Groupon Pohjois-Kypros

Moikka,

Ostimme mieheni kanssa Groupon diilin Pohjois-Kyprokselle ja lähtö olisi huhtikuussa. Diiliin piti sisältyä lennot, lentokenttäkuljetukset sekä all inclusive jostakin kolmesta hotelli vaihtoehdosta. Saimme nyt vahvistuksen lennosta ja hotellista, mutta hotelli ei ollut mikään niistä kolmesta. Hotellimme olisi nyt Long Beach Resort ja vahvistuksessa luki että sisältää aamiaisen. Onko joku muu ostanut ja saanut vahvistuksen hotellista sun muista? Eikö muka nyt kuulukkaan all inclusive matkaan..

12

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyproksenmatkaaja

      Meillä sama homma, myös lähtöpäivä vaihtui.. Aateltiin ottaa yhteyttä go internationaliin ja vähän kysellä.. Eri hotellia osasin odottaa mutten sitä etteivät ruuat sisälly.

    • huijausta

      Oh hoijaa tätä groupinin antia matkoista. Täyttä shittiä koko juttu, vaihtelevat päiviä, aikoja ja muita etuja. Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä mitään matkoja ja muutakaan paskaa!!!. Täyttä ihmisten kusetusta. Täytyy varmaan ottaa yhteys Kuningaskuluttaja ohjelmaan, koska asiakkaita kusetetaan jatkuvasti. Missähän liikkuu yhtiön moraali?

    • keijo3

      Juu. Sama homma täällä.

    • VKO 17

      Sama homma täällä. Varasimme All Inclusive-reissun 19.-26.4.2015 P-Kyprokselle Grouponin kautta. Nyt tuli tilausvahvistus: matkalaukkujen määrä/hinta aivan liikaa (payment-linkissä), palvelut vain Bed&Breakfast (??), lentoyhtiö vaihtunut ja hotelli ei ole mikään niistä tarjouksessa olevista vaihtoehdoista (vahvistuksessa Sempati, joka on vain 3 tähden hotelli). Paluulento yöllä 02.35. Taitaa olla tarvetta laittaa viestiä Go Internationalille ainakin noista suoranaisista virheistä. Toivottavasti vastaavat ja pikaisesti. Vai onko syy Grouponissa? Kumpaan pitäisi ottaa yhteyttä? Ainakin pakko odotella arkipäivään asti.

    • Mätäpaise netissä

      Siis miksi tämmöinen nettiyhtiö voi toimia Suomessa, lopetetaan kaikki tilaus sieltä! Täysin laitonta puuhastelua, toivottavasti kuluttajaviranomaiset puuttuvat tähän mätäpaiseeseen

      • Omppu!

        Ulkomainen yhtiö, myy monen eri pikku matkafirman/nettikaupan välityksellä matkoja, mm. Travel Bird, Top10matkat, Groupon.. hyvä hajonta asiakkaissa, eivät paljon toisistaan tietäisi mutta onneksi on tämä netti, se yhdistää tällä kertaa ja saa ison porukan liikkeelle :)


      • lyhytjalka

        Meitä matkusti 4 henkilöä TSS Travel Service Scandinavian Pohjois Kyprokselle Friibird koneella. Koko matka oli hyvin suunniteltu, lennot aikataulussa, kuljetukset hotelleihin, jotka olivat hyviä ensimmäinen ihan luksus. Bussi, jota käytimme matkan aikana, ihan ok, kuljettaja osaava, turvallinen tyyppi. Opas turkkilainen, suomea puhuva Okan, hallitsi historian todella hyvin ja osasi myös kertoa mielenkiintoisesti ja hauskasti antiikin korkeakulttuurista. Hän myös auttoi auliisti asiassa kuin asiassa, työtuntejaan säästämättä. Ainoa, mitä voisin ajatella olisi, että näitä tippejä voitaisi sisällyttää vaikka hintaan, niin ei tarvitsisi koko ajan olla kukkaro auki, koska ne eivät tunnu olevan vapaaehtoisia palvelurahoja. Suosittelen lämpimästi alueesta kiinnostuneille. Ei ehkä lapsiperheille.


    • Oletteko ottaneet jo johonkin yhteyttä tai saaneet jotakin vastausta?

      • Omppu!

        Tuolla Matkailun puolella käymme tiiviitä keskusteluita kyseisten matkojen suhteen. Käykää kurkkaamassa! Meitä on melko valtaisa joukko, kenen matkaa muutettu huonommaksi, kukatietää kaikki kevään matkustavat asiakkaat, joka viikon lähtijöitä on keskusteluissa ihmettelemässä moista sotkua, ihan sama sekaannus lipuissamme.. olemme kukin olleet yhteydessä omiin matkafirmoihin sekä GoInternationaliin. Itse olen saanut soiton omalta matkamyyjältä, silti selvitykset jatkuvat.. GO ei ole vastannut vielä minulle suoraan mitään, jotain outoja selityksiä olen kuullut eräänkin matkustajan saaneen oman matkafirman välityksellä GO:lta.

        Minulla matka 4hlöä 22.2-1.3.2015 7vrk all-inclusive Salamis Bay Conti. Monet liput jo saatu mutta viimeisimmistä se riemu repesi! Lentoyhtiö vaihtui, lentoajat ihan eri ja matkasta hävinnyt 1vrk sekä all-inclusive nyt enää täysihoitona -välipalat/yöpalat ja paikalliset juomat, kaikki vaihdettu pois vaikka on maksettu jo puoli vuotta sitten.

        Kaikenlaisia selityksiä ihmiset saaneet, jossakin erehdystä siitä, ymmärretty mukamas väärin, mitä all-inclusive sisältää (että olisi sama kuin täysihoito) mutta sekin oli valetta sillä itse soitin samantein Salamis Bay Contiin suoraan ja varmistin heiltä, mitä heidän hotellissa tuo all-inclusive pitää sisällään. Oma matkafirmani selvittää GoInternationalin kanssa sotkua, harmittaa ihan kamalasti tämmöinen asioiden sekaaminen ja joku jo varoitti tuolla jossain huijatuksi tulemisesta. Itse uskon kovasti, että pääsemme vielä niin kovasti odotetulle matkalle, ehkä tästä mahdollisimman moni oppii ja näkee, mihin voi luottaa ja mihin ei.


      • Omppu!
        Omppu! kirjoitti:

        Tuolla Matkailun puolella käymme tiiviitä keskusteluita kyseisten matkojen suhteen. Käykää kurkkaamassa! Meitä on melko valtaisa joukko, kenen matkaa muutettu huonommaksi, kukatietää kaikki kevään matkustavat asiakkaat, joka viikon lähtijöitä on keskusteluissa ihmettelemässä moista sotkua, ihan sama sekaannus lipuissamme.. olemme kukin olleet yhteydessä omiin matkafirmoihin sekä GoInternationaliin. Itse olen saanut soiton omalta matkamyyjältä, silti selvitykset jatkuvat.. GO ei ole vastannut vielä minulle suoraan mitään, jotain outoja selityksiä olen kuullut eräänkin matkustajan saaneen oman matkafirman välityksellä GO:lta.

        Minulla matka 4hlöä 22.2-1.3.2015 7vrk all-inclusive Salamis Bay Conti. Monet liput jo saatu mutta viimeisimmistä se riemu repesi! Lentoyhtiö vaihtui, lentoajat ihan eri ja matkasta hävinnyt 1vrk sekä all-inclusive nyt enää täysihoitona -välipalat/yöpalat ja paikalliset juomat, kaikki vaihdettu pois vaikka on maksettu jo puoli vuotta sitten.

        Kaikenlaisia selityksiä ihmiset saaneet, jossakin erehdystä siitä, ymmärretty mukamas väärin, mitä all-inclusive sisältää (että olisi sama kuin täysihoito) mutta sekin oli valetta sillä itse soitin samantein Salamis Bay Contiin suoraan ja varmistin heiltä, mitä heidän hotellissa tuo all-inclusive pitää sisällään. Oma matkafirmani selvittää GoInternationalin kanssa sotkua, harmittaa ihan kamalasti tämmöinen asioiden sekaaminen ja joku jo varoitti tuolla jossain huijatuksi tulemisesta. Itse uskon kovasti, että pääsemme vielä niin kovasti odotetulle matkalle, ehkä tästä mahdollisimman moni oppii ja näkee, mihin voi luottaa ja mihin ei.

        Anteeksi, siis paikka, missä kiivaat keskustelut, on Matkailu/Matkakohteet/Eurooppa/Kypros.. :)


      • Kysyvä
        Omppu! kirjoitti:

        Tuolla Matkailun puolella käymme tiiviitä keskusteluita kyseisten matkojen suhteen. Käykää kurkkaamassa! Meitä on melko valtaisa joukko, kenen matkaa muutettu huonommaksi, kukatietää kaikki kevään matkustavat asiakkaat, joka viikon lähtijöitä on keskusteluissa ihmettelemässä moista sotkua, ihan sama sekaannus lipuissamme.. olemme kukin olleet yhteydessä omiin matkafirmoihin sekä GoInternationaliin. Itse olen saanut soiton omalta matkamyyjältä, silti selvitykset jatkuvat.. GO ei ole vastannut vielä minulle suoraan mitään, jotain outoja selityksiä olen kuullut eräänkin matkustajan saaneen oman matkafirman välityksellä GO:lta.

        Minulla matka 4hlöä 22.2-1.3.2015 7vrk all-inclusive Salamis Bay Conti. Monet liput jo saatu mutta viimeisimmistä se riemu repesi! Lentoyhtiö vaihtui, lentoajat ihan eri ja matkasta hävinnyt 1vrk sekä all-inclusive nyt enää täysihoitona -välipalat/yöpalat ja paikalliset juomat, kaikki vaihdettu pois vaikka on maksettu jo puoli vuotta sitten.

        Kaikenlaisia selityksiä ihmiset saaneet, jossakin erehdystä siitä, ymmärretty mukamas väärin, mitä all-inclusive sisältää (että olisi sama kuin täysihoito) mutta sekin oli valetta sillä itse soitin samantein Salamis Bay Contiin suoraan ja varmistin heiltä, mitä heidän hotellissa tuo all-inclusive pitää sisällään. Oma matkafirmani selvittää GoInternationalin kanssa sotkua, harmittaa ihan kamalasti tämmöinen asioiden sekaaminen ja joku jo varoitti tuolla jossain huijatuksi tulemisesta. Itse uskon kovasti, että pääsemme vielä niin kovasti odotetulle matkalle, ehkä tästä mahdollisimman moni oppii ja näkee, mihin voi luottaa ja mihin ei.

        Et kirjoittanut että mitä sait soitollasi selville siitä hotellin all inclusive paketista??.Kerro ihmeessä mitä se heillä sisältää, sillä olemme tulossa samalle matkalle.Turkissa ainakin sisältyvät paikalliset juomat siihen pakettiin..Meilläkin herätti ihmetystä matkan aikataulujen siirto ja lyhentyyhän se matkakin siksi.Kiitos tiedosta jos viitsit vastata.


    • pohjois-kypros

      Tämä on kyllä todella noloa! Miten voivatkaan toimia näin veeemäiseti! Olemme siis luultavasti olemme lähdössä p-Kyprokselle Grouponin kautta varatulle matkalle 1-8.3.-15, mutta nyt kaikki näyttää menevän pieleen. Ryhmämme/perheemme pistetty 2 eri koneeseen jne... ÄLKÄÄ HYVÄ IHMISET OSTAKO ENÄÄ GoInternationali MATKOJA! T. kokemusta on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe