Tämä mies vei tittelin

Bodaus mediassa

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-10 Olympiaa

      Veikkaan, että Heath ottaa vähintään 8 Olympiaa. Fysiikka on aivan toista luokkaa mitä kolmannella ja siitä alaspäin. Greene ei tule ikinä saamaan Olympia kikkelinheiluttelutaustansa takia. Tosin pakko myöntää, että Heathin fysiikka oli parempi myös 2014 kuin Greenen.

    • tydhjrghbsryhrtsah

      "Heathin fysiikka oli parempi myös 2014 kuin Greenen."
      Katoppa HIEMAN tarkemmin. Ja sitten vertaa Heathin kuntoa 2012 kuntoon.

      • 8-10 Olympiaa

        Siis tarkotin, että Heath on joka vuosi ansainnut voittonsa. Ei ole Greene ollut koskaan parempi vaikka sympatiat saakin. Tosin koko laji on kanan pyllystä arvosteluineen, mutta näin maallikon silmään Heath näyttää paremmalta. Sitä en osaa sanoa onko Heath ollut parempi 2012 kuin 2014.


    • suorat linjat

      Minusta Kain hartialinja takaa katsottuna on niin suora, ettei koskaan asiaa voittajaksi. Geenit tekee hartialinjan, jumpat ei sitä muuta paljoakaan.

      Phil pitää yllä myönteistä julkisuuskuvaa, joka on hyvä asia myös kisajärjestäjille. En näe Heathille vakavasta otettavaa vastakilpailijaa. Mutta kisoihin on vielä aikaa valmistautua...

      • Pyllyynottava (m)

        Niin kauan kuin ukot pysyvät noin tasavertaisina Heath vie aina voiton ja hyvä niin, Kaitsu on munannut menneisyydessään ja se seuraa perässä. Tästä oppina, mitä ikinä teettekin suuria ratkaisuja niin ne seuraavat teitä perässänne lopunelämää. Mr. Olympia on impotenttinäyttelyn huipentuma.


    • suorat linjat

      Kuva kertoo enemmän kuin monta sanaa. Kain hartialinja:
      http://1.bp.blogspot.com/-BUPtTyblgsU/Ua1DR4KBVsI/AAAAAAAAAEQ/vLvCLQRXEro/s1600/117.jpg

      • Laihahako mies

        Ei kuva niin paljon kerro, still-otos lajista jossa liikutaan ja lihakset jännittyvät. Video tuosta samasta tilanteesta kertoisi enemmän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe