Näky - Jeesus Kristus, Vapahtajamme!

sinettisormus1

25.1. aamuyöllä sain näyn jota jo olinkin Herralta tovin pyytänyt ja nyt se tuli, kun hetkeksi heräsin. Näin Jeesuksen valkoisissa vaatteissaan, seisomassa korkeuksissa ja sitten Hänen ylleen muuttui nuo sini/ punaiset vaatteet, punainen viitta yllään ja Hän astui alas …
Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, tule pian, morsius seurakuntasi odottaa sinua!

Herran Rauhaa ja Siunausta! Valmistautukaa Herramme tulemiseen ...

71

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1

      .... ps. kun jeesuksen vaatteet muuttuivat ja Hän oli valmis astumaan alas, jäi Hänestä tuo valkoisiin pukeutunut hahmonsa taustalle ja ylös, siniseen ja punaiseen puketunut Jeesuksen hahmo astui alas, uskon tälläkin olevan merkityksensä, ..... Hänen vanhurskautensa on niin puhdas, ettei voi tulla keskuuteemme, Hänen tullessaan maailmaan ... (Jumala itse)

    • sinettisormus1
      • ...

        ....


    • sinettisormus1

      PSALMIT 19
      1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.

      2. Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
      3. Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
      4. Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
      5. Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
      6. Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
      7. Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
      8. Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
      9. Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
      10. Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
      11. Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
      12. Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
      13. Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
      14. Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
      15. Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.

      • ....

        ....


      • ...

        ...


      • ....
        .... kirjoitti:

        ....

        ....


      • ...
        .... kirjoitti:

        ....

        ....


    • sinettisormus1
      • Seurailija1

        Varmaan Herra tulee, Nina laulaa niin kauniisti.


      • ...
        Seurailija1 kirjoitti:

        Varmaan Herra tulee, Nina laulaa niin kauniisti.

        ....


      • ...

        ....


    • sinettisormus1

      Pitkään olen Herralta pyytänyt:
      - Et ole näyttänyt aikoihin unia itsestäsi, tai näkyjä, Herra tule luokseni, näyttäydy, unessa tai näyssä tai henkilökohtaisella tasolla, tule...!
      Näin rukoilin taas eilen illallakin ja vihdoinkin, aamuyöllä herätessäni sain nähdä Hänet, jeesuksen Kristuksen näyssä.
      Kiitos ja Kunnia Herran, Halleluja!

      • Seurailija1

        Vähän meni uudistuksien vuoksi pilalle nämäkkin sivut..


      • sinettisormus1

        Totta puhut rakas veljeni ....


    • sinettisormus1

      JESAJA 40
      1. "Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani", sanoo teidän Jumalanne.

      2. "Puhukaa suloisesti Jerusalemille ja julistakaa sille, että sen vaivanaika on päättynyt, että sen velka on sovitettu, sillä se on saanut Herran kädestä kaksinkertaisesti kaikista synneistänsä."
      3. Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
      4. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.
      5. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."
      6. Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:
      7. ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.
      8. Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.
      9. Nouse korkealle vuorelle, Siion, sinä ilosanoman tuoja; korota voimakkaasti äänesi, Jerusalem, sinä ilosanoman tuoja. Korota, älä pelkää, sano Juudan kaupungeille: "Katso, teidän Jumalanne!"
      10. Katso, Herra, Herra tulee voimallisena, hänen käsivartensa vallitsee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.
      11. Niinkuin paimen hän kaitsee laumaansa, kokoaa karitsat käsivarrellensa ja kantaa niitä sylissään, johdattelee imettäviä lampaita.
      12. Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat?
      13. Kuka on Herran Henkeä ohjannut, ollut hänen neuvonantajansa ja opettajansa?
      14. Kenen kanssa hän on neuvotellut, joka olisi hänelle ymmärrystä antanut ja opettanut oikean polun, opettanut hänelle tiedon ja osoittanut hänelle ymmärryksen tien?
      15. Katso, kansakunnat ovat kuin pisara vesisangon uurteessa, ovat kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Katso, merensaaret hän nostaa kuin hiekkajyvän.
      16. Ei Libanon riittäisi polttopuiksi eikä sen riista polttouhriksi.
      17. Kaikki kansakunnat ovat niinkuin ei mitään hänen edessään, ne ovat hänelle kuin olematon ja tyhjä.
      18. Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette?
      19. Jumalankuvanko? - Sen valaa valaja, ja kultaseppä kullalla päällystää, sepittää sille hopeaketjut.
      20. Kenellä ei ole varaa sellaiseen antimeen, se valitsee puun, joka ei lahoa, hakee taitavan tekijän pystyttämään jumalankuvan, joka ei horju.
      21. Ettekö te tiedä, ettekö kuule, eikö teille ole alusta asti ilmoitettu, ettekö ole maan perustuksista vaaria ottaneet?
      22. Hän istuu korkealla maanpiirin päällä, kuin heinäsirkkoja ovat sen asukkaat; hän levittää taivaan niinkuin harson, pingoittaa sen niinkuin teltan asuttavaksi.
      23. Hän tekee ruhtinaat olemattomiksi, saattaa maan tuomarit tyhjän veroisiksi.
      24. Tuskin he ovat istutetut, tuskin kylvetyt, tuskin on heidän vartensa juurtunut maahan, niin hän puhaltaa heihin, ja he kuivettuvat; myrsky vie heidät kuin oljenkorret.
      25. "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.
      26. Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.
      27. Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?
      28. Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
      29. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
      30. Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
      31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

      • .....

        ...


    • -jarmo-

      Kiitos Sinetti aamun avauksesta!

      • sinettisormus1

        .... kiitos sinulle -jarmo-, sen vastaan otosta ja Kiitetään Herraa ja eletään Hänen siunaustensa ja armonsa alla. Siunausta sinulle!


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        .... kiitos sinulle -jarmo-, sen vastaan otosta ja Kiitetään Herraa ja eletään Hänen siunaustensa ja armonsa alla. Siunausta sinulle!

        ... ja vielä lainaus sinulta, -jarmo- :

        Katsokaas kun pieni lapsi puhuu, että Jeesus tulee pian, tässä hänen Äitinsä kertoo siitä. Näyttää paperia mihin on kirjoittanut lapsen kertomia lauseita.
        Cohesion among the body - Messages of warning!
        www.youtube.com
        I have noticed SUCH cohesion among the body today, in regards to messages about VISIONS of devastation, alongside a general urgency that the time is at hand. I am sharing videos as I am feeling led to, and as I am able with having two young children. Please continue to SHARE SHARE SHARE and leave feedback! Thank you so much! This video discusses cohesion among the body, dreams, visions, a song by Lily Grace (my daughter), and an urgency for Christ's return


        https://www.youtube.com/watch?v=MvMkQ4SVkQ0

        -Hän tulee! (sanoo tämän useasti)
        -Abba up! (Isä Jumala ylhäällä)
        Eikä kukaan äiti kerro lopunajoista lapselleen
        Eikä abba ole engalnninkielinen sana

        https://www.youtube.com/watch?v=zg3CrGLWGWo


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ja vielä lainaus sinulta, -jarmo- :

        Katsokaas kun pieni lapsi puhuu, että Jeesus tulee pian, tässä hänen Äitinsä kertoo siitä. Näyttää paperia mihin on kirjoittanut lapsen kertomia lauseita.
        Cohesion among the body - Messages of warning!
        www.youtube.com
        I have noticed SUCH cohesion among the body today, in regards to messages about VISIONS of devastation, alongside a general urgency that the time is at hand. I am sharing videos as I am feeling led to, and as I am able with having two young children. Please continue to SHARE SHARE SHARE and leave feedback! Thank you so much! This video discusses cohesion among the body, dreams, visions, a song by Lily Grace (my daughter), and an urgency for Christ's return


        https://www.youtube.com/watch?v=MvMkQ4SVkQ0

        -Hän tulee! (sanoo tämän useasti)
        -Abba up! (Isä Jumala ylhäällä)
        Eikä kukaan äiti kerro lopunajoista lapselleen
        Eikä abba ole engalnninkielinen sana

        https://www.youtube.com/watch?v=zg3CrGLWGWo

        ... jostain syystä herjas tätä, mutta uudestaan.....

        https://www.youtube.com/watch?v=zUmAfGvl80M


      • .....

        ....


      • ....
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ja vielä lainaus sinulta, -jarmo- :

        Katsokaas kun pieni lapsi puhuu, että Jeesus tulee pian, tässä hänen Äitinsä kertoo siitä. Näyttää paperia mihin on kirjoittanut lapsen kertomia lauseita.
        Cohesion among the body - Messages of warning!
        www.youtube.com
        I have noticed SUCH cohesion among the body today, in regards to messages about VISIONS of devastation, alongside a general urgency that the time is at hand. I am sharing videos as I am feeling led to, and as I am able with having two young children. Please continue to SHARE SHARE SHARE and leave feedback! Thank you so much! This video discusses cohesion among the body, dreams, visions, a song by Lily Grace (my daughter), and an urgency for Christ's return


        https://www.youtube.com/watch?v=MvMkQ4SVkQ0

        -Hän tulee! (sanoo tämän useasti)
        -Abba up! (Isä Jumala ylhäällä)
        Eikä kukaan äiti kerro lopunajoista lapselleen
        Eikä abba ole engalnninkielinen sana

        https://www.youtube.com/watch?v=zg3CrGLWGWo

        ...


    • hellarinuori

      Voi, kunpa se tapahtuisi pian.. itsekkin olen rukoillut Jumalalta näitä näkyjä, mutta toistaiseksi en ole saanut :/ ehkä se ei ole minun osani. Odotan kuitenkin tempausta jo todella kovasti.. ainoa pelkoni on että jäisin siitä pois jostain syystä. Voi kunpa se iloinen päivä tulisi pian kun Jeesus saapuu noutamaan omansa..

      • sinettisormus1

        Sinä olet mukana, kun USKOT ainoastaan, älä anna jossittelulle sijaa, sillä mitä järkeä on uskoa jos jossittelee, näin eräs vanha, yli 90 vuotias mummo sanoi minulle kerran ja se olikin tärkeä läksy. Siunausta sinulle nuori!


      • Seurailija1

        "Usko ainoastaan" ei Jeesus jätä jos uskoo.


    • Tuula H

      moni uskova jo odottaa että pääsisi poissa täältä. onhan tämä rumba jo täällä nähty. olisi kiva jo nähdä ihan toisenlainen ympäristö, eikä enää tappelua ja ahneutta tarvisi katsella.kiitos Jeesus kun tulet pian. ja kiitos sinetti avauksesta. lohduttava näky todellakin oli.

      • sinettisormus1

        Aamen, .... ja kiitos Tuula että otit vastaan, uskon että Jeesus tulee pian, olkaamme valmiit!


      • ynjevi
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen, .... ja kiitos Tuula että otit vastaan, uskon että Jeesus tulee pian, olkaamme valmiit!

        Tämä on valistunut arvaus.

        Sinä taidat käyttää homeopaattisia lääkkeitä.


      • Mikä on?

        Entä se Jumalan tahto?


      • Seurailija1

        Samaa mieltä Tuula H, kyllä tää on nähty ja päivä päivltä vain pahemmaksi menee. Tule Jeesus, älä enää aikaile.


      • Seurailija1
        ynjevi kirjoitti:

        Tämä on valistunut arvaus.

        Sinä taidat käyttää homeopaattisia lääkkeitä.

        Määki tykkään homejuustosta.


      • Tuula H
        Seurailija1 kirjoitti:

        Samaa mieltä Tuula H, kyllä tää on nähty ja päivä päivltä vain pahemmaksi menee. Tule Jeesus, älä enää aikaile.

        sitä me jäämme odottamaan, että Jeesus tulisi. aamen.


    • -jarmo-

      Amen kaikkien kommenteille... Odotuksemme palkitaan pareemin kuin ketään kaikkina aikoina yhteensä, (poislukien Elia ja Hanok) kun on sen aika.

    • sinettisormus1
    • Hourailija

      Kiitos sinetti, että jaksat tuoda skitsot harhasi, vuodesta toiseen tänne kaikkien nähtäväksi. Voimia jatkossakin.

    • Seurailija1

      Ei saa sinettiä moittia, hän on ihana Herran käytössä oleva ihminen.. ja tehnyt valtavasti töitä kirjoittaessaan tänne, sellaseen ei harhainen pysty, ei jaksaisi.

      Katsoin äsken youtubesta Teemu ja Minna Tapio:n profetaalisen näyn 21.9.2014, se ylimmäinen. Kannattaa katsoa jos ei ole ennen jo katsonut.. he eivät kans ole mitään harhaisia skitsoja..

      • sinettisormus1

      • Seurailija1

    • sinettisormus1

      Huomenta taas teille kaikille ... ja seurailija, tuo Teemun ja Minna Tapion sanoma on todella hyvä, joka kannattaa katsoa ja aihe sopii tähänkin ketjuun.
      Tänään minulla on jaettavana tällainen NÄKY - ikkuna :

      26.1. kun aamulla heräsin, oli samassa näkynä edessäni ikkuna ja katsoin tuosta ikkunasta, jonka ulkopinta kimmelsi pakkasen huurtamista pisaroista ja ulkona loisti valo, en tiennyt oliko se aurinko, sillä sitä ei näkynyt, loisti vain suuri valo …
      Pyysin Herraa antamaan sanaa tähän näkyyn, voisiko tällaiseen kuvaan sitä löytää, kävelin pöydän ääreen, nostin Raamatun ja avasin ja se avautui Sananlaskut 13:9:

      9. Vanhurskasten valo loistaa iloisesti, mutta jumalattomien lamppu sammuu.

      Taas kerran Herra antoi tuon sanan joka niin oivallisesti sopi tuohon näkyyn, Kiitos Herralleni, Iankaikkiselle Jumalalle, Jeesukselle Kristukselle.

      Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille. Olkoon uskontienne valoisa, Kristuksen kirkkautta täynnä ja levittäkää tuota valoa, missä ikinä olettekin, olkaamme Herramme edessä, Hänen kunniakseen.
      Aamen.

    • sinettisormus1

      Toinen Pietarin kirje 1
      1. Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
      2. Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
      3. Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
      4. joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,
      5. niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä,
      6. ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta,
      7. jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.
      8. Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
      9. Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä.
      10. Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
      11. sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.
      12. Sentähden minä aina aion muistuttaa teitä tästä, vaikka sen tiedättekin ja olette vahvistetut siinä totuudessa, joka teillä on.
      13. Ja minä katson oikeaksi, niin kauan kuin tässä majassa olen, näin muistuttamalla herättää teitä.
      14. Sillä minä tiedän, että tämän majani poispaneminen tapahtuu äkisti, niinkuin myös meidän Herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti.
      15. Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
      16. Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
      17. Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
      18. Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.
      19. Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
      20. Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
      21. sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.

    • sinettisormus1
    • KTS (Ei kirj.)
    • sinettisormus1

      Me tarvitsemme siunausta. Ihanaa jos saa Jumalalta siunauksen, mutta voimme ja meidän pitää siunata myös toisiamme ja erilaisia asioita, olivat ne hyviä tai pahoja. Siunauksella on suurempi voima kuin kirouksella, kirouksen voimaa kuitenkaan väheksymättä. Meidän ei pitäisi kirota koskaan ketään tai mitään, sillä nämä ovat asioita jotka jäävät toimimaan henkimaailmassa, vaikka tekisit sen aivan tahattomasti, tarkoittamatta tai leikillään tai vihapäissä… Ymmärrän että on vaikeaa siunata pahinta vihamiestään, mutta niin pitää tehdä tässä Jumalan maailmassa jos sitä haluaa oikein kulkea. Kun siunaamme, muuttuu ne myös meille siunaukseksi, moninkertaisesti.
      - Jumalan siunausta sinulle ystäväni joka luet tätä…”
      Jos jokainen ihminen auttaisi yhtä ihmistä ja myös siunaisi tätä, maailma olisi toisenlainen… On siunausta itsellemme kun siunaamme toisiamme. Auttaminen sytyttää elvytyksentulen joka on meille siunaukseksi. Kyse ei ole siitä mitä itse saamme, vaan toisen ihmisen auttamisesta rakkaudella. Autamme parhaamme mukaan, tarjoamme parastamme. Yritetään tehdä maailmasta parempi paikka elää, teoillamme. Elämä on värikäs ja mielenkiintoinen matka, kun uskallamme tarttua siihen, löydämme myös itsemme ja sisimpämme. Olkaamme Jumalan avulla vahvoja auttamaan toisiamme. Meidän pitää osata arvostaa sitä, mitä Jumala on meille antanut. Olemme toistemme arvoisia ja elämästä tulee parempaa kun saamme auttaa toinen toistamme. Teoillamme olemme esimerkkinä muille joten
      älkäämme ylvästelkö ja kerskaile teoillamme, vaan teemme ne nöyränä ja pyyteettömästi, se on Jumalan mielen mukaista. Älkää unohtako heikompianne sillä hyvät teot auttavat lähimmäistemme elämää. Voimme yrittää auttaa siinä minkä toinen on menettänyt tai ainakin vähän keventää sitä taakkaa, voima varojemme mukaan. Annamme toivoa hädässä olevalle kun autamme parhaamme mukaan. Viedään hyvää eteenpäin ja pidetään toivoa yllä. Rakkaus ja lähimmäisen auttaminen on asia joka yhdistää meitä ja tulemme suureksi perheeksi auttamalla toisiamme. Yhteistyö auttaa uskomaan elämässä onnistumiseen ja se on suuri voimavara, se on uskomaton siunaus. Ei kuljeta kaukaa hädässä olevan ohi, eikä pysytellä loitolla kun pitää mennä lähelle ja osoittaa rakkautta. Kyvyttömyydestä ei rangaista Jumalan valtakunnassa. Jumalan valtakunnassa yksi on kymmenen veroinen. Jumalalla on riittävästi aikaa ahdistuneelle ihmiselle kunhan vain haluamme Hänen läsnäoloaan. Tässä Jeesuksen rohkaisu ahdistuneelle:

      - Tulkaa minun tyköni kaikki työtä tekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon”. (Matt.11).

      Katso Jeesuksen kirkkautta. Saat unohtaa oman pimeytesi ja olla turvassa, kätkettynä Jeesuksessa. Saat rauhassa olla kammiossasi Jeesuksen läsnäolossa, ei se tee sinusta parempaa uskovaa vaikka meluaisit uskostasi ulkoisesti, jokainen uskoo tavallaan eikä kaikkia ole tarkoitettu saarnaamaan. On tietenkin hyvä levittää evankeliumia, mutta sitä voi tehdä jokainen tavallaan.

    • sinettisormus1
    • Kuinka lienee?

      Pahuutta ei pidä siunata.
      Katuvia ihmisiä kylläkin.
      Uskoontuloa saa rukoilla kaikille, anteeksiantamusta, parannusta jne.
      Mutta synnin siunaamista karsastan..


      9. Minä rukoilen heidän edestänsä: - en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä minulle annoit, että he ovat sinun omas.
      10. Ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omas ovat minun*: ja minä olen kirkastettu heissä.

      • sinettisormus1

        ... voimme siunata ihmisiä, ihmisiä heidän tekojen takana, mutta emme siunaa heidän pahoja tekojaan, sama koskee anteeksi antoa, anna anteeksi ihmiselle tuon teon takana, pahaa tekoa ei koskaan tarvitse hyväksyä ....


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... voimme siunata ihmisiä, ihmisiä heidän tekojen takana, mutta emme siunaa heidän pahoja tekojaan, sama koskee anteeksi antoa, anna anteeksi ihmiselle tuon teon takana, pahaa tekoa ei koskaan tarvitse hyväksyä ....

        ... nuo pahat teot ovat juuri täältä maailmasta, niin kuin antamissasi jakeissa, ne eivät pääse taivaan valtakuntaan, mutta me ihmisinä olemme Jumalan tekoa, heitä jotka Jumala antoi pojalleen, sovitukseen, että voimme olla taas Jumalan omat.


      • Niinpä kai
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... voimme siunata ihmisiä, ihmisiä heidän tekojen takana, mutta emme siunaa heidän pahoja tekojaan, sama koskee anteeksi antoa, anna anteeksi ihmiselle tuon teon takana, pahaa tekoa ei koskaan tarvitse hyväksyä ....

        Jeesuksen mukaisesti siis.
        Rahanvaihtajien ja paholaisen pöydät nurin.


      • sinettisormus1
        Niinpä kai kirjoitti:

        Jeesuksen mukaisesti siis.
        Rahanvaihtajien ja paholaisen pöydät nurin.

        Aamen.


    • sinettisormus1

      Otinpa lainaukseksi tuolta toisesta ketjusta tämän seurailijan viestin johon vastasin, niin hyvän näyn sain ja näin sen koin:

      " Kirjotan kännyllä kun tietokone skannaa enkä saa koskea siihen, suuttuu jos kosken.. Heräsin siihen kun kuulin jonkun lausuvan nimeni.. Ja sitten ojensi jotain, se oli kuin vati tai tarjotin, valkonen..siihen näky päättyi.. Olin yksin kotona, vaimo oli yövuorossa ettei nimeni lausuja ollut täällä.. Älysin vasta nyt kiittää kun en tiennyt kuka vadin ojentaja oli.... En tietysti tiedä nytkään mutta kun olin illalla pyytänyt Jeesuksen verensuojaa niin uskon että se oli hän.. Eli otin vastaan mutta en tiedä vielä mitä se on..

      sinettisormus1
      26.1.2015 13:05
      0
      Sulje
      Seurailija, sinä Jumalan seuraaja, tämä sana avasi minulle näkyäsi:

      Ef.5:1-11 "Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset, ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi." Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii - älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta. Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella - sillä hän on epäjumalanpalvelija - ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa. Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia; älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan. Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina - sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä - ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle; älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä."

      • sinettisormus1

        ... siis Seurailjan saama näky. Jeesus tajosi sinulle, seurailija puhdasta astiaa, joka oli valkoinen kauttaaltaan kuin Jumalan vanhurskaus. Meidän tulee katsoa ettei astiamme ole puhtaita vain ulkokuoreltaan, sellaista pintakiiltoa, vaan sen tulee olla puhdas myös sisältä, Jumalan vanhuskautta täynnä, ei omaamme, näin tuon näkysi koin .... Herran Rauhaa ja Siunausta, Seurailija, rakas veljeni.


    • Seurailija1

      ..sinetin sanoma on oikea.. Voimaa tuohon kaikkeen mitä kirjoitit olen pyytänyt, ihminen on niin heikko. Jumala on kuullut rukoukseni, anomukseni..
      sinetti on niin tärkeä minulle.. nyt loppu sanat, tämä päivä on niin rauhaa
      täynnä ettei tahdo sanoja löytää sieltä, jospa niitä ei nyt tarvikkaan.
      Kiitos....Herran Rauhaa ja Siunausta sinetille, rakkaalle sisarelleni.

      • sinettisormus1

        .... saat levätä Herran ihanassa läsnäolossa, rakas veliseni, siellä ei tarvita sanoja, saat olla vain, Herramme suuressa rakkaudessa. Sinäkin olet hyvin tärkeä minulle... Siunausta ja Rauhaa Seurailija.


    • Seurailija1

      Levänny olen, oikein nukahdin. Tuo Kreikan vaalien voittaja Alexis Tsirpas tunnustaa itsensä ateistiksi, nyt ei taida olla eurooppa hyvissä käsissä! siunaus puuttuu. Voisiko hän olla peräti antikristus?.. Koko maailma on ihan järkyttävässä tilassa mutta ei se meitä uskovia hetkauta, pysytään uskossame lujina..

    • sinettisormus1

      Aamupäivää ystävät!
      Tänään sain näyn jota en ensin ajatellut tänne tuoda, mutta sitten koin että ehkä voin sen kuitenkin jakaa, vaikka se onkin henkilökohtainen näky, itselleni.
      Näin nuoren naisen kuvan, noin kolmekymppisen ja samalla tunnistin sen itsekseni. Se oli valokuva nuoruudestani ja siinä oli sama hiusmallikin kuin silloin nuoruudessani. Näitä kuvia olen saanut ennenkin, mutta toisista ihmisistä ja niin myös veljeni näki äidistämme ennen äidin kuolemaa. Tuossa veljeni näkemässä kuvassa äiti oli valokuvassa, silloin parhaimmillaan, nuorena.
      Sanoin Herralle: " Joko sinä vihdoinkin tulet hakemaan minut?"
      Sitä olen niin odottanut ja nyt tämä näky omasta kuvastani, nuoruudessa ...

      Minulle kohosi tämä Sananpaikka:

      JESAJA 35
      1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
      lilja.
      2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
      3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
      4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
      5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
      6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
      7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
      8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
      9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
      10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

      Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille teille jotka uskossa kuljette Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä!

      • AOAOAOAOAO

        En tiedä mitä unesi tarkoitti, mutta tekstistäsi tuli mieleen nämä Raamatun kohdat;


        Ps.103:5

        " joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi UUDISTUU kuin kotkan."



        Jes.40:31

        "mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy."


    • sinettisormus1

      .. nuo näyt joita olen ennen nähnyt muista heidän nuoruutensa parhaina päivinään, kuvat heistä, heidän nuoruudessaan, ovat tarkoittaneet heidän poistumistaan tästä maallisesta elämästä ja siellä taivaan valtakunnassa he ovat parhaimmillaan kuin nuoruudessaan, ilman kipuja ja sairauksia, nyt vain näin tuon kuvan itsestäni ....

      • AOAOAOAOAO

        OK.

        Mutta, en koe tuon tarkoittavan sinun kohdallasi sitä.

        Mutta, nyt lähden uimaan. Siunausta : ))


    • Tuula H

      ehkä se näky tarkoitti ylösottoa. taivaassahan me uskovat olemme samanikäisiä, kuin Jeesus ristillä.n 33v. siunausta sinulle sinetti.

      • sinettisormus1

        ... tämä on minunkin toivomus, että tulisi jo ylösoton aika... siunausta ja Herran Rauhaa sinullekkin Tuula.


      • Jeesus anna voimaa!
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tämä on minunkin toivomus, että tulisi jo ylösoton aika... siunausta ja Herran Rauhaa sinullekkin Tuula.

        Minäkin niin toivon , että Jeesus tulisi pian takaisin ! On niin raskasta tämä elämä täällä, en jaksa enää.


      • sinettisormus1
        Jeesus anna voimaa! kirjoitti:

        Minäkin niin toivon , että Jeesus tulisi pian takaisin ! On niin raskasta tämä elämä täällä, en jaksa enää.

        ... me jaksamme loppuun asti, Hänen voimassaan ja Hän tulee pian, lepää Hänen läsnääolossaan ja rukoukseessa ja sanassaan, se on voimaa antavaa leipäämme. Herran Rauhaa ja Siunausta sinulle, Jeesus on meidän voimamme ja Hän Rakastaa meitä.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele,
      hän ei muuta mieltään.
      Hänkö ei tekisi, mitä sanoo?
      Hänkö ei pitäisi, mitä lupaa?
      4.moos.23:19

      • ljkk

        Hieno on, mutta jotain...


    • Tuula

      vautsi. ompas tää keskustelupalsta nyt sitten hieno. osaakos tänne enää kirjoitellakaan

    • sinettisormus1

      29.1. aamulla sain näyn, jossa ilmestyi käsi ja käden etusormi osoitti kuvan oikeaa reunaa. Näin kun mies nousi autosta, oli pimeää. Mies käveli autonsa eteen ja kohotti katseensa ylös, oli siinä hetken ja palasi autoonsa, mutta nyt apukusikin puolelle... Mietin tämän tarkoitusta joka kyllä selvisi pian. Käsi halusi osoittaa minulle nähtäväksi, tuossa pimeydessä saapuvaa miestä, hän kulki omalla henkisellä ajoneuvollaan, omalla voimallaan, oli tullut pysäyksen paikka ja mies astui ulos autosta ”kuorestaan” ja käveli Jeesuksen eteen, Jeesuksen kasvojen eteen. Hän antoi itsensä Jeesukselle, otti Hänet Herrakseen, hän palasi autoonsa, mutta nyt apukuskin paikalle, sillä hän oli antanut Jeesukselle Herruuden elämässään ja Jeesus sai olla nyt kuski ja johdattaja ja ohjaaja hänen elämässään...
      Sana avautui Sanalaskut 12: 26 ja28.

      26. Vanhurskaus opastaa lähimmäistänsä, mutta jumalamattomat eksyttää heidän oma tiensä.

      28. Vanhurskauden polulla on elämä, ja sen tien kulku ei ole kuolemaksi.

      Veljeni vaimo, heidän viimeksi kyläillessään kertoi tällaise opettavaisen tarinan, katsotaan osaanko sen vielä kertoa:
      Jeesus liftasi naisen kyytiin. Nainen pysähtyi ja kehoitti Jeesusta menemään takapenkille. Jeesus vastasi:
      -” Ei käy.”
      Nainen pyysi sitten Jeesusta istumaan eteen, hänen viereensä, apukuskin penkille, johon Jeesus vastasi:
      -” Ei käy.”
      Nainen oli ihmeissään, mitä nyt sitten, johon Jeesus vastasi:
      -” On vain yksi mahdollisuus, minun nousta kyytiin, on se, että minä olen kuski, minä olen se joka ohjaa.”

      Tämä oli hyvin opettavainen tarina ja sopii hyvin jatkoksi tähän näkyyni. Jos haluamme Jeesuksen elämäämme, on meidän todellakin annettava ohjaus valta elämästämme Hänelle, Hän on meidän elämämme Herra.

      Herran Rauhaa ja Siunausta teille kaikille.

      • AOAOAOAOAO

        Kiitos taas näun tuomisesta meille ! Oli kyllä opettavainen näky, ja tuo tarina sopi täydellisesti saamaasi näkyyn.

        Ps. nämä nykyiset sivut ovat mielestäni "vaikeammat" käyttää, pidin entisisitä enemmän.

        Pss. Oletko ajatellut kirjautua ja ottaa itsellesi nimimerkkiä ? Itse olin, mutta kun nämä "uudistukset" tulivat, niin pistää vielä miettimään.

        Psss. Sinä voisit laittaa näitä saamiasi näkyjä ja sanoja myös Youtubeen, jos kirjautuisit sinne jollakin nimimerkillä.

        Kohta taas uimaan. : ))


      • sinettisormus1

        Minäkin pidin entisistä enemmän, ei nää vaikeet oo, mut jotenkin niin "latteet". En ole ajatellut kirjautua, ensin ajattelin onnistuuko täällä enää kirjoittaakkaan, mutta täytyy nyt kokeilla. Tuota Yuotubea en ole ajatellut, en oikein tiedä kuinka sitä toteuttaisi, en ole mikään hyvä näissä tietokone asioissa, blogia kyllä olen jo pitkään miettinyt, mutten ole päässyt sinuiksi asian kanssa, hyvät vinkit otetaan vastaan, sillä koen että jotain uudistusta tarvitaan ... Siunausta sinulle AOAO... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe