Raivariketju

Aloitan päivityksen tällä. http://aijaa.com/mFL7B9

Lukemista voivat jatkaa ne, jota eivät pidä minusta (vahingonilo) sekä ne, joilla on kiero huumorintaju (ei tarvinne selittää) sekä ne vähemmistöön kuuluvat, jotka saattavat tuntea suorastaan empatiaa.

Jos joku erehtyy luulemaan, että tuo olisi ongelmista suurin, niin siinä luulossa hän erehtyy. Sain tietysti leikkauksen jälkeen antibioottikuurin, jota vatsani ei kestä.

Koska olin aamulla poliisiasemalla kuulustelussa (asianomistajana), halusin tietysti pukeutua siististi ja keskittyä itse asiaan.

Paskat.

Ilmaisu oli hyvin kirjaimellinen ja konkreettisesti tulkittavissa, jos oletetaan, että samahan se sinänsä on, kummasta päästä sopimaton ruoka tulee ulos. Vääntelehdin olohuoneen lattialla, konttasin siivoamassa yrjöämisen jälkiä kylppärissä samaan aikaan kun Bulse yritti selittää, että minun tuleee pukeutua.

Jätin kylppärin myöhemmmin siivottavaksi, ja desinfion vain itseni. Sain vaatteet päälle ja menin kuulusteluun.

Riemu ei suinkaan lopu siihen. En voi syödä mitään, joten menin Ruohonjuureen (ja toki myös apteekkiin) ostamaan kaikenlaisia rohtoja.

Ruohonjuuressa sain raivarin.

44

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, tuliko eksäsi vastaan? O_O

      • Ei, sain raivarin henkilökunnan ja asiakkaiden takia. Ja yhteisöllisyyden takia. Vittu että tuo yhetisöllisyys- ja luomusössötys käy välillä hermoon.

        No siis, minulla oli siistimmät kamppeet kuin yleensä ja laukkunani musta siisti asiakirjalaukku, jota käytän tällaisissa tilnateissa. Sen ainoa huono puoli on, että se huudattaa hälyttimiä. Syy ei ole selvinnyt, vaikka on pengottu.

        Älykkäät ihmiset yleensä kuitenkin oivaltavat, että jos laukku (tai henkilö) huudattaa portteja TULLESSAAN SISÄÄN, hän tuskin on varastanut mitään ainakaan kyseisestä kaupasta.

        Vaan kun ei järki toimi. Kaksi työntekijä sekä yksi asiakas alkoivat messuta asiasta. Oikeaoppinen tapa on mielestäni se, että yksi (1) työntekijä hoitaa asian diskreetisti eli suurempaa huomiota herättämättä. Asiakasta ei ole syytä leimata missään tilanteessa.

        Ohikulkijat ja muut asiakkaat voisivat myös pitää naamansa ummessa, koska hehän eivät tiedä mistä on kyse eivätkä voi suorilta käsin leimata ketään esim. varkaaksi.

        Kaikki kolme (kaksi työntekijää ja yksi asiakas) huusivat yhteen ääneen enkä saanut mitään selvää siitää, että mitä kukakin sanoo. Huusin vain takaisin että tulin vasta sisään ja että tämä laukku huutaa aina eikä syytä löydy.

        Yksi työntekijä alkoi hösöttää laukun tutkimisesta ja asiakas kassajonossa huusi, että onpa hankala laukku.

        Silloin paloi pinna.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ei, sain raivarin henkilökunnan ja asiakkaiden takia. Ja yhteisöllisyyden takia. Vittu että tuo yhetisöllisyys- ja luomusössötys käy välillä hermoon.

        No siis, minulla oli siistimmät kamppeet kuin yleensä ja laukkunani musta siisti asiakirjalaukku, jota käytän tällaisissa tilnateissa. Sen ainoa huono puoli on, että se huudattaa hälyttimiä. Syy ei ole selvinnyt, vaikka on pengottu.

        Älykkäät ihmiset yleensä kuitenkin oivaltavat, että jos laukku (tai henkilö) huudattaa portteja TULLESSAAN SISÄÄN, hän tuskin on varastanut mitään ainakaan kyseisestä kaupasta.

        Vaan kun ei järki toimi. Kaksi työntekijä sekä yksi asiakas alkoivat messuta asiasta. Oikeaoppinen tapa on mielestäni se, että yksi (1) työntekijä hoitaa asian diskreetisti eli suurempaa huomiota herättämättä. Asiakasta ei ole syytä leimata missään tilanteessa.

        Ohikulkijat ja muut asiakkaat voisivat myös pitää naamansa ummessa, koska hehän eivät tiedä mistä on kyse eivätkä voi suorilta käsin leimata ketään esim. varkaaksi.

        Kaikki kolme (kaksi työntekijää ja yksi asiakas) huusivat yhteen ääneen enkä saanut mitään selvää siitää, että mitä kukakin sanoo. Huusin vain takaisin että tulin vasta sisään ja että tämä laukku huutaa aina eikä syytä löydy.

        Yksi työntekijä alkoi hösöttää laukun tutkimisesta ja asiakas kassajonossa huusi, että onpa hankala laukku.

        Silloin paloi pinna.

        ... Minun laukussani ei ole mitään tutkittavaa. Ensinnäkin, jos he epäilevtä mina varkaudesta, heidän kuuluu kutsua poliisi paikalle, koska minä en avaa laukkua. Todistustaakkaa siitä, että minun laukussani olisi jotain heille kuuluvaa, on heillä. Vartijalle laukkua ei ole pakko avata enkä kyllä avaisi.

        Ilmeisesti hän kuitenkin tarkoitti tutkimisella sitä, että selvitettäisin älyttämisen syy. Syytä on kaivettu ajan kanssa yhden asiaan perehtyneen vartijan kanssa kunnon laitteilla, joten tuskinpa syy löytyy höössötisössötiyhteisö-Ruohonjuuressa.

        "Onpa hankala laukku!" Ja että mitä vittua? Voisihan sitä ihmsille huudella, että onpa hankalat kengät, miten pysyt noilla pystyssä, tai että onpa hankala meikki, miten jaksat tehdä tuollaisen, tai että onpa hankala lapsi!

        Ärähdin naama turvonneena, vatsa, selkä, pää ja leuka kipeänä, että minä en tästä varsinkaan muiden asiakkaiden kanssa keskustele. Ostin kampetta 60 euron arvosta ja kassalla lopullisesti kärähdin ilman lisä-ärsykettä. Jysäytin tuotteet sekä laukun hihnalle ja ilmoitin, että laukun saa penkoa vaikka läpikotaisin ja että saat pullajahvit, jos löydät huutamisen syyn, mutta minä en koko kaupan kanssa tätä asiaa käsittele.

        "Oon tosi pahoillani, ei ollu tarkoitus mitenkään holhota, mut se toinen ihminen oli mun työkaveri..."

        Ärähdin jotain häijyhköä ja painuin portit ujeltaen ulos. Toki maksoin ensin.


    • kurpizza

      Selevä. O_O Sinulle sitten sattuu ja tapahtuu.

      • Ai niin. Yksi deadline on maanantai-iltana. Päähän sattuu, mahaan sattuu, leukaan sattuu ja kuumettakin on (se on kuulema leikkauksen jälkeen tavallista).

        Haluaisin vain nukkua. En voi syödä mitään, en kerta kaikkiaan mitään. Yritän syödä erilaisia maitohappobakteereita, josko ne auttaisivat. Huomenna kokeilen jotain lientä ja jos se pysyy, niin sitten riisiä.

        Ehkä vain makaan lattialla ja karjun Bulselle ohjeet, että miten se työ tehdään. Bulse-parka.


      • - Täti. Äitini joskus tuskailee, että miten hän uskaltaa mennä esim. Fazerin sininen laukussaan toiseen kauppaan, että mitä jos ne luulevat äidin varastaneen suklaapötkön sieltä ja kuittia pötköstä ei nyt ole.

        Asiahan on niin, että sen pötkön voi pitää kassissa, jolloin kukaan ei sitä näe. Kaupan henkilökunnalle ei ole pakko esitellä kassejaan, - muuten, osalla meistä on mukanaan jotakin aika henkilökohtaistakin ja joskus jopa sellaista, jonka näyttäminen olisi salapitovelvollisuuden rikkomista! Kassihan voi olla vaikka kotisairaanhoitajan kassi, jolla on Alman 87 lääkelista mukanaan, kun hän kipaisee kaupassa.

        Jos joku sen suklaapötkön näkisikin, niin on kaupan velvollisuus osoittaa, että se on juuri heiltä näpistetty. Äitini saa ihan rauhassa heittää kuittinsa mäkeen.

        Perkele.


    • Poskesi ovat pienenneet. Terveisiä kantapäältäni: http://i.imgur.com/QpoMvUl.jpg

      Nauroin oksentelulle, vaikka tavallaan säälinkin sinua ja Bulsea.

      • Mikä tuo on?

        - Minä säälin Bulsea, joka on räjäyttänyt omassa kämpässään jotain. Minä olen vain nukkunut ja juonut yrttiteetä kiltisti. Nyt Bulse saapuu kohta kärkkymään, että onko täällä ruokaa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mikä tuo on?

        - Minä säälin Bulsea, joka on räjäyttänyt omassa kämpässään jotain. Minä olen vain nukkunut ja juonut yrttiteetä kiltisti. Nyt Bulse saapuu kohta kärkkymään, että onko täällä ruokaa.

        Hirveä ja kammottavan verinen rakko varmaankin. Odotin jotain paljon pahempaa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Hirveä ja kammottavan verinen rakko varmaankin. Odotin jotain paljon pahempaa....

        Se on taas riehunut jossain?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Se on taas riehunut jossain?

        Eiku kengät vissiinkin. Kenen lie perässä juossut.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Se on taas riehunut jossain?

        Minäkö? Minä vain kävelin kaikessa militanttiudessaan uskomattoman uskottavissa kengissäni, jotka hiertävät.


      • B-L
        nasse_seta kirjoitti:

        Mikä tuo on?

        - Minä säälin Bulsea, joka on räjäyttänyt omassa kämpässään jotain. Minä olen vain nukkunut ja juonut yrttiteetä kiltisti. Nyt Bulse saapuu kohta kärkkymään, että onko täällä ruokaa.

        3 kiloJoulea meni vanhuuttaan vikaantuneesta kondensaattorista kerralla läpi ja nyt on korva kipeä. Kyseessä on siis tolkuttoman kokoinen studiosalama, jonka olen kaivanut vuosien käyttämättömyyden jälkeen varastostani.
        Ihan hyvin se on toiminut, tosin pakko pitää pienimmällä teholla ja nyt kun se oli "kunnostamassa" itseään ja pelkästään päällä, niin yksi niistä tehokondensaattoreista kärvähti.
        Ei ihan yhtä kova ääni kuin haulikosta, mutta silti olin aivan liian lähellä.
        Pöljintä on kuitenkin, että se vempele ilmeisesti suostuu yhä toimimaan.


      • B-L
        B-L kirjoitti:

        3 kiloJoulea meni vanhuuttaan vikaantuneesta kondensaattorista kerralla läpi ja nyt on korva kipeä. Kyseessä on siis tolkuttoman kokoinen studiosalama, jonka olen kaivanut vuosien käyttämättömyyden jälkeen varastostani.
        Ihan hyvin se on toiminut, tosin pakko pitää pienimmällä teholla ja nyt kun se oli "kunnostamassa" itseään ja pelkästään päällä, niin yksi niistä tehokondensaattoreista kärvähti.
        Ei ihan yhtä kova ääni kuin haulikosta, mutta silti olin aivan liian lähellä.
        Pöljintä on kuitenkin, että se vempele ilmeisesti suostuu yhä toimimaan.

        Ai niin, ja savua piti tuulettaa aika kauan pois.

        (on kuulemma "normaalia", että nuo vanhuuttaan räjähtelevät)


      • B-L kirjoitti:

        3 kiloJoulea meni vanhuuttaan vikaantuneesta kondensaattorista kerralla läpi ja nyt on korva kipeä. Kyseessä on siis tolkuttoman kokoinen studiosalama, jonka olen kaivanut vuosien käyttämättömyyden jälkeen varastostani.
        Ihan hyvin se on toiminut, tosin pakko pitää pienimmällä teholla ja nyt kun se oli "kunnostamassa" itseään ja pelkästään päällä, niin yksi niistä tehokondensaattoreista kärvähti.
        Ei ihan yhtä kova ääni kuin haulikosta, mutta silti olin aivan liian lähellä.
        Pöljintä on kuitenkin, että se vempele ilmeisesti suostuu yhä toimimaan.

        Sinä kun kuvauksesta tiedät, ovatko neuvostoaikaiset Lomo-kamerat oikeasti keräilyesineitä? Oletko koskaan kuvannut sellaisella?


      • B-L kirjoitti:

        3 kiloJoulea meni vanhuuttaan vikaantuneesta kondensaattorista kerralla läpi ja nyt on korva kipeä. Kyseessä on siis tolkuttoman kokoinen studiosalama, jonka olen kaivanut vuosien käyttämättömyyden jälkeen varastostani.
        Ihan hyvin se on toiminut, tosin pakko pitää pienimmällä teholla ja nyt kun se oli "kunnostamassa" itseään ja pelkästään päällä, niin yksi niistä tehokondensaattoreista kärvähti.
        Ei ihan yhtä kova ääni kuin haulikosta, mutta silti olin aivan liian lähellä.
        Pöljintä on kuitenkin, että se vempele ilmeisesti suostuu yhä toimimaan.

        En ymmärrä, mutta kuulostaa siltä, että olisin mieluusti kaukana tapahtumasta.


      • B-L
        icepicked kirjoitti:

        Sinä kun kuvauksesta tiedät, ovatko neuvostoaikaiset Lomo-kamerat oikeasti keräilyesineitä? Oletko koskaan kuvannut sellaisella?

        Nykyään on olemassa taidekuvaussuuntaus, jota kutsutaan lomografiaksi.
        Perustuu noiden kameroiden tietyllä tavalla kehnoihin linsseihin, joilla saadaan oikein käytettynä tyylikästä epäterävyyttä. Myynnissä on jopa moderneihin kameroihin tarkoitettuja Lomojen tyylisiä objektiiveja.
        (jouduin välillä siivouspalveluun, joten viive)

        Jos haluaa harrastaa itäkameroita, niin on myös Kiev ym. parempia vaihtoehtoja.

        http://www.svhy.org/artikkelit-ja-kuvagalleria/neuvostoliiton_kameratuotantoa_1/

        (itse olen toistaiseksi pysytellyt pelkästään japanilaisissa ja saksalaisissa kameroissa)


      • kurpizza kirjoitti:

        En ymmärrä, mutta kuulostaa siltä, että olisin mieluusti kaukana tapahtumasta.

        Minä olen mielelläni kaukana koko Bulsen asunnosta. Siellä on tai tapahtuu aina jotain aivan käsittämätöntä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minäkö? Minä vain kävelin kaikessa militanttiudessaan uskomattoman uskottavissa kengissäni, jotka hiertävät.

        Seuraan mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä ja vuorovaikutusdynamiikkkaa erityisesti sinun ja vanhempiesi välillä. Etkö haluaisi Ruotsin armeijan ritsaa tai kärpäslätkää koululaukkuun?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä olen mielelläni kaukana koko Bulsen asunnosta. Siellä on tai tapahtuu aina jotain aivan käsittämätöntä.

        Toivottavasti hän ei asu kerrostalossa. Miten se pysyy edes pystyssä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Toivottavasti hän ei asu kerrostalossa. Miten se pysyy edes pystyssä?

        Kylläpä asuu, ja vielä ensimmäisessä kerroksessa. Se sama talo on kestänyt pommituksessakin psytyssä, mutta kyllä Bulse koettelee asumisen rajoja kaikin tavoin. Siksihän hän koko ajan nyhrää tässä minun kämpässäni, kun omansa on jokin laboratorion ja varaston välimuoto.

        - Puhumattakaan Bulsen porukasta heillä maalla, missä kaikki perheenjäsenet sytyttelevät asioita tuleen, hamstraavat käsittämättömiä asioita, siirtelevät hirvenruhoja dynamiitilla (no siitä on jo aikaa), ruokkivat maakotkaa ja niin edelleen. Piha on ikään kuin puutarha, jossa on sotatila.


      • B-L kirjoitti:

        Nykyään on olemassa taidekuvaussuuntaus, jota kutsutaan lomografiaksi.
        Perustuu noiden kameroiden tietyllä tavalla kehnoihin linsseihin, joilla saadaan oikein käytettynä tyylikästä epäterävyyttä. Myynnissä on jopa moderneihin kameroihin tarkoitettuja Lomojen tyylisiä objektiiveja.
        (jouduin välillä siivouspalveluun, joten viive)

        Jos haluaa harrastaa itäkameroita, niin on myös Kiev ym. parempia vaihtoehtoja.

        http://www.svhy.org/artikkelit-ja-kuvagalleria/neuvostoliiton_kameratuotantoa_1/

        (itse olen toistaiseksi pysytellyt pelkästään japanilaisissa ja saksalaisissa kameroissa)

        Kirpputorilla myytiin parilla kympillä vanhoja filmirullakameroita, jollainen voisi olla jännä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Seuraan mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä ja vuorovaikutusdynamiikkkaa erityisesti sinun ja vanhempiesi välillä. Etkö haluaisi Ruotsin armeijan ritsaa tai kärpäslätkää koululaukkuun?

        Tähn asti ovat antaneet minun mesota. Kaasunaamari olisi hieno,


      • nasse_seta kirjoitti:

        Kylläpä asuu, ja vielä ensimmäisessä kerroksessa. Se sama talo on kestänyt pommituksessakin psytyssä, mutta kyllä Bulse koettelee asumisen rajoja kaikin tavoin. Siksihän hän koko ajan nyhrää tässä minun kämpässäni, kun omansa on jokin laboratorion ja varaston välimuoto.

        - Puhumattakaan Bulsen porukasta heillä maalla, missä kaikki perheenjäsenet sytyttelevät asioita tuleen, hamstraavat käsittämättömiä asioita, siirtelevät hirvenruhoja dynamiitilla (no siitä on jo aikaa), ruokkivat maakotkaa ja niin edelleen. Piha on ikään kuin puutarha, jossa on sotatila.

        Dynamiitilla?!? XD Päättivät sitten tehdä jauhelihaa heti kättelyssä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Dynamiitilla?!? XD Päättivät sitten tehdä jauhelihaa heti kättelyssä...

        Ei, kun hirvi oli väärässä paikassa, ja jos panostaa oikein, hirvi siirtyy haluttuun paikkaan. Se säilyi kuulema ehjänäkin. (Se oli ruho, joka oli tiellä. Se piti haudata. Dynamiitilla siirsivät.)


      • icepicked kirjoitti:

        Tähn asti ovat antaneet minun mesota. Kaasunaamari olisi hieno,

        Bulsella on. Kuulema välillä ihan tarpeen. Niitäkin saa Varustelekasta.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ei, kun hirvi oli väärässä paikassa, ja jos panostaa oikein, hirvi siirtyy haluttuun paikkaan. Se säilyi kuulema ehjänäkin. (Se oli ruho, joka oli tiellä. Se piti haudata. Dynamiitilla siirsivät.)

        Selevä.

        Tänään huoltomiehelle, joka on äitini kaveri Facessa, soitti joku raivostunut nainen, sillä hänen autonsa konepellin päälle oli joku kuulemma aurannut marjoja. Päivityksessään huoltomies oli ihmetellyt, että eikö asialla sittenkin voineet olla "semmoiset lentävät kummallisuudet kuin tilhet". Seuraava päivitys samalta henkilöltä koski sitä, että hän lähettää sähköpostia jumalalle ja lähettää lähipuuhun kotkia vartioimaan. Lopuksi hän aikoi ottaa vielä DNA-näytteet marjoista ja autoista, jos syypää olisi sittenkin se aura-auton kuljettaja.

        En osaa selittää hyvin, mutta naurettava päivitys oli kuunnella ääneen luettuna.


      • kurpizza kirjoitti:

        Selevä.

        Tänään huoltomiehelle, joka on äitini kaveri Facessa, soitti joku raivostunut nainen, sillä hänen autonsa konepellin päälle oli joku kuulemma aurannut marjoja. Päivityksessään huoltomies oli ihmetellyt, että eikö asialla sittenkin voineet olla "semmoiset lentävät kummallisuudet kuin tilhet". Seuraava päivitys samalta henkilöltä koski sitä, että hän lähettää sähköpostia jumalalle ja lähettää lähipuuhun kotkia vartioimaan. Lopuksi hän aikoi ottaa vielä DNA-näytteet marjoista ja autoista, jos syypää olisi sittenkin se aura-auton kuljettaja.

        En osaa selittää hyvin, mutta naurettava päivitys oli kuunnella ääneen luettuna.

        "Aurata marjoja" XD

        Ottakoon ihan rauhassa DNA-näytteet - vaan missäs aikoo ne tutkituttaa?



      • B-L
        icepicked kirjoitti:

        Kirpputorilla myytiin parilla kympillä vanhoja filmirullakameroita, jollainen voisi olla jännä.

        Katso ostaessasi, että ostokseesi saa vielä fillmiä.
        Normaalia kinokokoa saa vielä helposti, mutta 120 koko on jo hiukan hankalampi juttu ja sitä joutuu etsimään. Kaikki muut koot ovatkin sitten jo oikeasti vaikeita tai mahdottomia.


      • nasse_seta kirjoitti:

        "Aurata marjoja" XD

        Ottakoon ihan rauhassa DNA-näytteet - vaan missäs aikoo ne tutkituttaa?

        Samassa jutussa luki muuten vielä, että joku oli kuulemma joskus laittanut HK:n sinisen päälle kortsun ja tukkinut sillä vessanpöntön, jonka jälkeen oli sammahtanut vissiinkin kylpyammeeseen.


      • B-L kirjoitti:

        Katso ostaessasi, että ostokseesi saa vielä fillmiä.
        Normaalia kinokokoa saa vielä helposti, mutta 120 koko on jo hiukan hankalampi juttu ja sitä joutuu etsimään. Kaikki muut koot ovatkin sitten jo oikeasti vaikeita tai mahdottomia.

        Kysyn sitten myyjältä. Onneksi samassa korttelissa on liike, jossa kuvat voi kehityttää.


      • icepicked kirjoitti:

        Haluan sellaisen.

        Entä jos soittaisin tämän sukujuhlissa: https://www.youtube.com/watch?v=f2gOA1UZPSQ

        Mihin hittoon tarvitset kaasunaamaria? (Bulse käyttää sitä, kun maalaa myrkyllisillä maaleilla, esim. ksyleeniliuottimilla.)


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mihin hittoon tarvitset kaasunaamaria? (Bulse käyttää sitä, kun maalaa myrkyllisillä maaleilla, esim. ksyleeniliuottimilla.)

        Minullakin on myrkyllisiä maaleja! Lisäksi naapurini tupakoi asunnossaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Samassa jutussa luki muuten vielä, että joku oli kuulemma joskus laittanut HK:n sinisen päälle kortsun ja tukkinut sillä vessanpöntön, jonka jälkeen oli sammahtanut vissiinkin kylpyammeeseen.

        Toivottavasti hän ei käyttänyt makkaraa mihinkään. Valitettavasti tuossa periaatteessa on nyt kotitekoinen, tuota. Noh, vastine sille munakoisolle tai kesäkurpitsalle.


    • "Kaivinkoneella on hyvä siivota", väittää Bulse.

      • Meidän perhe tekee pulkkamäen yksivuotiaalle aura-autolla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Meidän perhe tekee pulkkamäen yksivuotiaalle aura-autolla.

        Meidän perhe (no isä) vie väärän yksivuotiaan kirjaston pihasta. Pistäkää paremmaksi, tai siis pahemmaksi.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Meidän perhe (no isä) vie väärän yksivuotiaan kirjaston pihasta. Pistäkää paremmaksi, tai siis pahemmaksi.

        Isäni unohti tulla katsomaan minua ja äitiäni synnytysosastolle, koska pelasi kaverinsa kanssa tietokonetta!


      • kurpizza kirjoitti:

        Isäni unohti tulla katsomaan minua ja äitiäni synnytysosastolle, koska pelasi kaverinsa kanssa tietokonetta!

        :(


    • mjooh

      vittu mitä paskaa, haista vittu

      • Sitä vittua että tukehdu puuroon, ja jos et osaa keittää sellaista (kuten varmaan et osaakaan), niin pyydä koulun keittäjiltä apua. Jos ei onnistu, niin mene sienestämään ja yritä jotenkin kadota siten, että sinut löydetään aikaisintaan muutaman vuoden kuluttua. Olikos sulla muuta? Itse juttelen hirveen mielelläni erilaisten ihmisten kanssa.


    • Empty

      Teil o aika hasardit perheet. No jaa meiän perhe kuljetutti Espanjasta muutaman pullolisen Ruotsin tyhjän lenttiksen läpi Suomeen. Jäätiin ruotsin turva-tarkastuksessa kiinni mutta vartijat päästivät meidät kuitenkin hymyillen menemään. Suomen puolella ketään ei välittänyt enää. Espanjassakin myytiin kylmää huurteista Burger Kingissä hanasta.

      Mukava maa tuo España

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe