä tule pettymään. Jos tuota sinun kirjoittamaasi tekstiä tutkii tarkemmin niin siinäkin löytyy kirjoitusvirheitä. Tuo tuollainen justiinsa että mitä tuossa kirjoittelet tuossa viittaa myös omalla tavallaan mustavalkoiseen ajatteluun.


      • evil de eville
        Aloittja kirjoitti:

        Noo, pikkujouluissa näkkee kaikenlaista. Nimenomaan näkkee. En ole pettynyt heihin ja enkä tule pettymään. Jos tuota sinun kirjoittamaasi tekstiä tutkii tarkemmin niin siinäkin löytyy kirjoitusvirheitä. Tuo tuollainen justiinsa että mitä tuossa kirjoittelet tuossa viittaa myös omalla tavallaan mustavalkoiseen ajatteluun.

        Kannattaisikohan sinun hankkia jotain muuta ajattelemisen aihetta kuin työpaikkasi pikkujoulut, joista kai on jo sentään toista kuukautta..?

        Mielenkiinnolla odotan lisävalaisua siihen, mitä virheitä löysit edellisestä tekstistäni. Onko mustavalkoista ajattelua, että osaa ja haluaakin osata kirjoittaa sujuvaa suomenkieltä? Omassa työssäni se kun on yksi perusedellytyksistä työn hoitamisessa.


      • aloittja
        evil de eville kirjoitti:

        Kannattaisikohan sinun hankkia jotain muuta ajattelemisen aihetta kuin työpaikkasi pikkujoulut, joista kai on jo sentään toista kuukautta..?

        Mielenkiinnolla odotan lisävalaisua siihen, mitä virheitä löysit edellisestä tekstistäni. Onko mustavalkoista ajattelua, että osaa ja haluaakin osata kirjoittaa sujuvaa suomenkieltä? Omassa työssäni se kun on yksi perusedellytyksistä työn hoitamisessa.

        Vastasin kirjotukseesi. Kukapa se nyt niin oikein kirjoittaa. Kirjoitan myöskin paljon työssäni ja tosi nopeasti. Tuo väittämäsi tuossa viittaa hieman mustavalkoiseen ajatteluun. Ehkä myöskin kirjoituksestasi jättäisin pilkun pois.


      • Kamoon
        evil de eville kirjoitti:

        Kannattaisikohan sinun hankkia jotain muuta ajattelemisen aihetta kuin työpaikkasi pikkujoulut, joista kai on jo sentään toista kuukautta..?

        Mielenkiinnolla odotan lisävalaisua siihen, mitä virheitä löysit edellisestä tekstistäni. Onko mustavalkoista ajattelua, että osaa ja haluaakin osata kirjoittaa sujuvaa suomenkieltä? Omassa työssäni se kun on yksi perusedellytyksistä työn hoitamisessa.

        Kunnon pikkujoulumokaajat muistetaan. Aina. Kiva kertoo niitä tarinoita, vuosienkin kuluttua.


    • tico tico

      Tyhmät ja hyvännäköiset pettää helpoimmin. Niin miehet kuin naisetkin.

      • juuu-u

        Toi on kyllä niin totta!


      • Ugly is ugly does

        Suurin osa tuntemistani pettureista ei nyt kyllä todellakaan ole komeita! Ja pettämään taipuvaiset naiset ne vasta rumiluksia ovatkin! Täytyy varmaa aina jakaa kun ottaja harvoin paikalle osuu?
        Miettikääpä lähipiirinne pettäjiä? Olisiko catwalk-kamaa?


      • Kmlmn
        Ugly is ugly does kirjoitti:

        Suurin osa tuntemistani pettureista ei nyt kyllä todellakaan ole komeita! Ja pettämään taipuvaiset naiset ne vasta rumiluksia ovatkin! Täytyy varmaa aina jakaa kun ottaja harvoin paikalle osuu?
        Miettikääpä lähipiirinne pettäjiä? Olisiko catwalk-kamaa?

        Kakkoset eivät ainakaan ole missejä! Ne kaksi jotka tunnen. Ennemminkin ylijäämäkamaa! Takertuvia kaiken lisäksi.


      • surullisiatapauksia

        Pettäjät ovat tunneälykkyydeltään tyhmiä ja luulevat olevansa hyvännäköisiä. Tai sitten heillä on ulkonäkökriisejä, ja he kohentavat egoaan hankkimalla hyvännäköisen rakastajan, ja muutenkin haluavat valloittaa hyvännäköisiä tai "hyvännäköisiä" ihmisiä. Melko surullista käytöstä. Osaavat he juonia, ja suunnitella pettämistään, osaavat puhua ihmisiä puolelleen ja liehitellä, mutta niillä taidoilla olisi noloa kehua. Mutta kaikki nämä ovelat taidot ovat harjaantuneet heille vain huonon itsetunnon takia. Tunnevammaisina he eivät ehkä koskaan koe rehellistä aitoa haavoittuvaista rakkautta, se olisi liian pelottavaa. Pitää olla varmuutta ja kokoajan joku nostamassa itsetuntoa, eli vaimo ja rakastajatar. Kaikki on vain teeskentelyä ja showta heidänlaistensa elämässä. Siksi he eivät koskaan myöskään rentoudu.


    • ------------

      Heikkolahjaiset jäävät kiinni. Eikä kukaan järkevä nainen sorru heikkolahjaisiin miehiin.

      Uskottomuus on ihan tavallista kaikissa ihmisryhmissä ja -tyypeissä.

      • Aloittja

        Niinhän ne yleensä jossakin vaiheessa jäävät kiinni. Pettäjät siis. Mutta eihän heikkolahjaista sortaa silti tarvitse ja eikä sitä huomaa tavallinen kaduntaaplaaja välttämättä kuka on heikkolahjainen ja eikä pientä kehitysvammaisuuttakaan huomaa. Toisinaan heikkolahjaiset ovat älykkäitä viisaampiakin se mikä tulee parisuhteisiin. Mutta mie vain ihmettelen kun pettäjät ovat yleensä sen oloisia miehiä ja naisia joilla on oikeasti lopulta elämässä tosi pienet ympyrät. Sitten olen huomannut pettäjiltä sellaisen piirteen että he kuvittelevat heti jos mies ja nainen juttelevat esim. jossain tilaisuudessa niin pettäjä luulee heti heillä olevan suhteen. Sitten ne helposti takertuvat toisten ihmisten vikoihin, virheisiin yms....jne.......


      • -netta-
        Aloittja kirjoitti:

        Niinhän ne yleensä jossakin vaiheessa jäävät kiinni. Pettäjät siis. Mutta eihän heikkolahjaista sortaa silti tarvitse ja eikä sitä huomaa tavallinen kaduntaaplaaja välttämättä kuka on heikkolahjainen ja eikä pientä kehitysvammaisuuttakaan huomaa. Toisinaan heikkolahjaiset ovat älykkäitä viisaampiakin se mikä tulee parisuhteisiin. Mutta mie vain ihmettelen kun pettäjät ovat yleensä sen oloisia miehiä ja naisia joilla on oikeasti lopulta elämässä tosi pienet ympyrät. Sitten olen huomannut pettäjiltä sellaisen piirteen että he kuvittelevat heti jos mies ja nainen juttelevat esim. jossain tilaisuudessa niin pettäjä luulee heti heillä olevan suhteen. Sitten ne helposti takertuvat toisten ihmisten vikoihin, virheisiin yms....jne.......

        Aika hämärää tarinaa... Siis onko sulla muuta tekemistä siellä töissäkään kuin miettiä toisten pettämisiä? Ootko itse niin täydellinen kaikessa, että sulla on varaa haukkua toisia heikkolahjaisiksi ym.? Niin kuin joku tossa aiemmin kirjoitti, kannattaisko sun kehitellä itsellesi jotain oikeaa tekemistä sen sijaan, että haudot päässäsi kaikenlaisia salaliittoteorioita?


      • Aloittja
        -netta- kirjoitti:

        Aika hämärää tarinaa... Siis onko sulla muuta tekemistä siellä töissäkään kuin miettiä toisten pettämisiä? Ootko itse niin täydellinen kaikessa, että sulla on varaa haukkua toisia heikkolahjaisiksi ym.? Niin kuin joku tossa aiemmin kirjoitti, kannattaisko sun kehitellä itsellesi jotain oikeaa tekemistä sen sijaan, että haudot päässäsi kaikenlaisia salaliittoteorioita?

        Hämärää touhuahan se on pettäminen. On mulla kaikenlaista tekemistä töissä mutta tänne palstallehan siitä asiasta kirjoitetaan tai kaikki yleensä kirjoittaa jotka yleensä haluaa syystä tai toisesta asiasta kirjoittaa ja pohtia. Ainahan kannattaa kehitellä itselleen kaikenlaista ajateltavaa. Sinunkin. Et sinä ole ihminen joka päättää siitä kuka mistäkin kirjoittaa ja miettii. Mutta yksityishenkilöä/nimeä ei voi tänne uskottuus palstalle kirjoitella eikä myöskään niin että joku tunnistaa. Mutta muutoin tänne on lupa pohtia asioita. Olipa pohdinta salaliittoteoria pohjalta tahi ei. Meillä ihmisellä tahtoo olla joskus tarve kirjoittaa syystä taikka toisesta, niin myös sinulla.


      • -netta_
        Aloittja kirjoitti:

        Hämärää touhuahan se on pettäminen. On mulla kaikenlaista tekemistä töissä mutta tänne palstallehan siitä asiasta kirjoitetaan tai kaikki yleensä kirjoittaa jotka yleensä haluaa syystä tai toisesta asiasta kirjoittaa ja pohtia. Ainahan kannattaa kehitellä itselleen kaikenlaista ajateltavaa. Sinunkin. Et sinä ole ihminen joka päättää siitä kuka mistäkin kirjoittaa ja miettii. Mutta yksityishenkilöä/nimeä ei voi tänne uskottuus palstalle kirjoitella eikä myöskään niin että joku tunnistaa. Mutta muutoin tänne on lupa pohtia asioita. Olipa pohdinta salaliittoteoria pohjalta tahi ei. Meillä ihmisellä tahtoo olla joskus tarve kirjoittaa syystä taikka toisesta, niin myös sinulla.

        Mitä mieltä muuten olet mielialalääkkeistä?


      • erja*
        Aloittja kirjoitti:

        Niinhän ne yleensä jossakin vaiheessa jäävät kiinni. Pettäjät siis. Mutta eihän heikkolahjaista sortaa silti tarvitse ja eikä sitä huomaa tavallinen kaduntaaplaaja välttämättä kuka on heikkolahjainen ja eikä pientä kehitysvammaisuuttakaan huomaa. Toisinaan heikkolahjaiset ovat älykkäitä viisaampiakin se mikä tulee parisuhteisiin. Mutta mie vain ihmettelen kun pettäjät ovat yleensä sen oloisia miehiä ja naisia joilla on oikeasti lopulta elämässä tosi pienet ympyrät. Sitten olen huomannut pettäjiltä sellaisen piirteen että he kuvittelevat heti jos mies ja nainen juttelevat esim. jossain tilaisuudessa niin pettäjä luulee heti heillä olevan suhteen. Sitten ne helposti takertuvat toisten ihmisten vikoihin, virheisiin yms....jne.......

        Suurin osa pettäneistä ei vaan jää kiinni, ikinä.


      • erja*

        Asiaa! Juuri noin se menee. Mutta toisia ahdistaa pelkkä ajatus, ettei kaikki pettäjät jää kiinni. Vaikka se on tosiasia.


      • Aloittja
        -netta_ kirjoitti:

        Mitä mieltä muuten olet mielialalääkkeistä?

        Mitä mielialalääkkeet tähän kuuluvat? En ymmärrä.


    • mistäs tiedät

      Mistä sä tiedät, kuka mies sun työpaikalla pettää? Oletko itse heidän patjanaan toiminut ja nyt epäilet heidän älykkyyttään? Siinä tapauksessa pitäisin suuni kiinni koska vakka kantensa valitsee...

      Pettämisellä ja älykkyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään paitsi kaikista fiksuimmat pettäjät ei jää kiinni.

      • Aloittja

        Lue sinäkin tuo edellinen kommentti. Tuo on minun mielestä suurta tyhmyyttä että jos kirjoittaa niin heti on patja hommat mielessä ja siinä tehtävässä toimimisesta. Tuo myös kuvastaa yhdenlaista hölmöyttä


    • uskollinen1

      Minulla on kyllä ihan toinen käsitys asiasta. "Pettäjä" on vaan niin mahtava kaveri, että naiset retkahtavat, vaikka tietävät, ettei siitä lopulta mitään hyvää seuraa. Haluttu mies, yleensä suhteellisen menestynyt elämässään (ulkoisesti), voi kyllä olla sisäisesti varsin hajalla ja eksyksissä, mutta kuitenkin "ihana".

      Sinä tuskin joudut koskaan tuollaiseen tilanteeseen, pelkästään sanan "kehari" käyttäminen kertoo sinusta ja tasostasi paljon. Vaikutat kauhean kateelliselta, ehkä "älykääpiö" ehti napata ihastuksesi, jolle toki Sinä olisit ollut parempi vaihtoehto.

      • 0966019

        Samaa mieltä olen kanssaihmisiä seurattuani. Pettäjä on tosiaan monesti "alfauros", joka saa pikkuvihjailulla naiset kihertelemään ja kuvittelemaan, että no just minä olen nyt se, jonka tämä urho haluaa. Samalla kaavalla mennään kotonakin ja vaimo jaksaa ymmärtää menevän miehensä "kotkotukset" - huom. tämä on sanottu ilman ivan häivää, koska jotkut vain kertakaikkiaan "osaavat" ja saavat juttuja anteeksi. Ja sehän on jokaisen oma asia, mitä antaa anteeksi ja mitä ei.

        Aloittajan käyttämät nimitykset eivät tosiaankaan anna kovin kaksista kuvaa hänen sielunmaailmastaan. Paljon höpinää, mutta vähän sanottavaa, jos ollenkaan... Herää tosiaan kysymys, millä tavoin aloittajalla on nyt "oma lehmä ojassa"?


      • Aljoitttja
        0966019 kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssaihmisiä seurattuani. Pettäjä on tosiaan monesti "alfauros", joka saa pikkuvihjailulla naiset kihertelemään ja kuvittelemaan, että no just minä olen nyt se, jonka tämä urho haluaa. Samalla kaavalla mennään kotonakin ja vaimo jaksaa ymmärtää menevän miehensä "kotkotukset" - huom. tämä on sanottu ilman ivan häivää, koska jotkut vain kertakaikkiaan "osaavat" ja saavat juttuja anteeksi. Ja sehän on jokaisen oma asia, mitä antaa anteeksi ja mitä ei.

        Aloittajan käyttämät nimitykset eivät tosiaankaan anna kovin kaksista kuvaa hänen sielunmaailmastaan. Paljon höpinää, mutta vähän sanottavaa, jos ollenkaan... Herää tosiaan kysymys, millä tavoin aloittajalla on nyt "oma lehmä ojassa"?

        Kerroin tuossa eräässä kohdassa millä tavalla "lehmä on ojassa". Entäs oma "lehmäsi" Mieti sitäkin.


      • erja*
        0966019 kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssaihmisiä seurattuani. Pettäjä on tosiaan monesti "alfauros", joka saa pikkuvihjailulla naiset kihertelemään ja kuvittelemaan, että no just minä olen nyt se, jonka tämä urho haluaa. Samalla kaavalla mennään kotonakin ja vaimo jaksaa ymmärtää menevän miehensä "kotkotukset" - huom. tämä on sanottu ilman ivan häivää, koska jotkut vain kertakaikkiaan "osaavat" ja saavat juttuja anteeksi. Ja sehän on jokaisen oma asia, mitä antaa anteeksi ja mitä ei.

        Aloittajan käyttämät nimitykset eivät tosiaankaan anna kovin kaksista kuvaa hänen sielunmaailmastaan. Paljon höpinää, mutta vähän sanottavaa, jos ollenkaan... Herää tosiaan kysymys, millä tavoin aloittajalla on nyt "oma lehmä ojassa"?

        "Pettäjä on tosiaan monesti "alfauros", joka saa pikkuvihjailulla naiset kihertelemään ja kuvittelemaan, että no just minä olen nyt se, jonka tämä urho haluaa."

        Ai alfauros. Joihinkin naisiin tehoaa, jotkut ei syty alfaurokselle. Miksi yleisesti ottaen ajatellaan, että naisia hurmataan "pikkuvihjailuilla"? Tai että miehen pitää hurmata nainen jotenkin ja tehdä aloite? Ihan kuin naisilla ei olisi omia haluja ja kiihkoa .....


      • 0966019
        erja* kirjoitti:

        "Pettäjä on tosiaan monesti "alfauros", joka saa pikkuvihjailulla naiset kihertelemään ja kuvittelemaan, että no just minä olen nyt se, jonka tämä urho haluaa."

        Ai alfauros. Joihinkin naisiin tehoaa, jotkut ei syty alfaurokselle. Miksi yleisesti ottaen ajatellaan, että naisia hurmataan "pikkuvihjailuilla"? Tai että miehen pitää hurmata nainen jotenkin ja tehdä aloite? Ihan kuin naisilla ei olisi omia haluja ja kiihkoa .....

        Niin siis nyt puhuttiin pettävistä ukkomiehistä, ei miehistä yleensä ottaen.

        Pitääkö kommentistasi päätellä, että itse olet aloitteellinen ja pyyhit ukkomieheltä kuin ukkomieheltä jalat alta tuosta vain?


      • erja*
        0966019 kirjoitti:

        Niin siis nyt puhuttiin pettävistä ukkomiehistä, ei miehistä yleensä ottaen.

        Pitääkö kommentistasi päätellä, että itse olet aloitteellinen ja pyyhit ukkomieheltä kuin ukkomieheltä jalat alta tuosta vain?

        Nimenomaan pettävistä ukkomiehistä. Ei kaikki pettävät ukkomiehet ole alfauroksia, hyvä niin, sillä kaikkia naisia ei alfat kiinnosta. Ja onhan vapaitakin alfauroksia.

        Olen muutaman kerran elämässä mielenkiinnosta ja kiihkosta harjoittanut ns. pikasuhteita. En tiedä oikein itsekään miten se toimii. En varsinaisesti ole ollut edes aloitteellinen, olen vain puhunut miehelle. Joka kerta mieheltä on mennyt jalat alta, kun niin olen mielessäni "suunnitellut". Tosin varattuja oli vain yksi. Siinä mielessä pelaan ns. varman päälle, etten ihan tuntemattomien mukaan lähde seikkailemaan edes kiihkosta. Mainittakoon, että olin noihin aikoihin itse varattu. Ai niin. Nyt tulikin mieleen, että kerran mies laittoi ns. jarrut päälle viime hetkellä. Siitä olen hänelle vielä tänäänkin hyvin kiitollinen. Liian tuttu mies. Liian kiva ja läheinen. Parempi jatkaa normaalisti ystävinä. Tunnen kyllä edelleen häneen vetoa.


    • 18+18

      Kun aloittajan kaikki kommentit lukee läpi, ei voi tulla kuin yhteen lopputulokseen: ketjun ainoa "heikkolahjainen" on aloittaja itse. Kun joku kirjoittaa fiksun vastauksen tälle itsensä selvästi hyvin korkealle noteeraavalle "ruuneperille", alkaa vasta-argimenttien puuttuessa pilkkujen viilaaminen ja turhanpäiväinen jaaritus...

      "Ei ihan kehareita mutta hieman yksinkertaisia älykkyystasolta" - olisit nyt jättänyt edes tuon "kehari"-sanan käyttämättä, se nimittäin paljastaa sinun oman tasosi!
      Työpaikkasi...Niinpä, mikähän se lienee....

      • Aloittja

        Kehari sanaa käytetään. Samaahan sanotaan toisininaan ettei saisi sanoa dementikot vaan pitäisi sanoa dementtiset. Fiksuista vastauksista voidaan olla montaa eri mieltä. Me ihmiset koemme toisinaan fiksuiksi vastauksiksi niitä jotka miellyttävät meitä jollakin tasolla. Meidän arvoja mm. Tai ovat meidän kanssa samaa mieltä. Minun mielestä fiksu vastaus on sellainen joka on rakentava, pohtiva, vuorovaikutuksellinen, ja syntyy jotain uutta.


      • 18+18
        Aloittja kirjoitti:

        Kehari sanaa käytetään. Samaahan sanotaan toisininaan ettei saisi sanoa dementikot vaan pitäisi sanoa dementtiset. Fiksuista vastauksista voidaan olla montaa eri mieltä. Me ihmiset koemme toisinaan fiksuiksi vastauksiksi niitä jotka miellyttävät meitä jollakin tasolla. Meidän arvoja mm. Tai ovat meidän kanssa samaa mieltä. Minun mielestä fiksu vastaus on sellainen joka on rakentava, pohtiva, vuorovaikutuksellinen, ja syntyy jotain uutta.

        Hoh hoijaa... Elät selvästikin aivan omanlaisessasi maailmassa...
        Kehari tarkoittanee kehitysvammaista? Serkkuni on tällainen ihminen, hän ei ole valinnut syntyä erilaiseksi. Hänen elämänsä on täynnä erilaisia haasteita, vaikkei hänen kehitysvammansa vaikea olekaan. Hän pyrkii pärjäämään mahdollisimman pitkälle käytännön arjessa omillaan, mutta tarvitsee kuitenkin jatkuvasti apua tiettyjen asioiden kanssa.

        Mitä teet sinä? "Suuressa fiksuudessasi" vedät pettämiskeskusteluun mukaan "keharit" - kertakaikkisen ala-arvoista ja loukkaavaa!
        No, en lähde kinaamaan kanssasi asioista. Juttusi rönsyilee, kirjoitat paljon, mutta asiaa on höpinästäsi vaikea, jopa mahdoton löytää.

        Hmm... Provo?


      • Aloittja

        Kyllä tunnen kehitysvammasia paljonkin, osa heistä sanoo itseään kehariksi ja olen nähnyt leirin nimenä Me Keharit. Minullakin on kehitysvammainen täti. Tunnen myös lievästi kehitysvammaisen joka vaihtaa naista ja avovaimoa ja pettää. Kehitysvammaisia, kehareita on monenasteisia, ja autistisuus saattaa seurata mukana. Sinun serkusta en puhunut mitään että juuri hän on pettäjä. Kaikista ei näy edes ulospäin pienestikään että olisi kehitysvammainen, lievästi. Miksi sinun mielestä pitäisi olla maailmassa meitä ihmisiä samanlailla ajatteviä kun sinä? Meillä kaikilla on oma¨näkökulma asioihin, omat mielipiteet jne.


    • jellona111111

      ei voi pettäjämiehiäkään laittaa kaikkia samaan nippuun. kulissit voi hyvinkin olla hienot ja olla hyvin menestynyt työssä. joidenkin on vain pakko saada saalistaa ja hankkia jännitystä elämäänsä vaikka se kuinka tuhoaisi muiden ihmisten elämän täysin.
      onhan noita narsistejakin jotka osaavat olla hyvinkin mahtavia ihmisiä niille jotka eivt kuulu lähipiiriin. todellinen luonne ei sitten tulekaan esille kun vasta parisuhteessa narsisitin kanssa.

      • Aloittja

        Ei voi niputtaa, se on totta.


    • suuri_sydän

      Pettäjämiehet sekä myös -naiset ovat ihan normaaleja ihmisiä, samanlaisia kuin uskollisetkin. Toiset vain ovat olleet uskottomia, toiset eivät. Ei mitään muuta eroa. Kaikki samassa veneessä kellutaan.

      • aloittja

        Minun mielestä uskolliset miehet ovat jotenkin vakaampia persoonaltaan ja ehkä ajatuksen juoksu on niin pehmeämpi ja toisia ihmisiä arvostava.


      • 0555

        No just... Ja mihin tämän nyt pohjaat? Mistä sinä loppupeleissä tiedät sitäkään, onko uskolliseksi olettamasi mies kuitenkaan uskollinen? Tuskin sinulla nyt ihan hirveän laajaa otantaa on tuon perusteeksi? Vakaampia persoonaltaan ja plaa plaa... Et ole sitten kuullut sanontaa "syvissä vesissä ne kaltakin kutee" - olen itse tuttavapiirissäni huomannut, että nämä mr Nice Guyt, jotka antavat hyvän ja luotattavan vaikutelman itsestään ovat juuri niitä pahimpia hamesankareita.


    • mysteerion

      Niin ja miksi et osaa kirjoittaa kuin hyvin alkeellisesti? Se viitannee hyvin suureen lahjakkuuteen.

      • Aloittja

        Kirjoitan melko hyvin jo suomeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe