Sixpack ei näy?!

where are you my 6pack

Eli olen pian 1,5 vuotta käynyt salilla ja vetänyt vuoden pituisen bulkin ja dieetin, ja rasvaprosentti on nyt noin 7% inbody mittauksen mukaan, eli hyvinkin matala.
Ongelmana on se, että en saa vatsalihaksia näkymään. Treenaan vatsoja jopa joka toinen päivä. Teen useita erilaisia liikkeitä, ilman painoja tehtäviä liikkeitä, painoilla tehtäviä liikkeitä, staattisia jne.
Ylimääräistä läskiä ei ole kuin vähän jenkkakahvoina ja mahan edessä minimaalinen määrä, joten sen puolesta palikoiden kuuluisi näkyä?

9

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geenimanipulaatiojuujuu

      geenit.et voi vaikuttaa.

    • Vanha sanonta kuuluu "six pack tehdään keittiössä, ei salilla". Tässä piilee toki suuri totuus, mutta edellisen kirjoittajan maininta geeneistä pitää myös paikkansa. Joillakin ihmisillä vatsalihakset tulevat näkyviin kun rasvaa on kehossa 12-13% verran ja toisilla se vaatii alhaisemman rasvaprosentin.

      Voisit kokeilla:

      - Intervalli-treeniä (HIIT). 10-15 minuutin intervallitreeni on tehokasta ja kannattaa ainakin vaihteluna kokeilla jos on tehnyt perinteisempää cardiota ja varsinkin jos cardiota ei ole yhtään ohjelmassa. Ei kannata pelätä, että se polttaisi lihasta. Terveydenkin kannalta tämän kaltaisen treenin hyödyt ovat kiistattomat.

      - Tee vatsalihastreeniä super tai tri-settinä: valitse kaksi tai kolme hyvää liikettä ja tee ne perätysten ilman lepoa. Poltteen täytyy todella tuntua keskikehossa.

    • napapaita

      Rasvat 7% ja jenkkakahvat ei ole fyysisesti mahdollista. Joku on pielessä.

    • Abat

      Vatsalihasten rääkkäämisen määrä ei välttämättä ole tässä avainasia. Keskity laatuun ja tuntumaan. Vatsalihasten näkyvyys vaatii massaa ja rasvaprosentin suhteellista pienuutta. Keskity siis liikkeisiin, jotka kasvattavat massaa vatsapaloihin, eli tee liikkeitä jotka väsyttävät vatsalihaksesi jo ennen 10. - 15. toistoa. Tee vatsalihaksiasi monipuolisesti - tasapuolisesti ylä, ala ja keskimmäisiä vatsalihaksia, myös sivuvatsalihaksia. Keskity arjessasi ryhtiisi, se kun on niin surkea istumayhteiskunnassa.

    • voimapyörädragonflagi

      Mitä liikkeitä teet?

      Itse saan voimapyörää ja dragon flagia tehdessä parhaimman tuntuman ja poltteen tällä hetkellä. Kaikki muut on minulle turhia nitkutteluliikkeitä.

    • minullapa

      sixpäkki näkyy aina, vaikken edes tee varsinaisia vatsalihastreenejä. Riittää kun käyn silloin tällöin joogaamassa. :)

    • pursi8

      Oiskohan se rasvaprossa ollu kuitenki 17%....

    • salihirmutus

      Kokeileppas ettet pumppailekkaan vatsalihaksia kuin ehkä kerran viikossa ja kevyesti, esim 4x15-20 vatsarutistus kevyellä painolla, jonkin salitreenin päätteeksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe