Olisin halunnut suhteen kanssasi

kokeilla ainakin.

mutta mokasin vissiin sitten kaiken ihan lopullisesti. Et halua enää olla tekemisissä ja olenhan tiennyt sen jo pitkään. Kun ei meinaa unohtua, se on se ongelma.

34

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastukset.

      Tarhasta tai päiväkodista lähtien lapsilla on tapana ihastua toisiinsa. Kun tykätään, mennään pussauskoppiin, ja kikatetaan. Jokaisella meillä on takanaan ihastuksia, pieniä ja isoja.

    • :-)

      Pussauskoppi ois kiva. Pääsis ainakin liki.

    • Vanhasuola

      Itsekkin kiinnostunut miehestä ,joka nyt on suhteessa , eikä tämä mies ehkä tiedä tästä, mutta minulla ei ole ollut rohkeutta myöskään kertoa hänelle ,minulla olisi aiemmin ollut mahdollisuus hänen kanssaan mutta itse tyrin.

    • älä luota luuloon

      Mistä päättelit, ettei haluaisi olla kanssasi tekemisissä?

      • Suhteet vaan hidaste

        Anna vinkkiä,kyllä sr kunnonmies hoitelee useemmanki daamin.


      • Valitettavasti totta
        Suhteet vaan hidaste kirjoitti:

        Anna vinkkiä,kyllä sr kunnonmies hoitelee useemmanki daamin.

        Kunnonmies hoitelee useammankin sukupuolitaudin daameilleen.


    • minäkin

      Niin

      Mutta kun ei, niin ei

    • Jätä väliin

      Jos on varattu, niin näpit irti.

      • sotrue

        Varata ketään ei voi. Aina kannattaa vaihtaa parempaan, ei harmita sit viimmesillä hetkillä.


    • miksi teit

      Niin valitettavasti teit. On asioita, mitä ei vain tehdä tutustumisvaiheessa. Petyin sinuun ja tuli paha mieli.

      Kiitoksia sinulle kuitenkin yhteisestä ajasta.

      • ap.

        Ei tietääkseni ole varattu.
        Ja en ole tehnyt mitään mikä voisi loukata noin kuin yllä oleva kirjoittaa.

        Syy on yksinkertaisesti se etten ollut tarpeeksi. Sillehän minä itse en voi mitään. On vain vaikea jatkaa ja unohtaa kun jäi tunne että jotain jäi kesken. toivotaan että tämä menee pian ohi.


      • rakentaen, ei hajottaen
        ap. kirjoitti:

        Ei tietääkseni ole varattu.
        Ja en ole tehnyt mitään mikä voisi loukata noin kuin yllä oleva kirjoittaa.

        Syy on yksinkertaisesti se etten ollut tarpeeksi. Sillehän minä itse en voi mitään. On vain vaikea jatkaa ja unohtaa kun jäi tunne että jotain jäi kesken. toivotaan että tämä menee pian ohi.

        Miksi "et ollut hänelle tarpeeksi"
        kuten itse asian ilmaiset? Ettekö
        mitenkään voi keskustella asiasta
        irl? Entä jos tämä nainekin vielä
        kaipaisi sinua takaisin?


      • ap.
        rakentaen, ei hajottaen kirjoitti:

        Miksi "et ollut hänelle tarpeeksi"
        kuten itse asian ilmaiset? Ettekö
        mitenkään voi keskustella asiasta
        irl? Entä jos tämä nainekin vielä
        kaipaisi sinua takaisin?

        Ei ole kyse naisesta, sori!

        "Tarpeeksi olemisen" huomaa käytöksestä.


      • tarkoitatko että
        ap. kirjoitti:

        Ei ole kyse naisesta, sori!

        "Tarpeeksi olemisen" huomaa käytöksestä.

        olit jossain mielessä jotain väärää, sillä mikset muuten olisi tarpeeksi ??


      • ap.
        tarkoitatko että kirjoitti:

        olit jossain mielessä jotain väärää, sillä mikset muuten olisi tarpeeksi ??

        Sanoin tuon ehkä väärin sanoin. Parempi voisi olla joko se että tunteet eivät ns kohdanneet tai sitten olin vain yksi monista. Tilanne oli ristiriitainen ja aiheutti suuresti hämmennystä, siksi tunne siitä ettei ollut tarpeeksi. Väärinymmärrystä kaikki ja käsitin sen liian myöhään.


      • miäsmualta
        ap. kirjoitti:

        Sanoin tuon ehkä väärin sanoin. Parempi voisi olla joko se että tunteet eivät ns kohdanneet tai sitten olin vain yksi monista. Tilanne oli ristiriitainen ja aiheutti suuresti hämmennystä, siksi tunne siitä ettei ollut tarpeeksi. Väärinymmärrystä kaikki ja käsitin sen liian myöhään.

        Onko mahdotonta laittaa vaikka facebook viesti ja saada yhteys mieheen?


      • ap.
        miäsmualta kirjoitti:

        Onko mahdotonta laittaa vaikka facebook viesti ja saada yhteys mieheen?

        On mahdollista mutta se ei auta mitään. Kuten sanoin, tunteet eivät kohdanneet ja aika ajoi yli. Kiitos ehdotuksestasi silti!


      • mokaajalle
        ap. kirjoitti:

        On mahdollista mutta se ei auta mitään. Kuten sanoin, tunteet eivät kohdanneet ja aika ajoi yli. Kiitos ehdotuksestasi silti!

        Kivaa onkia voi poikaa.


      • virheliike
        ap. kirjoitti:

        On mahdollista mutta se ei auta mitään. Kuten sanoin, tunteet eivät kohdanneet ja aika ajoi yli. Kiitos ehdotuksestasi silti!

        Nää on kurjia juttuja. Teoriassa voisin olla aloituksessasi viittaamasi mies.

        Itsellä tunteita oli niin helkkaristi (ja on yhä), mutta rehellisesti sanoen säikähdin niitä. Mua on kohdeltu niin kylmästi ja julmasti exän taholta, että sydän jäätyi vuosiksi. Tämä yksi sulatti sen pelkällä hymyllä. Menin vaan lukkoon. Haluaisin yrittää korjata vahingon, mutta pelkään, että suhtautuu minuun juuri kuten sinä: meni jo.

        Asiat ei aina ole niin yksinkertaisia.


      • ap.
        virheliike kirjoitti:

        Nää on kurjia juttuja. Teoriassa voisin olla aloituksessasi viittaamasi mies.

        Itsellä tunteita oli niin helkkaristi (ja on yhä), mutta rehellisesti sanoen säikähdin niitä. Mua on kohdeltu niin kylmästi ja julmasti exän taholta, että sydän jäätyi vuosiksi. Tämä yksi sulatti sen pelkällä hymyllä. Menin vaan lukkoon. Haluaisin yrittää korjata vahingon, mutta pelkään, että suhtautuu minuun juuri kuten sinä: meni jo.

        Asiat ei aina ole niin yksinkertaisia.

        Miten onnistuit karkoittamaan hänet jos kerran meni jo?

        Ole rohkea ja ota yhteyttä! Virheliikkeen korjausliike.


      • virheliike
        ap. kirjoitti:

        Miten onnistuit karkoittamaan hänet jos kerran meni jo?

        Ole rohkea ja ota yhteyttä! Virheliikkeen korjausliike.

        En nyt vaan saanut vietyä asioita loppuun. Jänistin, otin etäisyyttä, jätin huomiotta. Helpostihan siitä tulee kuva toiselle, ettei esim. juuri kelvannut/riittänyt niin kuin itse kirjoitit.


      • bigmisteik
        virheliike kirjoitti:

        Nää on kurjia juttuja. Teoriassa voisin olla aloituksessasi viittaamasi mies.

        Itsellä tunteita oli niin helkkaristi (ja on yhä), mutta rehellisesti sanoen säikähdin niitä. Mua on kohdeltu niin kylmästi ja julmasti exän taholta, että sydän jäätyi vuosiksi. Tämä yksi sulatti sen pelkällä hymyllä. Menin vaan lukkoon. Haluaisin yrittää korjata vahingon, mutta pelkään, että suhtautuu minuun juuri kuten sinä: meni jo.

        Asiat ei aina ole niin yksinkertaisia.

        Kappas, samis. Itsellä tuli vaikeuksia käsitellä niitä tuntemuksia kun olin vähän ollut ihastunut erääseen naiseen ja sitten huomasin että tämäkin osoitti kiinnostusta minuun. Mulla on vaan olo ollut niin totaalisen "en kelpaa kellekään" tuosta menneisyyden paskasta, että toisen kiinnostus säikäytti ja mietin vähän väliä että onko se todellista kuitenkaan. No, ehkä minäkin nyt sitten tällä käyttäytymiselläni tapoin ne toisen ihastumiset.


      • ap.
        bigmisteik kirjoitti:

        Kappas, samis. Itsellä tuli vaikeuksia käsitellä niitä tuntemuksia kun olin vähän ollut ihastunut erääseen naiseen ja sitten huomasin että tämäkin osoitti kiinnostusta minuun. Mulla on vaan olo ollut niin totaalisen "en kelpaa kellekään" tuosta menneisyyden paskasta, että toisen kiinnostus säikäytti ja mietin vähän väliä että onko se todellista kuitenkaan. No, ehkä minäkin nyt sitten tällä käyttäytymiselläni tapoin ne toisen ihastumiset.

        Mokat on tehty ja niiden kanssa täytyy vaan oppia elämään. Joskus voittaa, joskus häivää, nyt tuli ne huonot kortit.


      • virheliike
        bigmisteik kirjoitti:

        Kappas, samis. Itsellä tuli vaikeuksia käsitellä niitä tuntemuksia kun olin vähän ollut ihastunut erääseen naiseen ja sitten huomasin että tämäkin osoitti kiinnostusta minuun. Mulla on vaan olo ollut niin totaalisen "en kelpaa kellekään" tuosta menneisyyden paskasta, että toisen kiinnostus säikäytti ja mietin vähän väliä että onko se todellista kuitenkaan. No, ehkä minäkin nyt sitten tällä käyttäytymiselläni tapoin ne toisen ihastumiset.

        Täysin sama kuvio.


      • toivoa on aina
        bigmisteik kirjoitti:

        Kappas, samis. Itsellä tuli vaikeuksia käsitellä niitä tuntemuksia kun olin vähän ollut ihastunut erääseen naiseen ja sitten huomasin että tämäkin osoitti kiinnostusta minuun. Mulla on vaan olo ollut niin totaalisen "en kelpaa kellekään" tuosta menneisyyden paskasta, että toisen kiinnostus säikäytti ja mietin vähän väliä että onko se todellista kuitenkaan. No, ehkä minäkin nyt sitten tällä käyttäytymiselläni tapoin ne toisen ihastumiset.

        Nimimerkit bigmisteik ja virheliike
        korjatkaahan asiat niin saatatte
        yllättyä positiivisesti. Jos naisenne
        eivät ole kummissakaan tapauksissa
        vihoitelleett teille tai suhtautuneet jotenkin
        muuten jäätävästi niin tuskinpa syytä kovin
        suureen huoleen on.
        Mikäli lemmenkohteenne eivät
        kovin sydämettömiä tapauksia ole
        niin varmasti ilahtuvat yhteydenotosta.


      • woman___
        virheliike kirjoitti:

        En nyt vaan saanut vietyä asioita loppuun. Jänistin, otin etäisyyttä, jätin huomiotta. Helpostihan siitä tulee kuva toiselle, ettei esim. juuri kelvannut/riittänyt niin kuin itse kirjoitit.

        Päästit toisen menemään tai ajoit pois vaikka välitit?
        Onpas surullista.
        Mutta ymmärrättehän miehet, että jos olette ihastuksenne hyljänneet niin ei ne ehkä tajunneet, että teilläkin on tunteita. Eikä torjuttu nainen voi asiaa enää edistää, koska ehkä häpeää yksipuolisia tunteitaan.
        Teidän kannattanee tehdä aloite.
        Jos kyse on oikeista tunteista ja vahvoista, kuten joku yllä kirjoitti, niin ne ei välttämättä heti häviä. Aika ei aina tapa rakkautta, se jää elämään pienellä liekillä, muistona sydämessä, syttyäkseen taas, kun tapaa vuosienkin päästä.
        Jotkut varaa paikkaa vieressään vaikka toinen ei sitä halunnut, koska ei vaan voi ottaa siihen ketään muuta.
        Kun tunteita ei voi tappaa niin yksipuoliset tunteet tappaa hiljalleen sinut.
        Olisin elänyt koko elämän sillä tiedolla, että hän olisi välittänyt,
        mutta ehkä minä vain kuvittelin kaiken, koska hän ei ikinä kertonut mitä tuntee.
        Toivoa ei ole ollut vuosiin, mutta en vain osaa tappaa tunteitani, vaikka kuinka olen yrittänyt.
        Ikinä ei voi tietää onko liian myöhäistä.

        Parempaa onnea teille muille.


      • Shere

        Naisena täysin samaa mieltä, jos niitä tunteita teillä vielä on ja tiedätte naisenkin olleen kiinnostunut , voi yrittää korjailla tilannetta, Varsinkin, jos tapauksesta ei ole kulunut paljoa aikaa. Olkaa avoimia ja kertokaa ajatuksistanne.


    • näkisi edes kuvan

      Ei ole helppo asia kerta kaikkiaan. Ei ole helppo ei ole, ei kerta kaikkiaan ole helppo juttu tämä meidän juttu. Ikäero, kiusana? Ei ole helppo ei sinnepäinkään.

      • jonainpäivänä

        Mitä järkeä olisi enää missään jos elämässä kaikki olisi helppoa? Asioiden eteen tulee taistella. Se on mahtava tunne kun olet tehnyt kaiken ja enemmän ja saavutatsen mihin alusta asti pyritkin :)


    • Ehkä-ehkä-et

      Niin minäkin, mutta olet antanut ymmärtää, että et halua. Joten ole hyvä ja jatka matkaa äläkä valita tai tule heti luokseni ja jää. Tämän päivän jälkeen en aio odottaa sinua. En pidä siitä, että pelaat ja leikit. Joten hoida oma osuutesi kuntoon, jos todellakin haluat. Tai jää hyvästi.

      • kokeillaainakin

        En ole ihan varma kenelle kohdistat vastauksesi, vastaan kuitenkin.

        Ei ole tullu luokutsua...... ei voi tulla.
        En ole missään vaiheessa pelannut enkä leikkinyt.
        Tule rohkeasti tänne vain, lupaan pitää sinusta hyvää huolta.


      • noootuu

        Ilmoitat vaan henkilökohtaisesti minulle että olet tulossa


    • tonokkim

      Onhan se ongelma tietenkin poistettavissa. Katson että typerästi käyttäytyminen omalta puoleltani on rasite minullekin.
      Tuskinpa puhumme samasta tapauksesta, mutta köksäpsykolokiaa käyttävänä miehenä vahinko olisi korjattavissa edes vähäisellä vastaantulolla puoleltasi.
      Psyykeni teki myönteisen "eleen" suuntaasi 24.12 iltapäivällä. Kollektiivinen tietoisuutemme mahdollistaa liikahduksia jompaan kumpaan suuntaan.

      • ap-kirjoittaja

        Toivottavasti löydät omasi, minä ei ole hän.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe