Aloitin kuntoilemaan säkillä nyt ja nobet on juotu

Oulun mies

Ei enää nobeja..löin 10x3min eriä säkkiä ja olo on kun olisi humalassa. Hieno olo. Alankin nyt harrastamaan liikuntaa ja jätän kaljat juomatta. Mulla on kyllä kotona vielä muutama nobe kylmässä niin kai sitä voi itsensä yhdellä tai muutamalla palkita hyvän reenin kunniaksi?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä

      Taidat palkita itsesi tööttäämällä boxia naamaasi yhden ruiskullisen.

      • sama saatana

        Botoxia.


    • perseenhaju.

      Säkillä? Hölömöläiset laittoa valoa säkkiin.

    • vantaan hintti

      Löitkö Puohitien rappukäytävässä kylmiksen kasseja 10x3min?

    • Oulun mies

      Oot feikki makaan lattialla tyrmättynä.

    • Kylmät kädet

      Tiedän, mistä puhut. Muistan, kun vielä vuonna 2004 harrastin pitkänmatkan juoksua, niin esim. 2 tunnin kohdalla alkoi käsittämätön euforia-tila, tuntui, että jalat juoksee ja kädet heiluu täysin automaattisesti ja itse olet täysin omissa fantasia-maailmoissasi.

      •  Kk

        Hitto, kun saisi takaisin tuon ajan. En ajaisi itseäni ylikuntoon, joka pilasi elämäni. Alkoholi tuli kuvioihin mukaan kroonisen liikarasitustilan takia.


    • Palstan kaveri

      Ootko kylmis humalassa? Mä oon ollu kaksi päivää selvänä ja tällä viikolla juonu 30 olutta yhteensä

      • Kylmät kädet

        Olen aina lauantaina näihin aikoihin humalassa.


    • Kylmät kädet

      Hauska oli vanhaan aikaan tapella, koska pitkitin mittelöä minkä kerkesin, kunnes vastustaja yksinkertaisesti väsähti, eikä jaksanut enää. Itsestä tuntui, että eihän tässä vielä keretty edes lämmetä!

      Älkää ruvetko alkoholistiksi, jos vielä ette ole fyysisesti riippuvaisia tuosta myrkystä.

      • Kylmät kädet

        Työterveyslääkäri totesi, että kaikki mahdolliset verikoearvot huippuluokkaa, Raatin salilla juoksin kuntomatolla pitkään ja suurilla nopeuksilla siten, että hengitin kokoajan nenän kautta, en aukaissut suutani kertaakaan.

        Kaikki otettiin minulta pois kuin taikaiskusta vuonna 2007, josta alkoi niin järjetön alamäki, ettei mitään järkeä. Ylikunto, eli vakava liikarasitustila. Elämässäni ei ollut mitään muuta, kuin kuntoilu ja itsensä repiminen äärimmilleen.

        Tänä päivänä olen todella rappiolla oleva alkoholisti, joka kärsii kuumottavista sisuskalukivuista.


    • Mites on kylmis

      Paljon sit pitää juoda että kuolee sairauksiin tai jotain? Onko esim mahollista kuolla kun oon juonu viikonloput kaljaa 10 vuotta ja oon nyt 30v. Juon kerralla 12-18 kaljaa yleensä. Viikolla en juo. Painan 105kg ja muuten kyllä tulee elettyä terveellisesti. Tuleeko ongelmia vasta kun alkaa juomaan päivittäin??

      • Kylmät kädet

        105 kg ei kerro paljoa, ellei tiedä sun raameja ja rasvaprosenttia. Muutenhan sen juodun määrän voi suhteuttaa kehon kokoon. Toleranssin kasvu taas on täysin eriasia. Mulle 12 on todella pieni määrä, vaikka esim. vielä 5 vuotta sitten olisin oksentanut sisuskaluni pihalle.


    • Kylmikselle kyssärei

      Miten noi sisuskalukivut ilmenee??onko ne kuinka kovia??tuleeko jonkun pitkän ryyppyputken jälkeen??tuleeko muka pelkällä kaljalla sisuskalukipuja???ja missä ne tuntuu??

      • Kylmät kädet

        Laadulla ei ole vaikutusta, vaan juodusta alkoholi-määrästä. Tyhjään mahaan pystynyt juomaan järjettömiä määriä pelkkää Lidlin Nobelaneria ilman, että tulee väsy. Heti kun syön, taju lähtee.

        Joskus sisuskalukivut ovat niin pelottavia, että kiroat syntymääsi. Kirkkailla ne oli pahimmillaan, kun kokeilin pari vuotta sitten, että tuleeko viinalla halvemmaksi.

        Siitä ne muuten itseasiassa alkoivatkin.


    • Kylmät kädet

      Yllätys oli melkoinen kun kokeiluni jälkeen tulinkin siihen tulokseen, että kirkkailla ryyppääminen tulee itseasiassa paljon kalliimmaksi! Uskon, että se johtuu läpilaskusta. Hitosti menee hukkaan kehoon imeytymätöntä kirkasta viinaa, kun taas oluessa on alkoholia sopivassa suhteessa imeytymisen kannalta.

    • Kylmikselle taas

      Juotko sä siis joka päivä ja kuinka paljon? Ja jos on taukoa niin monta päivää???juotko aamusta iltaan vai vaan iltasin? Ja ootko juonu 2007 vuodesta jotenkin enemmän??

      • Mulla näin

        Huomaam että parikin iltaa kun juo niin se kyl ärsyttää vatsaa ja tuntuu välil jotain vihlasuja..no tuntuu niitä joskus muutenkin..en tiedä johtuuko se pelkästään noista ryyppäilyistä sillointällöin?


      • Kylmät kädet

        Kolmitahtimalli toimi mulla viimeiset pari vuotta vielä, eli annosmäärät olivat jotain tätä luokkaa:

        Päivä 1: 17-21 annosta
        Päivä 2: 8-12 annosta
        Päivä 3: 0 !

        ja taas alusta. Tuolloin oli asiat vielä suhteellisen hyvin. Nollapäivä oli jumalallinen, kun sen oli suorittanut. Vítutus aivan järjetön, mutta kun sen päivän oli kärsinyt, oli mahtava olo. Mielekkäällä tekemisellä onnistuin kerran olemaan 4 peräkkäistä päivää putkeen ilman alkoholia vuonna 2014. Hoipertelin viimeisenä päivänä kuin humalainen. Voiko ironia enää olla pahimmillaan, kun mulle ei edes myyty alkoholia sekavan olotilan takia? Ei mitään aineita kehossa yli 4 vuorokauteen tuolloin.


    • Kylmät kädet

      Sore dialogia kanssani käyvä hyvä ystäväni, mutta sun ongelmat kuulostavat niin mitättömiltä. Muuta en voi sanoa, kuin että lopeta ryyppääminen vielä, kun voit.

      •  Kk

        Jos olisin uskaltanut olla ilman aineita sen 4 vuorokauden jälkeenkin, olisi seurannut sydämenpysäyttävä deliriumi. Jumakauta, että se viimeinen selvä päivä oli erikoinen.

        Hukutin kaiken aikaisempien päivien oireet ohjelmointiin. Keskityin niin intensiivisesti, että ne pysyivät ikään kuin siellä taustalla valmiina hyökkäämään.


    • Niihän se on juu

      Juu ongelmat pieniä mutta kyllä toi ryyppääminen vtuttaa usein kun pitää kaataa vaikka tietää ettei siitä hyötyä ole kuin hetkeksi. Oon ajatellu olla nyt ottamatta mitään ens to asti kun matkalle lähdössä. Sitten joutuu varmaan kaljalle olosuhteiden pakosta. Jos kerrankin ottais vaan muutaman niin selviäis ilman kankkusta ja ongelmia.

      • Täälä viel

        On tää lauantai kyllä aika tylsä näin selvinpäin. Oon jauhanu nikotiinipurkkaa koko illan. Se jotenki helpottaa..


      • Kylmät kädet

        Sekin on muuten vakava ongelma, että pari saunaolutta karkaa känniksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe