crossdressing/tyttöily :3

bbooyy98

Onko täällä ketään poikia jotka tykkää/ on kokeillut pukeutumista tyttöjen vaatteisiin. Itse tätä teen joskus ja tykkään :P Onko ketään tyttöjä tai poikia jotka tykkäävät pojista naistenvaatteissa? Keskustelua aiheesta ? (Itse 17v bi-curious jätkä)

35

3288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rfdz

      Homo.

      • VIljami420

        Hyvä Make :D Servasit sen :DD


      • Tgfx
        VIljami420 kirjoitti:

        Hyvä Make :D Servasit sen :DD

        Kiitti Vili, mä oikeesti koitin parast!


    • hyiiii

      vittu sä oot sairas tapa ittes. hae apua. sull on aivois vikaa. sä oot kauhee SAASTA. ookko puhunu asiasta isälle tai äitilles.

      • kdndnd

        Taas tälläsiä todella ainutlaatuisia ja mielikuvituksellisia vastauksia täällä :D


      • dujvoiutdkb

        Niinpä :D


      • Pineeh
        kdndnd kirjoitti:

        Taas tälläsiä todella ainutlaatuisia ja mielikuvituksellisia vastauksia täällä :D

        Niinku aina


    • ksksjs

      Löytyykö ketää? :3

      • LUKSENPURK

        EI!


    • Pineeh

      Mun kunnioitus nousee jokasta sellasta jätkää kohtaan, joka vetää mekon päälle ja korot jalkaan. Olen 15-vuotias tyttö.

    • Crossingonkivaa

      Mun mielestä se on aika kivaa varsinki käveillä korollisissa kengissä. Siinä on jotain mahtavaa, mutta en tunne itseäni transseksuaaliksi enkä tytöksi. Se on vain sellane kiva asia mitä voi tehä yksin kotona.

      • Yaass

        Drag Queen tulee mieleen.


    • ÖÖÖÖTÄÄONTÄÄ

      JOO HENGITIN ASBESTIA JA OON VAMMANEN YÄÖÖÖÖÖÖÖÖ!

    • dgdfgdf

      .dg

    • kiimanenbi

      Jos kiinnostaa kokeilun halune tyttöilijä nii kikkaa
      kiimanenbi

      • Mä oon kokeilun haluinen


    • garwe

      Oon kokeillu siskon mekkoa päälle pariin otteeseen, ei se mitenkään erityisen kivaa ollut.

    • Goforitquuen

      Jos sua oikeasti kiinnostaa ja tykkäät crossdressingistä nii tee mitä haluat ja tee mikä tuntuu oikealta. Sä oot vielä nii nuori et kerkeet miettii et onko tää su juttu. Kukaan ei pysy nuorena ikuisesti jote tee mitä haluat.

    • snif

      MEE PIILOO:

    • sbtgbsr

      harrastin tytöksi pukeutumista, ennen kuin parta alkoi kasvaa. puin päälleni isosiskon vanhoja mekkoja ja sisko tai äiti sitten meikkasi kasvoni. jalkaan laitoin valkeat nilkkasukat ja tyttöjen kengät. tuollaiseksi pukeutuneena kuljin julkisella paikalla. joitain kertoja vieraat ihmiset kehuivat, että miten sievän näköinen tyttö olen. kerran joku vanha mies, kouraisi takapuoltani. katsoin miestä silmiin ja sanoin että olen oikeasti poika. mies lähti paikalta kiroillen, että mihin maailma on joutunut, kun pojat pukeutuu tytöiksi. en ole enään pitkään aikaan pukeutunut tytöksi. näyttää jotenkin omituiselta, että selvästi miespuolisella on naisten vaatteet.

      • LostyZahWoofus

        Luultavasti juuri se parta saisi sut näyttämään ehkä iiiiiiiihan pikkusen oudolta. Mut jos nä oot valmis leikkaamaan sun parran niin voisit ihan yhtä hyvin pukeutua taas naiseksi :3


      • 16vheterokundi

        Nuoret pojat monesti seksinkäämpiä kuin tytöt, en nyt halua heiltä seksiä, mutta ovat todella hyvännäköisiä ja usein ovat ilman meikkiäkin tyttömäisiä ja kauniita.
        Jos kaunis poika pukeutuu tytöksi ja meikataan niin on vaikea sanoa onko se poika vai tyttö.


    • LostyZahWoofus

      Oi kyllä :3 Teen itse tätä hyvin, Hyvin usein, ellen jatkuvasti.

    • isovelitomi16v

      Pikku broidi Miika 13v on tyttöilijä ja olen sen huomannut vuosi sitten. Eilen olin tullut kotia ennen Miika ja ei se tiennyt, että olen kotona. Se puhasteli jotain ja sitten kävi äidin kaapilla ja silloin aloin seuraa sen tuohuja, hän laitto äidin pitsiset valkoiset stringit ja rintaliivit, jostain kangaspalasta minihameen ja kun oli vetämässä tiukkaa t-paitaa päälle hiivin Miikan taakse ja halasin sitä takaapäin ja sanoin kuka on tämä nätti tyttö, salama broidi kääntyi ja pussasin sitä poskelle jolloin hän antoi kunnon suudelman suulle, oli kiihkein suudelma minkä olen saanut. Kerroin hänelle että olen jo pitkään tiennyt hän harrastuksesta ja kysyin olet homo, Miika vastasi et olen, sanoin et ei mitään haittaa ja en kerro muille näistä, silloin sain uuden suudelman, jolloin taputin Miikaa pyllylle ja nostin "hametta" no Miikalla oli täys seisokki, sanoin et tyttöilä ei oo tuollaista ja sun pitää teipata se. Totesin samalla et Miika oli meikannut ja se oli surkeasti tehty, sanoin hänelle et mee pesee ne pois. Miika häippäsi kylppäriin, meitsi soitti heti tyttöystävälle ja sanoin tuu nopeesti ja meikkit mukaan. Miika palasi naama pestynä ja alkoi riisumaan tyttö vaatteitaan johon sanoin anna olla ne päällä se ei tiennyt et meitsin tyttöystävä on tulossa. Tyttöystäväni saavuttua Miika meni aika panikkiin hyvä ettei itkeny, rauhoituttuaan kimmakaverini meikkasi hänet ja opetti konsteja meikkaukseen, tuli pojusta todella söpö pikku neiti, ette arvaa miten onnellinen Miika oli tuosta. Olen ajatellut et hän voisi esiintyä kimmakaverin ystävänä mun muutamalle kaverille, olen jutellut siitä kimmakaverille ja se tykkäsi ideasta, Miika ei vielä tiedä tästä mitään se saakin olla hänelle yllätys. Kerron sit lisää ku joku kaveri on nähnyt hänet, meitsillä muutama biseksuaali kaveri ja homo on yks kaveri, heille ajattelin näyttää tyttöilevän Miikan.
      Olemme Miikan kanssa erittäin läheisiä ja rakastan pikku broidia olkoon nyt tyttöilevä homo tai mikä tahansa, mut se on meitsin broidi.
      Silloin ku sillä tuli ekat yöorkasmit se kyseli minulta mikä hänessä on vikana ja kerroin ettei mikään ja arvelin et ne on just ekat spermat housuissa, se varmistui ku Miika riisui housut ja näytti, neuvoin Miika vaihtamaan bokserit ja pesemään pilinsä myös vetämään esinahan taakse ja pesemään sieltäkin, Miika oli silloin just 12v täyttänyt.
      Mielestäni ei tytteilevät pojat ole mitään kummajaisia vaan ihan tavallia poikia jotka vain kokevat seksuaalisuutensa tarvitsevan jotain tyttömäistä jotta voisivat olla itsensä kanssa sinut.

    • pekkapetrana

      Huomasin tuon kirjoituksesi ja ajattelin vastata, vaikka olen jo yli viisikymppinen mies. Muistelen kuitenkin omaa nuoruuttani ja sitä aikaa murrosiän jälkeen kun olin kiinnostunut pukeutumaan naisten (äitini) vaatteisiin. Ne olivat minun ensimmäisiä kokeiluja ja se tuntui mukavalta, sitten myöhemmin kun lähdin opiskelemaan ja omaan asuntoon tyttöilystä tuli säännöllisempää.
      Hankin silloin postimyynnin kautta itselleni pikku hiljaa naisten vaatteita ja kaikkea muuta tavaraa. Kuitenkaan se aika ei vielä ollut kaikkein parasta, sillä vasta opiskelujen jälkeen, kun pääsin töihin ja sain säännöllistä palkaa, minulla oli mahdollisuus ostaa kunnollisia naisten liivejä, korsetteja, hameita,mekkoja ja kunnon perukkeja sekä meikkejä.
      Kun sitten laittauduin naiseksi, olin tosi ylpeä lopputuloksesta. En koskaan ole liikkunut julkisesti ulkona, muutamaa pientä kokeilua vieraalla paikkakunnalla poislukien. Minä tiedän, että on olemassa poikia, jotka tykkäävät sinunlaisiata pojista naisten vaatteissa. Minulla oli monta vuotta ystävänä toinen samanlainen kaveri, joka tykkäsi myös tyttöillä. Vaikka asuimme ihan eri paikkakunnilla, tapasimme silloin tällöin ja silloin pidimme yhdessä hauskaa, mutta vain neljän seinän sisällä.
      Lopuksi haluan sanoa sinulle sen asian, että tämä tyttöily ei ole ohimenevä ilmiö, vaan se vietti on sinussa koko loppuelämän. Se pitää tunnustaa itselle ja elää sen mukaisesti.
      Kun sinä olet vielä noin nuori ja jos tosissasi tykkäät pukeutua naiseksi, niin sinun ei kannata arkailla vaan käytä tilaisuus hyväksesi ja nauti elämästä myös naisena. Jos löydät poikia, jotka tykkäävät olla kanssasi, niin anna viettien viedä ja nauti kokemuksista. Minä en osannut tehdä niin ja nyt kaduttaa suunnattomasti, kun en ollut nuorena rohkeampi.

      • Liki virheetöntä tekstiä, 9-/10


      • hallitselukeminen
        yuggis_ kirjoitti:

        Liki virheetöntä tekstiä, 9-/10

        Etkö osaa lukea/ymmärtää virheellistä tekstiä?


      • hallitselukeminen kirjoitti:

        Etkö osaa lukea/ymmärtää virheellistä tekstiä?

        Olisinpa yhtä tyhmä kuin sinä. Elämä olisi paljon helpompaa.


      • hallitselukeminen
        yuggis_ kirjoitti:

        Olisinpa yhtä tyhmä kuin sinä. Elämä olisi paljon helpompaa.

        Tietysti olisi helpompaa, koska niin tyhmänä kuin sinä olet on todella vaikeaa olla.
        Kun on vähänkin sinua fiksumpi se helpottaa jo paljon.


      • hallitselukeminen kirjoitti:

        Tietysti olisi helpompaa, koska niin tyhmänä kuin sinä olet on todella vaikeaa olla.
        Kun on vähänkin sinua fiksumpi se helpottaa jo paljon.

        Niin, minähän se tyhmä täällä olen toivoessani kielellisesti oikeaa tekstiä.


    • Anonyymi

      Olen jo vanhempi mies, 40v ja olen pukeutunut naisten alusasuihin jo jostain 11-12 vuotiaasta asti. Muistan kuinka ne olivat todella kiihoittavia, kun koulun jälkeen yksin kotona, puin ylleni äidin satiiniset alusasut (rintsikat, pikkarit, joskus sukkanauhaliivit ja pitkät sukat ja runkkasin lopuksi. Olin varma että olen ihan sairas ja että kukaan muu ei voi tällaista tehdä. Laukeamisen jälkeen tuli aina kauhea morkkis ja päätin ettei ikinä enää..mut olin jo tuolloin todella kiimainen ja runkkasin päivittäin. Myöhemmin ostin omia asuja ja harrastus jatkunut näihin päiviin asti, eikä lopu ikinä koska mulla on transvestinen fetissi.

      • Anonyymi

        Olen myös käyttänyt naisten ihania vaatteita ihan nuoresta asti. Saan aina parhaat orkut kun runkkaan pukeutuneena naisten alusvaatteisiin
        kuten rintaliivit , sukkanauhavyö sukat ja korkokengät . Nykysin on ainakin rintaliivit päivittäin käytössä . Joskus yritin päästä tästä tavasta ja hävitin kaikki naisten vaatteet mikä kadutti jälkeepäin . Olen todennut että ei tästä pääse erilleen ja nykyään minulla on melko paljon ihania naisten asuja jotka on kiihottavaa käuttää.
        M 63 CD 💃👠


    • Anonyymi

      Naisten vaatteita olen pitänyt murrosiästä asti, ja pidän jatkossakin.

    • Anonyymi

      Kokeilin äidin noin 20 den sukkahousuja ja ne tuntui ihanalta. Aina kun puin sukkahousut veitikka pomppasi pystyyn ja oli pakko tumputtaa ! Kävin lainaamassa niitä useammin ja useammin . Lopulta ostin omia eripaksuisia sukkahousuja ja rupesin pitämään niitä farkkujen alla päivittäin . Sekös vasta kivalta tuntuikin . Kirpparilta löysin sopivia hameita ja korkkarit. Voi pojat kun oli tyttömäinen olo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe